4a

Boy-Roca a la Trompa de l'Elefant

La Boy-Roca no és una difícil, però si que és una via maca. Ho reconec. Feia uns 35 anys que la vaig fer per primera vegada, amb els burils antics, acompanyat d'un escalador...
Silvretta: una altra perla alpina (V)

Piz Buin, entre núvols (foto: Pep Montes)Passada la preocupació i la incertesa a causa de la fixació trencada, amb un nou equip d'esquí llogat i la possibilitat d'haver...
Via ferrada de Penyaflor

5.05.19  El primer diumenge de maig, la colla de “ferrateros” anem a fer una via que puja a una muntanya amb un nom molt adient per aquesta època primaveral: la...
Volta al Puigsacalm

Dimecres 15 maig 2019Sant Privat d'en Bas (Àrea recreativa Els Pins), Santuari de les Olletes, Ermita de Santa Magdalena del Mont, Puig dels Llops, Puigsacalm, Puigsacalm Xic,...
Cova Calitra i Cova dels Mangotxos. Montsià

17 de març de 2019 Una altra aproximació a la zona més meridional del Montsià, entre els termes d’Ulldecona i Alcanar, per descobrir elements patrimonials i naturals...
ROCA DELS ARCS. Via NAVARRO

11/04/19. El gener d’aquest any en Felip Sandiumenge i el Pep Masip, fan una actualització a via Navarro què van obrir el 1980. La via ha recuperat el seu tarannà...
Silvretta, una altra perla alpina (IV)

SilvrettaStauseeI arriba la quarta etapa de la nostra travessa. I cal prendre una decisió, per que la talonera de la fixació del meu esquí està trencada. Havent-nos informat...
Un passeig carregat d'Història. Fitor- Fitor

Excursió realitzada el 5-5-2019La ruta que avui ressenyem està basada en la ruta que varen dissenyar conjuntament la UAB i el Consorci de les Gavarres per tal de posar a...
Cambres d'Ase (2.750 m) pel Couloir Vermicelle

El Coulor Vermicelle és tot un clàssic del Pirineu Oriental. Es tracta d'una canal estreta i amb bon pendent que puja fins a la carena del Cambres d'Ase, ben a prop del seu...
Empedrats i salts de Gisclareny

Ens hem de situar a l'Alt Berguedà, concretament a la Vall de Gisclareny, Can Cerdanyola i als peus de la serralada "Cadí-Moixeró". La nostra intenció és la de conèixer...
Delicatessen: la veina del gerro i el gerro

L'estiu passat vam anar a fer la via Àfrica al Gerro i ens vam quedar una mica enamorats de la zona. Ara, amb més calor, venir a fer la Veïna del Gerro (prou interessant) i...
Malanyeu: Sac d'impaciència

Entremig d'aquests dies plujosos, vam poder fer una escapada fins a Malanyeu per buscar alguna de les vies que encara no coneixíem. L'escollida; Sac d'impaciència. Una...
1a ETAPA RUTA DELS MAQUIS: SUCS - BASSA NOVA

Hi ha projectes que són molt potents. El que aquí explicaré té la intenció de dibuixar una ruta que recorri els principals emplaçaments que coneixem del pas del maquis per...
Pic Blanc d'Envalira (2724 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui, després d'aquests 9 darrers dies a les Illes Lofoten a Noruega, gaudint com a nens dels cims, la neu i la bona companyia...
Que fèiem a Yangshuo quan no escalàvem

Malgrat la bogeria de humanitat, artificialitat i consumisme que reinava al poble de  Yangshuo, vam descobrir raconets ben peculiars, més autèntics i...
Integral misting wall

DIMECRES, 24 D’ABRILPer fi s’ha acabat la Setmana Santa i tot comença a tornar a la normalitat.Nosaltres , per seguir amb la tradició convoquem a la colla per sortir el...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Turó de Cal Beco - Sector Die-dron.

Hoy toca una matinal rápida, el día gris no acompaña mucho, pero aun así junto a mi compañera Mar, el Kuñao y su compañera Maite, nos vamos a rememorar viejos tiempos de...
Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
Bomber Cuiner al Peladet de Rúbies

Joan AsinNo es cap passada de via però esta correcte, interessa enllaçar es dos primers llargs.La tercera tirada son quatre moviment difícils i l'últim em sortit totalment...
Torskmannen (755 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Nordeca Svolvaer 1:50.000Després del gran dia d'ahir, avui busquem un cim més tranquil. El cim escollit és el...
Via sufi

DISSABTE, 13 D’ABRILAquesta setmana teníem previst fer una activitat però al darrer instant al company van sorgir-li compromisos i va tocar improvisar i cercar una...