2012

Conglomerat roig

Carla, V+ (120 m) Mallo Colorado, Riglos.   Oeste Clásica, V (150 m) Mallo Cored, Riglos.   Després d'uns dies per Cavallers arrossegant-nos per les parets...
Lolita la flamenca

DIUMENGE, 30 D’AGOST Aprofitant la baixada de les temperatures i el fet que per Girona i la costa Central diuen que farà mal temps per proposar fer una escapada a...
ROCA ENTRAVESSADA (2.928m) i PIC DE MEDACORBA (2.913m)

Alçada mínima: 1.567m Alçada màxima: 2.928m Distància: 13,4 kmTemps empleat: 8h45m (aturades incloses) Desnivell + : 1.492m Desnivell - : 1.509m ARINSAL – REFUGI PLA DE...
Ascensió al Puig de Tretzevents (2.731 m)

El Puig de Tretzevents (o de Tres Vents com el denominen els mapes francesos) és un dels darrers cims pirenencs de més de dos mil metres. Més a l'est només queden algunes...
Puig d’Agulles (654 m)

Dissabte 27 de juny de 2020MatinalHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.Temps aproximat: 3 h 30 m (7,7 km)Desnivell: 340 m (acumulat)Dificultat:...
ACLARIMENTs DEL SECTOR DEL TRIANGLE - CILINDRET

En poc temps una roca poc destacada al peu de la paret del Cilindre va començar a temptar als escaladors modestos de les Terres de Lleida que han dissenyat una petita escola...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
Pels  búnquers d'albatarrec

Pels búnquers d'albatarrec

L'Associació  Àgora d'Albatàrrec està fent molt bona feina difonen el  patrimoni local. Ha localitzat fins a 9 nius de metralladores en el seu terme que...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...
Turó del Samon i el Sui

El Turó del Samon i el Sui són dos cims menors del massís del Montseny. Estan apartats dels cims principals i tenen grans panoràmiques sobre el Montseny, el Vallès, la...
Terra de Nómades.

Des del meu punt de vista aquesta via pot estar en la trilogia de les tres clàssiques llargues i de grau assequible del vessant sud monserratí juntament amb l'Aresta Ribes i...
Fent memòria (same)

DISSABTE, 07 DE GENER DE 2012Aquesta setmana ens toca fugir del mal temps que esta fent per l’interior i que millor que anar a la costa per trobar la suavitat del seu...
Fent memòria (tierra de nadie)

DIMECRES 11 DE GENER DE 2012TIERRA DE NADIEFa dos mesos amb el Josep Sánchez varem fer una combinació de vies on vaig gaudir d’una escalada complerta, per tant no és...
Fent memòria (pedra tartera)

DISSABTE  14 DE GENER DE 2012PEDRA TARTERAActivitat realitzada per Josep Sanchez, Guillem Estruch i Josep EstruchAquesta setmana volem fugir del fred que fa per Montserrat...
Fent memòria   (anaconda)

Fent memòria (anaconda)

19 DE MARÇ DE 2020Aquests dies de recolliment (obligat) per culpa de l’emergència sanitària pel virus, hi ha moltes tasques a fer, però sempre hi ha un moment per a la...
OMAN 8. WADI TIWI. Via MAAMOUL POWER.

12/02/20. Anem al Wadi Suwayh on tenim constància de dues vies. Arribats al lloc fem una incursió per la vall a la busca i captura d’objectius, després d’una estona no...
Bony Manyer sud i Roc Lliçà (Cerdanya)

**Reprenem la visita al lloc per completar la baixada a la bonica pala SE del Roc Lliçà, curta preciosa i pendent, repetint el pas pel Bony del Manyer Sud de...
Montserrat Sur - Collbató, sector Primer Pis.

Un día curioso el domingo 02-02-2020, el día 33 del año y faltan 333 días para que termine. Junto com mi compañera Mar, que hacia que nos salíamos juntos a escalar, no...
Tornar als orígens

The Wild Boar Rogaine a L’Espluga CalbaDiumenge, 2 de febrer de 2020Rogaine 3 hores: 2-58-12 14,1 km. 12-35 x km. 330 desnivell positiu 10 fites 54 punts 15è de 22...
A la Tak Mahal (Serrat de St. Miquel, Àger)

*** luxe de repe de la Tak Mahal a Àger, acabada fa un anyet amb el bo del takband Jordi Marmolejo. I quin gust repetir-les amb tot net i polit (quan el grau va a la...
A la Nit de Perles (Perles)

***de ja fa uns dies... repetim la Nit de Perles (topo) oberta fa un any al Roc de'n Solà i que es conserva la mar de bé. Tot i que aquesta via va arribar tard, el cert és q...
Neus de Tavascan...

***a les portes del canvi d'any voltem un parell de dies per l'olla de la Pleta del Prat, molt ben coberta de neu a cotes altes (inici de la neu des del refugi), amb gruixos i...
Bardena Negra: Peña del Fraile

En la darrera jornada de la nostra estada a les Bardenas, hem fet una excursió curta perquè ens quedava un llarg camí de tornada a casa i no volíem arribar massa tard. Hem...
Matinal a La Font de l'Ametlló.

Rápida matinal en la Font de l'Ametlló, zona que hacia tiempo que no visitaba, en 2012 la ultima visita. Una bonita zona para disfrutar de sus desplomes y muy buena para el...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...
Mitja Marató pels corriols de Collserola

XXX Cursa Sant Cugat. IV Trofeu Ramon Casal i AlbaredaDiumenge, 15 de desembre de 2019Rogaine 4 hores: 3-53-31 21,2km. 11-03 x km. 580 desnivell positiu 22 fites 139 punts 13è...
15 anys de... la Maquis a Busa.

L'obertura de la Maquis a Busa va aixecar un xic de polseguera entre els escaladors de Solsona i Cardona que mig trencava aquell pacte no escrit que teníem que ja he explicat...
Fotogaleria (escalades diverses)

Escalar significa compartir en el sentit més ampli de la paraula. Compartim moments alegres i tristos, fred i calor, cansament, eufòria, projectes i, sobretot, records. Els...
L'enigma de la jana

DIMARTS, 19 DE NOVEMBREAquesta setmana per necessitats familiars tinc que sortir dimarts si vull fer alguna escalada, però tots tenim el nostre calendari muntat i costa trobar...
Factoria gutierrez: via el niño de los peines

Una nova via equipada per Juan Gutierrez, el màxim equipador de la zona de Sant Llorenç de Montgai i rodalies. Aquesta via es troba a l'extrem de llevant de la paret de la...