Sant Julià del Mont (908 m)

Dimecres 5 de desembre de 2018Hora de sortida: 3/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 5 h 45 m (14,14 km)Desnivell: 705 m (acumulat)Dificultat...
Malanyeu - Via Montse Curto - 24/11/2018

Malanyeu és un lloc excel·lent  per escalar a l'hivern. Quan hi ha inversió tèrmica i les valls estan plenes de boira, en aquest racó tan bonic sempre podreu escalar....
La Vita Nuova a Biddiriscottai.Cala Gonone.

La vàrem trobar una via prou recomanable.S'inicia amb una tirada ben llarga ( 50m) fraccionable que discorre per un díedre ben atlètic però un xic patinós.Acte seguit cal...
**** Hoya de Huesca, a cop de pedal

Dissabte i diumenge, 3-4 de novembre de 2018M’agrada la sensació de voltar pel món sobre dues rodes, et dóna una perspectiva renovada del paisatge que va més enllà del...

15 Ermitas + 3 x 100 Cims de Montserrat (Montserrat, Barcelona)

Un recorrido extraordinario por el macizo de Montserrat descubriendo las 15 ermitas y 3 x 100 Cims. El desnivel es importante y rompepiernas, no hay fuentes por el camino. Hay...
Serra de Curull i fageda de la Grevolosa

24.11.18  En la primera sortida col·lectiva de la temporada (l’anterior al cim del Talló es va haver de suspendre per la pluja) hem anat una quarantena de companys a la...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...

Ultima sortida de l’any, amb bany inclòs.

Ningú diriem que som al desembre. Com a mostra, les fotos que adjuntem, on alguns agosarats participants han pogut donar-se -potser- l’últim bany de l’any. Els...
Circular al Pic de la Dona (2704 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquesta setmana ha estat molt dolenta pel Pirineu, sense cap nevada i amb vents forts a l'inici de la...
Same + good join

DISSABTE, 24 DE NOVEMBREAquest cap de setmana tinc poca disponibilitat horària, em cal trobar un company per fer una escapada matinal el dissabte i el Juan Carlos s’apunta. I...
De la nuria

DIMECRES, 21 DE NOVEMBREA principis de setmana comencem la ronda de trucades i sembla que per dimecres hi ha quòrum, però aviat comença a retirar-se gent i finalment...
La Talaia Vella pel pas dels Ermitans

Camí de sa MuntanyaIniciem aquest recorregut a ca Madò Pilla (actualment hotel Continental), en el punt quilomètric 68,3 de la carretera Ma-10 entre Valldemossa i...
Estel de l'Alba a la Paret dels Sostres.

Bona jornada d'escalada avui a la Paret dels Sostres del Montroig. Ens hem decidit anar-hi per por a la boira de la plana però al final res de res. I la via escollida l'Estel...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
Montse Curtó

22-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Montse CurtóUn altre cop orfes del nostre company, sembla que ha trobat companys mes importants, en fi que hi farem,...
Montllobar (1.103 m)

Dimecres 28 de novembre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Pallars Jussà.Temps aproximat: 2 h 30 m (5 km)Desnivell: 210 m (acumulat)Dificultat (1):...
Caminada pels vestigis de la batalla de seròs

Amb motiu del 80 aniversari de la Batalla de Seròs, l’ajuntament de Seròs organitza una sèrie d’actes per commemorar aquesta data. Se’ns va convidar a participar en la...

Calendari d’advent 2018

Sense adonar-nos-en ens plantem a desembre i, per primer cop a casa volem participar en un calendari d’advent! Aquest és el que hem fet per casa, l’estructura és...

Diumenge 2 de desembre, tornem al mar

Aquest diumenge, dia 2 de desembre, anem a fer una caminadeta a prop del mar, entre Altafulla i Tarragona. Sortirem d’Altafulla i seguirem la costa pel castell de Tamarit,...

Sortida amb joelette per la banda Nord de Montserrat

La banda Nord de Montserrat és, per als collbatonins “l’altra banda”. L’altra banda paisatgística, geomorfològica, i àdhuc psicològica. Aixó no...
Magdalena Superior, via Acròmion

21.11.18  Després de les abundants i freqüents pluges dels darrers dies, el massís de Montserrat sembla una esponja amarada d’aigua que regalima per tot arreu, per...
Noruega 5. escalada a les illes lofoten

De camí cap a les Illes Lofoten vam passar per la carretera  panoràmica  FV 17,  ens va semblar un recorregut espectacular, val  molt...
Todgha - Toldrà

Octubre del 2018 Marroc Gorges del Toldrà En poc temps he anat unes quantes vegades a aquest lloc, me hagués agradat fer noves vies però les que no he fet estan fora de les...
Ruta dels maquis de sucs a la bossa nova d'almenar

Sucs és un nucli descentralitzat del terme de Lleida. Molts lleidatans desconeixem la seva història. A grans trets podem dir que en el seu castell s’aixecà damunt d’un...
Tastet de neu a Port Ainé

Sense cap més pretensió que la de fer un primer tastet amb les foques, dissabte ens apropem a les instal·lacions encara tancades de Port Ainé. Fem un parell de puja i baixa...

Vía Sergi – Vía Ferrata K2+ (Castillonroy, Huesca)

Vía Sergi es una nueva vía ferrata que complementa con la vecina Vía Ferrata Les Roies de Pinyana en la frontera entre Cataluña y Aragón. Es una vía ferrata más de...
25 de Novembre de 2018 - DINAR

25 de Novembre de 2018 - DINAR "LO GALL"

Au! Ja tenim un altre any a sobre!    Com sol ser habitual, per aquestes dates ens trobem per ascalar una mica i fer dinaret al "Pere" de Camarasa.    Com...

John Lennon a l’Escut

De la poca gent que conec que hagi repetit aquesta via només en sé d’un que no hagi sortit cantant el colacao… Nosaltres no en som l’excepció. I és que no...
Ermita de Sant Domingo. Vallibona

4 de novembre de 2018L'ermitori de Sant Domingo, o Sant Domènec, de Vallibona està situat a uns 10 km. de la població, aigües avall del riu Cervol, a una lloma de la serra a...
Jorba-Penelles-La Panadella

Iniciem la ruta a Jorba després d'un bon esmorzar a Cal Martí i d'instal·lar tots els aparells de navegació.Per carretera cap a Copons per agafar direcció a Veciana on poc...

199. Olla de Núria pujant 17 cims de la carena 21,4 km

RESSENYA - MAPA - TRACK WIKILOC Sortida/arribada: Estació de Núria (cremallera) Interès:tots els 17 cims de l'Olla Distància: 21,4km Desnivells: +/- 1.800 m           ...