6a

De iniciación en Penya del Moro.

Agradable y divertida salida con amigos que comienzan con sus primeros pinitos en la roca. Blanka una buena amiga, que ya había probado la roca. Iskra mi primo "Donfurgoneton",...
Vallter - 6 Colls - 6 Estanys

Dimecres 16 setembre 2020Distancia            19 kmDesnivell +    1.453 mRuta potent i amb ambient alpí on alternarem corriols marcats,...
MALANYEU. PARET DEL DEVESSÓ. Via ROCK SUAVE.

18/09/20. Les prediccions meteorològiques no son bones i ens refugíem a Malanyeu. Ramir proposa fer la via Rock Suave i seguir per la Neusnidó fins el cim. Fem l'aproximació...
Postals des de ses illes

Juliol i agost del 2020 Quan el planeta Balear és a bavor l'aventura no té format vertical. Topem amb un horitzó ondulant de vent i sal, dies blaus! Hores mirant d'on ve...
Pic de Ger. Les chemins du Dharma

El primer cap de setmana de setembre vam anar a passar uns dies d'escalada al voltant del Portalet, entre la vall del Tena pel vessant sud, i la vall d'Ossau, pel costat nord....
Fin de semana largo en Margalef.

El fin de semana largo de la diada en Cataluña, lo disfrutamos en Margalef, un numeroso grupo de escaladores de Vilanova i la Geltrú, mas gente que nos encontramos de...
Perafita i Monturull revisitats

25.08.20  Ara fa tres anys vam fer un molt recomanable circuit pels estanys de la Pera i els pics de Perafita i Monturull, a l’extrem occidental de la Cerdanya, al...
Les Pandores al Pic de l'Estanyol.

Les tirades de 6a,que sumen 80 metres,m'han semblat guapes.La resta de la via és tombada i amb força trams de caminar.És més interessant per passar un dia a la muntanya que...
Circular al poble de Bulnes (649 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Primer de tot, vull felicitar a la  Carme Sales per què el dissabte 12/09/2020, després de realitzar...
3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...
Cova de les Encantades de Toloriu

22.08.20  Avui ens desplacem a Toloriu, a l’Alt Urgell, per apropar-nos a l’amagada cova de les Encantades, mitjançant un curt itinerari d’uns 8,5 Km (anada i...
Cotaca al Barricó,el Baell.

La via te molt bona roca però amb forçabegetació.Escalada de placa farcida de bons cantells llevat del tram de 6b que són tres o quatre metres.El mur de l'últim llarg és...
Via secouristes

DIJOUS, 03 DE SETEMBRE Aquesta setmana, abans que no s’acabin les vacances i tingui els horaris mes reduïts, tinc ganes de fer una d’aquelles escapades ràpides al...
Valdegovía la zona estrella del verano.

En Euskal Herria visitamos Bilbao y tras pasar todo el día recorriendo el centro y catando sus pinchos, nos dirigimos a Villanueva de Valdegovía muy cerca de Vitoria-Gasteiz....
VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via

VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via "TOSSUTS".

2/09/20. Aquest dimecres anem a Cal Barricó, Vall de Ribés. El Ramir i el Manel van a la via Aigua i  tabac, amb la Isabel anem a la darrera via  oberta en aquest...
Nordmagnum al Calderer.

Díedres i fissures guapos intercalats de rostoll genuí de cara nord ( escombreres,herbes i companyia )M'imagino que amb els anys i les repeticions es pot acabar convertint en...
Graons sikats

Malalts de roca, V+ (135 m) Coll Roig, Montgrony.Sortim de l'aparcament amb el Roger direcció la paret. En tenim ganes, fa molts mesos que no escalem. Les últimes setmanes...
Roca de la Moixa

17.08.20  La serra de la Moixa, a cavall del Berguedà i la Cerdanya, es troba situada entre la serra de Moixeró, a l’est, i el serrat de la Muga, avantsala del Cadí, a...
Llaç Lila

Aquest dissabte hem tornat a Vilanova de Meià sis mesos després d'haver acabat d'obrir aquesta via. El confinament ens va impedir repetir-la i finalment avui ho hem pogut...
PETIT SOM  (Grande Chartreuse)

PETIT SOM (Grande Chartreuse)

Dels diversos grups de muntanyes que hi ha per les proximitats de Grenoble he escollit venir al Massís de la Chartreuse perquè queda bastant a prop del poble on estic passant...
Desconeguda, 6c (100 m), Esperó de Santa Ana

Activitat febril aquest dies, a veure si el blogspot explota o el senyor facebook ens envia a la merda d'una puta vegada. A la nostra edat, hem d'aprofitar aquests lapsus de...
Pics de Salòria i de Màniga. Pirineu

13 d'agost de 2020Completem la nostra escapada pirinenca d'estiu amb una bona travessa pel Parc Natural de l'Alt Pirineu, assolint dos cims del repte dels 100 cims de la Feec,...
El verano de Teverga.

Llegamos al Valle de Trubia en las puertas del Parque Natural de Somiedo en el Occidente Asturiano y como no podía ser de otra manera nos recibe la lluvia.  Ya venimos de...