834 m

Puig de s'Alzinar

Penyal des MigdiaAvui, amb el meu amic Fernando de Angulo, ascendim al puig de s'Alzinar per un itinerari que em va ensenyar, el gener de 2019, el meu bon amic i gran...
Puigcerver

var Latitud_sortida = 41.188184; var Longitud_sortida = 0.856745; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pels cingles del Far

10.06.17  Bell circuit, d’uns 10 Km de recorregut i 400 m de desnivell, pels cingles que envolten el santuari del Far, al Collsacabra, als quals hem accedit des del petit...
Trekking a la Cordillera Huayhuash. Part I

Informació del trekkingGeneral:La Cordillera del Huayhuash es troba als Andes, al Perú, al sud de la més famosa Cordillera Blanca. Alguns dels seus cims superen els 6000m...
Caminant per la baixa segarra: montargull i montfred

Quan els camps de cereals ja han verdejat no m’estic d’anar a caminar pels voltants de Santa Coloma de Queralt, un bocí de territori on coincideixen les comarques de...
Miranda de Puigcerver, flors de primavera

A principis de Maig tocava fer una excursioneta, vam triar una serra que fa frontera entre la plana de Tarragona i el Priorat, la Serra del Molló, una bona descoberta!Vam...
Racons de Sardenya. Petites joies naturals

Sobre les nostres escapades turístiques a Sardenya, ja vam estar en algunes poblacions destacades  durant nostra anterior visita. L'interior ens va semblar molt...
Cova negra - bellus 4/8/2013

Aquest diumenge el grup va fer la volta de Bellus acompanyats de Carlos "ferranxo" i Rafa del herberet,Per part de la Rampa van eixir David cambra, Juanlu, Jaume i jose soto que...
PIC DE NORÍS 2.834 m.

Aprofitant el pont del 1 de maig, decideixo fer una volta per la Vall Ferrera, sortint del poble de Areu  seguin tla pista forestal que porta al Pla de la Farga i despres...