227

20/09/2020 Puig Neulós(Serra de l'Albera)

En compliment  de les recomanacions del  Covid-19  s'ha de respetar les normes de portar mascareta, ó 2 metres entre companys i recomanable gel per les mansLLOC...
Desconeguda, 6c (100 m), Esperó de Santa Ana

Activitat febril aquest dies, a veure si el blogspot explota o el senyor facebook ens envia a la merda d'una puta vegada. A la nostra edat, hem d'aprofitar aquests lapsus de...
Toll del Vidre. Port

28 07 2020A la recerca de racons plens de vida que aquesta primavera plujosa ens ha regalat, us convido a fer una visita al Toll del Vidre, del riu Algars, a l'ombra de la...
L'enveja és molt dolenta: gas-0il et decibels

Ahir vam fer la via Ni sueur ni peur que ha estat una passada. Hem decidit quedar-nos i fer avui la via paral·lela de Gas-oil encara que més exigent, però també molt ben...
Ath Montpius damb BTT

Distància: 30 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat tècnica: mitjana-alta.Punt de sortida: Vielha.Durada total: 6 h.Sortim des de Vielha i per asfalt arribem ràpidament a Gausac...
Llac de Marboré des de Pineta

Hem programat una sortida de dos dies per pujar els Astazús, dos dels tresmils de la Vall de Pineta. Des del fons de la vall hi ha un desnivell molt considerable, més de 1.800...
Grampons i fixacions

Enforcadura del Pedraforca,Pedraforca, Berguedà.Dia espatarrant, entre setmana i acompanyat de dos no habituals. La sortida comença de matinada amb horari d'alpinista, però...
15 anys de... la Rabadá Navarró del Gallinero.

La Rabadá Navarro de l'Esperó del Gallinero va ser la meva segona visita a Ordesa, i mirat amb 15 anys de perpectiva vam estar de molta sort en diferents aspectes. El primer...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
L`avi joan (retrobament amb la roca)

DIMECRES, 27 DE MAIGDesprès de molts dies d’inactivitat escalatoria, sembla que tot comença a re-iniciar-se, però la veritat , costa molt tornar a agafar les rutines...
Sajolida a Malanyeu.

Ens ha agradat molt,típic gruyere de roca súper bona i d'escalada entretinguda,més per l'autoasegurament que pels moviments en si.Més o menys et pots anar assegurant bé...
#maifemcimalapatagonia

Dissabte 30 de maig de 2020 – 77è dia de confinament (79è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Tosa d'Alp a l'hivern

Els dies 3 i 4 de desembre de 2005 vaig anar amb companys de la SEAS al cim de la Tosa d'Alp (Cerdanya) a instal·lar el pessebre de la Secció. Va ser una experiència...
#maifemcimlesnostresmuntanyes

Dissabte 25 d’abril de 2020 – 42è dia de confinament (44è a Igualada)Hora de sortida: 11:30 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 2...
Concurs de confinament (edició Canalda).

Vinga genteta, que això va per llarg. I per animar-vos us proposo un concurs fotogràfic amb vies de Canalda: tant sols m'heu de dir el nom de la via.Hi ha deu fotos i...
Suspès l'esport no professional a Catalunya

Les federacions esportives atenen les indicacions d'ajornar competicions fetes per la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física de la Generalitat
El Mazinger

¿Heu vist el Mazinger?, no, doncs anem.Esmorzar a la Pobla de Claramunt i per una ruta prou coneguda cap a Carme, Rofes i la Llacuna. Seguim per la Plana d'Ancosa fins al Pont...
Folgueroles al gorg de Llitons

Folgueroles, comarca d'OsonaRuta circular. Distància: 8,88 km. Dificultat: moderadaLa ruta l'hem fet el diumenge després del temporal Glòria, per aquest motiu ens hem trobat...
Bony Manyer sud i Roc Lliçà (Cerdanya)

**Reprenem la visita al lloc per completar la baixada a la bonica pala SE del Roc Lliçà, curta preciosa i pendent, repetint el pas pel Bony del Manyer Sud de...

Dissabte 01 de Febrer: Tivissa, Pujador de Blaiet.Avui dissabte la sortida ha estat a Tivissa.Els senderistes hem estat:AntonioGerminaLluísTere RubenEnricA les 08,15,...
Donec Perifician.

Diria que és una via força guapa i variada.La cova,la posterior sortida al buit,les plaques mantingudes de sortida,els flanqueigos i els díedres del comemcament...te de tot i...
La Burundanga al Cap del Ras.

I segueixen aquests dies de sol i boira immillorables i, segueixo pujant al Montsec d'Ares per fer la fotosíntesi completa al sol i, segueixo esborrant vies de la llista de...
2019 dinar veterans

18-12-2019MontserratEl BrucRestaurant del BrucCada any i ja fa una bona colla que els Companys de Manresa i cia. Van començar a fer un dinar de Nadal dels escaladors en dies...
Cercant a chillida per barcelona

De tant en tant em toca anar a Barcelona. No m'agrada anar als llocs turístics però trobo que hi ha moltes raconades molt interessants i que aprofito per descobrir. Té un...
Plaques d'orgasme: tardor calenta

En Toni Vilaseca obra una via damunt de Coll Roig (Santuari de Montgrony) i em diu que m'animi a fer la segona repetició de la via. Una idea que abans tenia certa...
De Cardona a Suria

Iniciem la ruta després d'esmorzar a Can Jeff, prop de Gargalla, direcció a la Torreta i Serracanya per tombar cap a l'est fins a Montmajor.Tombem cap al sud i tot vorejant la...
Coves de Mitjavila. Coratxà

19 d'octubre de 2019 El passat 19 d'octubre una proposta del Parc Natural de la Tinença em va cridar l'atenció: "A caminar a la Tinença, descobrint les coves del...
Pels voltants d'almatret

Em llevo i veig que està plovent (aquesta no era la previsió del temps que havien fet). He de cercar un pla B urgentment. Vaig que deixarà de ploure aviat pel sud. Agafo el...
Via tempus fugit

DIMECRES, 02 D’OCTUBREAra  que ja hem tornat del Marroc, volem tornar també a la rutina i com sempre fem la crida a principi de setmana per veure qui s’apunta a la...