4 m

Cavallers. El control de les masses.

Cavallers ja fa temps que s'ha convertit en un destí popular per l'estiu però potser fins ara m'havia autoenganyat del que això suposava: prohibicions, policia (i multes) i...

Marina de sa Vall

Hora Inicio: 9:27 h, 7 jul 2020Hora Fin: 17:32 h,  7 jul 2020Distancia recorrida: 12,02 KmAltura Mínima: 0 mAltura Máxima: 25 mGanancia Altitud: 154 mPérdida Altitud: -157 m...
Alàs – Ortedó – Cerc - Alàs (1.171 m)

Dissabte 4 de juliol de 2020Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 5 h (14,8 km)Desnivell: 455 m (acumulat)Dificultat (1):...
Laietana18 Oc.

01-07-2020 Montserrat Collbató La Cova Gran Via  : Laietana18 Oc.  Avui calor intensa teníem que pujar cap les altes muntanyes i a les 6h del mati ....siiiii les...
Dolladictes, 6a (150 m.), Paret del Doll

Con darrerament sembla haver prou activitat per aquesta cara oest, anem a posar el nas i estalviar-nos una mica de caloret. Vic, Òscar i Jesús es queden al clot del Miki a fer...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
Puig d’Agulles (654 m)

Dissabte 27 de juny de 2020MatinalHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.Temps aproximat: 3 h 30 m (7,7 km)Desnivell: 340 m (acumulat)Dificultat:...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Cresta de Peguera (PD+)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Abans-d'ahir, per fi ens deixen moure per tot Catalunya. Aprofitem per iniciar la temporada de crestes i que millor que...
Moleta de Pastoritx pel vessant nord-oest.

Moleta de PastoritxAvui pugem a la Moleta de Pastoritx per una ruta alternativa i poc coneguda, seguint les passes de l'amic Emilio Alonso.El punt d'inici es situa a la...

Llibre Recomanat : Xarxa Senders Locals de la Selva del Camp (Mapa)

Fitxa Técnica Editorial: PIOLET – Mapes Any d’edició: 2014 Matèria : CARTOGRAFIA-MUNTANYA I TOPOGRAFICA ISBN: 978-84-941306-6-3 EAN: 9788494130663 Idioma: CATALA...

Sa Marina de Banyalbufar i sa Cova de na Bernarda

Hora Inicio: 9:12 13 jun. 2000Hora Fin: 15:23 13 jun. 2000Distancia recorrida: 11,4km Tiempo en movimiento: 01:59Velocidad media: 1,85 km/hVel. en Mov.: 5,72 km/hVelocidad...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
Laietana 18 Oc.

06-06-2020                       Montserrat Collbató La Cova...
Les fonts de Reixac i el Turó de la Malesa

Avui hem fet un nou recorregut per la Serra de Marina, pel sector més proper a Badalona i Santa Coloma però pel vessant Nord, el que dona al Vallès. El punt de partida ha...
Per les balmes de la vall de la vansa

(Entrada pendent d'acabar, perdoneu, treballem per vosté perdoni les molèsties).Finalment, després del feixuc confinament decideixo quedar amb algú per sortir a caminar....
Molló dels tres Termes. Montsià

22 de maig del 2020Donat l'estat d'alarma, em plantejo el repte de fer una  volta llarga i molt interessant pel Montsià, sempre dins del terme municipal de Sant carles de...
Gavà- Sitges per La Morella.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Aprofitant que estem federats i podem sortir del Municipi, avui hem decidit anar des de Gavà fins a Sitges passant pel costat...
Costes de Gisclareny

var Latitud_sortida = 42.261023; var Longitud_sortida = 1.834367; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Turó de la Malesa (464 m)

Avui hem anat una mica més enllà en les nostres sortides de confinament: el Turó de les Maleses està més lluny que les altres muntanyes que hem pujat en dies anteriors, en...
El polvori de la cerdera

Avui he decidit perdre'm per la Cerdera, una serra allargassada entre Lleida i Almacelles, on havia hagut el polvorí de l'exercit espanyol. Havia una caserna que ocupaven molt...
Els turons de les Roquetes

Avui, dintre del cicle de sortides en època de confinament, hem fet un recorregut pels turons que dominen el barri barceloní de Les Roquetes formant una carena que separa el...
Pels secans del segrià: el tossal gros

Avui he volgut voltar pel terme d'Alcanó. No tinc consciència d'haver estat mai i m'adono que no conec gens indrets tant propers de casa meva com aquest que tenen prou...
Aproximació a l'illa de la tercera republica

Ahir el bon amic  Jordi Cebolla hem diu que mirant la cartografia del poble veu que entre els anys 1956 i l'any 1986 (i millor 1993) veu que ha aparegut una illa al mig del...
Puig de sa Bassa

Penyal des MigdiaSortim del Pla de sa Bassa pel camí de sa comuna de Fornalutx, el qual es dirigeix cap a ponent amb espectaculars vistes sobre la vall de Sóller. En un...
Llibertat: el tossal del pedrós d'albatarrec

Després de 50 dies de romandre confinats a casa, avui he pogut sortir a caminar. Però, encara hi ha restriccions i només podia anar pel terme del meu poble. La primera fita...
PUIG DE L'AUBAC (202 m) des de el Perelló

CIM: Puig de l'Aubac (202 m) des de el PerellóCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: +85 mHORARI: 55 min (30 min + 25 min)DIFICULTAT:...
Btt la séquia de manresa.

Descripció de la ruta; en aquesta sortida no ens caldrà fer aproximació en cotxe, doncs sortirem des de la mateixa capital del Bages. Si arribem amb cotxe a Manresa, ens...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...

Salt Torrent de sa Figuera

Hora Inicio: 9:48 10 març 2020Hora Fin: 17:05 10 març 2020Distancia recorrida: 5,64 km Altura Mínima: 876 mAltura Máxima: 1.144 mGanancia Altitud: 414 m Temps total; 6,26 h...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...

Rapelant sa Cadira de sa Reina

Planícia - Pas de la Mola

Camí del RafalDeixem els vehicles a l'aparcament que hi ha a la sortida de Banyalbufar anant cap a Estellencs. Gairebé davant del mencionat aparcament, en el Km. 87,4 de la...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...
Serra d'Albercutx

Panoràmica"La ruta d'avui ens mena fins a la base de la península de Formentor, a la zona d'Albercutx, on s'aixeca els cims del Penyal Roig (267 m) i del Morral (353 m)....