A0

Solana trail beneixama pdp 8/10/17

Després d'una bona dutxa i una llarga migdiada, només queda pensar en el que hem fet hui....Hui per mi no era un Trail més, eren 17 kms. Tota la setmana intentant no...
Olvido

Ya somos el olvido que seremosbajo el indiferente azul del cieloversos de JL Borges, y título de un libroLa enormidad de Peña Artíes (peña de Sin) exige siempre grandes...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (2)

12.07.17 - Refugi Dresdner - Refugi Sulzenau - Refugi NürnbergerEns llevem a les 6 com cada dia, no ens fa falta ni despertador. Sortim a les 7.30 i tirem vall a baix fins a...
Gouffre du Lion -1.110m. Creta / Grècia.

Gouffre du Lion (Loc21) "Trypa Tou Liontariou".Massís de Lefka Ori (muntanyes blanques). Creta, Grècia.Des de 1990 el grup espeleo Catamaran ha estat explorant una zona...
Benicadell 8/10/17

Recuperem a la gent d'Irati per a la sortida de btt per la serra del Benicadell amb 57 kms per posar-se al dia de tot el que ha passat per terres Navarreses.Mentrestant en...
Via gutierrez, el puto amo, a abella de la conca

Tornem a escalar a Abella de la Conca amb el PInto. La via d'avui és Gutièrrez, el Puto Amo. És una via dedicada de Los Galls al company Joan Gutiérrez que és segurament...
De Masquefa al pantà de Foix

Ja teníem enllaçat de Masquefa a Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú, ens faltava un tram fins al pantà de Foix per completar aquella zona. Com tením temps i no plou,...
Via Tsering al Serrat de les Lluernes.

Via suficientment equipada amb parabolts perquè tothom la pugui escalar sense que ningú hagi de passar por. La dificultat obligada tampoc és massa elevada. Nosaltres ens vam...
Doctor neret

DISSABTE, 07 D’OCTUBREEl dijous és dia de començar a preparar la sortida de dissabte, però aquesta vegada no em cal començar la roda de trucades, ahir vaig trobar-me pel...
Lanzarote

Hem estat uns dies per aquesta fantàstica illa fent una mica de tot. Kite quan ha fet vent, bones onades per aprendre una mica de surf, i com no, escalar en uns quants llocs...
Via

Via " 1 d'Octubre"

Després d'uns quants dies d'equipar i netejar una línia a l'esquerra de la paret, finalment donem per acabada la via 1 d'Octubre. Una via de característiques molt similars a...
Pel Boumort i la Baronia de Rialb

Després d'un bon esmorzar i passades les deu sortim d'Organyà direcció a Cabó.A poca distància deixem la carretera a Cabó per seguir la que puja a Montanissell,...
Cap de Boumort i Cingles de Pessonada

Avui hem fet una sortida amb dues fases ben diferenciades. En realitat podem dir que han estat dues excursions: una matinal, en realitat de matinada, i l'altra de matí i tarda....
El post irati 7/10/17

El post Irati passa per una setmana de relax per anar assimilant tot el viscut, mentre recollim encara imatges i vídeos de les batalles de Biar i Navarra.PEDALSDEPLOM A LA TDP...
Estrany mirall llunar

DISSABTE, 30 DE SETEMBREAquest dissabte que no tinc company definit, començo la ronda de trucades per mirar de fer alguna escalada acceptable aquest cap de setmana, el diumenge...
Via VALLE DE CANFRANC. El Tobazo. Canfranc

Dimecres 27 de setembre de 2017Aquesta part del Pirineu es del tot desconeguda per mi i en proposen una via molt llarga però totalment equipada amb parbolts de 8mm. La paret es...
Iñigo Gómez, espeleo-fotògraf (1).

Iniciem avui una sèrie de tres apunts sobre aquest excel·lent fotògraf que és Iñigo Gómez.Ens mostra alguns paisatges subterranis que ens resulten familiars de cavitats...
Via dels Senzils a Malanyeu.

Bonica via esportiva,diria que va ser la primera d'aquest estil a Malanyeu. Són quatre llargs de placa encara que força variats:trams tècnics,continuïtat,algún pas de...
Brendan Marris, espeleo-fotògraf (2).

Continuem amb una nova selecció de fotos d'aquest excel·lent fotògraf de New South Wales que ens mostra imatges dels seus paisatges subterranis.
Irati extrem 2017

Fins a terres Navarreses es van desplaçar el passat dissabte 3 dels nostres spartans per a pendre part en una de les millors probes btt del territori nacional.Aquestes...
Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...
La nova joia d’Atapuerca.

Reproduïm, adaptat i en versió catalana, l'article publicat per Josep Corbella en La Vanguardia el 29.07.2017L’arqueòleg Eudald Carbonell ens guia en una visita al jaciment...
Cafe, copa i puro

DISSABTE, 23 DE SETEMBREFa molts dies que en parlàvem de sortir però sempre hi ha impediments per una o altre part. Per fi aquest dissabte s’han tornat a creuar els camins i...
Ratpenats i coves. Perú.

Murciélagos y cuevas.Jean-Ives Bigot, James Apaéstegui & Xavier Robert.Prácticas de Palestina. Agost 2017.
Empentes a protegir. Perú.

Huesos y huellas a proteger.Jean-Ives Bigot, James Apaéstegui & Xavier Robert.Prácticas de Palestina. Agost 2017.
Deià - Llucalcari - Camí dels Pintors

Camí de CastellóAgradable passejada circular que parteix de Deià pel camí de Castelló. Des de la font de les Mentides, per una pista asfaltada, baixem fins a Llucalcari....
Xiii marxa btt serra de biar 2017

La btt de Biar és una marxa que cada any ens sorprèn mes gratament.Lluny queda ja aquella edició de la NO senda i la seva taponera, des d'aleshores és...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Entre via i via

Didgeridú, 6b (85m)Paret del Pont, Montserrat.*Aquesta via es troba en una zona sotmesa a regulacions.Els escaladors som molt pesats i cada dos per tres caiem en debats...
Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...