Abans

Concert de Rick Wakeman a Kiev.

Unes setmanes enrere, quan ens van assabentar del concert de Rick Wakeman a Kiev, no ens podíem imaginar totes les coses fantàstiques que hem viscut durant els cinc dies que...
Malanyeu - Via Neusnidó - 01/12/2018

Tornem a ser a Malanyeu, sembla que ens va agradar el darrer cop. Avui volem anar a la via Neusnidó, abans però, ens trobem amb companys de la Panxa del Bou i la fem petar una...
Pared de Santillana

En el segon dia d'activitats a la Pedriza hem fet un llarg recorregut per alguns dels llocs més emblemàtics de la zona. L'objectiu final era la Pared de Santillana, situada a...
Sant Julià del Mont (908 m)

Dimecres 5 de desembre de 2018Hora de sortida: 3/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 5 h 45 m (14,14 km)Desnivell: 705 m (acumulat)Dificultat...
Cantocochino i Peña Sirio

Ara fa 40 anys, el desembre de 1978, vaig escalar per darrera vegada a la Pedriza del Manzanares. Aquest sector de la Serra de Guadarrama té un paisatge singular, amb roques,...
Malanyeu - Via Montse Curto - 24/11/2018

Malanyeu és un lloc excel·lent  per escalar a l'hivern. Quan hi ha inversió tèrmica i les valls estan plenes de boira, en aquest racó tan bonic sempre podreu escalar....
Serra de Curull i fageda de la Grevolosa

24.11.18  En la primera sortida col·lectiva de la temporada (l’anterior al cim del Talló es va haver de suspendre per la pluja) hem anat una quarantena de companys a la...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Esquí de Muntanya a Vallter

Avui hem iniciat una nova temporada d'esquí de muntanya. Aquest any les nevades del novembre han posibilitat que el primer dia de desembre ja estiguéssim amb els esquís als...
Circular al Pic de la Dona (2704 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquesta setmana ha estat molt dolenta pel Pirineu, sense cap nevada i amb vents forts a l'inici de la...
Orri del Corbill

var Latitud_sortida = 42.484811; var Longitud_sortida = 1.891856; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pica Cerví de Durro (2655 m.)

Tot i que a principis de novembre va caure una nevada important, un mes després ja no en queda gairebé res. Sortim de casa amb la intenció de fer el Corronco de Durro, però...
Magdalena Superior, via Acròmion

21.11.18  Després de les abundants i freqüents pluges dels darrers dies, el massís de Montserrat sembla una esponja amarada d’aigua que regalima per tot arreu, per...
Noruega 5. escalada a les illes lofoten

De camí cap a les Illes Lofoten vam passar per la carretera  panoràmica  FV 17,  ens va semblar un recorregut espectacular, val  molt...
Todgha - Toldrà

Octubre del 2018 Marroc Gorges del Toldrà En poc temps he anat unes quantes vegades a aquest lloc, me hagués agradat fer noves vies però les que no he fet estan fora de les...
MATAGALLS des de Viladrau

El Matagalls esta considerada una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya i un dels grans referents literari. Juntament amb Montserrat i el Canigó conforma el...
Ruta dels maquis de sucs a la bossa nova d'almenar

Sucs és un nucli descentralitzat del terme de Lleida. Molts lleidatans desconeixem la seva història. A grans trets podem dir que en el seu castell s’aixecà damunt d’un...
Ermita de Sant Domingo. Vallibona

4 de novembre de 2018L'ermitori de Sant Domingo, o Sant Domènec, de Vallibona està situat a uns 10 km. de la població, aigües avall del riu Cervol, a una lloma de la serra a...
Cova de les Encantades

Una nova exploració subterrània, aquesta vegada per terres del Ripollès. La Cova de les Encantades té un recorregut total d'uns 850 metres, encara que està molt ramificada...
Jorba-Penelles-La Panadella

Iniciem la ruta a Jorba després d'un bon esmorzar a Cal Martí i d'instal·lar tots els aparells de navegació.Per carretera cap a Copons per agafar direcció a Veciana on poc...
La que hi Faltava

24-10-2018 Monestir Gorros Magdalena Inferior Via  : La que hi Faltava Se ens fa llarg el esmorzar, ens toca el Sol de ple i se esta de meravella, anem arreglant el mon...
Les fonts de Molacima. Montsià

21 d'octubre de 2018 Després de quasi dos anys de severa sequera al Montsià, l'octubre passat ha vingut carregat de llevantades i pluges fortes, que com sempre, fan molt...
Per 9 nius de metralladores d'alcoletge

Avui tinc la sort que en Ramon d'Alcoletge ens vol ensenyar el patrimoni bèl·lic del seu poble. Ha estat un recorregut sorprenent que ens ha permès descobrir uns bells racons...
El Sui (1.318 m.)

Dissabte 17 de novembre de 2018Hora de sortida: ¾ de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.Temps aproximat: 4 h 45 mDesnivell: 480 m (acumulat)Dificultat (1):...
GR7: Cabra del Camp - Lilla, pel Tossal Gros

Una etapa una mica atípica, amb pluja, descarrilament del GR i un cim de propina; tota una aventura. Hem arribat amb l'autocar a Cabra del Camp on ja ens esperaven a Cal...
Gallinero (2728 mts.) des de l'Ampriu (1900 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquestes calorades i algunes pluges d'aquests últims dies han fet molt de mal a la neu del Pirineu, a veure...
Grisu segura (intent)

DISSABTE, 10 DE NOVEMBREAquesta setmana he fet una marrada de principiant i ha comportat que no poguéssim acabar la via que teníem planejat de fer.El dijous va trucar el Jordi...
Sendera la Gossera-Mola Plana. Montsià

Tal i com vaig anunciar a l'anterior entrada del bloc La Foradada per la Campana,  torno a la zona per netejar la sendera que va des de la Gossera fins a Mola Plana, ...
La Foradada per la Campana. Montsià

12 d'octubre de 2018Després d'un estiu potent, es suavitzen les temperatures i torna a apetir pujar al Montsià. Aquesta vegada per un dels pujadors clàssics, La Campana. Un...