Via ferrata de Penyaflor

17 de desembre de 2017Entre els pobles de Reguers i Alfara de Carles, a una de les portes del Port del nord-est del massís, trobem el Penyaflor, un turó de 514 mts...
NYENYA 100m.  6B A1-PALA ALTA - MONTROIG

NYENYA 100m. 6B A1-PALA ALTA - MONTROIG

Estic una mica amuinat….cada cop tinc mes la sensació que els Lleidatans som una espècie en perill d’extinció.L’altre dia entro en un bar i se’m va acudir ,per que...
Per les trinxeres de montgai - bellmunt

Fa uns dies ens vam assabentar que uns brètols havien destruït les trinxeres que el Memorial Democràtic havia rehabilitat a Montgai. Per internet va córrer que el dissabte,...
Matinal al Noucreus (2799 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mal temps el cap de setmana al Pirineu, són tantes les ganes de tocar neu que veiem una possible finestra de bon temps el...
Clot de Déu

Rellar de Son MarcCurta excursió matinal pel rellar de Son Marc (Pollença), que per un camí antic de ferradura ens condueix a un incògnit racó, el Clot de Déu, una immensa...
Btt canals 2018

Arrenquem és 2018 recuperant una de les nostres sortides clàssiques hora d'ara i ho fem de manera diferent, aquesta vegada de forma més ràpida a l'anada amb el tallafocs,...
L’Avi Trepador

17-01-2018 CollbatóLa CodolosaVia :  L’Avi TrepadorCaram avui alerta per forts vents a tot el país, així que els mes vells del mon ens retrobem al bar de l'Anna a...
Heroes del Silencio al Montroig.

Molt guapa via esportiva sobre roca excel.lent malgrat parell de rostollets molt punktuals.Plaques de pressa petita,ens han semblat tots els llargs igual de difícils,sobre el...
Els MOAIS  de Vallgorguina

Els MOAIS de Vallgorguina

Hem deixat la furgoneta camper a la plana del santuari del Corredor, des d'aquí sortirem i aquí tornarem, per acabar l'excursió i per passar la nit.  En una altra...
Altres límits + a la deriva

DIMECRES, 17 DE GENERDissabte passat va resultar un fracàs de dia en el que fa referència a l’escalada , volíem fer una via a la plantació i el fred fa foragitar-nos quan...
Stairway to heaven

Corredor Vermicelle, PD (270m)Cambra d'Ase (2.750m)Quan surts del bosc i et mires el circ de seguida veus per on vols pujar i per on voldràs baixar. Avui no carreguem cordes ni...
Cingles de tavertet

Ara fa uns tres anys vàrem venir a fer un tomB pels Cingles de Tavertet, una zona molt propera que ofereix interessant aspectes paisagístics. Ara més coneixedors de la...
Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...
Esperó Jaume Caselles al Tossal de la feixa.

Més que per l'escalda en si la via ens ha semblat atractiva pel racó solitari on està ubicada i per lo curiós del canvi de roca. Iniciarem l'escalada sobre el típic...
Cingles de pessonada

Situats al límit sud de la Serra de Boumort els Cingles de Pessonada s'enlairen sobre les terres que envolten el Pantà de Sant Antoni, situació estratègica que en altres...
Recorrent la costa est australiana. 1º Part.

Ens quedaven 15 dies per tornar a casa i vam decidir  recòrrer el 2800 quilòmetres de la clàssica ruta per la costa est d’Austràlia que va de Sidney a Cairns,bé...
Pels voltants del castell de montesquiu

Més que pels voltants pel castell hauria de dir que he estat tot el cap de setmana enclaustrat al castell de Montesquiu doncs estic fent el curs de Tècnic de senders de la...
Liebe Clàudia al Serrat del Coniller.

Lluminós i fred dia d'hivern, d'aquells que no saps si guanyarà el fred o la llum al Serrat del Coniller de Coll de Nargó. El que si hem pogut fer és la Liebe Clàudia que...
Escalada a Montejunto.

