Vallter - 6 Colls - 6 Estanys

Dimecres 16 setembre 2020Distancia            19 kmDesnivell +    1.453 mRuta potent i amb ambient alpí on alternarem corriols marcats,...
Postals des de ses illes

Juliol i agost del 2020 Quan el planeta Balear és a bavor l'aventura no té format vertical. Topem amb un horitzó ondulant de vent i sal, dies blaus! Hores mirant d'on ve...
La tardor de nebjeperura

DIJOUS, 17 DE SETEMBRE Tenia aquesta via a la llista de pendents des de l’any 2013 . Aleshores amb el company VISA varem anar-hi però a la segona tirada ens equivocarem i...
Esperó del Refugi.

La via m'ha acabat fent prou patxoca.Els primers quinze metres són un pèl desencoratjadors per la qualitat del rocam que sense arribar a ser pèssima demana una mica de...
Roure de les Berrugues. Maestrat.

26 d'agost de 2020Una ruta fàcil i curta per endinsar-nos en el paissatge agrest, sec i extrem, però a la vegada fascinant i addictiu, de l'Alt Maestrat . Aquí es...
Pic de Ger. Les chemins du Dharma

El primer cap de setmana de setembre vam anar a passar uns dies d'escalada al voltant del Portalet, entre la vall del Tena pel vessant sud, i la vall d'Ossau, pel costat nord....
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Perafita i Monturull revisitats

25.08.20  Ara fa tres anys vam fer un molt recomanable circuit pels estanys de la Pera i els pics de Perafita i Monturull, a l’extrem occidental de la Cerdanya, al...
Cresta “Tió Maria”

10-09-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Cresta “Tió Maria” Ha estat uns dies de pluja assentat confortablement al sofà de casa veient el cel negre i el aigua...
Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
Circular al poble de Bulnes (649 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Primer de tot, vull felicitar a la  Carme Sales per què el dissabte 12/09/2020, després de realitzar...
Ascensió al Pic des Trois Conseillers (3.039 m)

Hem iniciat una estada de tres dies a la zona del Néouvielle amb una ascensió de categoria. Un tresmil dels Pirineus sempre és una gran ascensió i si, a més, cal una mica...
Puig dels tres vents

El Puig dels Tres Vents també conegut com dels Tretzevents es troba a la comarca del Conflent i forma part del nucli de muntanyes del massís del Canigó, Prenent com a...
PIC DE PEGUERA 2982m. Via RAIERS.

8/09/20. L’escalada en l’Alta Muntanya comporta un plus a l’escalada pròpiament dita. Pugem amb el telefèric de l’Estany Gento i amb 1h estem al Refugi Colomina, on...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Cingles de la creueta iii

DIUMENGE, 06 DE SETEMBRE Una nova setmana que tinc que modificar els plans inicials i acabar fent el pla B. Ufff !!. Això ja comença a ser una constant. Inicialment amb...
Poti-poti de vies

02-09-2020 Bergadà Malanyeu Paret del Devesó Via :  “Poti-poti de vies” No os diré a quina via anàvem per que em fa vergonya, realment i mirat en la distancia...
Casamanya (2740 m.) i Casamanya Nord (2752 m.)

Els pics de Casamanya formen una petita vall que s'alça al bell mig d'Andorra, ja que aquests cims marquen el punt de la divisòria d'aigües andorrana i a més a més es...
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
Lolita la flamenca

DIUMENGE, 30 D’AGOST Aprofitant la baixada de les temperatures i el fet que per Girona i la costa Central diuen que farà mal temps per proposar fer una escapada a...
Roca de la Moixa

17.08.20  La serra de la Moixa, a cavall del Berguedà i la Cerdanya, es troba situada entre la serra de Moixeró, a l’est, i el serrat de la Muga, avantsala del Cadí, a...
 Del Nano

25-08-2020        Aragó Panticosa Via :  Del NanoDimarts avui anem en direcció Aragó amb una recol·lecta de personal un xic...
Llaç Lila

Aquest dissabte hem tornat a Vilanova de Meià sis mesos després d'haver acabat d'obrir aquesta via. El confinament ens va impedir repetir-la i finalment avui ho hem pogut...
Desconeguda, 6c (100 m), Esperó de Santa Ana

Activitat febril aquest dies, a veure si el blogspot explota o el senyor facebook ens envia a la merda d'una puta vegada. A la nostra edat, hem d'aprofitar aquests lapsus de...
Pics de Salòria i de Màniga. Pirineu

13 d'agost de 2020Completem la nostra escapada pirinenca d'estiu amb una bona travessa pel Parc Natural de l'Alt Pirineu, assolint dos cims del repte dels 100 cims de la Feec,...