Ae

Roca subirana

DIMECRES, 19 DE FEBRERAquesta setmana desprès de molt temps de no coincidir, s’ha apuntat en Toni o sigui que serem tres els que hem decidit desafiar el temps i tot i que...
Trescant pel qanat de la mina de vergós

Per entendre aquesta entrada haureu de llegir l'anterior PREPARANT LA SORTIDA DE SANT GUIM DE FREIXENET A CERVERA  on explico el repte personal d'en Feliu Izard que...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Vies filibusteros+gudaris

DIUMENGE, 16 DE FEBRERNormalment sortim els dissabtes, però aquesta vegada li demano a l’ Isabel per sortir diumenge. Encara tinc el peu “tocat” de la caiguda de dijous i...

Dissabte 15 de febrer 2020Aquest dissabte, com l'amic Lluís no hi havia estat mai, vam triar anar a veure la Font de l'Esquetlla i de passada, veure l'Enjub de Paig i la Cova...
Les Picardes i el Muntanyó, amb esquís

Avui hem iniciat una travessia de dos dies per la zona d'Espot, amb pernoctació al Refugi Josep Maria Blanc. Fa un parell d'anys vam intentar una sortida per aquesta zona,...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Senderismo - Montserrat, St. Jeroni 1237 m.

Gran día de trekking en la mejor compañía y en uno de mis lugares preferidos, Montserrat.Monestir Montserrat - Sant Jeroni -Monestir de MontserratAparcamos antes del peaje de...
Vallter volta al Costabona

Vallter, Portella de Mentet, Roca Colom, Coma del Tec, Costabona, Pla de Mascarell, Serrat de la Balmeta, Roca Colom, Vallter.Distancia      20,0...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
CAVALL BERNAT: vIa

CAVALL BERNAT: vIa"JOSEP BARBERA A4-6B

..I quan creus que,després de 35 anys escalant a la nord de Montserrat.ja no podràs fer res més per que el teu temps ja ha pasat i el físic no perdona i la ment ja no es...
Resseguir els passos de george orwell a barcelona

De tant en tant em toca reunió a Barcelona aprofito el matí per descobrir racons de Barcelona amb una certa temàtica. En aquesta ocasió he volgut resseguir les passes de...
Res serà igual

DIJOUS, 13 DE FEBRERFeia dies que no tenia la sensació de “volar”, però avui encara que pocs metres la he tingut.Com tenim per costum, avui hem quedat a les 7,30 al...
Serra de la Punta

Ascendint al primer cimL'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
Pala S-O del Salòria

Distància: 18 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat: mitjana (alta segons la neu); ME-BE, S2-S3.Punt de sortida: Hotel Os de Civís.Durada total: 7 h.Excursió llargueta per assolir...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...
*** Lles... i gairebé Aransa

Dilluns, 03 de febrer de 2020Dies blaus saturats de llum on el silenci mana. L'horitzó de sobte contingut en l'amplada d'una cinta nevada que ens acull amb cordial...
Els Munts (1.060 m)

Dissabte 8 de febrer de 2020Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h 45 min (9,7 km)Desnivell: 300 m (acumulat)Dificultat (1):...
La gran diagonal + esperó alfarras

DISSABTE, 08 DE FEBRERSanta Ana és un zona d’escalada esportiva per excel·lència, amb tots els seus ingredients, poca aproximació, grau potent, possibilitats de assegurar...

Dissabte 08 de febrer de 2020: Capafonts.Aquesta sortida d'avui, no estava programada. El company Balanyà, després de les últimes pluges que han hagut, es va oferir a fer-nos...

Dissabte 01 de Febrer: Tivissa, Pujador de Blaiet.Avui dissabte la sortida ha estat a Tivissa.Els senderistes hem estat:AntonioGerminaLluísTere RubenEnricA les 08,15,...
A la Navarro (Roca dels Arcs)

**Escalem la bonica Navarro, molt ben restaurada l'any passat pels oberturistes peça per peça. Aprofitem per escalar una variant d'entrada del primer llarg pel mig del sòcol,...
Ca n'hug berguedà vertical

-ACTUALITZACIÓ DADES-Les vies 11 i 12 tenen el mateix inici. La via 14 va més per la dreta del que surt a la guia, per la placa. Pel costat de la fisura i va la via nova 38.
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
BTT PEDRÓ DE TUBAU (1.543 metres).

Descripció de la ruta; Si esteu interessats a fer una sortida pels voltants del poblet de Sant Jaume de Frontanyà, la més popular és pujar al cim del Pedró del Tubau, al...
La Super Amics a la Serra de Queralt.

Dia per escalar amb pantalons i màniga curta avui a la Serra de Queralt de Berga, sort que les temperatures es normalitzaran diuen (tot i que el concepte normal ja trontolla)....
Tornar als orígens

The Wild Boar Rogaine a L’Espluga CalbaDiumenge, 2 de febrer de 2020Rogaine 3 hores: 2-58-12 14,1 km. 12-35 x km. 330 desnivell positiu 10 fites 54 punts 15è de 22...