Montejunto consta de dos sectors:el nou i el vell.Nosaltres hem estat al vell.La majoria de vies estan reequipades amb químics i parabolts.La roca és un bon calcari amb forats...

424 . Oristà Rocaguinarda Oristà 100118

424 Oristà, la Quintana, Rocaguinarda, Oristà 10/01/2018Aproximació, cada grup pel seu compte, ens trobem a Oristà a les nou, amb l’objectiu de fer una caminadeta suau...
Les agulles de Montserrat (990 m)

Dissabte 13 de gener de 2018Matinal entre roques esculturalsHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 4 h (7,5 km)Desnivell: 400 m...
Sangre Azul a la Roca dels Arcs.

Abans, anar a la Roca dels Arcs de Vilanova de Meià en dissabte era com anar al mercat, però avui ja sigui per l'esquí, pel dia apagat que a fet o per que ens n'hem anat a la...
No és no

DIJOUS, 11 DE GENERNo és gaire normal que pugui sortir dos dies seguits, però si puc cal aprofitar-ho.Tinc dues setmanes lliures a la feina i a part de les obligacions...
Triple Directa, 6b+ (265 mts), Paret del Doll

En dies de fred i vent, el Doll és una gran opció. Fa tal rasca que ens treiem tard la son de les orelles i a les 10 del matí encara voltem pel Pere. Ens sorprendrà la...
Font del Gat (Esportiva)

Juan G. ens fa arribar les ressenyes de nous reequipaments a la Font del Gat. Una treintena de vies, de grau divers. Disposeu de sol fins passat el migida i ombra al...
Puig Cornador

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaLa Ferreria - el Pujol - els Plans - Serrat de les Punxes - Collet de la Baga - Santa Margarida...
ZIGGY STARDUST 6A+ 110m. -YELMO -LA PEDRIZA

Aprofito un forat per fer una piulada que tenia pendent de NADAL.Aquest any lo  JESUS “el glande” i un servidor resulta que coincidirem en dates per la zona i podem...
15 anys de... la Vella Sirena al Cor de Perles.

No recordo res de res d'aquesta escalada de fa 15 anys a Perles però segons les anotacions de la llibreta vam fer les tres vies que hi ha al Sector del Cor: la Furgi del Pasti,...
Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...
Blancs de Prepirineus...

**bon episodi de nevades dissabte nit i diumenge que han deixat els Prepirineus farcits de blanc.. s'hi nota l'arribada de les neus amb vent de ponent, les nevades de llevantada...
Camino del cielo (mallos de riglos).

Descripció de la ruta; Els Mallos de Riglos, són unes formacions geològiques situades en la població de Riglos, a uns 45 quilòmetres d'Osca capital. Tot el conjunt resta...
Davallador de sa Senyora (Marina de Llucmajor)

Penya-segats del Cap BalncEspectacular itinerari pels penya-segats de Cap Blanc amb les tres davallades factibles fins al mar.La primera baixada pel davallador de sa Senyora, un...
Dos tontos muy tontos.

Conté tots els ingredients per convertir-se en una de les més repetides de la paret: equipament paternalista,dificultats moderades però sostingudes,escalada variada i rocam...

180. Montserrat 360: volta integral a la muntanya

RESSENYA - MAPA - GOOGLE EARTH Sort./Arrib. Cremallera de Montserrat (FGC) Interès: Montserrat total Distància: 24,4 Km Desnivells:  +/- 2.200 m Anuncis Filed under: 100...

"Novembre negre". Paret de l'Extrem. Montroig.

Tela amb l'hivern del 2017...Després que la fredor s’acarnissés durament una temporada a casa meva, i entre grip ... i grip, aconsegueixo treure una mica d'energia per...
Dakar 2018

Comença el DAKAR 2018 i durant el dies de rally, recopilare diferents fotografies publiques de les...