385

EL CASTELL (1017,1 m) Roques de Benet

CIM: El Castell (1017,1 m.) Roques de BenetCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: + 250 m. HORARI: 55 min. (30 min+ 25 min)DIFICULTAT: Mitja (per les...
Apología del buen segundón

ODA al buen segundón.Nada tan necesario como un segundo competenteDice el aforismo que detrás de un gran hombre siempre hay una gran mujer.En la escalada, detrás de un gran...
Fi de festa

Sendero Límite, 6a+ (200m) Forronias, Panticosa.Fi de festa estival a una paret o ni se us acudeixi posar-vos-hi en ple agost, per molt que el Mauri amenaci de pluja o que hi...
Marines de Son Olesa i Son Ferrandell

Restes de la caseta d'en GregoriUna caminada per les marines de Son Olesa i Son Ferrandell, dues grans possessions de Valldemossa. Es tracte d'un recorregut circular i no massa...
Montoya-Picazo

Molt bona via, senzilla, assegurances justes i bona roca.cada burí te al costat un bolt , menys l'últim del primer llarg, al segon llarg hi ha un bolt de propina abans del...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Visites Inesperades

22-08-2018          Sant Llorenç de MorunysRoca SubiranaVia  :  Visites InesperadesSeguim amb pluges intenses a les...
El Pic de Tour (2978 m.) i el Lustou (3023 m.)

Amb l'objectiu inicial de fer el pic de Lustou sortim de l'àrea de picnic de Fredançon, a la vall de Rioumajou, en un dia que havia de ser assolellat però de moment ha...
Luchon Aneto Trail (65km & 4.400m D+)

Tras un par de años colaborando como voluntario en la Luchon Aneto Trail, además de conocerme perfectamente el itinerario del recorrido, tenía muchas ganas de completar esta...
GR5: La Chapelle d'Abondance - Ref. Chésery

La tercera etapa del GR5 és també llarga i dura, amb un desnivell força important. Com és habitual, hem sortit una mica tard perquè a l'hotel no donen l'esmorzar fins a les...
GR5: Novel - La Chapelle d'Abondance

Avui, en la segona etapa del nostre recorregut pel GR5, hem fet una etapa llarga i dura, amb més de 1.300 metres de desnivell però amb grans paisatges i un magnífic ambient...
Tarde para la ira als Puntals d'Àger.

No està malament malgrat una feixa i algunes tirades on la roca no acaba de ser del tot bona. El que sí que té la via és que és ben variada: placa fina,trams atlètics i...
MABO (21km & 1.200m D+) - Campeonato de España FEDME

El pasado 10 de junio se celebraba en el municipio de Borriol, en la provincia de Castelló, la Marató de Borriol (MABO), que en la presente edición acogía el Campeonato de...
Parc de la Trinitat

Tenia moltes ganes de visitar aquest parc i ho fet en una visita guiada dins el programa Música als Parcs 2018.El Parc de la Trinitat es va inaugurar l'any 1993, està situat...
XaMarEduMarAntIsa a Busa.

Fins aquest matí no hem decidit on anar ja que la previsió metereològica no era gens encoratjadora però unes tímides clarianes a l'alba en a fet decantar per Busa i aquesta...
Castellfollit de la Roca

Pic de Bessinelles

Pic de BessinellesEncarem les darreres jornades de la temporada amb bones acumulacions de neu però, en la línia de la majoria de caps de setmana, una previsió meteorològica...
GR92: Portbou - El Port de la Selva

Aquesta vegada hem fet un parèntesi en el projecte actual del grup del GR. Efectivament, com saben els nostres seguidors, amb el grup del GR estem fent el recorregut del GR7...
EM Canals O Serra del Verd

***A la seva banda oest la Serra del Verd cau amb un regitzell de canals entaforades entre resalts de roca i boscos verticals... ganes de passejar-les amb els...
EM Canal de l'Alt, Comapedrosa (AND)

***ben bona esquiada de la Canal de l'Alt del Comapedrosa, amb condicions hivernals i a resguard de la ventolera de SO. Molta resta d'allaus de la setmana per tot, amb la...
Es Freu pel coll d'Honor

Vall d'OrientBreu recorregut a un dels recons més bonics i distintius de la serra de Tramuntana, el salt del Freu, a la vall d'Orient. Per fer la volta més llarga, ens hi...
Cim del Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2.056 m)

Dissabte 17 de març de 2018Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h 30 m (11,8 km)Desnivell: 830...
Per la Pedrissa i l'ombria de Bèrnia

diumenge, 18 de febrer de 2018 Aquesta ruta per a mi és de lo milloret del terme de Benissa llevat de crestejar Bèrnia que és lo més.Començem als...
Mi-ma-mu-ca 2018

Hem complert un dels grans objectius de la temporada, acavar el mitjà marató de muntanya de Carrícola i a més superant les nostres pròpies expectatives.Aquesta...
LIBRE en Montañesa (pared oeste)

Llibertat.Paraula encisadora que tot-hom s'apropia i alguns manipulen,rabiosament actual,compromesa,amb un punt de perill com el recull d'itineraris esplèndits d'aquesta...
Via llarga  al  país basc

Via llarga al país basc

El viatge per Euskal Herria que hem fet durant la tardor del 2017  ens ha deixat molt bon gust de boca . Tot el que vam fer, veure, escalar, conèixer… Ens va semblar...

Per la Pedrissa i l'ombria de BèrniaAquesta ruta per a mi és de lo milloret del terme de Benissa llevat de crestejar Bèrnia que és lo més.Començem als Lleus Dani,jo i...
PEDRÓ DELS QUATRE BATLLES, 2385m, amb esquís.

7/02/18. Després de les intenses nevades dels darrers dies aprofitem una finestra de bon temps per fer esquí de muntanya. Les prediccions d’allaus son molt altes, així què...
Explorant pel pas nou del montsec

Hi ha dies que surten les coses rodones, per exemple avui. Volia cercar un pas que hi ha damunt del Pas Nou al Montsec de Meià però havia massa neu per posar-me per un lloc on...
Estanys de Mascarida i del Diable a Tavascan

Els estanys de Mascarida estan enclotats als peus de la serra de Mascarida, entre els cims del Campirme i la Coma del Forn.    És una zona força...
Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...