Tarahumara trail fontanars 2018

Un dels millors trails on debutar el Santi per quedar enganxat a esta modalitat. Una proba diferent als que hem fet fins ara, on la part corredora es de pujada i la...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
Ermita de la Roqueta

http://www.caminades.info/index.php/activitats/per-avui/icalrepeat.detail/2018/04/08/858/61/l-ermita-de-la-roqueta-sant-marti-de-tousRuta CircularParticipants: 21Sortida:...
La barbacoa

Tuc de la Cigalera, 2.497mPort de la Bonaigua, Pallars Sobirà.Avui toca descans, que ahir ja vam fer bona feina i demà en volem fer de més bona encara. Però estem de...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
Diedre selvatic

DIUMENGE, 30 DE MARÇAquesta setmana Santa encara em queda una possibilitat de sortir a estirar les cames, el diumenge.El dilluns millor no sortir per les cues de tornada i...
Okupes

DIVENDRES, 30 DE MARÇAquesta setmana és atípica, no sortim per passar dies fora sinó que estem fent escapades curtes.El dimecres, aprofitant el bon dia anem als rasos de...
EM Canals O Serra del Verd

***A la seva banda oest la Serra del Verd cau amb un regitzell de canals entaforades entre resalts de roca i boscos verticals... ganes de passejar-les amb els...
Pic de les Fonts (2.749 m) amb esquís

Ascensió a un cim molt esquiable, a la Vall d'Arinsal. La sortida estava programada per al dissabte però la previsió del temps ens ha fet canviar d'estratègia i hem vingut a...
Buscant el nord rere el blanc

març de 2018Qui m'hauria de dir que acabaria amb uns esquís als peus i encantada de la vida. Després de molts anys d'infanteria pesada començo a descobrir el plaer de...
La Cogula. Montsià.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica;...
29 de Febrer

22-02-2018 CollbatóLa Codolosa Oest Via : 29 de Febrer sortint per la «Any de traspàs»Avui matinal curta que a la hora de dinar he de estar a casa, encara que tampoc em de...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...
PUIG PELAT (1.075,8 m) des de la Mussara

Fotografía: Ramón CombaliaCIM: Puig Pelat (1075,8 m) des del Refugi de la MussaraCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix CampDESNIVELL: +107,5 mHORARI: 1h 44 min...
Imatges de Trømso.

El diumenge al migdia després de pujar al Rødtinden (470 mts.) aprofitem el que resta de dia per fer una visita per Trømso, aquí us deixo unes quantes fotografies.A la nit...
Andara, Cedrilles, Cova del Bruto. Montsià

31 de març de 2018 A l'entrada anterior sobre la Cova del Bruto, ja vaig comentar la possibilitat de fer una circular, pujant pel barranc d'Andara i baixant per la Cova...
La Cova del Bruto. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.5px 'Helvetica Neue'; color: #424242} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font:...
Pic de Castanesa (2858 m.)

I per fi, després d'un hivern de meteo estranya (pluja-neu-calor-neu-pluja-calor...) que no han permés tenir un mantell nival gaire fiable, podem fer una sortida en òptimes...
Camino a Fisterra: Hospital - Corcubión

Quarta etapa del camí a Fisterra. En realitat es tracta de mitja etapa, una etapa curta que es pot combinar amb la posterior fent una etapa llarga. Nosaltres hem programat...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via MAGIC-LINE.

28/03/18. Amb un dia de primavera ens arribem fins a Gorros. Ens decidim per la via Magic-Line al Gorro Frigi. La via comença en una balma, espit visible, on...
UT Llastres (95,6km & 6.170m D+)

Todo empezó hace ya unos meses cuando en el hilo de una conversación con el gran Ramón Ferrer en Facebook apareció en la conversación una nueva carrera llamada UT Llastres....
Creu de Santos per la Font de l'Oliver

12 de març de 2018Degut a una visita recent  a la zona, torno a reprendre la recerca de camins i racons de la meva estimada serra de Cardó, la Vall Amagada. Ja he fet...
Camino a Fisterra: Sta. Mariña - Hospital

Tercera etapa del camí a Fisterra. Després d'esmorzar a l'hotel Casa Jurjo, el transport de l'hotel ens ha portat fins a Santa Mariña, just en el punt on ahir vam acabar la...
De viatge i exili

Acabo de triar per a aquesta entrada el tipus de lletra "helvètica"; no sé, potser per a variar. O perquè això d'helvètica vol dir suïssa i aquests darrers dies en parlem...
Camino a Fisterra: Negreira - Sta. Mariña

Segona etapa d'aquesta ruta a Finisterre, plàcida i sense problemes com totes les etapes del Camí de Fisterra, on l'única dificultat és la llargada de les etapes si les...
Serrat d'en Muntaner, via Traca i Mocador

Una tarda de gresca i xerinola de l’any 2012, un grup de joves que van sortir a passejar pel Clot de la Mònica van obrir, com qui no vol la cosa, una nova via d’escalada a...
Les flandes (piera).

Descripció de la ruta; Avui no farem un desplaçament gaire llarg; es tracta d'una ruta del que es podria dir, el nostre entorn natural, doncs la comarca de l'Anoia, és...
Es Freu pel coll d'Honor

Vall d'OrientBreu recorregut a un dels recons més bonics i distintius de la serra de Tramuntana, el salt del Freu, a la vall d'Orient. Per fer la volta més llarga, ens hi...