Els MOAIS  de Vallgorguina

Els MOAIS de Vallgorguina

Hem deixat la furgoneta camper a la plana del santuari del Corredor, des d'aquí sortirem i aquí tornarem, per acabar l'excursió i per passar la nit.  En una altra...
Altres límits + a la deriva

DIMECRES, 17 DE GENERDissabte passat va resultar un fracàs de dia en el que fa referència a l’escalada , volíem fer una via a la plantació i el fred fa foragitar-nos quan...
ABELLA DE LA CONCA. Via LLAÇ GROC.

15/01/18: Aquest dilluns quedem amb el Jordi Lluch, ell surt d’uns dies engripat i aprofitant què han publicat (sisbemessanapren)  dues noves vies a Abella de Conca ens...
Recorrent la costa est australiana. 1º Part.

Ens quedaven 15 dies per tornar a casa i vam decidir  recòrrer el 2800 quilòmetres de la clàssica ruta per la costa est d’Austràlia que va de Sidney a Cairns,bé...
Escalada a Montejunto.

Montejunto consta de dos sectors:el nou i el vell.Nosaltres hem estat al vell.La majoria de vies estan reequipades amb químics i parabolts.La roca és un bon calcari amb forats...
PIC DEL GRA DE FAJOL 2708m

13/01/18.  No tenia previst fer esquí de muntanya avui, però una proposta del Felip fa que m’animi. L’idea és anar cap a Ull de Ter, sense pla definit. Quan...
Tornem a Sant Corneli

Tornem a Sant Corneli i aquesta vegada ens acompanyen el David i el Xermi. Ells no coneixien l'indret i, mentre esperavem que el sol escalfés una mica, els hi ensenyem el...

424 . Oristà Rocaguinarda Oristà 100118

424 Oristà, la Quintana, Rocaguinarda, Oristà 10/01/2018Aproximació, cada grup pel seu compte, ens trobem a Oristà a les nou, amb l’objectiu de fer una caminadeta suau...
Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...
Blancs de Prepirineus...

**bon episodi de nevades dissabte nit i diumenge que han deixat els Prepirineus farcits de blanc.. s'hi nota l'arribada de les neus amb vent de ponent, les nevades de llevantada...
Camino del cielo (mallos de riglos).

Descripció de la ruta; Els Mallos de Riglos, són unes formacions geològiques situades en la població de Riglos, a uns 45 quilòmetres d'Osca capital. Tot el conjunt resta...
Davallador de sa Senyora (Marina de Llucmajor)

Penya-segats del Cap BalncEspectacular itinerari pels penya-segats de Cap Blanc amb les tres davallades factibles fins al mar.La primera baixada pel davallador de sa Senyora, un...
Dos tontos muy tontos.

Conté tots els ingredients per convertir-se en una de les més repetides de la paret: equipament paternalista,dificultats moderades però sostingudes,escalada variada i rocam...
PELADET ORIENTAL. Via del BOMBER CUINER.

8/01/18: Quedem amb el Joan i el Remi per sortir amb dues propostes, quan ens trobem decidim anar a Rúbies. Avui hi ha boire i millor anar a buscar parets més altes....
Vincle Infinit a la Roca de Sant Cugat.

Segurament la Roca de Sant Cugat és l'agulla més imponent de la Plantació, amb unes parets llargues i verticals que fan que aquesta agulla destaqui des de la llunyania. A...
Dakar 2018

Comença el DAKAR 2018 i durant el dies de rally, recopilare diferents fotografies publiques de les...
Santa Bàrbara (735 m)

El Parc Natural dels Ports es un macizo de montañas imponentes, un auténtico paraíso para los senderistas y amantes de la naturaleza. Pero también un lugar repleto de...
Barranc dels Molins i Mola d'Ares del Maestrat

1 de gener de 2018Ares dels Maestrat, un petit municipi de l’Alt Maestrat, a 1195 metres d’alçada, és un d’aquells poblets de postal, amb carrers estrets i empedrats que...
Coll de Banyuls - Llançà

Avui hem completat la nostra travessia per les muntanyes de l'Albera amb la tercera etapa, entre el Coll de Banyuls i la població de Llançà. Eren poc més de les cinc del...
Via Primavera a la Falconera.

