Abella de la Conca

Via LA PEPA a la Torre Xica. Abella de la conca

Dissabte 8 de setembre de 2018Tornem de nou a Abella de la Conca per acabar una via que teniem pendent, doncs ens vàrem equivocar al darrer llarg i vem dir que tornariem per...
Els 5 Miradors Naturals

Aquesta ruta la vàrem fer per primera vegada el 2015, aquest cop la farem al revés.Després d'un bon esmorzar a Coll de Nargó iniciem la sortida per la carretera d'Isona...
Kin Pont de Rock a la Roca de la Coma.

Encara que sembli mentida, avui hem escalat a Abella de la Conca i no hem passat gens ni mica de calor... extraodinari!! Així doncs, el meu lamentable estat de forma m'obliga a...
L'Esperó Dellà a la Serra de Carrànima.

Bon temps i caloreta aquests dies i, a les cares sud com les existents a Abella de la Conca encara més. Hem fet l'Esperó Dellà a la Serra de Carrànima, una via que m'ha...
Via llaç groc

DIMECRES, 04 D’ABRILComença la rutina, com cada setmana  sortim amb el Josep, però aquesta vegada tenim que anar a una via suau, perquè el Josep s’està recuperant...
ABELLA DE LA CONCA. Via LLAÇ GROC.

15/01/18: Aquest dilluns quedem amb el Jordi Lluch, ell surt d’uns dies engripat i aprofitant què han publicat (sisbemessanapren)  dues noves vies a Abella de Conca ens...
No és no

DIJOUS, 11 DE GENERNo és gaire normal que pugui sortir dos dies seguits, però si puc cal aprofitar-ho.Tinc dues setmanes lliures a la feina i a part de les obligacions...
Via NO ÉS No a la Roca Viella. Abella de la Conca

Dissabte 23 de desembre de 2017Fa temps que tenia l'ull ficat en aquesta via oberta per un company del centre i aquest dissabte a estat el dia perfecte per escalar-la. La via te...
20.000 gossos

DIMECRES, 01 DE NOVEMBREAquesta setmana , el dimecres és festa, per tant serà difícil trobar company, el Josep no pot sortir i no estic acostumat a sortir els dies...
Via gutierrez, el puto amo, a abella de la conca

Tornem a escalar a Abella de la Conca amb el PInto. La via d'avui és Gutièrrez, el Puto Amo. És una via dedicada de Los Galls al company Joan Gutiérrez que és segurament...
Esperó d'ellà

DIUMENGE, 07 DE MAIGAquest dissabte tenia els plans fets per sortir però una indisposició de la Martina m’han trastocat tos els plantejaments I no he pogut sortir.Per sort...
Kin Pont de Rock

Ressenya del blog de la noche del loroAquest dissabte hem pujat a l'Abella de la Conca a escalar una via del Remi i el Luichi. "Quin Pont de Rock" que feia dies que teníem a la...

"No és no" i " Un gran dia"

Ressenya de " Lo Gall"Aquest dissabte va començar malament però va acabar força bé. Amb el Toni vàrem decidir anar a l'Abella de la Conca a fer una via que feia temps que...
Forat dels Lladres (Abella de la Conca).

Al llarg dels anys 60 en unes campanyes de la SIE vam poder visitar algunes cavitats en aquesta serralada de les que destacaríem l’Espluga el Congost per la seva amplitud,...
Excursionisme de recerca: roca de monteguida

Quan feiem la guia del Boumort de Manel Cortés, la millor guia de la zona, encara que tampoc té competència doncs és la única, em va recomanar l'excursió a la roca de...
Forat dels lladres - abella de la conca

El Forat dels Lladres és una meravella natural prou desconeguda dels voltants d'Abella de la Conca. Els escaladors megacraks saben guardar el secret; però crec que és hora de...
Fugint de la boira: via la pepa

La Mar a la via Yolanda CortésAvui ens hem aixecat amb boira, ja veiem que no podríem fer el nostre Pla A. Un whassapp al Lluís proposant-li anar a buscar el sol i aprofitar...
Pedalant la tardor de la Conca Dellà

Distància: 40 kmDesnivell: 1600 mDificultat: mitjanaDurada total: 7 hPunt de sortida: IsonaEns ajuntem els Ermassos per fer una volta a l'extrem est de la Conca Dellà. Així...
Via marco

DIMECRES, 19 D’OCTUBREDesprès de molts dies encertant en  escollir  la via, avui he escollit una que m’ha fet baixar els fums i tocar de peus a terra.Varem quedar...
Via PERDUTS. Abella de la Conca. Sector Ajagudes

Diumenge 16 d'octubre de 2016Tornem de nou al poble d'Abella de la Conca i aquest cop a una zona nova, a la via Perduts que es molt a prop de la entrada del poble.Una zona que...
Roca Vilella. Vies Aberronchaos i Neskaragalls

ressenyes de diversos autors.Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca. A partir del 1 d'octubre i fins el mes de març ja es pot tornar a escalar a la Roca Vilella....
Via sense nom

DISSABTE, 28 DE MAIGSeguim amb la nostra dèria de fer vies fàcils per anar recuperant sensacions i confiança però crec que avui ens hem passat!!.Seguint els blogs de...
Via del guillem

DISSABTE, 21 DE MAIGAquesta setmana seguim amb el pla de recuperació previst tant pel Lluis com per mi i anar recuperant el grau perdut. Esperem que en poc temps poder fer...
Esclat de primavera al Pallars Jussà

Bany al Forat d'AbellaCap de setmana familiar que passarem amb els companys osonencs i garriguenc-barcelonins. O sigui el "foll", l'Alfred, llurs parelles i tooooota la...
Escalant amb la família

Aquest divendres he anat amb l'Aina i l'Eduard a escalar a l'Abella de la Conca.L'Aina m'havia demanat d'anar a fer una via llarga, i aquesta ho és.Al no ser una via difícil,...
Via Perduts, a Abella de la Conca

Un mes després, amb el Pep, tornem a Abella de la Conca. Des del primer dia en que ens vam fixar en la zona, ja ens havia cridat l'atenció aquesta via. N'havíem vist alguna...
Via de nom desconegut a Abella de la Conca

Fa un parell de setmanes vam veure amb el Pep aquesta ressenya publicada al blog Sisbemessanapren, i ens va cridar l'atenció. I dimecres passat la vam anar a provar, en el què...
ABELLA DE LA CONCA, Via VENUS

30/01/16. Avui posem rumb a Ponent i la boira ens acompanya durant tot el camí, passem Comiols i la boira segueix sense treva ??. Arribem a Abella de la Conca i amb un...
Abella de la Conca

Aprofitant el bon temps que fa aquest hivern, amb el Toni vàrem fer la 1a repetició integral d'aquesta via.La via està equipada amb molts ponts de roca i parabolts tot i que...