Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...
Vies josep monistrol + punt verd

DIMECRES, 03 DE JUNYAvui és el primer dia que el company Joan pot sortir , tot i que amb restriccions.Però no volem deixar enrere el nostre pla de recuperació, per tant, ens...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...
Jardins del Doctor Pla i Armengol

Els jardins estan dedicats al Doctor Pla i Armengol.El Doctor Ramon Pla i Armengol (Alentorn 1880 - Barcelona 1958) fou polític català i metge bacteriòleg.Juntament amb...

Com seguirem

Avui fa 81 dies que estem confinats (83 els d’Igualada) i això encara no s’ha acabat.Aquests dies, lluny del nostre "hàbitat natural" hem comprès que un/a muntanyenc/a no...
Rampes al Sol

Corredor SE, 40º PDPic de la Mina, Porte Puymorens.Faig una llaçada, col·loco bé el sobrebotí, ajusto la tanca del peu i després la del turmell. Per acabar aixeco la lleva...
Barcelonets

DIUMENGE, 31 DE MAIGSembla que tornem a la “normalitat” aquesta es la tercera vegada que sortim a escalar i ja comencem a veure’ns les orelles.La llàstima es que seguim...
Èlia a la Serra de Queralt.

Iniciem el Juny. Inagurem la fase 2 i com que ja ens deixen sortir a fer esport fora del municipi (ja era hora) retornem a la vertical. Com que la prudència s'imposa, durant...
Dibuixos confinament

En aquest mesos de confinament una de les activitats ha estat dibuixar muntanyes. No em considero un bon dibuixant però m'ho he passat prou bé traçant les línies i les...

Vies niu-canal + atic de la codolosa

DIVENDRES, 29 DE MAIGEncara que no sigui un dia normal de sortida, porto molt de dèficit de sortides per no aprofitar totes les oportunitats, per tant quan el Juan Carlos va...
L`avi joan (retrobament amb la roca)

DIMECRES, 27 DE MAIGDesprès de molts dies d’inactivitat escalatoria, sembla que tot comença a re-iniciar-se, però la veritat , costa molt tornar a agafar les rutines...
Sajolida a Malanyeu.

Ens ha agradat molt,típic gruyere de roca súper bona i d'escalada entretinguda,més per l'autoasegurament que pels moviments en si.Més o menys et pots anar assegurant bé...

Ses Covasses

Hora Inicio: 9:16Hora Fin: 17:06 Distancia recorrida: 10,68 km Altura Mínima: 42 mAltura Máxima: 331 mGanancia Altitud: 546 mPérdida Altitud: -382 Temps total; 7,49 h Tipo...
Les Germanes del Sot del Bac

La sortida d'avui havia de ser purament fotogràfica. Es tractava de fer algunes fotos que em faltaven per documentar correctament algunes entrades antigues del blog....
#maifemcimalapatagonia

Dissabte 30 de maig de 2020 – 77è dia de confinament (79è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...

Avui destaquem : La Font de l’Arç d’Olot

Com cada diumenge us presento dos articles Es localitza a la vora dreta del riu Fluvià a curta distància dels Tossols, a prop del camí que porta als paratges de les fonts de...
La Bassa de la Galla. Montsià

27 de maig de 2020Una nova proposta de descoberta a la Serra de Montsià. Insisteixo, descoberta!! en moltes entrades meves us apropo a racons amagats de la serra, poc...
Panoràmiques de montserrat

Avorrit - i com no puc sortir de la meva àrea sanitària - he estat mirant aquestes panoràmiques montserratines. Pur plaer.(Cliqueu damunt la foto i podreu accedir a més...
Confinament Voluntari 11ª setmana

Confinament Voluntari 11ª setmana 25-05-2020 Ara per els voltants del castell de Montjuïc em trobo gent parlant en diversos idiomes Europeus .... es una bona...
Pont de l'Afrau de Cortalets

var Latitud_sortida = 42.268505; var Longitud_sortida = 1.799859; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Penya del Moro - Boskimano y El Park.

Desde primeros de año que no volvía a la Penya del Moro, lugar muy bonito y con buenas vistas ! Una zona acogedora, aunque hasta ahora siempre había escalado en el sector...