6c

Valllter - Nuria - Vallter

Vallter, Coll de la Marrana, Ref. de Coma de Vaca, Coll de Torreneules, Núria, Coll del Noucreus, Tirapits, Coll de la Marrana, Vallter.Distancia     ...
Volldamms cimeres

Pic de la Portaneille (2.737m) Coma de Ransol, Andorra.Hi ha certes tradicions mil·lenàries que cal cuidar per conservar-les, lluitant perquè la facilitat de l'oblit no...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...

Dissabte 15 de febrer 2020Aquest dissabte, com l'amic Lluís no hi havia estat mai, vam triar anar a veure la Font de l'Esquetlla i de passada, veure l'Enjub de Paig i la Cova...
Les Picardes i el Muntanyó, amb esquís

Avui hem iniciat una travessia de dos dies per la zona d'Espot, amb pernoctació al Refugi Josep Maria Blanc. Fa un parell d'anys vam intentar una sortida per aquesta zona,...
Bloque en Arbolí, Ermita de St. Pau.

Volvemos a visitar Arbolí, esta vez mejor acompañados, Dani y Laura, Dani, Mar y yo, un buen equipo dispuestos a darlo todo en los bloques de la Ermita de St. Pau. A disfrutar...
GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
Vallter volta al Costabona

Vallter, Portella de Mentet, Roca Colom, Coma del Tec, Costabona, Pla de Mascarell, Serrat de la Balmeta, Roca Colom, Vallter.Distancia      20,0...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
CAVALL BERNAT: vIa

CAVALL BERNAT: vIa"JOSEP BARBERA A4-6B

..I quan creus que,després de 35 anys escalant a la nord de Montserrat.ja no podràs fer res més per que el teu temps ja ha pasat i el físic no perdona i la ment ja no es...
Resseguir els passos de george orwell a barcelona

De tant en tant em toca reunió a Barcelona aprofito el matí per descobrir racons de Barcelona amb una certa temàtica. En aquesta ocasió he volgut resseguir les passes de...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
La Carla

02-02-2020BerguedàMalanyeuParet del Davessó Via : La CarlaDesprès de un segon temps de descans al peu, tornem a provar a veure com respon. El Peu no ha anat malament encara...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...
La gran diagonal + esperó alfarras

DISSABTE, 08 DE FEBRERSanta Ana és un zona d’escalada esportiva per excel·lència, amb tots els seus ingredients, poca aproximació, grau potent, possibilitats de assegurar...

Dissabte 08 de febrer de 2020: Capafonts.Aquesta sortida d'avui, no estava programada. El company Balanyà, després de les últimes pluges que han hagut, es va oferir a fer-nos...

Dissabte 01 de Febrer: Tivissa, Pujador de Blaiet.Avui dissabte la sortida ha estat a Tivissa.Els senderistes hem estat:AntonioGerminaLluísTere RubenEnricA les 08,15,...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
Prou de Romanços.

Ens ha agradat molt,ens ha fet escalar a totes les tirades.Jo no és que tingui gaire memória ni criteri però el cinquè llarg és un dels més ben parits que recordo haber...
Montserrat Sur - Collbató, sector Primer Pis.

Un día curioso el domingo 02-02-2020, el día 33 del año y faltan 333 días para que termine. Junto com mi compañera Mar, que hacia que nos salíamos juntos a escalar, no...
SANTA ANNA Via de la gran diagonal

Sempre que havíem vingut per aquí no havia una rata, i després d'algunes piulades per internet. Avui sense contar les dues cordades que fèiem nosaltres havia nou persones...
Postmortem, 6c (ED- 200 m). Roca Regina

Aquesta era la segona intentona, ja que aquest estiu ens hi havíem posat, amb Jeff, i després d'uns quants vols seus al segon llarg i perdre jo un gat per les sostracades, vam...
Esquí a dolomites.

19-24/01/20.  Les Dolomites la tenim ben treballades, hem anat moltes vegades però sempre a l’estiu. Tenim pendent una visita d’esquí a l’hivern i aquest gener ha...
PIC DE MATAGALLS (des del Coll de Bordoriol)

Just ahir al matí la tempesta "Gloria" donava les seves últimes fuetades per arreu del territori i avui, tal com havien pronosticat, s'aixecat un dia clar i assoleiat. En el...
Aresta ger + toset toset

DISSABTE, 18 DE GENERAquest dissabte estem a les portes d’una onada de fred i mal temps pero tot i no tenir clar on anar decidim sortir.Finalment a la convocatòria hem quedat...