300m

Col Invergneux: pedalant pel Gran Paradís

Distància: 35 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Ciclabilitat de pujada: 85%.Ciclabilitat de baixada: 99,5%.Punt de sortida: Cogn (Cogne). Durada total: 6h.Una de...
BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (I)

Primer lliurament de la nostra particular "volta" al Mont Blanc en BTT. Hi ha moltes versions al respecte: unes en sentit horari -la més habitual en BTT- i d'altres en sentit...
Ath pic der Òme damb BTT

Distància: 38 km.Desnivell: 1550 m.Dificultat: molt alta.Exposició: baixa, molt puntualment mitjana-baixa. Ciclabilitat de pujada: 75%.Ciclabilitat de baixada: 85%. Durada...
Sobirà catarra (II): lo Covil

Distància: 40 km.Desnivell: 1800m+/2100m-. Dificultat: mitjana, molt puntualment mitjana-alta.Durada total: 8 h.Segona jornada compartida al Sobirà i tenint en compte que en...
Vies

Vies "Arnau Oleguer" i "Queraltina"

Aquest dissabte hem anat a Berga per fer la via "Arnau Oleguer" i enllaçar-la amb la via "Queraltina". Aquesta és una molt bona combinació que et permet escalar uns 300m amb...
Apurant les darreres neus d'alçada

Cap dera Baquo (darrera, el Posets)La temporada està oferint les darreres opcions de gaudir de la neu al Pirineu. Tenia l'espina clavada de la volta Remuñe-Portillon-Lliterola...
Neus amunt i avall...

**neus de la setmana passada per la banda oriental.. dissabte ens refugiem del mal temps al nord d'Andorra a la clàssica cubeta SO de la Coma de Varilles on tan bé queden...
Escalant a argentiere

Vam visitar la zona d’Argentiere a finals de setembre. Hi vam accedir amb el telecabina de Grans Montets. i justament era l’ últim dia de la temporada que funcionava. Vam...

58 PESSEBRE A MUNTANYATORRE D'ESCUMÓ - AMETLLA DE MONTSEC18 desembre de 2016Ja es van atansant les dates nadalenques i, per tant,cal anar pensant amb la tradicional Portada...
3 vies noves a Odèn

Finalment aquest dissabte donem per acabades 3 vies i equipada la 1a. tirada d'una quarta en la que hi continuarem treballant.Les tres vies estan equipades basicament amb...
Sass Bianco

Distància: 13,9 kmDesnivell: 1200 mDificultat: baixaDurada total: 5 hPunt de sortida: Caracoi AgoinDes de Caracoi sortim per una bonica successió de senders fins a Bramezza on...
Perú2016: Laguna 69.

Laguna 69 (foto: Eva Reverter)Després de la Laguna Churup, el següent pas per assolir una bona aclimatació a l'alçada és la pujada a la Laguna 69 (tot plegat, exempt de...
Pirineu - Volta al Posets. 31/7 al 3/8.

La volta el Posets és una joia del nostre Pirineu, les valls d'Estós, Viadós, són dues de les valls més boniques del Pirineu, si hi sumes la baixada per la Vall de...
Amb la Bike Fosca al Boumort

Distància: 60 kmDesnivell: 1800 mDificultat: mitjanaDurada total: 7 hPunt de sortida: Pont de BaénEns ajuntem amb el Lluís per realitzar una volta pel Boumort amb l'objectiu...
Les Vuardes, via Dérive, 300m, 7a

Les Vuardes és un paredot amb majúscules...300m verticals o desplomats amb molts sostres que ens poden recordar a primera vista Montrebei.Ull!... tot i estar alta,...
Homedes al Gat

Aquests dies he coincidit amb l'Anna, una espeleóloga inquieta que darrerament li ha agafat el gust a fer via llarga. Després d'un parell de tardes a Malanyeu i al Cingle de...
Circular dels refugis

Pic del Portarró (2736m) (Foto: Enri Codina) Una de les activitats d'esquí de muntanya que enguany havia programat el CEB era una ruta circular per la zona del parc...
Riera de l'Om o Cascades de Goleró

Aquest cap de setmana les previsions  eren  galdoses i després d'intensos debats sobre si creure a l'AEMET o al METEOCAT, va guanyar la vena nacional i vam optar per...
Fiuuuu... skimo al Port del Comte

**Un parell d'anys que aquesta muntanya aplanada no es vestia d'un blanc tan generós... allò que fou un quotidià i ara es celebra per extraordinari.. com li costa a l'hivern...

DEFINICIÓ GRÀFICA D`AUTOHUMILIACIÓ:300MTS D`EXPANSIONS CONTINUADES EN PLÉ ANY 2015VERGONYA VERTICAL A LA MAJOR GLÓRIA DELS SEUS APERTURISTES..MUNTAR UNA VIA FERRADA A...
Via

Via "integral tintin i milú al montroig"

Fitxa tècnicaLongitut: 300m Dificultat: VGrau d'exposició: MitjàGrau de compromís: MitjàMaterial necessari: Cintes per a savines, algun friend i algun tascó petit (5 i 6)...
Dolomites, volta

Dolomites, volta "pala san martino"

12/08/15. Avui tornem a fer una excursió amb itinerari circular, aquest cop a la “Pala de San Martino”. A l’entrada de “San Martino de Castronza” trobem...
Vies: Infidel i Òptima.

Després de molt de temps sense anar a la part alta de Montserrat, amb el Toni cerquem poder escalar a l'ombra i ens dirigim a l'agulla Cara de Mico a fer la via Infidels i, un...
Pedals d'Occitània

en 4 etapes: Vielha - Bagneres de Luchon - Saint Bertrand de Cominges - Col de Menté - VielhaGeneral:Ruta amb bicicleta de muntanya per la Vall d'Aran i el departament francès...
Sostre del Pirineu Oriental

PuigmalLa proposta és prou atractiva i una excel·lent alternativa a les nits de xafogor de Badalona: recorregut de Fontalba a Núria, acampada i pujada al Puigmal.La canalla...
Aresta

Aresta " Malalts de roca"

Des de la pista per on pugem amb el cotxe podem veure l'aresta que escalarem. Son 6 ressalts que farem en 8 tirades. Excepte la segona, que fa uns 55m i és fa quasibé ...
Via

Via " Triplet 2015. Copa, Lliga i Xampions"

Aquest dissabte, tot i la calor que l'home del temps havia previst que faria, amb el Toni vam pujar a Malanyeu per acabar la via que havíem començat a obrir la setmana...

Via "Vinga Vinga" . Paret de l'Altar. Malanyeu

Foto i ressenya del JoanFa uns quants anys que vaig escalar aquesta via amb el Xavi Solà i en tenia un molt bon record, així que quan el Toni em va proposar anar-hi aquest...
And the winner is... Sorribes 'norribes'

Més d'una vegada hem parlat de les cures d'humilitat que hem rebut del nostre propi país... quan et penses que ja ho tens tot apamat i que només et queden per conèixer algun...
Caminant per Riglos

Aquest pont de l'1 de maig vam anar a Jaca a resseguir el camí de Sant Jaume, els uns a peu i jo amb la btt vaig fer en dues etapes des de Somport fins el Puente de la Reina i...