810 m

Carlit 50 Estanys: La Bollosa - Camporells

Ruta dels 50 estanys delCarlitPrimera etapa: La Bullosa –Camporells. 16 km. 6 hores 26 minuts  1090 metres de desnivell positiuHoraris de pas: Lac d’Aude (1 hora), La...
Puigmal des de la Ribera d'Er

12.07.19  Fa quatre estius vam pujar al Puigmal, i als altres cims que porten aquest nom, des de la Cerdanya, tot pujant i baixant per la petita vall o comella...
Serra de Cúber Nord, pel pas de n'Alou

Serra de CúberAscendim a la serralada de Cúber pel pas de n'Alou i la recorrem en sentit nord-est fins al darrer cim (cota 943 m). Baixem per l'accidentat coster que mira cap...
Camins a la Serra d'Alfàbia

Camí de ses rotes de Can BarretesRemots i oblidats camins que solquen el vessant nord de la serra d'Alfàbia. Iniciem la pujada pel camí de Can Barretes, però tot d'una el...
Alta ruta Carlit - Peric

var Latitud_sortida = 42.559427; var Longitud_sortida = 2.001656; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Puig del Pam (2470 mts.)

Itinerari marcat al mapa IGN Francès.El mateix recorregut amb el Suunto Traverse.Just avui fa una setmana vàrem poder veure amb la Teresa la cara sud del Puig del Pam (2470...
Transpirenaica catalana en BTT (2)

13.08.17 - Pla de Sant Tirs - Llavorsí (60 Km)Salimos de la población en dirección a Noves de Segre, atravesando el río Segre. Ascendemos por la vall de Aguilar en...
Pels cingles de Rupit

21.10.17  Com a complement a les nostres anteriors excursions pels cingles de Tavertet i del Far, hem caminat avui vora els cingles de Pujolràs i Casadevall, a Rupit. Es...
L'Olla de Núria.

Mapa amb el recorregut del dia.Track del recorregut amb el rellotge Suunto Traverse.Avui, després de les vacances a Grècia que millor per tornar a agafar el ritme que intentar...
Mont Buet

Mont Buet. El mal anomenat Mont Blanc de les Dames. El cim clau en els experiments físics sobre com actua la pressió atmosfèrica sobre la temperatura d'ebullició de l'aigua....
L'AGULLA GROSSA (846,5 m.)

CIM:L'Agulla Grossa (846,5 m.) COMARCA:Anoia HORARI: 2h35 (1h 35 min. + 35 min.) DESNIVELL:312 m. DIFICULTAT: fàcilRESUMCim de la serra de Miralles,...
Puig-l'Agulla (810 m). Opcions de tarda.

IntroduccióUs deixem una curta pujada a la Creu de Montagut o Puig-l'Agulla. Una muntanya que estava inclosa a la primera llista dels 100 Cims de la FEEC però que es va...
GR 11: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)

Anterior:Maçanet de Cabrenys - la JonqueraEl GR 11 comença a la Jonquera la travessa del massís de l'Albera, últim obstacle abans de tornar a tocar el mar. Les vistes a la...
Estanys de La Vall del Riu, Andorra.

País/Comarca: Andorra/Canillo Ruta: Circular Ascensió acumulada:.............  810 metres Descens acumulat:.................  810 metres...

Qui som!!

Qui som!Som els orriencs Andreu i Anna, ens estimem la nostra vida de poble i quan tenim temps visitem altres contrades també de l'àmbit rural.No som de grans gestes ni de...
Els Perics pels estanys de Camporrells

13.09.14  Des que el juliol de 2010 vam pujar al Puig Peric des de les Bulloses que ens vam quedar amb ganes de fer aquesta mateixa ascensió pel sector de Camporrells, un...
LA FONTADA (10 Fonts Montserratines).

Fen caminades pel massís montserratí havíem passat a tocar algunes fonts, i així vam observar que hi havia fins a una desena, que més o menys estaven situades en una...
Ascensió al Mont Blanc (4.810 m)

A dos quarts de dues de la matinada ha sonat el despertador en el refugi de l'Aiguille de Goûter i tothom s'ha posat en marxa. Hem recollit les coses i hem començat a preparar...
Pass'Aran

Al cim del Tuc de Maubèrme (2880) en el darrer dia de la travessaA partir dels 90 han anat apareixent en el nostre entorn, com oferta comercial, diversos circuits o travesses...

Homenatge a Martí Gasull

El nostre company Roger Segarra ha participat en la iniciativa que ha portat a batejar un cim del Kirguizistan amb el nom de l'alpinista Martí Gasull, fundador de la Plataforma...
Matagalls des de la Sala, tardor esplendorosa

Bonica sorpresa la que ens tenia preparada el Montseny el novembre passat. Al fòrum de Mendiak vam organitzar una mini-KDD amb l'objectiu d'anar a conèixer el vessant nord del...