492 m

Pas de sa Cova - Camí de ses Basses

Balma que dóna nom al pas de sa CovaL'itinerari l'iniciem al poble de Valldemossa, fent un curt tram del camí clàssic de la Coma dels Cairats. Tot seguit, ascendim per...
El Castellot (Orient - Bunyola)

OrientExcursió de pocs quilòmetres que ascendeix al puig del Castellot pel seu vessant sud-oest. Aquest cim es troba a la vall d'Orient, entre el Freu i el pas de s'Estaló....
Serra-castell de serra-fuente umbria-serra

Lloc inici caminada:  CV-310, Serra, Camp del Túria, País ValenciàCaminants:   Pepe Gil, Pepe March i FrancescData: 21-03-2017Hora d’inici caminada:...
El Castellot,

El Castellot, "caloret" d'hivern...

A primers de Gener, en un assolellat i agradable dia vam fer cap a l'Alt Penedés, vam plantar el cotxe a St.Sadurní (La Múnia) i vam començar pujant fort per un corriol fins...
Un bonic cim sense nom... i tres més

Des del cim sense nom, vista cap a l'est.És una llàstima que no tingui nom(*), perquè és un cim ben bonic, situat en un lloc paradisíac. És un cim de 2.484 m que es troba...
Puntals des Ratxo 30-1-2016

Bona part de la ruta discorre per la finca pública des Galatzó, també passam per terrenys de la finca des Ratxo. Llevat del tram del camí de ses Planes i la síquia des...

Sant Miquel de les Formigues (1.200 m.)

Dijous 26 de març de 2015Circular Osor – Sant Miquel de les Formigues - OsorHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Selva.Temps aproximat: 7 h. 30 m....

313 - Cadiretes Megalítica (28-01-2015)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Sortim a dos quarts de nou i agafem la C-65 fins al trencant que va a Sant Llorenç GIV-6764...
Ontinyent - navalon 16/3/14

Aquest diumenge  vam fer ruta amb alguns amics del Vici com, Cocera, Vicent i Albaro, a mes de Juanlu i Jaume per Navalon, amb 90 quilometres de volta.volta per Fontanars,...
Ontinyent - navalon - ontinyent 15/12/2013

Ontinyent, 15 de desembre, sortim del Huertas altra vegada amb el club ciclista Ontinyent amb l'intencio de fer la volta per Fontanars, Font la Figuera, Navalon (amb parada per...
Cueva Palomera, un nou turisme espeleològic.

Aquest dissabte 16.11.2013 s’obrirà al turisme un tram del burgalés complex subterrani d’Ojo Guareña. Una visita força espeleològica, guiada per monitors, amb prestec...
L'Argimon i el Monestir de Sant Pere Cercada

País/Comarca: Catalunya/La Selva Cartografia: ICC 1:25.000 Aproximació: Arribem a Riudarenes per la C-63, i a l'extrem sud del poble i ha la rotonda on trobem la desviació...
El Turbón 2.492 m.

Joan, David, Toni i Sebastià van fer un cim poc concorregut a una muntanya prepepirenaica.Dormim al Alberg "El Pájaro Loco" a Castejón de Sos i ben d'hora pujem amb el cotxe...