6 m

Eriste Nord (3025 m.)

Uns anys després de la darrera visita a la zona de Viadós, hi tornem per fer el darrer dels pics d'Eriste que quedava per fer, el pic Beraldi o Eriste Nord. La zona està molt...

Torrentó d’en Vaquer i davallador des Pou Salat

Hora Inicio: 8:46 30 JUN. 2020Hora Fin: 14:20 30 JUN. 2020Distancia recorrida: 8,6 km (11:08)Altura Mínima: 0 mAltura Máxima: 502 mGanancia Altitud: 576 mPérdida Altitud:...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Ascensió als Torreneules

El Torreneules és un dels cims més clàssics de Núria, ja que domina des de l'altura la Vall del Fresser i és molt visible des de tota la Vall de Ribes. Aquest cim té una...
Cresta de Peguera (PD+)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Abans-d'ahir, per fi ens deixen moure per tot Catalunya. Aprofitem per iniciar la temporada de crestes i que millor que...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...

Ses Covasses

Hora Inicio: 9:16Hora Fin: 17:06 Distancia recorrida: 10,68 km Altura Mínima: 42 mAltura Máxima: 331 mGanancia Altitud: 546 mPérdida Altitud: -382 Temps total; 7,49 h Tipo...
Per les balmes de la vall de la vansa

(Entrada pendent d'acabar, perdoneu, treballem per vosté perdoni les molèsties).Finalment, després del feixuc confinament decideixo quedar amb algú per sortir a caminar....
Volta al barranc de Biniaraix pel camí Vell

Els CornadorsPunt d'inici: rentadors de Biniaraix, alimentats per la font d'en Det. (WP-01) Rentadors de Biniaraix - 0,0 km - 0 minuts - 102 m d'altitud.A les 7:51 iniciem...
Gran Manitu al Llop Blanc.

Itinerari feréstec en una paret poc freqüentada,segueix una línia ben lògica per fissures connectades a través de plaques.La via està parida i deixada anar de manera que...
Magdalena Superior, via Doc Anton R.

19.02.16  Donades les perspectives d’una lentíssima desescalada, sobretot a l’área metropolitana, vaig a l’ordenador i obro la carpeta “Especial Confinament”,...
Els turons de les Roquetes

Avui, dintre del cicle de sortides en època de confinament, hem fet un recorregut pels turons que dominen el barri barceloní de Les Roquetes formant una carena que separa el...
Aproximació a l'illa de la tercera republica

Ahir el bon amic  Jordi Cebolla hem diu que mirant la cartografia del poble veu que entre els anys 1956 i l'any 1986 (i millor 1993) veu que ha aparegut una illa al mig del...
Puig de sa Bassa

Penyal des MigdiaSortim del Pla de sa Bassa pel camí de sa comuna de Fornalutx, el qual es dirigeix cap a ponent amb espectaculars vistes sobre la vall de Sóller. En un...
Llibertat: el tossal del pedrós d'albatarrec

Després de 50 dies de romandre confinats a casa, avui he pogut sortir a caminar. Però, encara hi ha restriccions i només podia anar pel terme del meu poble. La primera fita...
PUIG DE L'AUBAC (202 m) des de el Perelló

CIM: Puig de l'Aubac (202 m) des de el PerellóCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: +85 mHORARI: 55 min (30 min + 25 min)DIFICULTAT:...
Btt la séquia de manresa.

Descripció de la ruta; en aquesta sortida no ens caldrà fer aproximació en cotxe, doncs sortirem des de la mateixa capital del Bages. Si arribem amb cotxe a Manresa, ens...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...

Salt Torrent de sa Figuera

Hora Inicio: 9:48 10 març 2020Hora Fin: 17:05 10 març 2020Distancia recorrida: 5,64 km Altura Mínima: 876 mAltura Máxima: 1.144 mGanancia Altitud: 414 m Temps total; 6,26 h...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...
PUIG DEL RECTOR (283,3 m)

CIM: Puig del Rector (283,3 m) Via directaCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: + 40 mHORARI: 50 min (30 min + 20 min)DIFICULTAT:...

Rapelant sa Cadira de sa Reina

Planícia - Pas de la Mola

Camí del RafalDeixem els vehicles a l'aparcament que hi ha a la sortida de Banyalbufar anant cap a Estellencs. Gairebé davant del mencionat aparcament, en el Km. 87,4 de la...
PIC DE LA BANDERETA (231,3 m)

CIM: Pic de la Bandereta (231,3 m)COORDENADES CIM: 40º51'51” N / 0º42`49” EVÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL:+ 88 mHORARI: 36 min (18 min + 18...

CIM:Punta Redona (659,2 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:0º30'3.32718" E /41º3'31.80821"NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+320 mHORARI:2h 50h (1h 35...
Mola de Planícia pel pas de la Mola

Vistes des del la Mola de PlaníciaAvui, amb els companys del Club de Muntanya i Escalada Sóller (cmes), fem un itinerari llarg que puja al Puig de la Mola de Planícia (941...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...