536

Ascensió al Yelmo (1.707 m)

Avui hem tancat la nostra estada de tres dies a la Pedriza del Manzanares amb l'ascensió al Yelmo, un dels principals cims de la zona. No és el cim més alt de la Pedriza...
Concert de Rick Wakeman a Kiev.

Unes setmanes enrere, quan ens van assabentar del concert de Rick Wakeman a Kiev, no ens podíem imaginar totes les coses fantàstiques que hem viscut durant els cinc dies que...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Noruega 5. escalada a les illes lofoten

De camí cap a les Illes Lofoten vam passar per la carretera  panoràmica  FV 17,  ens va semblar un recorregut espectacular, val  molt...
Retorn a Gorros

Aquest dissabte pugem a escalar a gorros. Jo feia temps que no hi pujava i encara desconeixia l'increment tant gran del preu del funicular de St. Joan.Passat aquest primer...
CIMS PER LA LLIBERTAT. COMABONA 2554m.

13/10/13. Cims per la Llibertat, avui anem al Comabona 2554m en una jordana  solidaria i reivindicativa per la injustícia què representen el presos, exiliats i...
Puigsacalm (1.514 m) #cimsxlallibertat

Dissabte 13 d’octubre de 2018Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 6 h 30 m (13,2 Km)Desnivell: 930 mDificultat (1):...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...
Esportiva pic d'àliga.

17/09/18. Avui anem al Pic d’Àliga, toca esportiva i anem cercant zones què no coneixem. Per anar a aquesta zona entrem per Sant Andreu de la Barca, ens hem fet una mica de...
Esortiva a collbató.

3/09/18. Canvi de registre, avui amb el Felip anem a entrenar a Collbató. Està clar què cal fer esportiva per treballar el grau, som mandrosos per l’escalada esportiva,...
Montsec paret del doll. xemeneia fonda.

1/09/18. Anar al Doll, és garantia d’aventura. En aquesta paret l’escalada és el medi per a pujar-hi més què un objectiu propi de l’escalada.La xemeneia fonda està...
La Infidel

25-07-2018 Gorros Cara de Mico (o Agulla del Mirador) Via  : La InfidelA primera hora del matí ja es nota  la calor, en fi, a la ombra i amb la cervesa a la ma no...

MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via DE LA GAVINA.

27/08/18. Amb la Isabel anem amb la intenció d’anar a fer la via Gavina al Gorro Frigi. Ens trobem amb el Toni Cespedes, Ramir i Alfons al Monestir i pugem plegats cap a Sant...
Cova de la Rabosa. Serra del Boix

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Arial; min-height:...
Tour du mont blanc.

7-14/08/18. El “Tour du Mont Blanc”, és una travessa què fa la volta al massís del Mont Blanc, passant per França, Itàlia i Suïssa. Aquesta cavalcada la...
Moiazza sud, ferrata Gianni Constantini

Suposo que a tots ens passa el mateix, cada vegada que aconseguim anar a una muntanya que anhelem, tornem amb nous desitjos a noves muntanyes que ens han encisat. Fa 6 anys vaig...
MONTSERRAT. L'ELEFANT. Via THE WALL.

1/08/18. Després de la Intrèpida Sirena d’ahir, el braços estan ressentits. Quedem amb la Isabel i el Josep, però una cosa està clara “ombra si us plau”. La...
Luchon Aneto Trail (65km & 4.400m D+)

Tras un par de años colaborando como voluntario en la Luchon Aneto Trail, además de conocerme perfectamente el itinerario del recorrido, tenía muchas ganas de completar esta...
PUNTES DE LA VINYOLA. Via DEL CENTENARI.

26/07/18. Avui posem rumb a Porté Puymorents, anem a les Puntes de la Vinyola a la via del Centerari. Un cop arribats al coll de Puymorents haurem d’aparcar el cotxe, podem...
CADÍ. ROCA VERDA. Via CASTELLS-BARBERÀ.

25/07/18. Avui anem cap el Cadí, però les pluges d’ahir a la tarda ens fan caviar la via què teníem pensada per la Castells-Barberà a la Roca Verda, les prediccions per...