Tarahumara trail fontanars 2018

Un dels millors trails on debutar el Santi per quedar enganxat a esta modalitat. Una proba diferent als que hem fet fins ara, on la part corredora es de pujada i la...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
Pels Camins dels Matxos

Distància: 63.000 m.Desnivell positiu: 3.100 m.Temps: 8h 36m 49s. Ritme: 8m 12s. Posició: 29 de 244.
GR92: Portbou - El Port de la Selva

Aquesta vegada hem fet un parèntesi en el projecte actual del grup del GR. Efectivament, com saben els nostres seguidors, amb el grup del GR estem fent el recorregut del GR7...
GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
Ermita de la Roqueta

http://www.caminades.info/index.php/activitats/per-avui/icalrepeat.detail/2018/04/08/858/61/l-ermita-de-la-roqueta-sant-marti-de-tousRuta CircularParticipants: 21Sortida:...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
El corronco

Aquest és un altre dels cims clàssics que tard o d'ora acaba fent tothom que fa muntanya hivernal amb esquís o raquetes. Situat a la Vall de Boí els seus amplis i francs...
Balandrau

Com sovint passa al nostre Pirineu després de fortes nevades arriben fortes ventades, i això és el que ens va passar en aquesta ocasió. Amb moltes ganes d'iniciar la...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
Diedre selvatic

DIUMENGE, 30 DE MARÇAquesta setmana Santa encara em queda una possibilitat de sortir a estirar les cames, el diumenge.El dilluns millor no sortir per les cues de tornada i...
Okupes

DIVENDRES, 30 DE MARÇAquesta setmana és atípica, no sortim per passar dies fora sinó que estem fent escapades curtes.El dimecres, aprofitant el bon dia anem als rasos de...
EM Canals O Serra del Verd

***A la seva banda oest la Serra del Verd cau amb un regitzell de canals entaforades entre resalts de roca i boscos verticals... ganes de passejar-les amb els...
A mig camí

Tossal dels Altars, 2.455mSerra d'Altars, Llessui.Vacances, curtes però vacances. Durant la setmana la senyora meteo ha ens ha fet oblidar l'objectiu inicial però res que no...
EM Circular Salòria - Bony de Trescul

***Aquest cop si es deixa enllestir aquesta bonica circular, llarga i amb quasi dos mil metres de desnivell d'anarinant gaudint de la bellesa i silenci del lloc. Neu des de...
Buscant el nord rere el blanc

març de 2018Qui m'hauria de dir que acabaria amb uns esquís als peus i encantada de la vida. Després de molts anys d'infanteria pesada començo a descobrir el plaer de...
29 de Febrer

22-02-2018 CollbatóLa Codolosa Oest Via : 29 de Febrer sortint per la «Any de traspàs»Avui matinal curta que a la hora de dinar he de estar a casa, encara que tampoc em de...
SHAMBALA 6a 120m.-L'ESTREMERA-MONTROIG

Hola Majos/es , avui he tingut una cruel revelació....snif....snifAvui el meu cos m’ha deixat ben clar que em fai gran...snif...snif.Avui em anat a fer la via SHAMBALA , per...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...
PUIG PELAT (1.075,8 m) des de la Mussara

Fotografía: Ramón CombaliaCIM: Puig Pelat (1075,8 m) des del Refugi de la MussaraCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix CampDESNIVELL: +107,5 mHORARI: 1h 44 min...
3 colls i repicó

Vall de NúriaTemporada excepcional de neu al Pirineu, però amb poques finestres de condicions favorables de "meteo" per a poder fer activitat. Aquest diumenge, però,...
Puigmal (2.910 m.)

var Latitud_sortida = 42.408696; var Longitud_sortida = 2.059043; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Imatges de Trømso.

El diumenge al migdia després de pujar al Rødtinden (470 mts.) aprofitem el que resta de dia per fer una visita per Trømso, aquí us deixo unes quantes fotografies.A la nit...
Andara, Cedrilles, Cova del Bruto. Montsià

31 de març de 2018 A l'entrada anterior sobre la Cova del Bruto, ja vaig comentar la possibilitat de fer una circular, pujant pel barranc d'Andara i baixant per la Cova...
Pic dels Pedrons (2.715 m.)

var Latitud_sortida = 42.560264; var Longitud_sortida = 1-765001; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...

MOLA DE LES TRES CREUS (1.127,3 m) o Mola d'Estats

CIM: Mola de les 3 Creus (1.127,3 m) o Mola d'Estats.COMARCA: Conca de Barberà. Muntanyes de PradesHORARI: 3h 25 min (2h 10 min + 1h 15 min)DESNIVELL: + 403 m...
EM Canal de l'Alt, Comapedrosa (AND)

***ben bona esquiada de la Canal de l'Alt del Comapedrosa, amb condicions hivernals i a resguard de la ventolera de SO. Molta resta d'allaus de la setmana per tot, amb la...
Corriols de Fitor

var Latitud_sortida = 41.848204; var Longitud_sortida = 3.106506; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Cova del Bruto. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.5px 'Helvetica Neue'; color: #424242} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font:...
Pic de Castanesa (2858 m.)

I per fi, després d'un hivern de meteo estranya (pluja-neu-calor-neu-pluja-calor...) que no han permés tenir un mantell nival gaire fiable, podem fer una sortida en òptimes...