6c

Els MOAIS  de Vallgorguina

Els MOAIS de Vallgorguina

Hem deixat la furgoneta camper a la plana del santuari del Corredor, des d'aquí sortirem i aquí tornarem, per acabar l'excursió i per passar la nit.  En una altra...
Cingles de pessonada

Situats al límit sud de la Serra de Boumort els Cingles de Pessonada s'enlairen sobre les terres que envolten el Pantà de Sant Antoni, situació estratègica que en altres...
Recorrent la costa est australiana. 1º Part.

Ens quedaven 15 dies per tornar a casa i vam decidir  recòrrer el 2800 quilòmetres de la clàssica ruta per la costa est d’Austràlia que va de Sidney a Cairns,bé...
Escalada a Montejunto.

Montejunto consta de dos sectors:el nou i el vell.Nosaltres hem estat al vell.La majoria de vies estan reequipades amb químics i parabolts.La roca és un bon calcari amb forats...

424 . Oristà Rocaguinarda Oristà 100118

424 Oristà, la Quintana, Rocaguinarda, Oristà 10/01/2018Aproximació, cada grup pel seu compte, ens trobem a Oristà a les nou, amb l’objectiu de fer una caminadeta suau...
Triple Directa, 6b+ (265 mts), Paret del Doll

En dies de fred i vent, el Doll és una gran opció. Fa tal rasca que ens treiem tard la son de les orelles i a les 10 del matí encara voltem pel Pere. Ens sorprendrà la...
Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...
PELADET ORIENTAL. Via del BOMBER CUINER.

8/01/18: Quedem amb el Joan i el Remi per sortir amb dues propostes, quan ens trobem decidim anar a Rúbies. Avui hi ha boire i millor anar a buscar parets més altes....
Dakar 2018

Comença el DAKAR 2018 i durant el dies de rally, recopilare diferents fotografies publiques de les...
Santa Bàrbara (735 m)

El Parc Natural dels Ports es un macizo de montañas imponentes, un auténtico paraíso para los senderistas y amantes de la naturaleza. Pero también un lugar repleto de...
Barranc dels Molins i Mola d'Ares del Maestrat

1 de gener de 2018Ares dels Maestrat, un petit municipi de l’Alt Maestrat, a 1195 metres d’alçada, és un d’aquells poblets de postal, amb carrers estrets i empedrats que...
Agulla de Can Jorba, via Bego-Miguel-Kush

24.12.17  Abans que comencin les festes de Nadal i ens atipem de neules i torrons, volem fer la darrera escalada de l’any. La primera intenció és pujar fins la regió...
MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ.  Via CULÉS

MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ. Via CULÉS

3/01/18: Primera escalada de l’any 2018, quedem amb la colla dels dimecres avui amb la Isabel i l’Antonio, anem a la Malanyeu. Portem varies opcions i al final ens decidim...
Andy warhol

https://es.wikipedia.org/wiki/Andy_WarholVídeo de: Maximo Vega
NILTINA 290m.6a+ obligat-CAP DEL RAS-AGER

Be ja s’acaba l’any 2017 , un any ple de moltes coses , unes de mes boniques i altres de mes esfaraidores....no donarem detalls que lo “GRAN HERMANO” aguaita per les...
Entre blue mountains i sidney

El territori de  les Blue Mountains forma uns dels Parcs  Nacionals més visitats d’Austràlia. Degut a la seva proximitat amb Sidney s’hi organiTzen visites...
Volta al massís de madres

Alçada mínima: 1414mAlçada màxima: 2469mDistància: 23,66 kmTemps empleat: 9h34mDesnivell + : 1351mDesnivell - : 1305mRéal – Coll de Sansa – Coma de Ponteils – Roc...
GR 99 Vinebre Garcia

22 d’octubre de 2017El passat 22 d’octubre es va portar a terme la segona caminada popular, pel Camí Natural de l’Ebre, el GR 99.Aquest GR és un dels últims senders...
Castell de l'Eramprunyà i Cova de Bruguers

Avui hem fet una petita excursió amb nens per la zona de Begues, visitant dos punts característics: el Castell de l'Eramprunyà i la Cova de Bruguers. Feia temps que volia...
La Barcina i Mola Castellona

25 de desembre de  2017S’acaba l’any, i encara tenia pendent una ruta pels cims del Port, de gamma extra, en termes castellers: el pas de la canal de la...
Puig del Pam (2470 mts.)

Itinerari marcat al mapa IGN Francès.El mateix recorregut amb el Suunto Traverse.Just avui fa una setmana vàrem poder veure amb la Teresa la cara sud del Puig del Pam (2470...

Ressenyes del Totxo de Ponent.

Sector ideal per combinar amb el veí Clean is Good,ja que queden un davant de l'altre i aixó fa que poguem escollir sol/ombra segons ens interesi. Les vies generalment...
EM Coma de Varilles (AND)

**una vall, gran blanc, més que mai que demà la tempesta no arribi, i també surti el sol. Aquest dia a més de bons gruixos de les nevades recents, sol.litud, anel.lada,...
La gola del ter.

Descripció de la ruta; avui farem una passejada pel tram final del riu Ter. Després de néixer entre les altives muntanyes de la zona d'Ulldeter, ens desplaçarem arran de...
Dôme de Polset des de Pralognan

Avui som 11 d'octubre i m'aixeco molt d'hora, molt d'hora, per anar a provar un cim que vaig veure ahir des del Dôme des Nants, el conjunt de l'Aiguille i el Dôme de Polset...
Cacharrito

La Montse i l'Emili conformen la parella més xalada de la tribu dels tapiens.Tota una vida descobrint i pujant pedres, escalant de dia, rient de nit.M'atreviria a dir que ja...
Escalada a blue mountains

A uns 50 quilòmetres de Sidney es troba aquest paratge natural , un del més famosos i visitat d’Austràlia  tant per escaladors com per...
Great ocean road i costa sud australiana

Vam estar 5 dies recorrent la costa Sud-est australiana. Com sempre vam anar a parar a paratges realment increibles i racons que no ens van  emocionar  tant , aquí...
Les Escletxes de Papiol

26.11.17  Curta però interessant matinal pels trams més transitables de les Escletxes de Papiol, al Baix Llobregat. El turó on es troben aquestes escletxes és un antic...
Polònia. Segona part. Cracòvia i Katowice.

Després d'uns dies a Varsòvia, agafem el tren i viatgem cap a Cracòvia. Un dia el dedicarem a visitar Katowice, us deixo unes fotos d'aquests dies.Arribem amb tren a...
Axis Mundi a Busa.

La més justeta en quant a roca de les de l'Indi  que hem fet a Busa,degut a l'equipament abundant marca de la casa la pèssima qualitat de la roca en algún tram no...