3 m

Per les trinxeres de montgai - bellmunt

Fa uns dies ens vam assabentar que uns brètols havien destruït les trinxeres que el Memorial Democràtic havia rehabilitat a Montgai. Per internet va córrer que el dissabte,...
Clot de Déu

Rellar de Son MarcCurta excursió matinal pel rellar de Son Marc (Pollença), que per un camí antic de ferradura ens condueix a un incògnit racó, el Clot de Déu, una immensa...
Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...
Puig Cornador

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaLa Ferreria - el Pujol - els Plans - Serrat de les Punxes - Collet de la Baga - Santa Margarida...
Barranc dels Molins i Mola d'Ares del Maestrat

1 de gener de 2018Ares dels Maestrat, un petit municipi de l’Alt Maestrat, a 1195 metres d’alçada, és un d’aquells poblets de postal, amb carrers estrets i empedrats que...
Vf roca de la creu (ribes de freser).

Descripció de la ruta; via ferrada situada a tocar el poble de Ribes de Freser, inaugurada l'1 d'abril del 2017, per l'Ajuntament de la població. Les ressenyes parlen de dos...
Puigs des Porrassar i des Corb

Cases de s'Alqueria Vella de BaixBonic itinerari pel cor del Parc Natural de Llevant. Aquest parc està ubicat al nord-est de l'illa de Mallorca, a l'extrem septentrional de les...
Explorant pel pas nou del montsec

Hi ha dies que surten les coses rodones, per exemple avui. Volia cercar un pas que hi ha damunt del Pas Nou al Montsec de Meià però havia massa neu per posar-me per un lloc on...
Es Nadal!

Vídeo (amb audio): http://plantipodes.cat/Content/video/AMweb_nadal2017v23 MR11.mp4Cedre de l’encens de Masjoan: "L'espècie Calocedrus decurrens també rep el nom de...
LIXè PESSEBRE DE MUNTANYA: LA TORRE DE VALLFEROSA

La sortida a posar un pessebre és l'activitat més arrelada del Centre. Ja passem per l'edició 59na. Jo hi vaig des de l'any 1986 (menys un any que vaig estar malalt i vaig...
Avenc de l'Espluga

var Latitud_sortida = 41.652209; var Longitud_sortida = 1.976643; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La via més llarga de les garrigues

És la via més llarga de les Garrigues però també us haureu de dir que és la via més fàcil de les Garriques i quasi m'atreviria a dir de els que he fet. No us vull...
EL NEGRELL (1.315,7 m) des de Fredes

CIM: El Negrell (1.315,7 m) des de FredesCOMARCA: MontsiàDESNIVELL: +280 mHORARI: 3h 50 min (2h05 min + 1h 45 min)DIFICULTAT: Fàcil CARTOGRAFÍA: El Port.1:30000 Ed...
Entrenament a Font- Romeu

Recorregut marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Aquest dissabte, si no fos per què durant dues setmanes no em tornaré a calçar els esquís de muntanya no haguéssim sortit...
Sumant metres de desnivell a Portè- Puymorens.

Recorregut marcat amb el rellotge Suunto Traverse."Per ser la primera sortida de la temporada a 11 de Novembre i amb el mal temps al Pirineu, la cosa no pot començar millor, a...
Tossa d'Espinau (1086 m). A l'ombra del Mont.

IntroduccióUs proposem una ruta per camins poc trepitjats a cavall entre l'Empordà i la Garrotxa. La Serra de les Corones, té la Tossa d'Espinau com a punt culminant i queda...
Passejant per la serra de la guineu

Avui he tornat a fer vaga a l'escola. El motiu: No podem tolerar que hagi presos polítics a l'Espanya feixista. Perdoneu que em posa en temes polítics però des de...
Pels cingles de Rupit

21.10.17  Com a complement a les nostres anteriors excursions pels cingles de Tavertet i del Far, hem caminat avui vora els cingles de Pujolràs i Casadevall, a Rupit. Es...
Pas de sa Cova - Camí de ses Basses

Balma que dóna nom al pas de sa CovaL'itinerari l'iniciem al poble de Valldemossa, fent un curt tram del camí clàssic de la Coma dels Cairats. Tot seguit, ascendim per...
Un paseo otoñal en el Valle de Benasque

El otoño ya se manifiesta en todo su esplendor en el Valle de Benasque. El verde se va desvaneciendo, dando paso a los amarillos, ocres, rojos y naranjas. Para cuando nos demos...
Casetes Velles – Pi Gros (1.341 m)

Dissabte 21 d’octubre de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Montsià.Temps aproximat: 4 h 45 m (13,5 km)Desnivell: 545 mDificultat (1):...
Del Diedret

15-10-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Del DiedretDia una mica rúfol .... canvi de plans i com era necessari tornar ben aviat a casa i decidim escurçar la escalada, que les...
Lac de la Montagnette (2.332 m)

El Lac de la Montagnette es un itinerario injustamente abandonado, ofreciendo unas fantásticas vistas sobre Bagnères-de-Luchon en Midi-Pyrénées. La ruta que a continuación...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (2)

12.07.17 - Refugi Dresdner - Refugi Sulzenau - Refugi NürnbergerEns llevem a les 6 com cada dia, no ens fa falta ni despertador. Sortim a les 7.30 i tirem vall a baix fins a...
L'Olla de Núria.

Mapa amb el recorregut del dia.Track del recorregut amb el rellotge Suunto Traverse.Avui, després de les vacances a Grècia que millor per tornar a agafar el ritme que intentar...
Serra de Montsent

var Latitud_sortida = 42.101629; var Longitud_sortida = 1.844043; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta a la Moleta de Pastoritx

Valldemossa des del mirador des MirabòUna agradable excursió matinal pels voltants de Valldemossa. Itinerari: Valldemossa - Cases de sa Coma - mirador des Mirabò - pou de neu...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (1)

Aquest estiu, dotze companys del Centre hem fet un trekking d’una setmana, del 8 al 15 de juliol, per l’Alta Via de Stubai, al Tirol austríac. Aquesta és la crònica de la...