8 duatlo de muntanya del baix penedes

Onti - navalon baix la tempesta 4/6/17

Podria haver estat una sortida més entre 2, fer 85 kms en 4 hores, birra i cap a casa, però no, d'això res, quan ens ajuntem 2 bojos i la cosa es posa lletja a mitja...
De l'Alt Penedès a l'Anoia

Aquest cop hem anat a buscar uns geocatxes a prop de casa, entre Vilafranca i Igualada.De Vilafranca i per camins estrets i asfaltats fem cap a l'Església de Santa Maria de...
Esquí de muntanya al Pic de Saint-Andre

Distància: 9,5 km.Desnivell: 800 m.Dificultat: ME-BE(A), S2 i puntualment S3, especialment abans de sortir al llom final.Durada total: 2:45.Punt de sortida: estació esquí...
Esquí de muntanya al Pic de Madamète

Distància: 17 km. Desnivell: 1200 m.Dificultat tècnica: ME, S2, puntualment S3 (entre la cota 1800 i la 2000 i els darrers 100 m+).Durada total: 5:30 h.Punt de sortida:...
Can Balasch de Baix (un dia, un lloc)

Temps era temps, Can Balasch de Baix (ho escric amb "h" final, perquè així ho escriuen ells), era una important masia una mica enlairada a l'esquerra tot arribant a l'entrada...
Pel Penedès i el Garraf

Aprofitant que cap a la muntanya encara hi ha força neu hem fet un tomb cap a la platja que feia temps que no hi anàvem.Comencem a prop de Sant Sadurní per la pista que puja...
Vii duatlo ciutat d'ontinyent

Primer duatló al sac i complint els nostres objectius en una disciplina nova per a nosaltres.Vam finalitzar en una hora i mitja amb la prova després les temudes...

22/01/17 al Baix Penedés - Montmell

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: Juncosa del...
El Torn (152 m). La muntanya nuclear.

IntroduccióUs proposem una ascensió curta a un cim baix però amb vistes àmplies. Entre l'Hospitalet de l'Infant i la central de Vandellós, s'alcen 2 bonys a davant de la...
Entre coves i cims, un tomb pel baix llobregat

Lloc inici caminada: Can Roig, Torrelles de Llobregat, Baix Llobregat, BarcelonaCaminants:  Joaquina, Salva i FrancescData: 18-11-2016Hora d’inici caminada: 08:04:59Hora...
OPEN BLOC 2016 - Fira de Muntanya de Vic

FOTO: PAU FRANCHEl cap de setmana passat es va celebrar la Fira de la Muntanya de Vic, dins la qual vam organitzar tot un seguit d'activitats d'escalada.Espectacular muntatge de...
Montagudell i la cova de Muntanya 23-10-2016

Aquesta és una ruta que discorre per un dels alzinars i boscos petris més bucòlics de Mallorca. L'alt grau d'humitat ambiental gràcies a la densitat de l'alzinar, ha cobert...
Castells del Baix Gaià. Tamarit- Tamarit

Excursió realitzada el 19/6/2016 Excursió que comença a la platja de Tamarit, sota mateix del castell, i que remunta el tram final del Riu Gaià per anar a visitar el Castell...
Entre el baix i l'alt penedès

Arribant a St Martí SarrocaSegona trobada amb la Irene i el Miguel, fanàtics del tàndem, per fer una volta entre el Baix i l'Alt Penedès. Sortim de Llorenç del Penedès en...
La plana del Baix Empordà

//--> Plantejant entre Pals i Palau-Sator Les Illes Medes des de la platja de l'Estartit Penyasegat de la Trona, a l'Estartit Goles...
La muntanya de Santa Fe i el grau de Fenollet

2.04.16  Després que vam haver de suspendre el passat mes de març aquesta sortida per les males previsions meteorològiques, aquest primer dissabte d’abril ens hem...