385

Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...
Brendan Marris, espeleo-fotògraf (2).

Continuem amb una nova selecció de fotos d'aquest excel·lent fotògraf de New South Wales que ens mostra imatges dels seus paisatges subterranis.
Passejada pel llac de Fontviva

A mitja tarda anem a fer un tomb i decidim acostar-nos al llac de Font Viva de fàcil accés    Anem fins al poble de Portè i seguim una pista asfaltada...
Manel muñoz (intent)

DISSABTE, 16 DE SETEMBREUuuff!!!, deixes dos dies d’escriure i s’acumula la feina. El dissabte tot i que la meteo donen dolent per tot arreu , (nosaltres tossuts de mena) no...
Con

Con "U" de Ustralia

Hace años, mientras Rocío trabajaba en el servicio de Emergencias 112, me explicó que un operador de radio deletreaba el lugar a donde debían acudir a prestar auxilio....
Chamonix-Zermatt: Mont Fort - Prafleuri

L'etapa d'avui ha estat molt diferent de les dues anteriors. Ha estat una etapa més dura i més de muntanya, superant tres colls. Hem esmorzat al refugi de Mont Fort. Dir que...
La Muga (2861 m). L'últim centenari cerdà.

IntroduccióEl Pic de la Muga estava a la carpeta de cims pendents des de feia molt de temps. Potser des de l'última vegada que vam pujar a la Tossa Plana de Lles i d'això ja...
Pic de la mainera

Sortida realitzada en dos dies pernoctant al Refugi de Colomina. El primer dia de Sallente pugem pel camí que ressegueix la Canal de Pígolo fins a trobar las vies del carrilet...
La Porta del Cel

var Latitud_sortida = 42.671442; var Longitud_sortida = 1.313139; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De ruta per Guardamar del Segura

Més de 4 hores caminant per la zona de Guardamar del Segura i els seus voltants. Començe des del polígon del poble en direcció cap al castell de Guardamar on...
Visitant catlins i la costa sud-est

Una tarda deixem la zona dels fiords i  seguint la carretera 94 ens dirigim cap a la costa sud-est.  Aquella nit vam parar a Lumsden on a l’antiga estació de tren...
Thornhill Cave. USA.

Adam Haydock, espeleòleg dels USA / Chicago és un fotògraf amb multitud d’imatges a la web. En l’apunt d’avui hem fet una selecció de les seves imatges a la Thomhill...
El Socau. Visitant mines del Figaró (2).

...segueix de l'apunt d'ahir...Mina del Socau La mina del Socau és una petita explotació abandonada, que resulta rellevant per les seves mineralitzacions i alhora és prou...
Variant del Circuit de l'Open Vendrell 2017

Aquest cop, l'amic Toni, ha fet els deures ràpid i ja ha deixat llesta  la narració de la ruta que vàrem fer aquest dissabte per terres Tarragonines i del Penedès:...
Escalades a la Sala de la Verna (PSM).

El punt final que representà les primitives exploracions de la Sima de la Piedra de San Martín era la colossal Sala de la Verna.Amb l'obertura del túnel per l'aprofitament...
Muntanyes desconegudes: pics de màniga i covils

L'any 2003 vaig pujar amb el Pau Salla al pic de Màniga (i no ho recordava). Ho tenia apuntat a les meves llibretes i he trobat tota la informació de com havia fet l'excursió...
Moixeró (2.091 m.) en BTT

var Latitud_sortida = 42.369575; var Longitud_sortida = 1.783858; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta al castell de Santueri

Vista del castell de Santueri des del puig de s'EnvestidaEl Castell de Santueri, ubicat al sud-est de Felanitx sobre el cim del mateix nom, a uns 423 m d'altitud, és un dels...
No tot bici

Ens toca posar-nos al dia després de l'aturada de les pasqües.Sempre es pot millorar, així que una setmana després de l'etapon onil-Alcoi he tornat a realitzar-la amb la...
Retrobant-nos.

Sultans of Swing, V+/Ae ( 140 m) Gorra Marinera, Montserrat.Tot s'acaba, i després de tant excursionisme blanc, toca començar amb la roca, si més no, la calenta. Canviem...
Riglos - Mallo Colorado - Via Carla 15/04/2017

Avui ens he aixecat amb molt de vent i un xic de fred, res a veure em ahir, així que escollim una via solejada i que sembla que no li toca tant el vent.El Mallo Colorado és un...
Les imponents fonts de les feus

Aquesta setmana santa ha estat una passada. Tothom pujava a les Feus (localisme de la forma Deus). Una deu és una font, o surgència. Fa anys havia pujat a l'estiu i la veritat...

Pic de la Font Blanca (2906 m.)

Quan la calor apreta i la neu a cotes baixes comença a fondre, Andorra sempre és una bona opció. El fet que puguem arribar en cotxe fins a una altura considerable, facilita...
8 línies a Odèn

Aparcament i aproximacióLa setmana passada varem fer els darrers retocs a un parell de vies d'aquesta paret i ara ja hi ha 8 línies equipades. Tot i que hi ha dos inicis de...
Harmòniques i pantalons

Aneto (3.404m)Massís de la Maladeta, BenascLa llum de la lluna ho banya tot de plata i el silenci de la nit ens embolcalla, com qui et convida a entrar al llit després d'un...
Via Mariola Motors a la Pala Alta del Montroig

Dies enrera ens trobem al Montroig amb la Pilar, la Silvia, la Cristina, en Francesc, en David, i un servidor per anar a repetir alguna de les seves boníques vies i gaudir de...
GR 7: Benagéber - Xera

Anterior:Chelva - BenageberSi bien Benagéber se encuentra fuera del itinerario "oficial", es la única población donde poder comer caliente y dormir a cubierto entre Chelva y...
Via ferrata de les Venes de Rojalons (K4)

Les Venes de Rojalons són unes parets que s'alcen darrera de Rojalons, un petit poble mig abandonat (fa uns anys ho estava del tot, ara sembla que hi viuen dues persones)...
7a. via d'Odèn

El dissabte passat vàrem acabar la 7a. i darrera via que hem obert en aquesta paret.Fins a poder fer una foto millor i repetir les vies per dibuixar-hi les ressenyes, us penjo...
Sensacions de roca, gel i neu...

La felicitat a voltes es troba en les coses senzilles, un tros de corda, uns ferros, unes cintes i roca, neu i gel per pujar o baixar...i la millor de les companyies, per...