515 m

Volta a la Moleta de Pastoritx

Valldemossa des del mirador des MirabòUna agradable excursió matinal pels voltants de Valldemossa. Itinerari: Valldemossa - Cases de sa Coma - mirador des Mirabò - pou de neu...
Volta a l'estany de Pudo

var Latitud_sortida = 42.660665; var Longitud_sortida = 0.994023; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Castellot i la Talaia de Cals Reis (Orient)

El CastellotAquesta és una volta que a principis d'estiu vaig compartir amb el grup dels dissabtes d'en Pep Torrens. En aquesta ocasió ens guiava l'amic Joan Riera. Ascendirem...
Puntals des Ratxo 30-1-2016

Bona part de la ruta discorre per la finca pública des Galatzó, també passam per terrenys de la finca des Ratxo. Llevat del tram del camí de ses Planes i la síquia des...
Pas des Pi (Sóller) 6-12-2015

La primera part d'aquesta ruta discorre pel camí del Metro que recórrer els contraforts sud-est del gran massís del Teix. El pas des Pi ens permet davalla per la inclinada i...
PUIGSACALM (1,514,3 m) per Covildases

CIM: Puigsacalm (1.514,3 m.) per CovildasesCOMARCA: Osona / GarrotxaDESNIVELL: +625 m.DESNIVELL:des de Vidra afeixir +250 m.HORARI: 4 h (2h15 min. + 1h45 min) HORARI:des de...
Puigsacalm per la Canal dels Ganxos

Hem pujat moltes vegades al Puigsacalm, un dels cims més característics de la Catalunya Central, però avui hem triat un itinerari nou i singular. La Canal dels Ganxos és un...
CANAL NOVA o FOSCA + CANAL  DELS GANXOS.

CANAL NOVA o FOSCA + CANAL DELS GANXOS.

Interessant recorregut per assolir el cim del Puigsacalm (1.515 metres), i altres cims propers com el Puig dels Llops (1.486 metres) i Puig Corneli (1.361 metres). Per...
PUIG DE CRESTABOCS (515 m.)

Jordi Pino al cim (Foto Cata)CIM:Crestabocs (515 m.)COMARCA:Alt PenedèsHORARI: 1h.05min. (40 min. + 25 min.)DESNIVELL:220 m.DIFICULTAD:FàcilNOTA PRELIMINARHom comunica que,...
Cresta dels Llosers

La Cresta dels Llosers és una cresta relativament fàcil que va des del Pic de l'Orri fins a la Torre d'Eina, a la Val de Planès, al Conflent. Tot i que alguna guia marca...

Puigsacalm (1.515 m.)

Ascensió clàssica al Puigsacalm (1.515 m) des del Coll de Bracons, passant pel Coll de Sant Bartomeu, font Tornadissa i els Rasos de Manter. Des del Puigsacalm arribem en...
Vna CAMINADA POPULAR de la FESTA MAJOR de TUIXENT

S'apropa la festa mayor de Tuixent i la colla hem anat a preparar una nova caminada - i ja en portem cinc - a fi de que el proper dia 9 de setembre 2012 tots/totes passeu una...
Collada de Toses - Pla de Salines

Recorregut:Collada de Toses – Pla de La Bassa – Coll de la Creu de Meians – Cim de Coma Morera – Pla de SalinesDescarregar Track de la rutaLa ruta al WikilocRecorregut i...