3 m

GR92: Portbou - El Port de la Selva

Aquesta vegada hem fet un parèntesi en el projecte actual del grup del GR. Efectivament, com saben els nostres seguidors, amb el grup del GR estem fent el recorregut del GR7...
PUIG PELAT (1.075,8 m) des de la Mussara

Fotografía: Ramón CombaliaCIM: Puig Pelat (1075,8 m) des del Refugi de la MussaraCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix CampDESNIVELL: +107,5 mHORARI: 1h 44 min...

MOLA DE LES TRES CREUS (1.127,3 m) o Mola d'Estats

CIM: Mola de les 3 Creus (1.127,3 m) o Mola d'Estats.COMARCA: Conca de Barberà. Muntanyes de PradesHORARI: 3h 25 min (2h 10 min + 1h 15 min)DESNIVELL: + 403 m...
Rødtinden (470 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Top 300, Trømso- Kvaløya, 1:50.000Avui últim dia sencer a Trømso l'havíem de dedicar a visitar la ciutat per què...
Es Freu pel coll d'Honor

Vall d'OrientBreu recorregut a un dels recons més bonics i distintius de la serra de Tramuntana, el salt del Freu, a la vall d'Orient. Per fer la volta més llarga, ens hi...
Biniamar - Mancor - Biniarroi

Cases de Son OdreItinerari que discorre pels municipis de Selva i Mancor de la Vall.Es tracta d'una volta d'una mica més de dotze quilòmetres, còmoda i per muntanya baixa....
Pic de Campirme (2.633 m) amb esquís

La previsió del temps era força dolenta per al dia d'avui, però mirant amb detall les previsions semblava que podia haver-hi una petita finestra de bon temps a primera hora...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
Sa Rateta i volta als Tres Mils

Vistes des del puig de sa ratetaSeguint les indicacions dels bons amics Llorenç Soler i Andreu Magraner, fem una volta als tres cims de mil metres més emblemàtics de la...
Bistoltes (783 m). Per camins 100% garrotxins.

IntroduccióSadernes és una de les zones d'escalada clàssiques de les comarques de Girona. Lluny de les parets de Montserrat, Montsec i Siurana, Sadernes ofereix un munt de...
Cursa dels Biberons (22 km, 1200 d+)

Ja van cinc edicions d'aquesta cursa de muntanya que sortint del Pinell de Brai, a la Terra Alta, s'endinsa per les entranyes de la Serra de Pàndols per assolir el seu punt...
Villena 18/2/18

Actualitzem el Nostre bloc sense massa activitat en en grup, ja que estem una mica dispersos, nobstant aci  no para ningu perque en Apenes 3 mesos...
Voltants de Lluc

Una excursió matinal i circular sempre per camí. Des de l'aparcament de Monestir, anem cap a les cases de Menut per un camí de terra. Per pista asfaltada de camí cap a...
El Puntal des Forn i el puig de ses Basses

Sa Paret des MorosEl punt d'inici d'aquesta ruta es situa en el Coll de sa Gramola (Km 106 de la carretera Ma-10) en el qual es troba un ample espai per deixar els...
Pels camins de la comuna de Bunyola

Com cada any a la tardor, amb el grup excursionista de l'associació de veïnats de Pòrtol, fem una volta per la muntanya comunal de Bunyola. Aquesta és una agradable...
Rafeubetx i punta del Toro

Entretinguda excursió matinal passant pels túnels militars de Rafeubetx i per la zona de penya-segats de sa cala de s'Art i arribar a la punta del Toro, enfront de l'illa d'es...
Jugant al voltant de la  feixa del pas nou

Jugant al voltant de la feixa del pas nou

Quan l'altre dia vaig pujar pel que vaig anomenar Canal del Pas Nou ja em vaig mirar aquesta possible feixa però com estava nevat vaig preferir-la deixar-la per un altre...
Pujada a Marmotes (Vallter 2000)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui era un dia on havíem d'afinar molt la punteria per no errar el tret i la veritat és que no hem encertat gens, l'escopeta...
Joc de Nens

17-01-2018 CollbatóEls Grau (Fra Garí)Via :  Joc de Nens entrant per l’Avi JoanPoquet a poquet anem fen camí avui passem una bona estona al bar, com sempre, i es que...
El retaule de montalegre: lo mirador

A l'extrem de la serra del Mont-roig hi ha l'ermita de Montalegre. En Jordi Marmolejo, des de fa temps està fent una zona d'escalada esportiva que és un veritable plaer.A...
La cova de salga

Ahir li vaig comentar a l'Antoni Satorra si em podia suggerir un racó per perdre'm per la tarda. No podia ser gaire llarg doncs el dia encara és molt curt. Al moment em va...
Per les trinxeres de montgai - bellmunt

Fa uns dies ens vam assabentar que uns brètols havien destruït les trinxeres que el Memorial Democràtic havia rehabilitat a Montgai. Per internet va córrer que el dissabte,...
Clot de Déu

Rellar de Son MarcCurta excursió matinal pel rellar de Son Marc (Pollença), que per un camí antic de ferradura ens condueix a un incògnit racó, el Clot de Déu, una immensa...
Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...
Puig Cornador

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaLa Ferreria - el Pujol - els Plans - Serrat de les Punxes - Collet de la Baga - Santa Margarida...
Barranc dels Molins i Mola d'Ares del Maestrat

1 de gener de 2018Ares dels Maestrat, un petit municipi de l’Alt Maestrat, a 1195 metres d’alçada, és un d’aquells poblets de postal, amb carrers estrets i empedrats que...
Vf roca de la creu (ribes de freser).

Descripció de la ruta; via ferrada situada a tocar el poble de Ribes de Freser, inaugurada l'1 d'abril del 2017, per l'Ajuntament de la població. Les ressenyes parlen de dos...
Puigs des Porrassar i des Corb

Cases de s'Alqueria Vella de BaixBonic itinerari pel cor del Parc Natural de Llevant. Aquest parc està ubicat al nord-est de l'illa de Mallorca, a l'extrem septentrional de les...
Explorant pel pas nou del montsec

Hi ha dies que surten les coses rodones, per exemple avui. Volia cercar un pas que hi ha damunt del Pas Nou al Montsec de Meià però havia massa neu per posar-me per un lloc on...
Es Nadal!

Vídeo (amb audio): http://plantipodes.cat/Content/video/AMweb_nadal2017v23 MR11.mp4Cedre de l’encens de Masjoan: "L'espècie Calocedrus decurrens també rep el nom de...
LIXè PESSEBRE DE MUNTANYA: LA TORRE DE VALLFEROSA

La sortida a posar un pessebre és l'activitat més arrelada del Centre. Ja passem per l'edició 59na. Jo hi vaig des de l'any 1986 (menys un any que vaig estar malalt i vaig...