La combinació de bon ambient des del primer metre,varietat de passatges,llargs entretinguts i paissatge relaxat fan d'aquesta via una suculent proposta.Una altre cosa que ens...
MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ.  Via CULÉS

MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ. Via CULÉS

3/01/18: Primera escalada de l’any 2018, quedem amb la colla dels dimecres avui amb la Isabel i l’Antonio, anem a la Malanyeu. Portem varies opcions i al final ens decidim...
EM Estaón - Tavascan

**blancs que van i venen de neu i pluja que tot ho altera, .. visita a l'alt Pallars recorrent l'allargassada vall d'Estaón un dia (per poc no la fem tota, al mig li falta...
Andy warhol

https://es.wikipedia.org/wiki/Andy_WarholVídeo de: Maximo Vega
Entre blue mountains i sidney

El territori de  les Blue Mountains forma uns dels Parcs  Nacionals més visitats d’Austràlia. Degut a la seva proximitat amb Sidney s’hi organiTzen visites...
Tossal d'Engrilló (1.072 m.)

var Latitud_sortida = 40.929658; var Longitud_sortida = 0.331099; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR 99 Vinebre Garcia

22 d’octubre de 2017El passat 22 d’octubre es va portar a terme la segona caminada popular, pel Camí Natural de l’Ebre, el GR 99.Aquest GR és un dels últims senders...
Falconera (798 m.)

var Latitud_sortida = 40.885976; var Longitud_sortida = 0.303004; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Castell de l'Eramprunyà i Cova de Bruguers

Avui hem fet una petita excursió amb nens per la zona de Begues, visitant dos punts característics: el Castell de l'Eramprunyà i la Cova de Bruguers. Feia temps que volia...
Btt la fageda d’en jorda.

Descripció de la ruta; avui ens desplacem a la Vall d'en Bas, amb l'intenció de fer una passejada amb BTT, i per això hem triat un recorregut no gaire llarg i amb un...
Puigs des Porrassar i des Corb

Cases de s'Alqueria Vella de BaixBonic itinerari pel cor del Parc Natural de Llevant. Aquest parc està ubicat al nord-est de l'illa de Mallorca, a l'extrem septentrional de les...
La Barcina i Mola Castellona

25 de desembre de  2017S’acaba l’any, i encara tenia pendent una ruta pels cims del Port, de gamma extra, en termes castellers: el pas de la canal de la...
Barranc de l'Astor i Racó de la Gallina

23 de desembre de 2017L’amic Agustí Barceló , d’Ulldecona, em va comentar fa un temps que havia localitzat un barranquet, paral·lel al barranc de l’Astor, amb un sender...
Ruta barranquera i reflexió sobre les batudes

Bona ruta,diferent,barranquera la que ens em marcat jo i Álvaro de prop de 16 km i prop de 800 metres de desnivell. Començem al camp de tir de Llíber encara de nit,agafem...
SERRA DE CARRÀNIMA. Via EMILIO AMOR.

23/12/17. Avui la boira està instal·lada a la Noguera però a Abella de Conca no hi arriba. Anem a la Serra de Carrànima o fer la darrera obertura. Quan arribem encara...
Pic de Besalí (2.639 m) amb esquís

Avui hem iniciat la temporada d'esquí de muntanya amb l'acensió al Pic de Besalí, a la vall de Rialb. Aquest cim és com el germà petit del Pic de Font Blanca, que domina...
La nadalenca 2017

Tots els anys per aquestes dates fem una sortida per gaudir dels nostres en una ruta divertida pel terme amb l'intencio de guanyar-se l'esmorzar i donar pas al Nadal.

Ressenyes del Totxo de Ponent.

Sector ideal per combinar amb el veí Clean is Good,ja que queden un davant de l'altre i aixó fa que poguem escollir sol/ombra segons ens interesi. Les vies generalment...