536

ROCA DELS ARCS. Via NAVARRO

11/04/19. El gener d’aquest any en Felip Sandiumenge i el Pep Masip, fan una actualització a via Navarro què van obrir el 1980. La via ha recuperat el seu tarannà...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...
Silvretta, una altra perla alpina (I).

HeidelbergerHutte. Enguany, en matèria d'esquí de muntanya, la proposta estrella del Centre Excursionista de Badalona ha estat l'alta ruta de la Silvretta, un recorregut...
Sender de la riera d'oló.

24/04/19. Excursió per la Riera d’Oló. Agradable excursió què comença al Poble de Santa Maria d’Oló. L’itinerari comença baixant a la Riera d’Oló per...
Duatlo ciutat d'ontinyent 10/3/19

Segon participació al duatló de la ciutat d'Ontinyent a la saca.Està vegada ens hem mostrat més competitius baixant en més de mitja hora els temps.Agus i María han...
Directa Bassi

D'aquelles vies que passen totalment desapercebudes a una paret encara mes ignorada.Curteta i contundent, toca apretar.Els dos pitons que manquen al tercer llarg no son problema...
ROCA ALTA. Vies ALTRES LÍMITS I A LA DERIVA.

5/03/19. Feia temps què anava al darrera de fer aquestes dues vies, però no hi havia manera de lligar-ho. Avui finalment anem amb el Remi. Aquestes dues tenen sentit de...
MALANYEU-DEVESÓ. Via INFERN.

2/03/19.  A Malanyeu podem trobar vies equipades (les més repetides) però també podem trobar un bon repertori de vies d’auto-protecció, avui anem amb la...
Puig de s'Alqueria pel pas de sa Fesa

Puig de Son Poc i cases de s'Alqueria d'AvallClàssica ascensió al puig de s'Alqueria (609 m), anomenat popularment Sa Gúbia. Fem l'aproximació al pas de sa Fesa, des del...
SOLSONÉS. PARET DEL RIU LACÓ. Via SUFI.

26/01/19. Al Solsonès no trobem gran parets, essent una de les més característiques la paret de Canalda i darrerament també la Serra de Busa on trobem una escalada austera i...
ABELLA DE LA CONCA. Via MARTA.

21/01/19. En aquests hivern fred i amb boires Abella de la Conca és un bon refugi per escalar al sol. Aquest darrer capo de Setmana, en Francesc Panyella i Joan Baraldés...
El Cocoll des de Benigembla

20/12/2018Aquesta vegada ens desplacem a Benigembla, un dels pobles més recòndits de l'interior de la Marina Alta situat als peus del Cavall Verd i que en l'actualitat...
MONTSENY. LES AGUDES. Via ITZI.

02/01/19. Comencem el 2019 amb una excursió escalada a les Agudes del Montseny i tanquem la darrera via després de la Tàpia Jover, El vol de l’Home ocell i Terra...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via CARLES.

31/12/18. Darrer dia de l’any, l’acomiadem com de costum escalant. El dia és esplèndid i el Monestir està ple de turistes.. pugem ben acompanyats amb el funicular.Avui no...
GR-2: Joanetes – Pruit (1.077 m)

Dissabte 29 de desembre de 2018Darrera sortida de l’any 2018!Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarques de la Garrotxa i Osona.Temps aproximat: 5 h 45 m (17...
GANIVET DE BÒIXOLS. Via BALCÓ DEL VOLTOR

22/12/18. Feia temps què volia anar a treure el nas a la Via Diamant en Brut a la Serra de Sant Joan, al Juan Carlos ja li va bé. Amb la poca informació què tenim,...
Ascensió al Yelmo (1.707 m)

Avui hem tancat la nostra estada de tres dies a la Pedriza del Manzanares amb l'ascensió al Yelmo, un dels principals cims de la zona. No és el cim més alt de la Pedriza...
Concert de Rick Wakeman a Kiev.

Unes setmanes enrere, quan ens van assabentar del concert de Rick Wakeman a Kiev, no ens podíem imaginar totes les coses fantàstiques que hem viscut durant els cinc dies que...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Noruega 5. escalada a les illes lofoten

De camí cap a les Illes Lofoten vam passar per la carretera  panoràmica  FV 17,  ens va semblar un recorregut espectacular, val  molt...
Retorn a Gorros

Aquest dissabte pugem a escalar a gorros. Jo feia temps que no hi pujava i encara desconeixia l'increment tant gran del preu del funicular de St. Joan.Passat aquest primer...
CIMS PER LA LLIBERTAT. COMABONA 2554m.

13/10/13. Cims per la Llibertat, avui anem al Comabona 2554m en una jordana  solidaria i reivindicativa per la injustícia què representen el presos, exiliats i...
Puigsacalm (1.514 m) #cimsxlallibertat

Dissabte 13 d’octubre de 2018Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 6 h 30 m (13,2 Km)Desnivell: 930 mDificultat (1):...