6a

Torrent del Grau de l'ós

Aquest dissabte hem fet una caminada amb la família que ha començat a la boca Nord del Túnel.Aquesta ruta és molt interessant ja que surt d'un espai molt humanitzat...el...
MONTSERRAT. PASTERETA. Via TOMASÍN.

12/07/18.A la via TOMASÍN, toca l’ombra al matí, aprofitant què la Isabel no l’ha fet hi anem.Tot i què la via és va fent i la mobilitat dels còdols va decaient,...
Via NORMAL a la Aguja Roja. Riglos

Diumenge 8 de juliol de 2018El "Reino de los Mallos" es el lloc ideal per gaudir de l'escalada que va de grans parets, a parets mes modestes o inclús, l'agulla reina de los...
Eliminator a la Muralla de Pombie.

Un altre cop posant més cor que seny i un altre cop sortint bé la jugada (algun dia pillarem, segur). Així que entre boires, núvols i sol em fet (que no escalat) aquesta...
CAMARASA. SABARDÓ. Via RUPIT-GARRETA.

11/07/18. Ja tenim la canícula a sobra, toca cercar l’ombra. Avui tornem a ser colla i el Boi va de re-entre , així què ens decidim per anar a la via Rupit-Garreta al...
Agulla de la Granota, via Pique Longue

29.06.18  Ja ha començat l‘estiu i això es nota amb un augment sobtat de les temperatures, però avui el dia s’ha llevat fresquet gràcies a l’abundant pluja del...
Cova d'en Rubí

16 de juny de 2018Conta la llegenda que el valent cavaller Rufolet arribà a les Terres de l'Ebre amb l'objectiu d'alliberar a la donzella Rubí, segrestada per una bèstia de...
Le Grand Veymont, Vercors, en ruta circular

El Grand Veymont és el cim més alt del massís del Vercors, un dels massissos calcaris dels Prealps amb més personalitat. Com que el conec poc, he aprofitat de ser-hi a prop...
PARET DEL DOLL. Via AMAGATALL DE FANTASIA.

5/07/18.  Quedem amb el Marc (bloc empotrat) per fer escalar, això és fàcil, ara trobar a quina via anar, té el seu què. Després de diverses opcions i de...
Via MALALTS DE ROCA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 30 de juny de 2018La via que toca fer aquest cop, busca entre matolls i vegetació la roca nua, una linea per poder escalar. Tot i així es una via que va millorant "in...
Pic de Bure, des de Superdevoluy

El pic de Bure és una muntanya destacada del Devoluy, amb una paret est força impressionant de 600 m de desnivell per on hi transcorre una terrorífica via Desmaison, de 23...
Volcà de Montsacopa (532 m)

Dijous 5 de juliol de 2018Una passejada per OlotHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 2 h 30 m (5,4 km)Desnivell: 100 m...
La bola

Que pum, que pam, 6a ( 100m) La Granota, Montserrat.Hi ha vies que se t'atravessen. No a la paret mentre les escales, ni molt menys, sinó aquí, a la xarxa, una vegadales has...
Via Esbarzers a la Roca de les Onze hores.

Amb aquest nom ens feia patir acabar ben esgarrinxats i només toques un matoll en tota la via.El recorregut comença amb una tirada de concentrar-se en la roca per escollir el...
Pedra en sec a Sant Rafel del Riu

El passat dissabte 2 de juny es va portar a terme la tercera de les sortides del calendari de 2018 de Terres de Cruïlla, associació de centres d'estudis i entitats de...
VIaNoVa! Racons, 65m 6aA1+ (Parets de la Llosa)

***Camí de St Llorenç de Morunys poc abans d'entrar al túnel que mena a la presa de la Llosa del Cavall hi ha un ragitzell de parets a banda i banda, muntades unes sobre les...
Pensionistes a l'Extrem del Montroig.

Aquesta via sempre ha estat envoltada de certa pol.lèmica.En el seu dia fou la primera via de la paret però no es va conformar a atacar el punt més dèbil de la paret sinó...
ROCA GRAN DE FERRÚS. Via L'INDI SEDICIÓS.

30/06/18. La Roca Gran del Ferrús està en un lloc idíl·lic i tranquil d’aquell què enamora. A primers de mes (juny) vam anar-hi amb la intenció de fer la via...
Staffal (1825 mts.)- refugi Gnifetti (3647 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shunnto Traverse.Mapa IGC, 1:25.000Després de seguir durant unes quantes setmanes els pronòstics de la meteo a la part Italo-Suïssa del...
Jungfrau

L'endemà diumenge sortim a les 4 del matí del refugi en direcció a la Jungfrau. Hi ha molta neu i no està clar que puguem fer cim, tenim dubtes sobre el pas de la rimaia i...
Gorra Frígia, via Fernando Lajarín

19.06.18  Semblava que, just a les portes de l’estiu, el temps començava a millorar i la calor es faria evident, per això en Pau em proposa d’anar a la Gorra Frígia...
PEDRAFORCA. Via ESTASEN.

26/06/18. El Pedraforca, terreny d’aventura garantit, on les ascensions tenen el plus de l’aproximació, l’escalada i el descens, no sempre evidents on haurem de...
SELENETY CRACK 6a 70 m.-SABARDO-CAMARASA

Avui comencen la temporada Camarasa , a veure quants palmaran al riu aquest estiu...vigileu que lo Segre us pot semblar un riu amariconat al seu pas per la zona però pot...
MONTSERRAT. CAVALL BERNAT. Via PUNSOLA-RENIU.

23/06/18.El Cavall Bernat, altiu i desafiant, tot un símbol què no ens cansem de pujar-hi. Avui tornem a tenir una bona ocasió per a fer-ho, celebrem els 60 anys del...
Bomber cuiner a Rúbies.

Guapa via, una de les millors que hem escalat a Rúbies, o almenys això ens ha semblat a nosaltres. Segurament el primer llarg és el millor de la via, vertical, continu i amb...
Circular al carlit per el castellar

Alçada mínima: 2005mAlçada màxima: 2921mDistància: 1045mTemps empleat: 6h25m (aturades incloses)Desnivell + : 1045mDesnivell - :  1045mEstany de la Bullosa - Carlit...
Torrent de la Corba

Hem tornat per tercera vegada al Torrent de la Corba, tot un clàssic del barranquisme amb passos espectaculars i avui força aquàtic. Hem volgut aprofitar que després d'una...
La inacabable

CADE, V+/Ae (580m) Paret de les Bagasses, Terradets.No em tremola la veu quan m'envalentono a agafar les regnes i tirar del carro, segurament animat pel bon fluir del...