Abella de la Conca

Esperó d'ellà

DIUMENGE, 07 DE MAIGAquest dissabte tenia els plans fets per sortir però una indisposició de la Martina m’han trastocat tos els plantejaments I no he pogut sortir.Per sort...
Kin Pont de Rock

Ressenya del blog de la noche del loroAquest dissabte hem pujat a l'Abella de la Conca a escalar una via del Remi i el Luichi. "Quin Pont de Rock" que feia dies que teníem a la...

"No és no" i " Un gran dia"

Ressenya de " Lo Gall"Aquest dissabte va començar malament però va acabar força bé. Amb el Toni vàrem decidir anar a l'Abella de la Conca a fer una via que feia temps que...
Forat dels Lladres (Abella de la Conca).

Al llarg dels anys 60 en unes campanyes de la SIE vam poder visitar algunes cavitats en aquesta serralada de les que destacaríem l’Espluga el Congost per la seva amplitud,...
Excursionisme de recerca: roca de monteguida

Quan feiem la guia del Boumort de Manel Cortés, la millor guia de la zona, encara que tampoc té competència doncs és la única, em va recomanar l'excursió a la roca de...
Forat dels lladres - abella de la conca

El Forat dels Lladres és una meravella natural prou desconeguda dels voltants d'Abella de la Conca. Els escaladors megacraks saben guardar el secret; però crec que és hora de...
Fugint de la boira: via la pepa

La Mar a la via Yolanda CortésAvui ens hem aixecat amb boira, ja veiem que no podríem fer el nostre Pla A. Un whassapp al Lluís proposant-li anar a buscar el sol i aprofitar...
Pedalant la tardor de la Conca Dellà

Distància: 40 kmDesnivell: 1600 mDificultat: mitjanaDurada total: 7 hPunt de sortida: IsonaEns ajuntem els Ermassos per fer una volta a l'extrem est de la Conca Dellà. Així...
Via marco

DIMECRES, 19 D’OCTUBREDesprès de molts dies encertant en  escollir  la via, avui he escollit una que m’ha fet baixar els fums i tocar de peus a terra.Varem quedar...
Via PERDUTS. Abella de la Conca. Sector Ajagudes

Diumenge 16 d'octubre de 2016Tornem de nou al poble d'Abella de la Conca i aquest cop a una zona nova, a la via Perduts que es molt a prop de la entrada del poble.Una zona que...
Roca Vilella. Vies Aberronchaos i Neskaragalls

ressenyes de diversos autors.Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca. A partir del 1 d'octubre i fins el mes de març ja es pot tornar a escalar a la Roca Vilella....
Via sense nom

DISSABTE, 28 DE MAIGSeguim amb la nostra dèria de fer vies fàcils per anar recuperant sensacions i confiança però crec que avui ens hem passat!!.Seguint els blogs de...
Via del guillem

DISSABTE, 21 DE MAIGAquesta setmana seguim amb el pla de recuperació previst tant pel Lluis com per mi i anar recuperant el grau perdut. Esperem que en poc temps poder fer...
Esclat de primavera al Pallars Jussà

Bany al Forat d'AbellaCap de setmana familiar que passarem amb els companys osonencs i garriguenc-barcelonins. O sigui el "foll", l'Alfred, llurs parelles i tooooota la...
Escalant amb la família

Aquest divendres he anat amb l'Aina i l'Eduard a escalar a l'Abella de la Conca.L'Aina m'havia demanat d'anar a fer una via llarga, i aquesta ho és.Al no ser una via difícil,...
Via Perduts, a Abella de la Conca

Un mes després, amb el Pep, tornem a Abella de la Conca. Des del primer dia en que ens vam fixar en la zona, ja ens havia cridat l'atenció aquesta via. N'havíem vist alguna...
Via de nom desconegut a Abella de la Conca

Fa un parell de setmanes vam veure amb el Pep aquesta ressenya publicada al blog Sisbemessanapren, i ens va cridar l'atenció. I dimecres passat la vam anar a provar, en el què...
ABELLA DE LA CONCA, Via VENUS

