A la raisam de l escolanet montserrat nord

Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...
Directa Montserrat al Castell Bernat.

T'ha d'agradar aquest tipus d'escalada...La roca no se si és dolenta o curiosa perquè al principi fot molta angunia i després no s'ens ha trencat res tot i haver anat en...

Sortida per Montserrat 08/07/2017

La capacitat d’improvisar que hem exhibit els components de la sortida d’avui ha permès adaptar el recorregut al gust dels participants i convertir els elements...

Sortida per Montserrat dissabte 8/7/17

Dissabte dia 8 de juliol farem la sortida programada del mes per Montserrat. Buscarem un itinerari que travessant torrents i canals ens porti sempre resseguin les zones mes...
A la nord de la Fontnegra (Cerdanya)

**Encara amb pols a finals de maig! ens apropem a aquesta cubeta amb la idea de fer una alpinada de més roca que neu i en canvi el pam de neu nova ens fa prescindir dels ferros...

Aresta Nord del Dit

A recer de les mirades curioses l’Aresta Nord del Dit cedeix tot el protagonisme a la seu vessant de migdia. No obstant l’ombrívola cara Nord posseeix una de les...
Foquejant la nord del Turbón

Distància: 18 km.Desnivell: 1150.Dificultat: ME, S2 (hi ha uns 150 m+/- de bosc gens esquiable, si més no per a nosaltres).Durada total: 6 h.Punt de sortida: Pllano de la...
Solstici d'Estiu a la Nord del Pollegó Inferior.

La tartera és la mateixa i la pujada també, però la petita rentada de cara que l'hi han fet al camí fa que l'aproximació a la cara nord del Pollegó Inferior del Pedraforca...

Entre Montserrat i Sant Llorenç de Munt

Diumenge dia 17 de gener vàrem fer una interessant sortida per la serra de l’Obac, tot just entre Montserrat i Sant Llorenç de Munt. Vàrem descobrir, guiats per...
Eriste Nord 3025m. i Eriste Central 3053m.

Introducció:28-06-2015.- Després que ahir varem fer la Cresta de les Espadas, avui fem els 2 Eristes que ens queden i baixarem fins el cotxe.Hem passat una bona nit, hem...
Besiberri Nord (3.008 m.)

//--> Basse de la paret summital Estany de Mar, en una ullada de sol Grimpada aèria entre blocs La Sílvia en un tram exposat...
 nord est clàssica al pic de la valleta

DIMARTS, 18 D’AGOSTUna de les avantatges de fer vacances és la possibilitat d’escollir el dia que vols anar a escalar en funció del temps i de l’objectiu i aquest ha...
Gran diedre, a la nord del Pedraforca

Aquest dissabte, volíem fer una escalada ràpida per ser a l'hora de dinar a casa, i el Gran diedre va ser una bona opció. El José Manuel no l'havia escalat mai, i jo...
Via ESPERÓ DEL VENT a la Proa. Montserrat Sud

Diumenge 10 de maig de 2014Després de la pallissa de quilòmetres fets i desfets i per venir dels Mallos de Peña Rueba en quedava el diumenge penjat... però la providència...

Cursa de l’Alba i Marató de Montserrat 2015

David Mariné i Rosa Navarro guanyen la Marató de Montserrat Gran Premi Inverse a Collbató Andreu Simón i Sheila Avilés s’imposen a la 28a Cursa de l’Alba Gran Premi...
Calidònia a la Paret Nord d'Agulles

El traçat i recorregut es d'allò de lo mes encertat i tot amb lliure, pena que la roca no acompanya gens traient-li  interès.Per a fanàtics de la cara Nord.Material...

Aresta Nord de la Nana

Vet aquí un de tants casos de vies que van canviant de tarannà amb el pas de les cordades. Ve a tomb transcriure unes línies del “Roques, Parets i Agulles”...
Volta a Montserrat amb bicicleta

11.04.15  Després que les Isabels vam concloure la darrera etapa de la variant ciclista de la Matagalls-Montserrat, amb la pujada al monestir, un bon amic de l’Àliga...

Aresta Nord de l’Amagada

L’Amagada, dissimula entre la Mamelluda, la Miranda de l’Alba i l’Agulla d’en Charly fent honor al seu nom. Malgrat passar desapercebuda és una agulla...

Per la banda nord de Collserola

Aquesta vegada la volta va ser pels voltants de Sant Cugat, a la vessant nord de Collserola. Vegeu al següent enllaç totes les fotos de la sortida:...
GR 96: Montserrat - Monistrol

En el mateix moment que acabo el GR 4 al Monestir de Montserrat, onze anys després de començar-lo, aprofito que em queden forces per a continuar cap a Monistrol i així...