3 m

La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
Eriste Nord (3025 m.)

Uns anys després de la darrera visita a la zona de Viadós, hi tornem per fer el darrer dels pics d'Eriste que quedava per fer, el pic Beraldi o Eriste Nord. La zona està molt...
Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...
Puig d’Agulles (654 m)

Dissabte 27 de juny de 2020MatinalHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.Temps aproximat: 3 h 30 m (7,7 km)Desnivell: 340 m (acumulat)Dificultat:...
Cresta de Peguera (PD+)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Abans-d'ahir, per fi ens deixen moure per tot Catalunya. Aprofitem per iniciar la temporada de crestes i que millor que...
Moleta de Pastoritx pel vessant nord-oest.

Moleta de PastoritxAvui pugem a la Moleta de Pastoritx per una ruta alternativa i poc coneguda, seguint les passes de l'amic Emilio Alonso.El punt d'inici es situa a la...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...
3 mesos més tard

Després de tres mesos de no tocar la paret, aquest dissabte amb en Pany hem tornat a escalar. Per fer-ho hem escollit la paret del santuari de Corbera a on hi tenim 7 vies...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR92: Sant Climent de Llobregat - Garraf

Quan amb el grup de caminadors del GR vam recórrer el GR92 em va quedar pendent, entre altres, l'etapa de Sant Climent de Llobregat a Garraf. No recordo per quin motiu vaig...

Torrent de Maçana. Integral

Hora Inicio: 9:27 6 jun. 2020Hora Fin: 18:26 6 jun. 2020Distancia recorrida: 11,4 kmAltura Mínima: -87 mAltura Máxima: 643 mGanancia Altitud: 680 mPérdida Altitud: -343 m...
Per les balmes de la vall de la vansa

(Entrada pendent d'acabar, perdoneu, treballem per vosté perdoni les molèsties).Finalment, després del feixuc confinament decideixo quedar amb algú per sortir a caminar....
Costes de Gisclareny

var Latitud_sortida = 42.261023; var Longitud_sortida = 1.834367; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Circular al Puig Castellar

Avui hem pujat novament al Puig Castellar però aquesta vegada per un itinerari diferent, circular, arribant al cim pel darrere, per la vessant nord. Es tractava de fer un...
El polvori de la cerdera

Avui he decidit perdre'm per la Cerdera, una serra allargassada entre Lleida i Almacelles, on havia hagut el polvorí de l'exercit espanyol. Havia una caserna que ocupaven molt...
Pels secans del segrià: el tossal gros

Avui he volgut voltar pel terme d'Alcanó. No tinc consciència d'haver estat mai i m'adono que no conec gens indrets tant propers de casa meva com aquest que tenen prou...
Turó de Montcada

El cicle de sortides de desconfinament segueix a bon ritme. Avui l'objectiu ha estat un cim d'altitud ínfima (273 m) però amb un gran panorama. El Turó de Montcada està...
Aproximació a l'illa de la tercera republica

Ahir el bon amic  Jordi Cebolla hem diu que mirant la cartografia del poble veu que entre els anys 1956 i l'any 1986 (i millor 1993) veu que ha aparegut una illa al mig del...
Puig de sa Bassa

Penyal des MigdiaSortim del Pla de sa Bassa pel camí de sa comuna de Fornalutx, el qual es dirigeix cap a ponent amb espectaculars vistes sobre la vall de Sóller. En un...
Gavà- La Roca del Barret- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui és el primer dia d'ença que es va decretar l'Estat d'Alarma que ens deixen sortir una estona a la muntanya. La nostra...
Turó del Pollo o Puig Castellar (303 m)

Avui, després de llargues setmanes d'inactivitat a causa del confinamet decretat per combatre el Covid19, hem reiniciat les activitats de muntanya amb una sortida fàcil i...
PUIG DE L'AUBAC (202 m) des de el Perelló

CIM: Puig de l'Aubac (202 m) des de el PerellóCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: +85 mHORARI: 55 min (30 min + 25 min)DIFICULTAT:...
Btt la séquia de manresa.

Descripció de la ruta; en aquesta sortida no ens caldrà fer aproximació en cotxe, doncs sortirem des de la mateixa capital del Bages. Si arribem amb cotxe a Manresa, ens...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...
PUIG DEL RECTOR (283,3 m)

CIM: Puig del Rector (283,3 m) Via directaCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: + 40 mHORARI: 50 min (30 min + 20 min)DIFICULTAT:...
Planícia - Pas de la Mola

Camí del RafalDeixem els vehicles a l'aparcament que hi ha a la sortida de Banyalbufar anant cap a Estellencs. Gairebé davant del mencionat aparcament, en el Km. 87,4 de la...
PIC DE LA BANDERETA (231,3 m)

CIM: Pic de la Bandereta (231,3 m)COORDENADES CIM: 40º51'51” N / 0º42`49” EVÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL:+ 88 mHORARI: 36 min (18 min + 18...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...
Serra d'Albercutx

Panoràmica"La ruta d'avui ens mena fins a la base de la península de Formentor, a la zona d'Albercutx, on s'aixeca els cims del Penyal Roig (267 m) i del Morral (353 m)....

CIM:Punta Redona (659,2 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:0º30'3.32718" E /41º3'31.80821"NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+320 mHORARI:2h 50h (1h 35...
Mola de Planícia pel pas de la Mola

Vistes des del la Mola de PlaníciaAvui, amb els companys del Club de Muntanya i Escalada Sóller (cmes), fem un itinerari llarg que puja al Puig de la Mola de Planícia (941...
VÈRTEX DURAN (360,8 m) des de La Pobla de Massaluca

CIM: Vèrtex Duran (360,8 m)COORDENADES CIM: 0º22'26.88134”E / 41º 11´47.07492”NVÈRTEX GEODÈSIC: 246135001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+19mHORARI: 1 h (31 min + 29...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
Puigs sa Torreta i de sa Font

Pujant al coll de la coma dels AsesIniciem la nostra excursió a la font del Noguer, situada en el Km. 33,7 de la carretera Ma-10 de Lluc a Sóller.(WP-01) Aparcament font del...