A0

La muntanya que bramava

Tossal Colomer, 2.673mLes Bulloses, La Cerdanya.Ella encara dormia, de bon matí, quan per la finestra començaven a entrar els primers raigs de primavera. Tot i que era ple...
HOSTALETS d'en BAS

&nb...
2 birres i unes braves.

Ressenya del Llorenç.Jo he trobat el grau ajustat en algun punt i he posat al costat el que a mi em sembla que te ( opinió totalment subjectiva )Aquest dissabte amb el Toni,...
Tarahumara trail fontanars 2018

Un dels millors trails on debutar el Santi per quedar enganxat a esta modalitat. Una proba diferent als que hem fet fins ara, on la part corredora es de pujada i la...
Pic de Tempestats

Pic de Tempestats (al fons, l'Aneto)Proposta molt atractiva dins el programa d'esquí de muntanya del CEB. La idea és accedir al flamant nou refugi de Llauset, i el dia...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
Galletas

DISSABTE, 14 D’ABRILFeia molts dies que no coincidíem amb el Jordi, però finalment aquesta setmana ha pogut fer un forat i escapar-se a escalar.Ara tenim el problema de...
Pic de Estibafreda (2691 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina, 1:25.000.Dissabte bastant incert metereològicament parlant, a Catalunya quasi a tot el país amb pluja amb més o...
Postals occitanes

26 de març  - 2 d'abril 2018Dies de vagarejar immersos en una primavera capriciosa que desgrana les primeres passes dubtant de quin vestit li escau millor, si l'ocre...
GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
Garraf cantera sud esquerra. integral  espigolo

Garraf cantera sud esquerra. integral espigolo

8/04/18. Aquest dissabte torna el mal temps, amb un dia rufol optem per anar al Pic del Martell, però quan arribavem no ho veiem clar, està tapat i cauen gotes. Canviem el pla...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
MALANYEU. Vies ESTAT DE GRÀCIA i AINA

4/04/18. A Malanyeu sempre hi ha alguna via pendent, avui anàvem amb la intenció de fer dues vies a la banda esquerra poc equipades només algun pont de roca testimonial però...
Barrufets a la Font Freda.

A nosaltres ens va agradar força,la vàrem trobar ben sostinguda,carregada de lógica.Malgrat que la via és lógica en alguns punts cal intuició i ofici per anar...
Okupes

DIVENDRES, 30 DE MARÇAquesta setmana és atípica, no sortim per passar dies fora sinó que estem fent escapades curtes.El dimecres, aprofitant el bon dia anem als rasos de...
Pic de les Fonts (2.749 m) amb esquís

Ascensió a un cim molt esquiable, a la Vall d'Arinsal. La sortida estava programada per al dissabte però la previsió del temps ens ha fet canviar d'estratègia i hem vingut a...
La Cogula. Montsià.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica;...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...
3 colls i repicó

Vall de NúriaTemporada excepcional de neu al Pirineu, però amb poques finestres de condicions favorables de "meteo" per a poder fer activitat. Aquest diumenge, però,...
Andara, Cedrilles, Cova del Bruto. Montsià

31 de març de 2018 A l'entrada anterior sobre la Cova del Bruto, ja vaig comentar la possibilitat de fer una circular, pujant pel barranc d'Andara i baixant per la Cova...
EM Canal de l'Alt, Comapedrosa (AND)

***ben bona esquiada de la Canal de l'Alt del Comapedrosa, amb condicions hivernals i a resguard de la ventolera de SO. Molta resta d'allaus de la setmana per tot, amb la...
Almendariz al Pic del Martell.

Variada i amb un llarg de fissura ample molt característic a la segona tirada, la roca no està pul.lida pel pas de cordades peró la sortida de la primera reunió l'hem...
La Cova del Bruto. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.5px 'Helvetica Neue'; color: #424242} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font:...
Pic de Castanesa (2858 m.)

I per fi, després d'un hivern de meteo estranya (pluja-neu-calor-neu-pluja-calor...) que no han permés tenir un mantell nival gaire fiable, podem fer una sortida en òptimes...
Camino a Fisterra: Hospital - Corcubión

Quarta etapa del camí a Fisterra. En realitat es tracta de mitja etapa, una etapa curta que es pot combinar amb la posterior fent una etapa llarga. Nosaltres hem programat...
UT Llastres (95,6km & 6.170m D+)

Todo empezó hace ya unos meses cuando en el hilo de una conversación con el gran Ramón Ferrer en Facebook apareció en la conversación una nueva carrera llamada UT Llastres....
Camino a Fisterra: Sta. Mariña - Hospital

Tercera etapa del camí a Fisterra. Després d'esmorzar a l'hotel Casa Jurjo, el transport de l'hotel ens ha portat fins a Santa Mariña, just en el punt on ahir vam acabar la...
Camino a Fisterra: Santiago - Negreira

Avui hem iniciat un nou camí, aquesta vegada per terres de Galícia. Es tracta del Camino de Fisterra, un apèndix o extensió del clàssic Camino de Santiago o Camí de Sant...
Adéu Pi

Adéu és una contracció de “amb Déu”. En un comiat, havent de deixar sola aquella persona, hom deia a l’altre “quedeu amb Déu”, i rebia la resposta “que Ell us...
EM Cadí (Ordiguer-Cristall)

***Visita (abans de la nova nevada) al Cadí amb el morro ben fí, que aquest dia el 3 dels prepris al bpa aquí era d'allò més encertat (el dia abans veníem de la nord de la...