6a

Polònia. Segona part. Cracòvia i Katowice.

Després d'uns dies a Varsòvia, agafem el tren i viatgem cap a Cracòvia. Un dia el dedicarem a visitar Katowice, us deixo unes fotos d'aquests dies.Arribem amb tren a...
Axis Mundi a Busa.

La més justeta en quant a roca de les de l'Indi  que hem fet a Busa,degut a l'equipament abundant marca de la casa la pèssima qualitat de la roca en algún tram no...

Vía Agullòlegs · El Xumet (V/A1e 115 m) (Montserrat, Barcelona)

Vía Agullòlegs en El Xumet de Montserrat es una vía asequible de 3 largos. Para empezar con la escalada artificial es una buena opción. Tiene una interesante canal que se...
Polònia, Primera Part. Varsòvia.

Les grans figures de l'alpinisme Polonès com: Jerzy Kukuczka,  Krzysztof Wielicki, Wanda Rutkiewicz, Wojciech Kurtyka, Artur Hajzer han marcat part de...
Roca de Sant Martí, via Magical Mystery Tour

22.11.17  La Roca de Sant Martí és un dels nombrosos monòlits que es drecen a l’indret montserratí de la Plantació, a l’ombra dels Gorros i les Magdalenes. Es...
Escalada a arapiles

Arapiles  enganxa. Per la seva escalada tan peculiar, per la bellesa de la roca, per la seva comoditat en les aprox  i per què, tot...
Geni de l'indret a la Miranda del Sentinella

Via durilla i bastant fina on s'ha de donar la talla, sobretot al primer llarg, o almenys això ens ha semblat a nosaltres. L'arrencada des del terra fins a la primera...
Mola d'Estat. Muntanyes de Prades

26  de juliol de 2010Si si, d’això ja fa més de 10 anys. Avui remenant per la col·lecció de fotos, i per les publicacions de rutes del wikiloc, m’he topat amb...
La bolera

Irene y la Paz, 6c (200m) Mallo Frechín, Riglos.L'altre dia ens vam tornar a perdre. Ens va enganxar un monzó de matinada, el típic que t'envia rodolant ves a saber on, entre...
Via la Torna, Miranda de Sant Joan, Montserrat

Han passat molts dies des de la darrera publicació, no és el lloc per esmentar els diversos factors que han contribuït a aquesta displicència, però ja que retorno hi han...
Mas de Rosalea i Monte del Perro. Montsià

1 de novembre de 2017 Us presento un curt itinerari, del que jo anomeno "de recerca". No es tracta en aquest cas de fer molts kilòmetres o una volta espectacular. Bé,...
Montselàndia

Little Bighorn, 7a (175m)Roca Gris, MontserratG.E.M., 6a+ (150m)Plecs de la Vinya Nova, MontserratUna vegada més, tornem a passar el dia en aquest parc d'atraccions que tenim a...
Pirates de la Boira

Paret prou coneguda i gens visitada que ens fa anar a repetir aquesta via, el fet de ser els segons a passar-hi fa que  encara resti un xic bruta, amb uns bons aiguats i...
Escenas de matrimonio + cita a ciegas

DIMECRES, 8 DE NOVEMBREAquest dimecres serà un dia complicat per sortir, hi ha aturada de general i totes les carreteres estaran col·lapsades, però amb el Pere volem intentar...
Passejant per la serra de la guineu

Avui he tornat a fer vaga a l'escola. El motiu: No podem tolerar que hagi presos polítics a l'Espanya feixista. Perdoneu que em posa en temes polítics però des de...
De Viliella al Molí de Salt (1.565 m)

Dimecres 1 de novembre de 2017Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 1 h 15 (3 km) + 1 h 30 (4 km)Desnivell: 60 m + 240 mDificultat...
Per dignitat, ens aturem!

L'Espeleobloc ha estat publicant diàriament durant més de 10 anys; prop de 4.500 notes sobre espeleologia i carst. En aquests greus moments on s'ha desfermat una...
Barraques de la Serreta. Freginals

8 d'octubre de 2017Dos anys després de la visita a les barraques de la Serra, i un altre cop sota l'expert guiatge de Sisco Accensi dels Pedrenyers del Montsià, i aquest cop...
Transpirenaica catalana en BTT (1)

Después de medio año preparándonos para realizar la ruta Transpirenaica catalana en BTT, de Llançà al Pont de Suert (475 Km en diez etapas), el pasado 5 de agosto llegamos...
Benson a la Magdalena Inferior.

Ens posem a aquesta clàssica rebotats de la via Llibertat Positiva. A la nova guia de Gorros posa que està reequipada amb parabolts de color groc i que el màxim obligat és...
Barraques de Les Serres. Freginals

8 de novembre de 2015De la ma de l'amic Sisco Accensi, del centre d'estudis els Pedrenyers del Montsià, bon coneixedor de las Serra, i dins la programació anual de sortides de...
20.000 gossos

DIMECRES, 01 DE NOVEMBREAquesta setmana , el dimecres és festa, per tant serà difícil trobar company, el Josep no pot sortir i no estic acostumat a sortir els dies...
Aiguillette d'Argentiére, esperó nord-est

La tornada del Valais la fem passat per Chamonix, que sempre ve de gust i així ens estalviem de comprar la vinyeta dels peatges suïssos...Per aprofitar-ho, parem a la...
Passeig per les fonts d'Horta de Sant Joan

Distància: 7,8 km - circular, senyalitzadaDificultat: baixaDesnivell: 170mComarca: Terra AltaRuta extreta de NaturaLocal Primer fem una ruta circular d'1,6 km on...
Via Alta Tensió al Càmping.

Malgrat que curta homogènia i sostinguda.Compte amb alguna llastra,equipament divers: espits, burils, algun pitó i parabolts a les reunions. Flanqueig per sota del sostre...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
Vies

Vies "Germanautes" i "Tots al Trullo"

Aquest dissabte hem anat al Solsonés, aprop de Sant Llorenç de Morunys, allí hi ha el petit poble de Guixers i per sobre d'aquest hi trobem les parets de la Corriu. Aquesta...
Paul lalueza

DIMECRES, 25 D’OCTUBRESi dimecres va estar una escalada love climbing, aquest dimecres no porta camí de ser-ho.El Jordi va trucar-me per dir-me que podia agafar-se festa i...