Rematar la torta amb el merlet de la torta

L'Aleix em diu que vol anar a fer la Torta d'Agulles. No li puc dir que no. De fet es tracta més d'una excursió que una escalada doncs us semblarà a poc. Per això, una...
Agulla de la Bandereta, via Cerdà-Riera

13.07.18  A la nostra recerca de les cares ombrejades de Montserrat, en Pau em proposa d’anar a la muralla oest d’Agulles a fer la via Cerdà-Riera a la Bandereta,...
Maig 2018-METEORA

Aquesta Piulada no n'estic segur si l'hauria de fer, per que un dels protagonistes es un "CABR...NAS" i ara us explicaré una mica el perquè.   Resulta...
A la Easy Rider (Montserrat Nord)

***Escalem l'inevitable Easy Rider, de traçat elegant on no està permès caure allà on el grau és més fàcil, i toca navegar on tirades de cinquè o més.. la restauració...
Pic de Gerri (2859 m.)

Ruta no apta per amants de camins molt marcats, ja que aquí haureu d'anar buscant els millors passos cap al cim del Pic de Gerri. Navegant per wikiloc he vist algun track que...
Torrent del Grau de l'ós

Aquest dissabte hem fet una caminada amb la família que ha començat a la boca Nord del Túnel.Aquesta ruta és molt interessant ja que surt d'un espai molt humanitzat...el...
Pics de dellui i mariolo, estimat pirineu de casa

Després de molts anys he tornat a la Vall Fosca. Ha estat un plaer retrobar-me amb els pics de Dellui i Mariolo. L'any 1990, vaig fer una de les meves primeres sortides al...
Serra de la Punta

Primer cim (cota 186 m)L'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
Narval amb llevant.

Ahir vem fer una via d'aquelles que a tothom li agrada,horitzontal i aprofitant el llevant de la tarda.Nomes que hem cambiat els friends per uns altres!!!!  Quina llàstima...
Eliminator a la Muralla de Pombie.

Un altre cop posant més cor que seny i un altre cop sortint bé la jugada (algun dia pillarem, segur). Així que entre boires, núvols i sol em fet (que no escalat) aquesta...
Castell del Coll de Som

16 de juny de 2018p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 14.0px; font: 12.0px Arial; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Cova d'en Rubí

16 de juny de 2018Conta la llegenda que el valent cavaller Rufolet arribà a les Terres de l'Ebre amb l'objectiu d'alliberar a la donzella Rubí, segrestada per una bèstia de...
Le Grand Veymont, Vercors, en ruta circular

El Grand Veymont és el cim més alt del massís del Vercors, un dels massissos calcaris dels Prealps amb més personalitat. Com que el conec poc, he aprofitat de ser-hi a prop...
Travessa als circs de granvalira

Alçada mínima: 2090mAlçada màxima: 2864mDistància: 18,6 kmTemps empleat: 7h50mDesnivell + : 1467mDesnivell - : 1467mGRAU ROIG – COLLADA DELS PESSONS – PIC DELS PESSONS...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volcà de Montsacopa (532 m)

Dijous 5 de juliol de 2018Una passejada per OlotHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 2 h 30 m (5,4 km)Desnivell: 100 m...
2000's MÉS ORIENTALS DELS PIRINEUS

El primer 2000 del Pirineu i el MediterraniTot va començar quan fa dos anys vaig anar al Costabona i em vaig adonar que no era el cim més llevantí del Pirineu sinó que...
Caçador de 100 cims: puig de l'estela

Puig de l'Estela (a l'esquerra) pujant l'endemà al SetzeventsNo estic massa motivat pels 100 cims però em serveix per motivar-me. Volia fer el Puig del tres vents o dels...
La bola

Que pum, que pam, 6a ( 100m) La Granota, Montserrat.Hi ha vies que se t'atravessen. No a la paret mentre les escales, ni molt menys, sinó aquí, a la xarxa, una vegadales has...
Pedra en sec a Sant Rafel del Riu

El passat dissabte 2 de juny es va portar a terme la tercera de les sortides del calendari de 2018 de Terres de Cruïlla, associació de centres d'estudis i entitats de...
Ibon d'Acherito

L'ibon d'Acherito està situat a prop de la Selva de Oza (Vall d'Echo), a la capçalera del riu Aragón Subordán. És un racó fantàstic que només requereix 2 h efectives de...
L'impressionant camí d'alins a tor

Vaig llegir en un blog que era el camí més impressionant del Pirineu. Ho trobo una mica exagerat però la veritat és que és un camí SUPERB que ens ajudarà a comprendre que...
La Vall de Betlem. Badalona- Badalona

Excursió realitzada el 1/7/2018Senzilla caminada per la Serralada de Marina, a la capçalera de la Vall de Betlem, o de la Riera de Sant Jeroni, enllaçant les ermites de Sant...
VIaNoVa! Racons, 65m 6aA1+ (Parets de la Llosa)

***Camí de St Llorenç de Morunys poc abans d'entrar al túnel que mena a la presa de la Llosa del Cavall hi ha un ragitzell de parets a banda i banda, muntades unes sobre les...
Roc de l'estany xic: un nom lleig, per un bell cim

El Roc de l'Estany Xic pujant al port de TavascanVolia anar a mirar la pujada al Port de Tavascan per la Trobada Transfrontera que fem al setembre. Però quan estava a l'estany...
Una Contrabandistes (La Seu-Sant Joan de l'Erm)

Són les nou quan ens trobem a la plaça de la Trobada, som una bona colla i encara que sembli estrany tothom és prou puntual.Iniciem la sortida direcció a la Seu per pujar...
GR7: Grau Roig - Les Escaldes

Segona etapa del GR7 per terres andorranes amb tres punts d'interès de primera categoria: els estanys de Pessons, el pic del mateix nom i la vall de Madriu. Hem dormit a...
Staffal (1825 mts.)- refugi Gnifetti (3647 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shunnto Traverse.Mapa IGC, 1:25.000Després de seguir durant unes quantes setmanes els pronòstics de la meteo a la part Italo-Suïssa del...
GR7: Porta - Grau Roig

Al setembre passat, quan vam iniciar el recorregut del GR7, teníem previst començar-lo a Porta, a la Cerdanya francesa, per enllaçar amb el Camí dels Bons Homes que havíem...