385

Desconeguda, 6c (100 m), Esperó de Santa Ana

Activitat febril aquest dies, a veure si el blogspot explota o el senyor facebook ens envia a la merda d'una puta vegada. A la nostra edat, hem d'aprofitar aquests lapsus de...
Aresta peygeret fins al petit midi i retorn

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de totes les seves vessants. Et captiva i tens desig boig de pujar-lo. He pujat dos cops per la seva via normal i un cop per...
Val dera Varelha

var Latitud_sortida = 42.895446; var Longitud_sortida = 0.425709; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Tossal de Suró. Segarra.

3 d’agost de 2020Aquesta vegada he canviat les vertiginoses parets del prepirineu de la Serra del Cadí, per un paisatge totalment oposat. Em situo al cor de la comarca de la...
Ni sueur ni peur, el nom ho diu tot

Ni sueur ni peur (ni suor ni por). El nom ja ho diu tot. És d'aquestes vies que s'obren, molt a França on sembla que no hi ha tanta discussió com aquí, vies per...
Picos de astazú

Són les quatre de la tarda que sortim de l'aparcament de la Vall de Pineta i comencem a fer camí cap al Balcón de Pineta, ens esperen uns 1300 m de desnivell fins a l'Ibón...
Eriste Nord (3025 m.)

Uns anys després de la darrera visita a la zona de Viadós, hi tornem per fer el darrer dels pics d'Eriste que quedava per fer, el pic Beraldi o Eriste Nord. La zona està molt...
Som cim: columna d'albatarrec al pedros

Portem ja 6 anys organitzant la caminada a un cim del Segrià amb la claror de la lluna. Avui feia respecte pel tema del Covid-19 i hem comentat al grup que calia estar alerta i...
Via itzi

DIUMENGE, 14 DE JUNYDesprès de l’ ensurt de dimecres, aquesta setmana no vull forçar i evito sortir el dissabte amb la colla, però per diumenge he quedat amb el meu fill...
Volta a Sabadell

28,8 km. 4-34-50 9-32 x km. 405 de desnivell positiu.Powered by WikilocDes del moment que ens van deixar sortir a fer esport que tenia al cap donar la volta a Sabadell tractant...
PIC DE LA BANDERETA (231,3 m)

CIM: Pic de la Bandereta (231,3 m)COORDENADES CIM: 40º51'51” N / 0º42`49” EVÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL:+ 88 mHORARI: 36 min (18 min + 18...

CIM:Punta Redona (659,2 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:0º30'3.32718" E /41º3'31.80821"NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+320 mHORARI:2h 50h (1h 35...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
Pic de la mina

Fèia anys que sentia parlar d'aquest pic, i mai trobava l'ocasió de venir a pujar-lo, no hi havia manera, finalment he tingut l'oportunitat juntament amb uns amics, ja...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Amb el traductor no n'hi ha prou

El traductor de Google -i d'altres- és una gran eina per a les traduccions. No descobreixo res.Però amb el traductor només no n'hi ha prou. Cal la revisió personal del...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...

Dissabte 08 de febrer de 2020: Capafonts.Aquesta sortida d'avui, no estava programada. El company Balanyà, després de les últimes pluges que han hagut, es va oferir a fer-nos...
Miradors de la Mola de Son Poquet

Carretera del VergerL'excursió comença a la vila d'Esporles, a l'inici de la carretera del Verger, anomenada Costa de Son Tries.(WP-01) Esporles (Costa de Son Tries) - 0,0 km...
Comencem

Tuc de Bacivèr (2.645m) Beret, Vall d'Aran.Novembre i ja hi tornem a ser. Aquest any alguna alineació estranya ha fet que no recordem l'etern estiu i calcem la disfressa...
Bardenas reales

Feia temps que no veníem per las Bardenas Reales, la primera ocasió va ser l'any 1996 i aleshores vam fer un recorregut de varius dies en bicicleta, el territori no era tant...
2019 dinar veterans

18-12-2019MontserratEl BrucRestaurant del BrucCada any i ja fa una bona colla que els Companys de Manresa i cia. Van començar a fer un dinar de Nadal dels escaladors en dies...
El Mont (1.125 m.)

var Latitud_sortida = 42.237168; var Longitud_sortida = 2.708882; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
 via raó de ser

DIJOUS, 12 DE DESEMBREAvui hem quedat aviat amb l’Isabel tot i que tenim intenció de quedar-nos per Montserrat, per tema d’horaris, però veient el temps que fa fora al...
De camí a Castell de Cabres.

19 d'octubre de 2019Tanco la intensa jornada per la Tinença de Benifassar, després de visitar la zona de la Mola de Mitjavila, al Coratxà, per anar fins al poble de Castell...
Coves de Mitjavila. Coratxà

19 d'octubre de 2019 El passat 19 d'octubre una proposta del Parc Natural de la Tinença em va cridar l'atenció: "A caminar a la Tinença, descobrint les coves del...
Lo castanyot de la seam - alpirando

Avui ha tocat una sortida social. La SEAM (Secció d'Escalada i Alta Muntanya) organitza una festa. He anat a fer esportiva al sector d'Alpirando. He estat durant el matí fent...
Negrell (1.345 m.)

var Latitud_sortida = 40.789451; var Longitud_sortida = 0.306995; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...