4a

La Esbiaixada al Puig de Millà.

Diuen que per fer una peli que agradi a al públic el més important és que tingui un bon començament i un bon final.Amb el bon començament s'aconsegueix que la...
Maig 2018-METEORA

Aquesta Piulada no n'estic segur si l'hauria de fer, per que un dels protagonistes es un "CABR...NAS" i ara us explicaré una mica el perquè.   Resulta...
Olan, cim central, corredor SE

L'Olan és un dels cims més interessants del massís dels Ecrins, amb una paret nord (1.100 m) on només hi escalen els millors, i cap vessant fàcil. Las nostra intenció...
Pics de dellui i mariolo, estimat pirineu de casa

Després de molts anys he tornat a la Vall Fosca. Ha estat un plaer retrobar-me amb els pics de Dellui i Mariolo. L'any 1990, vaig fer una de les meves primeres sortides al...
Agulla de la Granota, via Pique Longue

29.06.18  Ja ha començat l‘estiu i això es nota amb un augment sobtat de les temperatures, però avui el dia s’ha llevat fresquet gràcies a l’abundant pluja del...
Grand Ferrand, al Devoluy

Quan s'entra al Devoluy pel sud, el Grand Ferrand, que es veu des del coll a l'esquerra, impressiona. La segona alçada del massís, és un muntanyot. Després, mirant papers,...
Cova d'en Rubí

16 de juny de 2018Conta la llegenda que el valent cavaller Rufolet arribà a les Terres de l'Ebre amb l'objectiu d'alliberar a la donzella Rubí, segrestada per una bèstia de...
Pic de Bure, des de Superdevoluy

El pic de Bure és una muntanya destacada del Devoluy, amb una paret est força impressionant de 600 m de desnivell per on hi transcorre una terrorífica via Desmaison, de 23...
2000's MÉS ORIENTALS DELS PIRINEUS

El primer 2000 del Pirineu i el MediterraniTot va començar quan fa dos anys vaig anar al Costabona i em vaig adonar que no era el cim més llevantí del Pirineu sinó que...
La Vall de Betlem. Badalona- Badalona

Excursió realitzada el 1/7/2018Senzilla caminada per la Serralada de Marina, a la capçalera de la Vall de Betlem, o de la Riera de Sant Jeroni, enllaçant les ermites de Sant...
Integral a l'agulla del bisbe

DIUMENGE, 01 DE JULIOLFa molt temps que la tenia en cartera, però cada  vegada que feia la  proposta  el personal semblava no escoltar-la i per un tema o altre ,...
ROCA GRAN DE FERRÚS. Via L'INDI SEDICIÓS.

30/06/18. La Roca Gran del Ferrús està en un lloc idíl·lic i tranquil d’aquell què enamora. A primers de mes (juny) vam anar-hi amb la intenció de fer la via...
Staffal (1825 mts.)- refugi Gnifetti (3647 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shunnto Traverse.Mapa IGC, 1:25.000Després de seguir durant unes quantes setmanes els pronòstics de la meteo a la part Italo-Suïssa del...
Jungfrau

L'endemà diumenge sortim a les 4 del matí del refugi en direcció a la Jungfrau. Hi ha molta neu i no està clar que puguem fer cim, tenim dubtes sobre el pas de la rimaia i...
Ulu-Apa

23-06-2014MontserratGorrosUllal de La Magdalena Via : Ulu-ApaEm quedat d’hora per ser dels primers al «Cavall de Ferro» així que ben d’hora estem esmorzant al Bar de...
Via DE LA GAVINA, El Gorro Frigi. Montserrat

Dissabte 23 de juny de 2018Pel dissabte em proposen una via relativament nova al Gorro Frigi i degut al aperturistes d'entrada no em fa el pes i busco per Internet amb molta...
MONTSERRAT. CAVALL BERNAT. Via PUNSOLA-RENIU.

23/06/18.El Cavall Bernat, altiu i desafiant, tot un símbol què no ens cansem de pujar-hi. Avui tornem a tenir una bona ocasió per a fer-ho, celebrem els 60 anys del...
Montserrat. integral josep barberà suqué.

20/06/18. Dimecres. Avui ens trobem amb el Josep, Manel, Antonio i el Boi què ens acompanyarà però escalarà. Amb el Boi i el Manel vam fer la via Rabadá-Navarro al...
Volta al Picó

Camí del FreuUn recorregut curt i a més circular que dóna la volta al puig el Picó (728 m). Quasi tota l'excursió marxa per camí, excepte el tram que discorre pel vessant...
De Sant Miquel del Fai a Sant Pere de Bertí

Anem a Sant Miquel del Fai amb la intenció de fer una circular tot arribant a Sant Pere de Bertí que forma part de l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de...
(s)Ombra

Regals a l'ombraSón ja tres o quatre estius cercant l'actiu més preciat per la nostra tribu: una bona escalada a l'ombra, sobre roca adherent, sense molsa ni herba. Si afegim...
Pic de l'Aüt (2532 m.)

Segona ascensió a un cim d'aquells que es consideren "secundaris". Ni fa 3000 metres, ni es troba en cap llistat de cims per assolir, però si busqueu un pic solitari i amb...
Parc de la Trinitat

Tenia moltes ganes de visitar aquest parc i ho fet en una visita guiada dins el programa Música als Parcs 2018.El Parc de la Trinitat es va inaugurar l'any 1993, està situat...
Avançades de Sant Joan. Tortosa

Aquesta vegada us presento un passeig per la història. Una passejada pel nostre patrimoni proper, que considero que per la seva ubicació un tan amagada, és un gran desconegut...
MALLO COLORADO. Via ANORÈXIA.

12/06/18.Avui no estava previst i ha començat el dia plovent de valent. Esmozem tranquil·lament i anem a fer una volta i dinar a Ayerbe. Tornem cap a Riglos i ja no plou,...
Coscollet, extrem cara sud (talla L)

Distància: 45 km.Desnivell: 1640 m.Dificultat: mitjana-alta. Durada total: 7 h.Punt de sortida: PeramolaVolta salvatge enmig d'un pedregar gairebé des del minut 1 i fins al...
PEÑA PREDICADERA. Via AFRODITA.

11/06/18.Marxem cap a l’Aragó i fem una parada a la Peña Predicadera. El temps encara aguanta i el sol no acaba de ser intens. Què agradable què és aquest solitari racó,...
Gola del Ter

Gola de Ter o la platja de la Fonollera.Comarca del Baix Empordà.Fàcil, camí planer, es pot fer en bicicleta. 14 kmhttps://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/gola-de-terDes de...
Pic d'Arcalís (2776 mts.)

Recorregut marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Portem una primavera amb un temps força dolent, un cap de setmana més,  la cosa no millora, el mal temps ve de l'oest...