6a

FERRADA ROC DU VENT 2360m. BEAUFORT-VANOISE.

15/08/19. Avui toca via Ferrada al Roc du Vent. Aquesta via ferrada puja al Roc du Vent, te dues parts. La primera puja al cim del Roc de Vent 2360m, amb una dificultat de K3,...
Escalada a grècia 2. leonidio

En aquesta entrada compartiré la  nostra visita   per  les zones de Leonidio una  població costera del Peloponès, molt atractiva i pintoresca...
Vanoise. pic pierra menta. aresta nord.

14/08/19. La Pierra Menta és un Pic molt estètic per la seva vessant nord, si la veus has de pujar-hi. L’aresta Nord és la gran clàssica d’aquest cim. Aproximació...
La Cara de Mico, via Xavi Sampietro

19.07.19  Pel juny del 2017, i en el decurs de l’escalada a la via Pere Navalón de la Gorra Frígia, vam veure una cordada a una agulla que teníem just a sota nostre, i...
Vanoise, excursió 5 llacs (beaufortain)

11/08/19. Primer dia de vacances a la “Vanoise”, com a entrant fem l’excursió als 5 llacs, una de les clàssiques de la zona. Per arribar al petit aparcament on comença...
Leucate Forever

Arriba la calor, fem canvi d'arnes i ens anem al paradís.Ven a prop de casa tenim una de les millors zones del món per practicar i gaudir dels esports de vent.El Sr Eolo ens...
Castellot i Castell de Marmellar. 100 cims.

23 de juliol de 2019Interessant proposta per descobrir la serra del Marmellar, al cor del Penedès. Al llarg de la ruta podrem descobrir velles masades fortificades com la Torre...
Bisaurin (2670 mts.) des del refugi de Lizara.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquest cim el tenia pendent de pujar des de feia molts anys,  l'any 2002 amb el Pedro de Ordizia i la...
Via retiro espiritual

DIMECRES, 31 DE JULIOLDema començo oficialment les vacances d’estiu, però les bones costums, millor no perdre-les i com sempre , quedem per sortir el dimecres a la recerca...
Puigmal des de la Ribera d'Er

12.07.19  Fa quatre estius vam pujar al Puigmal, i als altres cims que porten aquest nom, des de la Cerdanya, tot pujant i baixant per la petita vall o comella...
Escalada a grècia .1º part

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...
Barranc de la Font. Montsià

22 de juny de 2019 Les fortes pluges del passat hivern van causar nombrosos desperfectes a molts camins d'accés al Montsià, i a la vegada van fer baixar els barrancs de...
Cerví, aresta del Leone des de Cervinia.

El Cerví, la muntanya icònica, una de les més reproduides i una de les més altes dels Alps, amb el seus 4.478 metres. I encara més si tinguéssim en compte la prominència...
The Needles, 6c/A1 (450 m.), Tossal de Baciero

Aprofitant aquesta entrada de Luichy , anem a visitar un racó de món fantàstic, amb unes vistes àmplies sobre Turbó, Cotiella, Posets, Aneto, Beciberris, ... Sembla que es...
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
Ruta megalítica d'Eina, França

Eina, Eyne en francès, és un petit poble de l'Alta Cerdanya a la Catalunya Nord. Ruta fàcil, circular, i ben senyalitzada (vermell-groc). Distància: 5,40...
CAMARASA. LO SABARDÓ. Via MAYOR-OLIVA.

27/07/19. Aquest dissabte les prediccions son de pluja, sembla però què a ponent és pot aguantar. Anem a Camarasa, sense  gaires expectatives, com el Juan Carlos no ha...
Una passada de mundial!!!

27 i 28 de juliol, 16è Campionat Mundial de Rogaine a La MolinaThe Wild Boar Trio: 147 punts (24 fites) 23-52-52 Categoria MSV (homes Superveterans)19-35-34 en moviment 58,8...
Via super gratton

DIMECRES, 24 DE JULIOLFa dies que amb el Lluis, ens anem trucant per sortir però per unes coses o d’altres no coincidim. Finalment aquest dimecres, si, hem quedat i sortirem...
Super Gratton al Gat.

Déu ni do de la calor que està fent aquest estiu o m'estic tornant massa domèstic (que també pot ser), sigui com sigui, hem anat al Pedraforca a cercar una mica de fresca a...
Costo de Agosto al Pic del Martell.

A jutjar per la informació existent a la xarxa la Costo de Agosto és una via poc freqüentada.Costa d'entendre els motius d'aquest oblit ja que a nosaltres ens ha semblat...
212 - Pas de s'Aranya pel Carrer Nou (6-07-2019)

La vigilància de la costa de Mallorca fou una de les majors preocupacions dels seus habitadors, entre els s. XIII i XIX, per mor de les incursions piràtiques. Abans d'aixecar...
Les Arenes. Les roques de l'Aguilar.

Aquest dissabte anem a les Arenes per poder escalar a l'ombra. Fa unes setmanes hi vàrem anar per conèixer aquesta paret però el dia abans havia plogut i la paret estava...
Pilar martinez a la gorra frigi: no defrauda

Quan vam quedar amb l'Aleix per anar la via Pilar Martínez a la Gorra Frigi no pensava que m'aportaria res de nou. Una més a la Gorra Frigi, vaig pensar.Anàvem per veure si...
Dent Blanche, 4.357 m. Aresta sud.

La Dent Blanche és un d'aquests cims de més de quatre mil metres, que no són ni senzills, ni molt difícils. Però que tenen la seva gràcia i, sobretot, la seva dificultat....
Albània escalada i turisme

Ramonage a trois a l'Agullola de Rupit.

Bona i fresca escalada,pels amics dels ofwitchs amb una fissura final per variar.La roca és bona però si no aneu gaire fins amb els ofwitchs segurament furgareu més del...
La grande dalle du claps: la sorpresa geològica

Després de pujar el Mont Aiguille, en Toni Vilaseca, coneix una contrada sorprenent on anirem a escalar l'endemà. Constitueix un complement perfecte.Le Claps és una meravella...
Joan Francesc. 6a.via a Corbera

Una pana en el cotxe ens ha fet canviar els plans d'aquest dissabte i finalment decidim pujar un cop més al santuari de Corbera.Aprofitem per sanejar alguns blocs inestables de...
Tapas sans dalle

DIMECRES, 10 DE JULIOLLa setmana passada va trucar-me el Josep Lluis per proposar-me una sortida ( ell, per la seva feina poques vegades pot sortir els dimecres), aquesta...
Mont aiguille: la muntanya republicana

Mont Aiguille és una muntanya que imposa com ho fa l'Urriellu, el Cerví, el Pedraforca, el Cavall Bernat, així que no us sorprendrà gaire si comenceu a fer fotos i més...
Territori SEAM al Serrat Alt.

Via de petit format,estratègicament situada per acabar de sumar 80 metres quan baixem del sector.Com no podia ser d'una altre manera la via busca les debilitats de la paret en...