Ruta de la Sal. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px Arial; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px...
Esperó dels elfs, a la paret d'Escales

Baixant del pic de la Solana de Llauset, i per rematar 5 dies escalant pel Pirineu, ens parem a la presa d'Escales per fer la darrera escalada.És una paret que em porta molt...
Directe Núria

26-09-2018 Monestir Gorros Miranda de les Magdalenes Via  : Directe NúriaSembla que torna la calor, busquem entre diferents opcions i surt aquesta meva oblidada via,...
Escalada SALVAJE

Ordesa, un teatro superlativo donde expresar nuestro lado más animal.Si algo define a las escalades del VALLE es su carácter bestial y salvaje. No importa el grado.Las...
ViAnOvA! Nit de Perles, 120m 6b (Perles)

***Enllestim l'obertua d'aquesta via al Roc de'n Solà, mig en solitari mig acompanyat, que troba el darrer pas a la dreta de la Paraimara i a l'esquerra de la Morsa...
Paseo geológico sorprendente, al Vallhiverna

Després d'escalar a la Colomina, canviem de zona i anem fins el refugi de Llauset, en fase de preparació de la inauguració que s'havia de fer dissabte.La cara sud del...
A la Paraimara (Perles)

***boniques imatges repetint la Paraimara que aquest any just fa deu anys! ... continua ben bona i contundent, equipada per forçar el grau sense patir.. ai si aquests llargs de...
La Broca

22-09-2018 Sant Llorenç de Morunys Vall del Lord Roca Subirana Via : La BrocaAvui es un dia de retrobament després de el estiu  el esmorzar al bar de Sant Llorenç de...

14/12/18 Grevolosa – Serra de Llancers

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / Muntaner (sortida amb autocar ). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Cova de les Rondes

El seguidors del blog deuen recordar que ja hem anat dues vegades a la Cova de Les Rondes sense aconseguir els objectius previstos. Aquesta cova té dues entrades i el...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...
Normal – Directe

15-09-2018Sant Llorenç de MontgaiParet de la FormigueraVia : Normal – DirecteDia un xic núvol, lo que va mol be per la temperatura que es manté a ratlla, la idea era una,...
Via izzabella

DIUMENGE, 39 DE SETEMBRE.Aquesta setmana no he trobat company per sortir dissabte i he demanat auxili als companys de Vilafranca , que sempre estan disposats a sortir.En un...
Acròmion

19-09-2018 Monestir Gorros Magdalena Superior Via  : Acròmion Avui estem els tres, sembla que els nets ja van a les guarderies ..... ufffff que difícil això de ser avi...
Marines de Son Olesa i Son Ferrandell

Restes de la caseta d'en GregoriUna caminada per les marines de Son Olesa i Son Ferrandell, dues grans possessions de Valldemossa. Es tracte d'un recorregut circular i no massa...
Dent d'En Rossell - Via KURU- 22/09/2018

Amb el Miquel i l'Ita hem iniciat la bonica aproximació al peu de via. Quan hem arribat hi hem desfet les motxilles, ens hem donat que no havia posat els gats a l'Ita....
Despropòsit Indecent a la Cadireta del Diable

Sorpresa la meva i del company al posar-nos a aquesta via, cap referència, dades o ressenya.Del Març de 2012 ja coneixia la seva existència i si, es una via de ...
Retorn a la cresta de la coma de geli

Després de 10 anys, he tornat a la cresta de la Coma de Geli. La sensació ha estat la mateixa que vaig tenir llavors: ambient màxim amb passos de pati com si fos una gran...
Via

Via " Badalona" a la paret de Cabirols

El dissabte el Pany ens va proposar anar a escalar aquesta via que havia obert ell i en F. Suñol l'any 2.000, ara fa 18 anys, i que encara no havia repetit.La via estava...
Pic de lustou

El Lustou és probablement un dels tres mils més oblidats de la serralada i en aquesta ocasió hem decidit obtenir dos cromos de la nostra col.lecció de cims menys visitats o...
Pic d'arbizon

El Pic d'Arbizon situat a dins de França al departament dels Alts Pirineus és un d'aquells cims que de tant en tant veus a les guies i ressenyes i que mai decideixes d'anar-hi...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...
Roca del Joc (1.615 m.)

var Latitud_sortida = 42.225550; var Longitud_sortida = 1.947494; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Doc. Anton

14-09-2018MonestirGorrosMagdalena SuperiorVia  : Doc. AntonSeguim amb bon temps, algun ruixat de tarda i temperatura adient si se escull  la orientació de les vies,...