A peu per santa cecilia canal de la font del llum portell del migdia sant jeroni serra de les lluernes coll de sant salvador cam

Espurnes de Llum a la Miranda del Cilindre

Quan des del cim del Montgròs ens delectem amb les vistes que s’obren a ponent, de seguida se’ns presenta l’arrogant vessant est del Cilindre, no obstant les...

Per Sant Jordi, tots al tren!

Us presentem un petit recull, dividit per temes,  de llibres per tots aquells a qui us agradi els tren i la muntanya: VIATGES Atlas de Metros del mundo(viatges). Mark Ovenden....
De Sant Corneli a Cardona

Aquest cop hem quedat a dalt a Sant Corneli per fer una zona de Peguera que teníem pendent, el glaç i la neu no ens deixaven passar.Tot esperant que anés arribant la...
Costes de la Guineu. Serra de Sant Joan 10.

En les enquestes sobre el terreny vam topar-nos amb el senyor Joan de Cal Caseta de Montanisell que després d'aclarir-nos algunes dades toponímiques, en saber el nostre...
Pels cingles de sant jordi

Pendent d'acabar. PERDONI LES MOLÈSTIES, ESTEM TREBALLANT PER VOSTÉ).Hi ha excursions de les quals no esperes gaire cosa però finalment resulta que és un gran recorregut....
Pic de la Font Blanca (2906 m.)

Quan la calor apreta i la neu a cotes baixes comença a fondre, Andorra sempre és una bona opció. El fet que puguem arribar en cotxe fins a una altura considerable, facilita...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...
Per sant Josep borrona el cep

Sí, sí que tens raó d'estar emprenyat, amic blog, tres mesos son molt de temps encara que siguin tres mesos d'hivern.Posat a presentar-te excuses et diré que m'ha calgut...
Ruta dels Cirerers de Sant Climent

La Ruta dels Cirerers de Sant Climent de Llobregat ens permet gaudir d'un passeig entre camps de cirerers durant un temps curt a mitjans-finals de març, que cal ajustar...
Canal SÀBAT. Serra del Cadí

Diumenge 19 de març de 2017El març de 1992 vaig escalar la canal Amagada i la part final de la Sàbat però fa tant de temps que la part de la Sàbat no la recordava i fa tres...

Gorgs de santa càndia

Edat recomanada: A partir de 4 anys El dia 12 de març vam anar fins gorgs de Santa Càndia a la riera de Carme. La ruta transcorre per un Espai Natural Protegit seguint el...
Cingle de sant jordi: pas amagat

Ahir vaig començar a equipar el pas Amagat al cingle de Sant Jordi de Camarasa. No m'estranya que no sapigueu on cau aquest pas. Acabo de posar-li jo el nom i, segurament, són...
Els Emprius - Parc de sant Llorenç del Munt

Anem al Parc de Sant Llorenç del Munt per enfilar-nos als Emprius, una serra situada al municipis de Mura a la comarca del Bages i el de Sant Llorenç...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Circular a Sant Miquel de Solterra

16.02.17  El puig de Sant Miquel de Solterra (1202 m) o de les Formigues (després veurem l’origen d’aquest segon nom), s’aixeca entre els municipis de Sant Hilari...