A0

Neus escasses a Port del Compte i la Cerdanya

Dissabte s'ha d'anar a Barcelona a donar escalf als presos polítics omplint la Gran Via; per tant cal buscar una destinació matinal "que ens vagi de camí". Així fem una...
Descobrint Getu i els seus voltants

Els dies que no escalàvem aprofitàvem per fer caminades i perdre'ns en aquest territori tan i  tan especial. Ens vam enamorar d’aquest indret que ens va regalar una...
Via marta

DIMECRES, 13 DE FEBRERAquesta setmana després d’uns quants estira i arronsa sobre si anar a esquiar o a escalar les opcions s’han repartit i a la proposta d’anar a...
Nova via love climbing: via quercus

"Love Climbing" és un terme novet que ha aparegut per designar escalades amb tranquil·litat, amb la persona estimada doncs saps que fruirà i no patirà gaire (queda millor...
Catalanofília, 6b+, Roca  Alta

Catalanofília, 6b+, Roca Alta

Després d'unes quantes vies de "trad love climbing" ja ens venia de gust prémer-nos una mica els cargols. En aquesta via, la major part del peix es ven al primer llarg. Un...
A la via dels Quatres (Serrat Alt, Àger)

***Ben bona repe de la via dels Quatres, al serrat Alt. Oberta amb estil impecable per en Marmo i cia, sense expansions i ben traçada amb claus i ponts de roca. Amb el detall...
Vies:

Vies: " Mandarina" i "fita 59/60"

Inici de la via Mandarina. Flanqueig per arribar a la Reunió intermitja de la via "fita 59/60". 2a. tirada de la via "la que ens faltava".Rapelant les vies. En...
Neus efímeres..

***regal de nevades i neus efímeres que les tongades de ventades i pujades de cota només han permès agafar el vol.. any de cota alta i vessants suds molt castigades als...
Via QUERCUS a la Serra de Queralt. Berga

Dissabte 2 de fbrer de 2019Aquest dissabte no pinta gaire be la metereologia i desprès de sospesar uns quants llocs decidim anar a una via nova que han obert a la serra de...
Via del nínxol

DIUMENGE, 03 DE FEBRERAquesta setmana m’ha trucat el Jordi per sortir el diumenge, (és una de les poques escapades que pot fer), i desprès de quedar al alguns objectius...
Presumint de Montsec

L'altre dia vam ensopegar gairebé sense voler-ho amb un web centrat en el Montsec: serradelmontsec.cat. Un compendi generós i seriós dels atractius d'aquesta serra. Però, a...
Escalada a getu

Vam anar  a Getu des de Guiyang, en aquesta ciutat cal anar a l’estació  Jinyang Bus Station, on hi vam arribar-hi en taxi des del hostel. Era...
Tal com raja a la Serra de Sant Joan.

Via aventurera,només recomanable per a tots terrenys que tant els hi carda sortejar blocs inestables,escalar díedres i plaques de bon equipar,creuar una feixa,lidiar amb...
Cabró de bloc

DIMECRES, 30 DE GENERDesprés d’un dimarts mol ventós quedem amb la colla per anar a la recerca del bon temps i d’un lloc arrecerat.De les propostes que portem sembla que...
EpiriMontains

19-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : EpiriMontainsSeguim anant al refugi d’hivern donen fred i núvol a tot el País i aquí en mànigues de camisa, ha estat...
Aresta Jan a les Garrigoses.

Típica via de ressalts amb  quatre d'ells de placa ben guapa però sense acabar de tenir ambient ni massa continuïtat.Ideal per fer metres.Aproximació: Pugem per...
Via dels quatre

DISSABTE 26 DE GENERCom és  costum a mitja setmana va trucar-me el Juan Carles per sortir el dissabte i em va presentar una proposta que difícilment podía refusar,...
Clot de Vilamala, via Arantxa

15.01.19  Com diuen que “lo prometido es deuda...”, quatre dies després d’haver escalat el Camí dels Alamalivons tornem al Clot de Vilamala per pujar per la seva...
Tres voltes al Parc de Catalunya

Cros de Sant Sebastià al Parc de Catalunya5,2 km. 29-19  5-42 x km. 52 metres de desnivell 17è classificat de 20 participants.El Cros de Sant Sebastià és tota una...
Punta d'Incianao (2.575 m) amb esquís

Avui la previsió del temps era bastant dolenta. Tot i que no es preveien grans nevades, el dia s'esperava molt tapat, amb nevades esporàdiques i, el que és pitjor, amb vent...
Montmalús (2782 mts.) des de Grau Roig.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui pugem cap a Andorra amb la Carme, Teresa, Tomi (ella només farà pista), el Juan Carlos i jo. Després...
Barcelonets a la Pastereta Est.

Ruta força completa amb un primer llarg de continuïtat,un segón a bloc i sortida acrobàtica.Equipament tirant a generós i rocam excel.lent...love...
Normal , peña sola d'agüero

DIUMENGE, 20 DE GENERAquesta setmana sembla que el temps es complica i per si fos poc , no puc sortir el dissabte que sembla que encara tindrem una oportunitat per sortir a...
Galilea - Torrent de Son Martí

Església parroquial de GalileaTornem un altre vegada al torrent de Son Martí, però aquest cop partint del poblet de Galilea. Volem arribar-nos a la cova d'en Salvador i...
El Cocoll des de Benigembla

20/12/2018Aquesta vegada ens desplacem a Benigembla, un dels pobles més recòndits de l'interior de la Marina Alta situat als peus del Cavall Verd i que en l'actualitat...
Via Marta.

Dades generals.- Via: “ Marta ” 320 m 6a+,  (V/Ae obligat)- Zona: Serra de Carreu. - Orientació:  Sud- Equipament:  parabolts i ponts de...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...
Sorpresos pel Roc de Neret

Distància: 28 km.Desnivell: 1150 m.Dificultat: mitjana, molt puntualment alta.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Vilamitjana.Ens proposem de fer un 8 al Roc de Neret pujant-hi...
Intent al Pic de Fontnegre (2878 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Hi ha dies que fas la planificació de la sortida (itinerari, temps, desnivell, qualitat de la neu depenen del vessant, etc.) i...
Vies del pere i la pepa

DIMECRES, 09 DE GENERPer fi hem deixat les festes enrere i tornem a la normalitat.Aquesta setmana l’hem començat fent una crida per sortir el dimecres i ha estat un èxit de...