6c

Concert de Rick Wakeman a Kiev.

Unes setmanes enrere, quan ens van assabentar del concert de Rick Wakeman a Kiev, no ens podíem imaginar totes les coses fantàstiques que hem viscut durant els cinc dies que...
Malanyeu - Via Neusnidó - 01/12/2018

Tornem a ser a Malanyeu, sembla que ens va agradar el darrer cop. Avui volem anar a la via Neusnidó, abans però, ens trobem amb companys de la Panxa del Bou i la fem petar una...
Cantocochino i Peña Sirio

Ara fa 40 anys, el desembre de 1978, vaig escalar per darrera vegada a la Pedriza del Manzanares. Aquest sector de la Serra de Guadarrama té un paisatge singular, amb roques,...
**** Hoya de Huesca, a cop de pedal

Dissabte i diumenge, 3-4 de novembre de 2018M’agrada la sensació de voltar pel món sobre dues rodes, et dóna una perspectiva renovada del paisatge que va més enllà del...
Falta una xapa al Díedre Blanqueta.

Ahir vàrem repetir per enèssima vegada aquesta via.A l'iniçi del díedre de la terçera tirada,la tensió/torsió de la corda mentre assegurava el segón va descollar l'espit...
Estel de l'Alba a la Paret dels Sostres.

Bona jornada d'escalada avui a la Paret dels Sostres del Montroig. Ens hem decidit anar-hi per por a la boira de la plana però al final res de res. I la via escollida l'Estel...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
Magdalena Superior, via Acròmion

21.11.18  Després de les abundants i freqüents pluges dels darrers dies, el massís de Montserrat sembla una esponja amarada d’aigua que regalima per tot arreu, per...
MATAGALLS des de Viladrau

El Matagalls esta considerada una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya i un dels grans referents literari. Juntament amb Montserrat i el Canigó conforma el...
Ermita de Sant Domingo. Vallibona

4 de novembre de 2018L'ermitori de Sant Domingo, o Sant Domènec, de Vallibona està situat a uns 10 km. de la població, aigües avall del riu Cervol, a una lloma de la serra a...
Ermita de Montalegre. Sector retaula

Aquest dissabte amb el Jordi anem a ponent per escalar a Sant Llorenç de Montgai però la boira insistent ens ha fet decidir per canviar de zona i pujar al Montroig a cercar el...
VIaNoVa! Mirada persa, 80m 6bA1+ (Perles)

***bonica nova via al roc d'en Solà, recorrent la lògica del diedre per on passa el ràpel de baixada, a l'esquerra de la Fragua de Vulcano. Variada, amb un primer llarg...
Gallinero (2728 mts.) des de l'Ampriu (1900 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquestes calorades i algunes pluges d'aquests últims dies han fet molt de mal a la neu del Pirineu, a veure...
Als corriols obacs de la Seu

Distància: 30 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5h.Punt de sortida: la Seu.Després de les abundants pluges de la setmana passada ens plantegem el difícil...
Ordesa a la tardor

Aprofitant que som a la tardor i estem per la zona d'Ordesa decidim anar a fer un tomb per la fageda, i de camí per visitar també les cascades. Total que avui ens toca fer...
Els pdp a la crono d'eurobikers 2018

Segon participacio a la crono dels Eurobikers, aquesta vegada amb equips formats per sorteig i per tant la sort era determinant per fer que el tocara un equip mes o menys...
Granit de llevant

Doctor Neret, 6b (240 m) Dent d'en Rossell, Vall de Núria.Una vegada més cap al Ripollès. El granit de llevant no és com el de les contrades de ponent. Sovint no resulta...
Pedalant pel front del Segre

Per tal de commemorar el 80è aniversari dels bombardejos que tingueren lloc sobre Bell-lloc d'Urgell, des del Club Alpí Bell-lloc hem organitzat una ruta BTT per alguns...
Cresta del Ferran

Al gener de l'any 2002 vam venir a fer la Cresta del Ferran per primera vegada. Feia poc que s'havia publicat una ressenya en el Vèrtex i l'activitat ens va semblar atractiva....

443 - Circular Vilallonga de Ter 241018

443 - CIRCULAR VILALLONGA DE TER (24-10-2018)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Avui la sortida estava previst fer Bastiments, Becivers, Coll de la Geganta, Pic de la...
Camí de les Coves (Santuari de Núria)

Som l'Anna i l'Andreu i aquesta vegada deixem la furgo-camper a casa i decidim de passar uns dies a Núria, a l'hotel "Vall de Núria", al costat mateix del Santuari de...
Davant  (Sargantana)

Davant (Sargantana)

17-10-2018 Monestir Gorros Gorra Marinera Via  : Davant  (Sargantana)Seguim amb pluges, ahir van ser intenses i el cel es veu fosc i poc amistós, els “bruixots”...
Espero Sud - Original

13-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret de l’Os Esperó  SudVia  :  OriginalSortim de Barcelona amb un temps rúfol i per el camí es veuen les boires,...
Montserrat - Plecs de la Vinya Nova - Via GEM.

A voltes hi ha vies que et sorprenen, la Via GEM és una d'aquestes vies que des de baix no és massa atraient, però un cop hi ets, vas descobrint un itinerari excel·lent, que...
PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA  DE BANYELL

PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA DE BANYELL

Alçadamínima: 1785mAlçadamáxima: 2743mDistància: 14,3 kmTemps empleat: 6h (parades incloses)Desnivell + : 1292mDesnivell - : 1292mAPARCAMENT SORTENY – REFUGI DE RIALB –...
Avencs de la Febró. Muntanyes de Prades

7 d'octubre de 2018.Interessant visita a un dels llocs emblemàtics de l'excursionisme català: Els avencs de la Febró, a les Muntanyes de Prades. Situats a la serra de la...