30/01/16. Avui posem rumb a Ponent i la boira ens acompanya durant tot el camí, passem Comiols i la boira segueix sense treva ??. Arribem a Abella de la Conca i amb un...
Abella de la Conca

Aprofitant el bon temps que fa aquest hivern, amb el Toni vàrem fer la 1a repetició integral d'aquesta via.La via està equipada amb molts ponts de roca i parabolts tot i que...
Mariquita perez

DIJOUS, 24 DE DESEMBREJa estem en plenes festes però encara ens resistim a claudicar davant del torrons i volem acabar l’ any fent alguna escapada (encara que sigui ràpida)....
Cap de setmana a l'Abella de la Conca

Cap de setmana intensiu a l'Abella de la Conca, el dissabte hi pujava amb el Toni per escalar-hi i el diumenge hi tornava amb la Neus per ensenyar-li aquest racó de mon tant...
Continuem obrint via a l'Abella.

Aquest dissabte tornem a l'Abella de la Conca i continuem obrint via, decidim variar l'accés a la darrera reunió equipada per cercar una línia més lògica i maca i equipem...
Obrint via a l'Abella de la Conca

Aquest dissabte amb el Toni tornàvem a l'Abella un cop passada la temporada forta de calor. No teniem gaire clar que volíem fer i, tot i portar la ressenya de la via Venus (...
Tardor a la conca de barberà

pedalant entre vinyesAl igual que el paisatge tardorenc de l'Alt Camp a la comarca veïna de la Conca de Barberà les vinyes encara estan més engalanades amb els colors ocre...
Placa Base a la Roca Viella. Abella de la Conca.

Via de placa força guapa i sostinguda, malgrat creuar l'inevitable feixa i amb algunes herbes que no emprenyen massa per escalar. La roca és ben ferma i abrassiva. Jo crec que...
Placa base i Aresta oest, a Abella de la Conca

L'endemà de la GAM, amb el José Manuel, anem fins a Abella de Conca per descontracturar-nos. Allà, gaudirem de dues vies molt interessants, però també molt agradables en...
Los putos amos d'Abella de la Conca

Dissabte passat vam treurens de sobre la mandra que ens fa sempre la carretera de Boixols, i vam anar a conèixer la zona d'Abella de la Conca. Un poble i unes raconades...
Volta a la Serra de Carrànima

//--> Castell de Llordà Circulem entre camps d'ametllers Pista vertiginosa prop d'Abella de la Conca Forts pujadors al vessant nord...
Via

Via "Yolanda Cortés"

Aquest dissabte amb el Toni vàrem tornar a l'Abella de la Conca per obrir una nova via per una línia que havíem vist molt interessant al costat de la via de la Pepa.Com que...
Stressless

Nova via a la zona de la Roca Viella, a Abella de la Conca (Pallars Jussà). Primera ascensió a càrrec de F. Farràs i S....
La Pepa ha crescut

Aquest dissabte la previsió de la meteo era dolenta per tot Catalunya encara que a ponent semblava que la cosa aguantaria. Amb l'esperança que a les terres de Lleida hi...
Via Gutierrez

Via Gutierrez "lo puto amo". Abella de la Conca

28 de febrer de 2015Aquest dissabte tornem al que habiem deixat a mitges la setmana passada, la via GUTIÉRREZ "LO PUTO AMO" que sembla ser el temps ens ho permetrà i hem...
Via

Via "La Pepa"

Aquesta setmana hem tornat a l'Abella de la Conca per acabar d'obrir la via començada la setmana passada.Mentre el Xermi i el David escalaven la via "Mariquita Pérez", el Toni...
Un nou projecte a l'Abella de la Conca

Aquest dissabte les previsions de la meteo eren dolentes i triar un lloc a on anar a escalar era una aposta insegura. Tot i això vam anar a l'Abella de la Conca a on feia dies...
Via lo gall pinto

DIUMENGE, 15 DE FEBRERUn altre cap de setmana amb el temps insegur, aquest any costa desempallegar-nos de l ‘hivern.Tot i que donen pluges esporàdiques pel matí en molts...