6b

Polònia. Segona part. Cracòvia i Katowice.

Després d'uns dies a Varsòvia, agafem el tren i viatgem cap a Cracòvia. Un dia el dedicarem a visitar Katowice, us deixo unes fotos d'aquests dies.Arribem amb tren a...
Oferta especial al Serrat dels Monjos.

Via sinuosa i exigent que contínuament va buscant l'espai lliure a la dreta de la Picnic. Això fa que a vegades la via surti de la línia més evident per anar, no saps ben...
Roca de Sant Martí, via Magical Mystery Tour

22.11.17  La Roca de Sant Martí és un dels nombrosos monòlits que es drecen a l’indret montserratí de la Plantació, a l’ombra dels Gorros i les Magdalenes. Es...
Senda trail beneixama 26/11/17

Incorporem un nou pata negra, Agus, a la grupeta d'Pedalsdeplom en una volta de reconeixement d'un nou sender des de la rambla del moro pel barranc de toll verd i que...
Funció delta

DISSABTE, 25 DE NOVEMBREAquesta setmana  he quedat en sortir amb el Jordi que cada cert temps pot escapar-se i fer una escalada. Aquesta setmana  ho deixem tot a...
SERRAT DEL CONILLER. Via LIEBE CLÀUDIA

25/11/17. Aquesta via té una gran càrrega emocional per a nosaltres, l’hem de repetir de tant en tant i ara ja tocava. Aprofitant la ben entesa de què el Javier, el Xavi i...

GTMC 2017 (el vídeo)

per si us voleu enretenir una mica amb les imatges més interessants que vàrem "caçar" durant la nostra travessa pel Massís Central, aquest estiu.Esperi que us agradi.
Gran fons d'ontinyent + btt

Calfonada al gran fons per remuntar fins la 83 posicio de 500 en una cursa trencacames on hi habia que fer 2 voltes a un circuit de 5 kms, i el diumenge a patir les...
Badalona al Gorro Frigi.

Ens ha semblat una molt bona via,bàsicament és un camp de patates de dalt a baix que sembla dissenyat expressament pel gaudi del personal.La via te l'equipament envellt però...
Sumant metres de desnivell a Portè- Puymorens.

Recorregut marcat amb el rellotge Suunto Traverse."Per ser la primera sortida de la temporada a 11 de Novembre i amb el mal temps al Pirineu, la cosa no pot començar millor, a...
Sprint trail agres 2017

Ultim sprint trail de l'any per a nosaltres i ho fem sobre un recorregut dur, amb força desnivell tant de pujada com de baixada, que no afrontem sols, si alguna cosa...
Tossa d'Espinau (1086 m). A l'ombra del Mont.

IntroduccióUs proposem una ruta per camins poc trepitjats a cavall entre l'Empordà i la Garrotxa. La Serra de les Corones, té la Tossa d'Espinau com a punt culminant i queda...
Aresta  de la coma de gelis

Aresta de la coma de gelis

DIMECRES, 15 DE NOVEMBREInicialment teníem que ser tres, però a darrera hora en Josep ha trucat dient que no sortia i tan sols sortirem en Ginés i jo.Els objectius que tenia...
Pirates de la Boira

Paret prou coneguda i gens visitada que ens fa anar a repetir aquesta via, el fet de ser els segons a passar-hi fa que  encara resti un xic bruta, amb uns bons aiguats i...
Transpirenaica catalana en BTT (2)

13.08.17 - Pla de Sant Tirs - Llavorsí (60 Km)Salimos de la población en dirección a Noves de Segre, atravesando el río Segre. Ascendemos por la vall de Aguilar en...
Barraques de la Serreta. Freginals

8 d'octubre de 2017Dos anys després de la visita a les barraques de la Serra, i un altre cop sota l'expert guiatge de Sisco Accensi dels Pedrenyers del Montsià, i aquest cop...
Transpirenaica catalana en BTT (1)

Después de medio año preparándonos para realizar la ruta Transpirenaica catalana en BTT, de Llançà al Pont de Suert (475 Km en diez etapas), el pasado 5 de agosto llegamos...
Barraques de Les Serres. Freginals

8 de novembre de 2015De la ma de l'amic Sisco Accensi, del centre d'estudis els Pedrenyers del Montsià, bon coneixedor de las Serra, i dins la programació anual de sortides de...
Pels Cingles de Tavertet

Excursió per la zona dels Cingles de Tavertet seguint un itinerari molt similar al que vam seguir fa quatre anys pel Sot del Balà i el Puig de la Força. Aquesta vegada hem...
Espeleofoto a la Cueva de la Higuera.

Seguint les notes sobre l’espeleogénesis hipogènica, avui inclourem unes fotos de la Cueva de la Higuera de la murciana localitat de Pliego.Certament d’aquesta singular...
De ca l'ample

Son de la llarga, 6b/Ae (120 m) Pollegó Est, Montserrat.*Aquesta via es troba en una zona sotmesa a regulacions.Tot va començar fa un parell de mesos sota d'uns grans...
Serrat del Poll, via Lo Nik Gall-Lastir

25.10.17  Quan el passat mes de febrer escalàvem el serrat del Poll per la via Olga Frontera, ens vam fixar en unes vistoses plaques que hi havia a la nostra esquerra, i...
Super Crack a Busa.

Mentre caminava pel peu de la paret sud de Busa camí de l'escalada del dia, un petit descans m'ha fet mirar enrrera just a l'inici de la descomunal i tètrica fissura de la...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
Vidal-Farreny-Albir

Es d'aquestes vies que no et deixen indiferent, sobretot per la època que fou oberta.La roca no esta tant gastada com les seves veïnes i encara trobarem trams a...
Un paseo otoñal en el Valle de Benasque

El otoño ya se manifiesta en todo su esplendor en el Valle de Benasque. El verde se va desvaneciendo, dando paso a los amarillos, ocres, rojos y naranjas. Para cuando nos demos...
Aresta ribes - vidal a la roca regina

Sortint de la boiraHi ha vies que fa molt temps que els hi vas darrera i avui després de molts anys he pogut realitzar-la. Em sento espcialment content d'haver-la pogut fer....
GR7: Aixirivall - La Seu d'Urgell

Segona etapa del GR7 (quarta segons el pla inicial) des de la població andorrana d'Aixirivall fins a La Seu d'Urgell. Una etapa de transició entre les Valls d'Andorra i la...
Lagginhorn, des de Hohsaas

El Lagginhorn, un quatre mil baixet (4.010 m) però d'accés senzill i molt més interessant del que sembla a primera vista. A mi no em feia gaire il·lusió, i l'aspecte que...
Serra de busa

La Serra de Busa és un d'aquells racons de la nostra geografia que constitueix per si mateix una singularitat orogràfica, es tracta d'un reduït altiplà rodejat de cingleres...