536

Pic de Ger. Les chemins du Dharma

El primer cap de setmana de setembre vam anar a passar uns dies d'escalada al voltant del Portalet, entre la vall del Tena pel vessant sud, i la vall d'Ossau, pel costat nord....
Perafita i Monturull revisitats

25.08.20  Ara fa tres anys vam fer un molt recomanable circuit pels estanys de la Pera i els pics de Perafita i Monturull, a l’extrem occidental de la Cerdanya, al...
Cova de les Encantades de Toloriu

22.08.20  Avui ens desplacem a Toloriu, a l’Alt Urgell, per apropar-nos a l’amagada cova de les Encantades, mitjançant un curt itinerari d’uns 8,5 Km (anada i...
Besiberri Sud (3023 m.)

És possible trobar en una mateixa sortida una bonica fageda, un estany amb vistes de cine, remuntar una tartera del que fou una antiga gelera i fer un cim de 3000 metres? Doncs...
Roca de la Moixa

17.08.20  La serra de la Moixa, a cavall del Berguedà i la Cerdanya, es troba situada entre la serra de Moixeró, a l’est, i el serrat de la Muga, avantsala del Cadí, a...
ROCA ENTRAVESSADA (2.928m) i PIC DE MEDACORBA (2.913m)

Alçada mínima: 1.567m Alçada màxima: 2.928m Distància: 13,4 kmTemps empleat: 8h45m (aturades incloses) Desnivell + : 1.492m Desnivell - : 1.509m ARINSAL – REFUGI PLA DE...
 love climb de panticosa: via del molondro

Panticosa ha esdevingut una escola d’escalada còmoda i segura. Alguns diran que això no és escalar, que és turisme vertical però us puc dir que aquests dies he vist un...
La Punxa dels Flautats, via Aleix

10.08.20  Sempre que arribem al pla de la Trinitat, em fixo en un conjunt d’esveltes agulles que tanquen l’horitzó pel nord i s’alcen cap al cel com tubs d’un...
La primavera que ens van robar

Dioni, 6a (160m) Roc dels Collars, Canelles.Corria l'hivern del 2020 i, innocents nosaltres de no saber que ens clausurarien, ens en vam anar a escalar. Tocava esquiar, però la...
El Padró dels Quatre Batlles

Avui hem anat a fer una excursió curta i molt agradable. Sortim de casa tard i a les 10:30 arribem a l'aparcament de l'estació de Tuixent la Vansa.Aquí trobareu el...
La Fullatera, via Gasoil & Décibels

28.07.20  Un mes després d’haver fet la via Ni sueur, ni peur, a la zona de la Fullatera (vall de Querol, comuna de Porta), i amb l’amenaça de nous confinaments com a...
Port d'Aulà (2.262 m.)

var Latitud_sortida = 42.792344; var Longitud_sortida = 1.154983; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Alta Ruta de los Perdidos

Diumenge 9 d'agost de 2020Etapa 1: Bujaruelo - Brecha de Roland - GórizDistància: 16.940 m.Desnivell positiu: 1.529 m. Dilluns 10 d'agost de 2020Etapa 2: Góriz - Mont...
·camino del odio

·camino del odio" a4-v

Vieta d`un sol llarg molt guerrera.Més dificil al principi,va afluixan  segons l`alçada..Amb aquesta, es l`últim A4 que em quedava per fer a Sant Llorenç del munt.Ara...
Per la catalunya nord: cova d'anes

Ascensió a la roca GeleraAprofito uns dies per anar a la Catalunya Nord. La principal escusa és anar a tatxar alguns cims de la llista dels 100cims de la FEEC.En aquesta...
Volta al Pedraforca

26.07.20  Interessant i variat circuit al voltant del Pedraforca, de 17 Km de recorregut i 650 m de desnivell, que correspon en la seva totalitat al sender PR C-127...
Parc de Can Dragó

El Parc de Can Dragó té 11,86 hectàrees. El seu nom és perquè està a prop als terrenys d'una antiga masia del segle XVII que es deia Can Dragó i que va ser enderrocada...
El Cadinell. Serra del Cadí.

22 de juliol de 2020Aprofitant l'ascensió al Cap de la Gallina Pelada de la propera Serra d'Ensija, acabo de rematar el dia amb la pujada al Cadinell, des del Coll de Jovell,...
Cap de la Gallina Pelada. Serra d'Ensija.

22 de juliol de 2020Visita a la Serra d’Ensija, al Prepirineu del Bergadà, per coronar el cim del Cap de la Gallina Pelada, o Cap de Llitzet, un altre dels 100 cims proposats...
OMAN 5. WADI TANUF. Via CORNER EXIT.

8/02/20. Un cop oberta la via Olds Climbers, baixem per la feixa i passem pel díedre on tenim els companys(Salla, Luichy, Paco) treballant de valent. Com encara...
OMAN 4. WADI TANUF. Via OLDS CLIMBERS

el primer Wadi que vam visitar  sense exit d'obertura8/02/20.  Deixem la zona del Jebel Assaid i marxem cap a un altre zona, després de visitar una zona d’esportiva...
Oman 3. tower d'assaid.via hooked rope.

6/02/20. Avui el Remi i jo ho tenim clar anem al rescat de la meva corda què vam deixar ahir al no poder-la recupera i aprofitem per obrir una via de quatre llargs.La via acaba...