Adeu

Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
La Trompa de l'Elefant, via Boy-Roca

30.09.16  Mentre duri el confinament, i per tal de mantenir “viu” aquest blog, em dedicaré a rescatar algunes de les primeres vies que vaig fer amb en Pau i que, per...
Tot anirà bé.

Comencem l'Abril tal i com acabem el Març: a casa, en família. Jugant, cantant, dibuixant, cuinant, llegint, fent tot allò indispensable pel dia a dia... vivint el dia a...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Adeu a la Deborah

Aquesta setmana ens ha deixat la Deborah, una bona col·laboradora de la nostra secció de joelette. La Deborah era una persona alegre i sincera. La seva companyia càlida i...
Vallter – Mantet (poble)- Vallter

Dimecres 29 gener 2020Distancia      15,2 kmDesnivell    1.180 mAprofitant les nevades a cotes baixes de la super llevantada Gloria, no...
L’Amadeu fa 60

11-12-2019                         ...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Adeu tronko!

"Tu ves tirando que Yo ya subo a jumars..."Maldito seas Tronko! Tambien has tenido que ser el primero en irte a otros mundos a buscar nuevas movidas?Un rapel.Un puto rapel que...
Stoc de coc - malanyeu

MALANYEUEs un petit poble del municipi de la Nou de Berguedà, de gran interès per als escaladors per les seves vies i el seu excel·lent calcari en forma de gruyère.La Paret...
 o camiño dos faros

Del 28 de Maig al 04 de Juny 2019Malpica-MiñónsMiñóns-PontecesoPonteceso-LaxeLaxe-ArouArou-CamariñasCamariñas-MuxíaMuxía-NemiñaNemiña-FisterraJoan A., Quico B., Pere...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...
Díedre Farreny a la Roca Alta.

El díedre més cridaner de tot el Montsec!. Un cop ficats a la via ens hem topat amb una escalada més feréstega que farrenya.Hi ha trams de roca a controlar,sabines groses...
L’Amadeu fa 60

13 –03-2019 Bergadà Malanyeu Paret de l’Altar Via : L’Amadeu fa 60El Joan publica al seu compte del facebook una escalada a una via nova i desconeguda, ràpidament els...
Estat de gracia: malanyeu diferent

Avui hem anat de nou a Malanyeu. La via que hem escollit ha estat Estat de gràcia.És una via diferent de les que fins ara havia fet Aina i MontseCurto. Aquesta és una via...
ABELLA DE LA CONCA. Via MARTA.

21/01/19. En aquests hivern fred i amb boires Abella de la Conca és un bon refugi per escalar al sol. Aquest darrer capo de Setmana, en Francesc Panyella i Joan Baraldés...
Ja som a Festes de Nadal

Ja som a les Festes de Nadal. Com aquell que res hem passat de buidar les platges a omplir de llumetes "kitsh" determinats carrers de viles i ciutats. Amb la prèvia enguany,...
Camí de les Coves (Santuari de Núria)

Som l'Anna i l'Andreu i aquesta vegada deixem la furgo-camper a casa i decidim de passar uns dies a Núria, a l'hotel "Vall de Núria", al costat mateix del Santuari de...
Via PA-BA. Paret del Devessó

Aquest dissabte, veient les previsions de la meteo, hem apostat per Malanyeu. Quan hi hem arribat la part baixa de la paret encara estava humida i el cel tapadot... Un cop a la...
Trio de vies a la Nou de Berguedà

Dissabte passat vàrem anar a la Nou de Berguedà a buscar una mica d'ombra per escapar de la calor que anunciaven.El Jordi i en David encara no hi havien escalat i ens decidim...
Directa Idyl

El 5è llarg l'hem fet pels puntsHem enlleçat el 8 i 9L'ùltima reunió la fem al "?" i sortim per aqui, per on ell marca es una marranada.Montrebei verticalMolt bona via,...
Vies tomeu i salvadora

DIMECRES, 62 DE SETEMBREDesprés de la quilometrada de dissabte aquest dimecres toca quedar-se per les rodalies.A principi de setmana comencen la convocatòria i aquesta vegada...
ADEU a les VACANCESSS........

Passats aquest dies de Vacances toca l'hora de re emprendre les activitats...
Vies montserrats i  és així això

Vies montserrats i és així això

DIMECRES, 12 DE SETEMBRESembla que aquesta setmana ja hi som tots, la xarxa de contactes comença a funcionar normalment i a principi de setmana ja tenim quòrum per sortir...
Adeu al scenic

DIMECRES, 18 D’ABRIL.Aquest hivern vàrem preparar una sortida conjunta amb la colla que ens trobem al bar Anna del Bruc per anar a la zona d’escalada de Cal Barricó al...
MALANYEU. Vies ESTAT DE GRÀCIA i AINA

4/04/18. A Malanyeu sempre hi ha alguna via pendent, avui anàvem amb la intenció de fer dues vies a la banda esquerra poc equipades només algun pont de roca testimonial però...
Adéu Pi

Adéu és una contracció de “amb Déu”. En un comiat, havent de deixar sola aquella persona, hom deia a l’altre “quedeu amb Déu”, i rebia la resposta “que Ell us...
Paret del Devessó, via Adéu Espanya

7.03.18  Després d’aquest llarg període d’abstinència forçada per una meteorologia realment adversa, ja teniem ganes de canviar la resina del rocòdrom per preses...
Adéu Espanya a Malanyeu.

Una més de la darrera fornada de vies a Malanyeu: roca bona i equipada per no menjar-se massa el tarro. L'equipament són bolts del 10 i nosaltres hem enllaçat les tirades 2 i...

Adéu, bon amic!

El nostre amic Angel Burniol ens ha deixat. Ahir no va poder superar un ictus. L’Angel va ser una peça fonamental en la nostra entitat. Sense ell, la secció de...