7b

Fira Del Gall 2017

Castello - beniarres 10/12/17

De perduts als llops, perquè diumenge ens vam trobar sols en el punt d'encontre i ens vam haver de replantejar el sortir amb el grup dels eurobikers per completar una...
Polònia. Segona part. Cracòvia i Katowice.

Després d'uns dies a Varsòvia, agafem el tren i viatgem cap a Cracòvia. Un dia el dedicarem a visitar Katowice, us deixo unes fotos d'aquests dies.Arribem amb tren a...
Via miramar

DIUMENGE, 3 DE DESEMBREAquesta setmana teníem pensat amb el Jordi fer una escapada lluny, a cercar una paret Sud amb caloreta assegurada , però a darrera hora varem tenir...
PR C-128 Cingles de Vallcebre (1.341 m)

Dissabte 2 de desembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 5 h (13 km)Desnivell: 615 m (acumulat)Dificultat (1):...
Diamant + lo gall sergi fa bon caldo

DIMECRES, 29 DE NOVEMBRESembla que el temps poc a poc va fent un tomb i l’hivern s’imposa. Ara comença a ser necessària la recerca del solet i les zones arrecerades del...
Escalada a arapiles

Arapiles  enganxa. Per la seva escalada tan peculiar, per la bellesa de la roca, per la seva comoditat en les aprox  i per què, tot...
Via primavera

DIMECRES, 22 DE NOVEMBRESembla que finals d’any serveix per posar en ordre els comptes pendents, (hi ha persones que ho fan a principis d’any, fent-se propostes de millores)...
Mercadal Inferior, via Cresta Oest

17.11.17  A l’extrem més oriental de la serra de Queralt (Berga), i sota la protecció del serrat de la Figuerassa, s’aixequen un parell d’aïllades agulles que, de...
Via la Torna, Miranda de Sant Joan, Montserrat

Han passat molts dies des de la darrera publicació, no és el lloc per esmentar els diversos factors que han contribuït a aquesta displicència, però ja que retorno hi han...

418 - Gresolet, Les Molleres 151017

Gresolet, Les Molleres 151017Si us voleu baixar la traça d'en Vicenç Muñoz: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Vicenç Muñoz:La Galeria de fotos:Lluís BarbéJosep...
Sprint trail agres 2017

Ultim sprint trail de l'any per a nosaltres i ho fem sobre un recorregut dur, amb força desnivell tant de pujada com de baixada, que no afrontem sols, si alguna cosa...
Montselàndia

Little Bighorn, 7a (175m)Roca Gris, MontserratG.E.M., 6a+ (150m)Plecs de la Vinya Nova, MontserratUna vegada més, tornem a passar el dia en aquest parc d'atraccions que tenim a...
Martineti-ros, marisa gil i gallifardeu

DIUMENGE, 12 DE NOVEMBREAquesta setmana comença a notar-se el fred i cal cercar llocs “calents” per poder estar còmodes. Com que dissabte no puc sortir, (la senyora m’ha...
Volta als puigs des Grau i Caragoler des Guix

Camí Vell de LlucUna curta excursió circular entre els termes municipals d'Escorca i Selva.(WP-01) Coll de la Batalla - 0,0 km - 0 minuts - 579 m d'altitud.Són les 8,15 h en...
Fageda, tardor 17

29 d'octubre de 2107Ja és tot un ritual. A la tardor se'm fa necessari fer la visita de rigor a la fageda del Port. És una mena de bany màgic i purificador que any rera any...
Crono eurobikers 29/10/17

El 29 d'octubre vam formar part d'alguns equips de la crono dels Eurobikers.Ho vam fer de forma separada, entre componetes amb nens, per ordre alfabètic i no components ..El...
Barraques de la Serreta. Freginals

8 d'octubre de 2017Dos anys després de la visita a les barraques de la Serra, i un altre cop sota l'expert guiatge de Sisco Accensi dels Pedrenyers del Montsià, i aquest cop...
Barraques de Les Serres. Freginals

8 de novembre de 2015De la ma de l'amic Sisco Accensi, del centre d'estudis els Pedrenyers del Montsià, bon coneixedor de las Serra, i dins la programació anual de sortides de...
Espeleofoto a la Cueva de la Higuera.

Seguint les notes sobre l’espeleogénesis hipogènica, avui inclourem unes fotos de la Cueva de la Higuera de la murciana localitat de Pliego.Certament d’aquesta singular...
BERNAT I AMALIA al FRARE

DISSABTE, 28 D’OCTUBREDesprès de l’escalada de dimecres, el cos demanava descans i varem quedar amb el Josep per fer una petita escapada per Ca la Montse.Primer un bon...
Passeig per les fonts d'Horta de Sant Joan

Distància: 7,8 km - circular, senyalitzadaDificultat: baixaDesnivell: 170mComarca: Terra AltaRuta extreta de NaturaLocal Primer fem una ruta circular d'1,6 km on...
Sprint trail bocairent 2017

Amb el trail de Bocairent tanquem un cercle que vam iniciar ara farà just un any en aquesta mateixa prova.Però no pararem ací, som gairebé finishers del Xitxarra trail...
Paul lalueza

DIMECRES, 25 D’OCTUBRESi dimecres va estar una escalada love climbing, aquest dimecres no porta camí de ser-ho.El Jordi va trucar-me per dir-me que podia agafar-se festa i...
Pas de sa Cova - Camí de ses Basses

Balma que dóna nom al pas de sa CovaL'itinerari l'iniciem al poble de Valldemossa, fent un curt tram del camí clàssic de la Coma dels Cairats. Tot seguit, ascendim per...
Onti -castalla 15/10/17

Poques vegades podem emular els nostres grans ídols a finals d'etapa en alt però aquesta vegada de mans del grup EUROBIKERS ens vam desplaçar fins a la veïna...
Olvido

Ya somos el olvido que seremosbajo el indiferente azul del cieloversos de JL Borges, y título de un libroLa enormidad de Peña Artíes (peña de Sin) exige siempre grandes...