536

Maig 2018-METEORA

Aquesta Piulada no n'estic segur si l'hauria de fer, per que un dels protagonistes es un "CABR...NAS" i ara us explicaré una mica el perquè.   Resulta...
CAMARASA. SABARDÓ. Via RUPIT-GARRETA.

11/07/18. Ja tenim la canícula a sobra, toca cercar l’ombra. Avui tornem a ser colla i el Boi va de re-entre , així què ens decidim per anar a la via Rupit-Garreta al...
VIaNoVa! Racons, 65m 6aA1+ (Parets de la Llosa)

***Camí de St Llorenç de Morunys poc abans d'entrar al túnel que mena a la presa de la Llosa del Cavall hi ha un ragitzell de parets a banda i banda, muntades unes sobre les...
Monteixo (2905 m.)

Tot i que enguany ha nevat molt, la neu va fonent molt ràpid. Encara és possible, però, trobar itineraris amb més o menys bones condicions per continuar fent alguna...
Serra dels Tossals

var Latitud_sortida = 42.053613; var Longitud_sortida = 1.767734; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
10k ontinyent 2018

10K a la saca, on hem millorat notablement els resultats del 2017.Cursa al pur estil Alonso, amb uns 3 primers kms rapidisims (segons top run a 2'56) i despres a resistir...
 Puigpunyent - Na Costitxa

Partint de Puigpunyent, seguint el curs de sa Riera, ens arribem fins a la Mola de na Costitxa per admirar la seva gran diaclasa, una gran i espectacular encletxa ubicada en un...
Volta al puig de Galatzó

Un itinerari circular, breu i exigent pel vessant oest del Galatzó. Recorrerem un paratge dur, casi sempre fora camí ni fites, per timbes i pregons tàlvegs. El punt de...
Ermita de la Roqueta

http://www.caminades.info/index.php/activitats/per-avui/icalrepeat.detail/2018/04/08/858/61/l-ermita-de-la-roqueta-sant-marti-de-tousRuta CircularParticipants: 21Sortida:...
UT Llastres (95,6km & 6.170m D+)

Todo empezó hace ya unos meses cuando en el hilo de una conversación con el gran Ramón Ferrer en Facebook apareció en la conversación una nueva carrera llamada UT Llastres....
Trio de vies a Malanyeu

Aquest dissabte vam pujar a Malanyeu a on encara hi havia força neu a la part obaga del poble.Fins que no va tocar el sol a la paret, a 2/4 de 10, el fred era intens, però a...
Casa Vicens - Gaudí

La Casa Vicens és el primer projecte important de l'arquitecte Antoni Gaudí. L'any 1883 va començar a construir una casa d'estiueig a la vila de Gràcia per al fabricant de...
Parets aragoneses

Setembre de 2017, vam carrergar la furgo per fer quilòmtres i recòrrer el territori basc. Però de camí, tant d’ anada com de tornada, vam  fer una parada ben...
Tosa d’alp (2.536 metres).

Descripció de la ruta; en aquesta nova sortida, ens vàrem decidir per fer uns dels cims del llistat de 100, que ens ofereix la FEEC. El cim triat va ser la Tosa d'Alp, una...
Via ferrata de Penyaflor

17 de desembre de 2017Entre els pobles de Reguers i Alfara de Carles, a una de les portes del Port del nord-est del massís, trobem el Penyaflor, un turó de 514 mts...
Els MOAIS  de Vallgorguina

Els MOAIS de Vallgorguina

Hem deixat la furgoneta camper a la plana del santuari del Corredor, des d'aquí sortirem i aquí tornarem, per acabar l'excursió i per passar la nit.  En una altra...
Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...
Explorant pel pas nou del montsec

Hi ha dies que surten les coses rodones, per exemple avui. Volia cercar un pas que hi ha damunt del Pas Nou al Montsec de Meià però havia massa neu per posar-me per un lloc on...
Tossa d'Espinau (1086 m). A l'ombra del Mont.

IntroduccióUs proposem una ruta per camins poc trepitjats a cavall entre l'Empordà i la Garrotxa. La Serra de les Corones, té la Tossa d'Espinau com a punt culminant i queda...
El post irati 7/10/17

El post Irati passa per una setmana de relax per anar assimilant tot el viscut, mentre recollim encara imatges i vídeos de les batalles de Biar i Navarra.PEDALSDEPLOM A LA TDP...
Ruta del Ter

...
PICS DE LOS INFIERNOS PER PANTICOSA i PONDIELLOS

Alçada mínima: 1639mAlçada màxima: 3083mDistància: 16,7 kmTemps empleat: 9h35m (parades incloses)Desnivell + :  1619mDesnivell - :  1619mRefugi Casa de Piedra –...
Ascensió al pic de bocs (box) de sahun

Avui he anat a una sortida col·lectiva del Centre. L'Antoni Satorra ens porta d'excursió al pic de Bocs. Un plaer anar amb un bon guia.La veritat és que no tenia ni idea d'on...
Thornhill Cave. USA.

Adam Haydock, espeleòleg dels USA / Chicago és un fotògraf amb multitud d’imatges a la web. En l’apunt d’avui hem fet una selecció de les seves imatges a la Thomhill...
Planes - beniarres 25/6/17

Aquesta sortida ha estat cosa de 2, es comença a notar la calor i la gent es va escampant per ahi, a més no som molts ..Però bé, volta xula d'entrenament amb un quasi port...
El Toro

Naufragos de la Soledad

Directe integral que ens deixarà mes que satisfets, no te perduda i amb uns pitons la cosa canvia però molt, hi ha qui ho fa sense martell però ja t'ho faràs.Les ultimes...
Desafio lurbel 2017 yeste

Beneïda locura ¡¡Des Lurbel ens llançaven un desafiament i els germans Ferri no s'ho han pensat 2 cops a l'hora de apuntar-se.70 kms entre pins, pins i mes pins i amb...
Volta al pic de Basibé des de l'Ampriu

Distància: 13 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: ME, S2-S3.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Aparcament de l'Ampriu (estació d'esquí de Sarllé).Dia: diumenge 23.Aposta...
Integral Pilar Martínez al Gorro Frigi.

Via amb molt poques referències situada a la cara sud del Gorro Frigi. De fet, a la guia d'en Luichy de Gorros no hi surt el nom. Nosaltres només l'hem trobat al blog d'en...
La Gomera: Agulo - Vallehermoso

Aquest any hem planificat, per als primers dies de la Setmana Santa, una sortida a l'illa de La Gomera. Aquesta illa, d'origen volcànic com totes les Canàries i molt...
GR 7: Xera - Estación del Rebollar

Anterior:Benagéber - CheraÚltimo capítulo (por ahora, 2016) de mi periplo anual por el GR 7. Después de la jornada maratoniana de ayer, hoy compenso con una más corta que...