3 m

Pics de dellui i mariolo, estimat pirineu de casa

Després de molts anys he tornat a la Vall Fosca. Ha estat un plaer retrobar-me amb els pics de Dellui i Mariolo. L'any 1990, vaig fer una de les meves primeres sortides al...
Serra de la Punta

Primer cim (cota 186 m)L'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
2000's MÉS ORIENTALS DELS PIRINEUS

El primer 2000 del Pirineu i el MediterraniTot va començar quan fa dos anys vaig anar al Costabona i em vaig adonar que no era el cim més llevantí del Pirineu sinó que...
Caçador de 100 cims: puig de l'estela

Puig de l'Estela (a l'esquerra) pujant l'endemà al SetzeventsNo estic massa motivat pels 100 cims però em serveix per motivar-me. Volia fer el Puig del tres vents o dels...
L'impressionant camí d'alins a tor

Vaig llegir en un blog que era el camí més impressionant del Pirineu. Ho trobo una mica exagerat però la veritat és que és un camí SUPERB que ens ajudarà a comprendre que...
GR7: Grau Roig - Les Escaldes

Segona etapa del GR7 per terres andorranes amb tres punts d'interès de primera categoria: els estanys de Pessons, el pic del mateix nom i la vall de Madriu. Hem dormit a...
Canaleta de Massanella i pas d'en Cavaller

Pou del RafalUna ruta pels termes municipals d’Alaró, Mancor i Escorca. L'excursió parteix del portell d'entrada a la finca des Rafals, a Mancor de la Vall.(WP-01) Portell...

7 i 8/07/2018 l’Alta Cerdanya i Arièja

LLOC DE TROBADA:  Refugi de l’UEC de La Molina dissabte 7/07 abans de les 18 h. – (anada en vehicles particulars)Cal confirmar l’assistència abans del 3/07/2018 per...
L'ARGIMÓN (464,9 m) des de l'Esparra

CIM: L'Argimón (464,9 m) o Castell d'Argimón o Santuari d'Argimón des de l'EsparraCOORDENADES CIM: 2º 38' 9.89070' E 41º 49' 50.04218'' NVÈRTEX GEODÈSIC:...
La cresta del bony de la mina al bony de carroi

Potser el nom no us sona però si sou observadors quan aneu pel fons de les Valls d'Andorra us podeu haver adonat d'un agrest pic on hi ha instal·lades unes lletgíssimes...
Tomir pels passos de sa Regata i d'en Reynés

El punt de partida es situa a l'àrea recreativa de Menut II, en el punt quilomètric 16,400 de la carretera Ma-10 d'Andratx a Pollença. (WP-01) Àrea recreativa - 0,0 km - 0...
El dòlmen del miracle

Avui he hagut de pujar a Tuixent a fer un encàrrec.  A la tornada he decidit passar un moment pel Santuari del Miracle. Feia temps que havia llegit que al turó de davant...
Punta Peiraguils (2702 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Itinerari del mapa Alpina 1:25.000, color lila: pujada, color vermell baixada.Com ja estem acostumats aquest final de temporada,...
Camins de Planícia

La finca pública de Planícia, un ampli territori de 442 ha, es troba solcada per una gran xarxa de camins i viaranys on podem dissenyar diversos recorreguts. El seu bosc és...
Adarramendi (819 mts.) i Aballa Arri (642 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Després de passar el poble d'Urnieta, situat entre els pobles d'Hernaní i Andoain, agafem una desviació a mà esquerra...
Font de sa Mina (Sóller)

Ruta que comença al cementiri de Sóller pel camí de sa Coma Carnissera que puja a la Serra d'Alfàbia, fins arribar a la font de sa Mina. El camí ens regala extraordinàries...
 Puigpunyent - Na Costitxa

Partint de Puigpunyent, seguint el curs de sa Riera, ens arribem fins a la Mola de na Costitxa per admirar la seva gran diaclasa, una gran i espectacular encletxa ubicada en un...
Bassegoda (1.373 m.)

var Latitud_sortida = 42.270200; var Longitud_sortida = 2.596431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
194 - Pas du Pi pel rafal d'Ariant 21-4-2018

Recórrer la regió de Mortitx és una dura prova de resistència per qualsevol excursionista. Els relleus abruptes d'aquesta zona representen una excepció a la serra de...

Per l'Olla de Núria amb esquís

Novament hem vigut al Pirineu Oriental per fer un recorregut d'esquí de muntanya. En aquesta ocasió hem visitat la Vall de Núria que ens ofereix un punt de partida a gairebé...
Volta al puig de Galatzó

Un itinerari circular, breu i exigent pel vessant oest del Galatzó. Recorrerem un paratge dur, casi sempre fora camí ni fites, per timbes i pregons tàlvegs. El punt de...
Per la serra de mestral

Ahir al vespre estava al centre i no tenia un pla per anar d'excursió. Algú hem comenta que en Rosendo organitza una sortida a la serra litoral, damunt de l'Hospitalet de...
Osán Cross Mountain (17km & 1.000m D+)

La Osán Cross Mountain es la prueba aragonesa de referencia y es que es toda una institución en nuestra comunidad. Su bello circuito recorre la Ruta de las Ermitas de Yebra de...
Roc de la Calma, amb raquetes

5.04.18  El Roc de la Calma (2213 m) és el punt culminant de l’altiplà de la Calma, sobre Font-romeu, a l’Alta Cerdanya. El seu vessant sud està ocupat per les...
GR92: Portbou - El Port de la Selva

Aquesta vegada hem fet un parèntesi en el projecte actual del grup del GR. Efectivament, com saben els nostres seguidors, amb el grup del GR estem fent el recorregut del GR7...
Els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran

Embassament de CúberUn llarg itinerari, bastant exigent, que corona els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran, on gaudirem d'extraordinàries panoràmiques al llarg del...
PUIG PELAT (1.075,8 m) des de la Mussara

Fotografía: Ramón CombaliaCIM: Puig Pelat (1075,8 m) des del Refugi de la MussaraCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix CampDESNIVELL: +107,5 mHORARI: 1h 44 min...