4a

La Fullatera, via Ni sueur, ni peur

24.06.20  Aprofitant una estada a Llívia i la reobertura de la frontera amb França, retornem als paisatges pirinencs que feia tant de temps que no trepitjavem. Ens...
La Norte de Escales, 6b+ (185 m), Escales

Recent obertura de  Juan i la seva banda. Bona i ben trobada com sempre, cap exposició, i a gaudir de l'escalada amable. Ingent el seu treball de neteja. Us serà difícil...
Torreneules

Després d'uns quants mesos de confinament i limitacions en la mobilitat, podem per fi acostar-nos al Pirineu, donat que hi ha una molt bona previsió de la meteo, decidim anar...
Canfranc - Tobazo - Via Tobazogan - 04/07/2020

Ens havíem marcat com objectiu fer dues vies en el cim del Tobazo; la via Valle de Canfranc i la Tobazogan, però desprès vàrem obrir la via Torrijo i també la vàrem posar...
Via Màgica a la Dent de Cabirols

Aquest dissabte, amb el Pep, vam anar a veure si érem capaços de trobar el recorregut de la via Màgica de la Dent de Cabirols, al Pedraforca. Es tracta d'una via antiga...
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
Eriste Nord (3025 m.)

Uns anys després de la darrera visita a la zona de Viadós, hi tornem per fer el darrer dels pics d'Eriste que quedava per fer, el pic Beraldi o Eriste Nord. La zona està molt...
Llac de Marboré des de Pineta

Hem programat una sortida de dos dies per pujar els Astazús, dos dels tresmils de la Vall de Pineta. Des del fons de la vall hi ha un desnivell molt considerable, més de 1.800...
La Vall Cervera. Port.

24 de juny de 2020 Segueixo fent descoberta d'aquest sector oriental del Port, per la zona d'Alfara. Tenia pendent una volta integral a la Vall Cervera, una vall força...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
El Tuc de Mauberme (2880 m.)

Segona ascensió a aquest emblemàtic cim de la Val d'Aran, tot i que de forma més directa que quan vam anar-hi des del proper Tuc de Parros. El Mauberme queda una mica lluny...
Les flors dels Pirineus

Des d'ara fins a finals de juliol és el moment idoni per gaudir de les flors del Pirineu. Us convido a fer una ullada a les flors alpines que he anat fotografiant durant les...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Garraf - Café del Mar

Matinal rápida con Dani y Marcel, a conocer el sector Café del Mar en el Garraf, una zona muy querida, el Pas de la Maladona me vio dar mis primeros pasitos, en esto de la...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...
Via juan rayo saltarin

DIVENDRES, 05 DE JUNYAvui segurament serà el darrer dia que sortim a escalar amb restriccions, bé, alguna encara quedarà , però almenys la restricció d’horari ja no hi...
Cresta de l'abellerol

Fa 10 anys vaig fer una entrada al blog a la Cresta de l'Abellerol. Ara en tornar-hi veig que la informació que hi vaig posar és massa justa i crec adient ampliar-la i...
La Vallfiguera. El Port

6 de juny de 2020Fa molts anys…, quan la fotografia era analògica, els mòbils eren un miratge futurista, i l’internet era ciència ficció, vaig començar a conèixer el...
Les fonts de Reixac i el Turó de la Malesa

Avui hem fet un nou recorregut per la Serra de Marina, pel sector més proper a Badalona i Santa Coloma però pel vessant Nord, el que dona al Vallès. El punt de partida ha...
Tornada a la muntanya!

Nova volta a la Mola15 km. 2-30-31 610 metres de desnivellPowered by WikilocFa un mes que ja podem fer esport en la franja horària corresponent. He anat recuperant la forma i...
Barcelonets

DIUMENGE, 31 DE MAIGSembla que tornem a la “normalitat” aquesta es la tercera vegada que sortim a escalar i ja comencem a veure’ns les orelles.La llàstima es que seguim...
Èlia a la Serra de Queralt.

Iniciem el Juny. Inagurem la fase 2 i com que ja ens deixen sortir a fer esport fora del municipi (ja era hora) retornem a la vertical. Com que la prudència s'imposa, durant...
Dibuixos confinament

En aquest mesos de confinament una de les activitats ha estat dibuixar muntanyes. No em considero un bon dibuixant però m'ho he passat prou bé traçant les línies i les...