4a

**** Hoya de Huesca, a cop de pedal

Dissabte i diumenge, 3-4 de novembre de 2018M’agrada la sensació de voltar pel món sobre dues rodes, et dóna una perspectiva renovada del paisatge que va més enllà del...
Serra de Curull i fageda de la Grevolosa

24.11.18  En la primera sortida col·lectiva de la temporada (l’anterior al cim del Talló es va haver de suspendre per la pluja) hem anat una quarantena de companys a la...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat...
Circular al Pic de la Dona (2704 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquesta setmana ha estat molt dolenta pel Pirineu, sense cap nevada i amb vents forts a l'inici de la...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
Noruega 5. escalada a les illes lofoten

De camí cap a les Illes Lofoten vam passar per la carretera  panoràmica  FV 17,  ens va semblar un recorregut espectacular, val  molt...
MATAGALLS des de Viladrau

El Matagalls esta considerada una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya i un dels grans referents literari. Juntament amb Montserrat i el Canigó conforma el...
Ermita de Montalegre. Sector retaula

Aquest dissabte amb el Jordi anem a ponent per escalar a Sant Llorenç de Montgai però la boira insistent ens ha fet decidir per canviar de zona i pujar al Montroig a cercar el...
Juego de Niños a les Roques del Pelat.

Per fi solet!!! Jornada assoleiada i perfecta per escalar. Com que el company tenia ganes de picar una mica (que no ho te gaire per la mà) i jo volia pau, tranquilitat i solet...
Segon còctel de vies a la Paret Formiguera.

Darrerament no estic afortunat en les jornades d'escalada i encara sort de poder-ho fer. Avui entre núvols i alguna gotellada em fet un altre còctel de vies a la Paret...
Les fonts de Molacima. Montsià

21 d'octubre de 2018 Després de quasi dos anys de severa sequera al Montsià, l'octubre passat ha vingut carregat de llevantades i pluges fortes, que com sempre, fan molt...
Gallinero (2728 mts.) des de l'Ampriu (1900 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquestes calorades i algunes pluges d'aquests últims dies han fet molt de mal a la neu del Pirineu, a veure...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
Castillo mayor

Fent honor al seu nom el Castillo Mayor s'enlaira altiu com una fortalesa aïllada que domina tot el territori que l'envolta, és d'aquelles muntanyes que et criden a pujar-hi....
COVA DE LES RONDES (integral)

De nou hem tornat a la Cova de les Rondes, han passat quasi dos anys del primer intent en el qual no vàrem ser capaços de trobar la sortida, en aquella ocasió amb un accés...
La Foradada per la Campana. Montsià

12 d'octubre de 2018Després d'un estiu potent, es suavitzen les temperatures i torna a apetir pujar al Montsià. Aquesta vegada per un dels pujadors clàssics, La Campana. Un...
Pedalant pel front del Segre

Per tal de commemorar el 80è aniversari dels bombardejos que tingueren lloc sobre Bell-lloc d'Urgell, des del Club Alpí Bell-lloc hem organitzat una ruta BTT per alguns...
Solana trail 2018

Ens agrada el trail i mes si gaudim dels bons amics que ens trobem al llarg de les curses del Xitxarra, segon any a Beneixama on ens hem mostrat competitius com a bons...
Via d'en Pitu als Graus. Collbató.

Panoràmica dels Graus, la nostra via és a l'esquerra dels escaladors que es veuen.Aquest dissabte tinc poc temps, amb el que ens decidim per anar a Collbató, als Graus, a fer...
Matador, Cienfuens

MATADORLa franja entre Aragón y Catalunya siempre tuvo un cierto apego a los toros, espectáculo que despierta pasiones enfrentadas, dicotomía que oscila entre arte y tortura,...

Via ferrada del Sorrosal

La via ferrada de la Cascada del Sorrosal té un traçat força singular i, malgrat l'espectacularitat d'alguns dels seus passos, no és gaire difícil. Avui hem vingut  a...

Encara que sembli estrany, fins i tot a mi em costa de creure..., no havia trepitjar mai el cim de la Roca Regina! Costa molt trobar companys de cordada per afrontar aquesta...
Volta al Costabona en BTT

Distància: 41 km.Desnivell: 1800 m.Dificultat: alta.Durada total: 8:30 h.Punt de sortida: Espinavell.Amb la intenció d'assolir el cim del Costabona pel costat nord-català,...
Pròleg

17-10-2018 Monestir Gorros Gorra Marinera Via  : Davant  (Sargantana)Seguim amb pluges, ahir van ser intenses i el cel es veu fosc i poc amistós, els “bruixots”...