250m

BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (II)

Etapa 2: Ref. La Peula - Col Grand Ferret - Courmayeur - Ref. Elisabetta Soldini - Col de la Seigne - Ref. Les Mottets.Distància: 48 km.Desnivell: 1800 m+/2000m-.Dificultat:...
Ruta 14 Centre BTT Val d'Aran

Distància: 24 km.Desnivell: 950 m.Dificultat: mitjana, molt puntualment mitjana-alta.Durada total: 4 h.Punt de sortida: Vielha.Petita joia de ruta a l'entorn de la boca nord...
Integral de la Serra de Malforat

IntroduccióLa ruta que us proposem és una meravella. Recorrerem íntegrament la Serra de Malforat, una serra secundària situada a cavall entre la Garrotxa i el Ripollès, a...
Escalant a argentiere

Vam visitar la zona d’Argentiere a finals de setembre. Hi vam accedir amb el telecabina de Grans Montets. i justament era l’ últim dia de la temporada que funcionava. Vam...
Escalades per l'Aiguille du  Midi.

Escalades per l'Aiguille du Midi.

Vam fer una estada de 3 dies en la cabana  discretament situada  sota el Refugi  de les Còsmiques. És molt mona, molt autèntica i...
Avenc de les Fonts del Ritort

El Costabona és un massís que culmina als 2.465 m en la zona axial pirinenca. Està situat a la línia de crestes que ve del pic de Roca Coloma través...
Camí Verd del Vallès

El Camí Verd del Vallès és un projecte per convertir l'antiga via del tren de Ferrocarrils de la Generalitat en una Via Verda de 8km entre les poblacions de Sant Quirze,...
Volta al Mont-roig

Mont-roig (2864m)Una de les clàssiques del company Manel Broch que, desde fa un parell d'anys, tenia ganes de poder fer. Malauradament, però, entre lesions, males condicions...
Corredor NW Feixant 250m 60º-M5

Acabamos el año como toca, cansándonos en la montaña y explorando nuevos rincones al lado de casa. Podría ser una primera ascensión porque no he encontrado ninguna...
Les Gorges de la Fou a Arles de Tec - Vallespir

Anem a les Gorges de la Fou, és un congost a la Ribera de la Fou, un afluent de Tecal Vallespir.Trobem les gorges entre els municipis nord-catalans d'Arles, d'on surt...
Pou de Costa Dreta (2)

...segueix de l'apunt d'ahir... AntecedentsPublicat a Espeleosie 8 (1970)Segons les dades més recents (publicades), en la cavitat podem diferenciar tres sectors, la via...
L'empenta invisible

Inversió tèrmica, 6b+ (250m)Cap del Ras, ÀgerMires avall i allà està, penjat com un xoriç. Se li clava l’arnès a la cintura i ja se li ha adormit el peu de tenir-lo...
Volta al nord del Ripollès (meitat oest)

Distància: 54,2 kmDesnivell positiu: 2430mDesnivell negatiu: 2730mDificultat: altaPunt de sortida: SetcasesPunt d'arribada: CamprodonCiclabilitat de pujada: 97%Ciclabilitat de...
Revisitant l'avenc del Daví (2)

...continua de l'apunt d'ahir...En síntesi l’avenc del Daví, el podem considerar com una sala de 50m de longitud, uns 9 d’amplada i una alçada màxima de 45m. a la que...
Bavella

Aquest laberint d'agulles és  gairebé una vista obligada si trepitgem la illa de Còrsega. I no només com a escaladors, sinó ni que sigui per...

Activitat de calendariAlpinisme: Ascensió al Monte Perdido per la cara nord.Dissabte 17, Sortim a les 8:30 de la pérgola de Jesús, Xavi, Matt i jo, direcció a la Vall de...
Fotografiant l'avenc del Boix (4)

...segueix de l'apunt d'ahir...Catàleg de formesEn els apunts anteriors ja hem mostrat forces exemples de l'abundant litogénesi d'aquesta cavitat, que ara completem amb...
Les 3 ermites de la Llitera est

Distància: 65kmDesnivell: 1600mDificultat: en general baixa tot i que els descensos de St. Quillis i de St. Salvador tenen punts exigentsCiclabilitat: 99,5% Durada total:7hPunt...
Estada a l'Ariege

Esquí de muntanya a l'AriegeDarrerament no tenim massa sort amb la meteorologia per a la pràctica de l'esquí de muntanya. Aquest darrer cap de setmana tenim una finestra de...
Savinisme bucòlic

Olaia, V (250m)Paret Bucòlica, Alt Urgell.Feia massa dies que no tocàvem roca de la calenta, ja sigui per excés de neu o per espatlles fotudes, però quan ens hem pogut posar...
Montoroio, 2,871m BES2/3 (Vall Fosca)

**i una línia, directa de la serra Tancada, que s'endevinaClàssic itinerari des del pantà de Sallente (1.700m). La neu comença al pla d'Estallposí (1.500m) però la...
El Cau del Lliri 1. Cap Norfeu  2

El Cau del Lliri 1. Cap Norfeu 2

... segueix del post d’ahir...El cau del LliriDes de la cova de les Ermites, seguim uns 250m mes el camí que va vorejant la badia de Joncols en direcció a Cap Norfeu, fins...
Lluita pel plaer, 7a+, 250m. Espluvins

Ahir vam fer aquesta petita gran via i ens va deixar molt bones sensacions. La paret te molt ambient i està oberta amb molt bon criteri. Felicitats als obridors!Mirant la...
Mont Jovet en BTT

Distància: 37 kmDesnivell: 1800mDificultat: mitjana (molt alta en el descens del corriol de Le Cour a Bozel)Durada: 7hPunt de sortida: càmping municipal de BozelCarte...
Combinada al Pic del Mas de la Grave

Distància: 29,3 km Desnivell: 1670 mDificultat: mitjana, puntualment mitjana-altaDurada total: 7hPunt de sortida: Besse-en-OisansCarte de randonnées: Belledonne 1:50.000...
Volta a l'Aneto en BTT (segona etapa)

Distància: 50 kmDesnivell positiu: 2000mDesnivell negatiu: 2350m Dificultat: altaDurada: 9 horesPunt de sortida: BenásPunt d'arribada: Bossost Sortim a les 8h del matí...
Visita a Coume Ferrat

El passat cap de setmana vam anar Cantero, Tiron, Albesa, Tomàs i Jo, a visitar l'avenc Coume Ferrat.És un dels clàssics del Pirineu francès, que es caracteritza per tenir...
Escalada al pedraforca i al canigó

Aprofitant que teníem uns dies de vacances, la setmana passada vam enfilar cap el Pedraforca, emblemàtica muntanya situada al Berguedà. La intenció era fer un parell de...
Btt. Volta al Montsant.

Sona el despertador. Son les 6 del matí. Acaben de ficar els carrers.Volta al Montsant. (40km, 1500m.) Rutina de cada dia, cafè amb llet mentre vaig preparant un...

Esperó de les Colobres, 250m 6b (V+/A1 obligat)

Via: Esperó de les Colobres Metres: 250m Dificultat: 6b (V+/A1 obligat) Zona: Àger Equipament: via semiequipada amb pitons i espits. Material: 14 cintes expres, joc discret de...