Ae

Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
Planetes Transparents al Serrat dels Monjos.

Els pasos en si no són pas lletgos i la via és variada,però constantment creuem feixetes i trams herbosos que fan que la roca tingui molts panys bruts.M'ha semblat que durant...
Perillosa maria

DIVENDRES, 19 D’ABRILSeguim en Setmana Santa , i cada vegada menys companys poden sortir, despres d’escalar dimecres i on l’Antonio va dir-nos que no podia sortir, vaig...
204 - Pas Tudó i pas de n'Argentó 18-4-2019

Aquest és un itinerari exigent pel fet de que el territori està envaït per una vegetació exuberant i sobretot espinosa. La ruta s'inicia a la plataforma del funicular i...
Passejada per l'Alzinar - Vallvidrera

Passejada per l'AlzinarRuta fàcil, circular. Distància: 2,94 kmLa ruta la comencem des del Baixador de Vallvidrera i anem en direcció a Vil·la...
Via sufi

DISSABTE, 13 D’ABRILAquesta setmana teníem previst fer una activitat però al darrer instant al company van sorgir-li compromisos i va tocar improvisar i cercar una...
Geitgaljetind (1085 mts.) el Rei de Lofoten.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Nordeca Svolvaer 1:50:000Us paso les fotografies d'aquest gran cim, durant la setmana, espero acabar aquesta piulada i les...
Cincuentones al Serrat Alt.

Cinc bones tirades per gaudir de l'escalada de bavaresses,díedres i xemeneies,llàstima de les feixes que hi ha entremig.La via segueix una lógica linea fissurada sobre bona...
Rundfjellet (803 mts.) per la cara nord.

Tercer dia d'activitat a Lofoten, avui volem anar a fer un clàssic de la zona: el Rundfjellet (803 mts.) però pel seu vessant nord. Aquest cim es pot fer pel nord i pel sud,...
Pilan (700 mts.) i Sautind (596 mts.)

Avui segon dia d'activitat a Lofoten, el temps continua més o menys igual. El pronòstic ens diu que el dimecres 17/4 serà el millor dia, per tant reservem aquesta jornada per...
Rocamaura Antenes.

Es tracta del sector on es concentren els itineraris de diversos llargs de Roca Maura.Aquí hi trobarem desde via esportiva per fer només amb cintes fins a rutes d'artificial...
Via AFRODITA. Peña Predicadera. Sierra de Guara

Dissabte 30 de març de 2019Tornem a Predicadera per acabar un via que voliem fer fa temps degut a les pluges i a quest cap de setmana i amb molt bones prediccions...
Josep Nieto a la Pastereta Oest.

Menys equipada que les seves veïnes Vilmanbar i Funció Clorofil.lica també escalarem un fantàstic mur.A L2 el joc consisteix en no xapar els bolts de la Funció...
Vies rea silvia + el jefe de santa ana

DIMECRES, 10 D’ABRILCom és normal de cada setmana el dilluns comencem a moure tecles per preparar la sortida de dimecres i aquesta vegada ha mogut fitxa el Josep, que en...
Pels serrats de Lord i Sòbol

30.03.19  Sortida col·lectiva al Solsonès, on hem fet un tomb per la Mola de Lord i el serrat de Sòbol, dues formacions de conglomerats que s’aixequen, respectivament,...
Montserrat - La Codolosa - Via Punt Verd.

Repassant les vies que hem fet a la Codolosa ens hem donat compte que n'hi havia una que se'ns havia escapat. La Via Punt Verd és la via que hi ha més esquerra de la paret,...
Canal NOBITA al Pic de la Dona. Ull de Ter

Dissabte 23 de març de 2019Aquest dissabte em porten a una zona nova d'Ull de Ter que jo no coneixia, be, el Pic de la Dona si que el coneixia i l'he pujant uns quants cops,...
Pols inesperades: Port del Comte

Ens apropem a Port del Comte a veure si la méteo ens regala una finestra entre precipitacions diverses i d'aquesta manera podem tastar una mica de neu pols. Ja de bon matí...
Sumant metres a Vallter 2000.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Recorregut del dia d'avui marcat al plànol de l'estació. La previsió meteorològica per aquest dissabte al Pirineu no...
Teixeda de Cosp. Cardó

14 de març de 2019 L'itinerari que us presento, un altre cop a Cardó, ens porta a visitar una raconada espectacular: la Teixeda de Cosp. Un bosc d'unes 5,8 ha. de...
Via sanchez reynald

DIMECRES, 03 D’ABRILAquest dimecres tinc molts números de no poder sortir a escalar. La meteo no és gaire encoratjadora i per si fos poc, tinc obligacions familiars que em...
Un, dos, tres; pica paret!

Coma del Forn ( 2.683m) Tavascan, Pallars.Només ha nevat una vegada en tot l'hivern. Hi hem arribat exprimint les bondats de l'abundància de finals de tardor i en sortirem...
El Caragolet

28-03-2019 Monestir El caragolet Via  : El CaragoletAvui teníem que ser tres i em sigut dos, a sobre el que ha fallat es el amant de venir a Montserrat i es que cada cop...
Itineraris per la repressió franquista de lleida

Aquest dissabte, conjuntament amb la regidoria de Drets Civils de la Paeria hem organitzat una caminada-cultural al voltant d'alguns dels escenaris de la repressió franquista a...
Torracollons al Serrat de la Corona

Una gran fita  marca el peu de via , el primer llarg arrenca per un regalim blavós i la roca a estat molt sanejada, es la raó dels quatre pitons i d'aquí saltem a un...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...
Bendita Decadencia. Peña Montañesa

La realidad se presta a múltiples interpretaciones, es líquida y voluble como nuestros tiempos, maleable como mi propia ética.Sensación curiosa, la de abrir sin más...
Sant Quirze de Pedret. Cal Rosal- Cal Rosal

Excursió realitzada el 31/3/2019Tal i com indica el títol de l'entrada i com es podrà confirmar a la ressenya, el motiu d'aquesta excursió no és cap altre que el de visitar...
Quercus

23 –03-2019 Berga Santa Maria de Queralt Via : QuercusQuin dia ...!!!! d’estiu total i quina collada que som ....!!! set aspirants a gaudir de valent i be que ho farem al...
Via costo de agosto

DISSABTE, 30 DE MARÇPer aquesta setmana teníem pensat fer una vial llarga, però compromisos de darrera hora han fet que els nostres plans se’n vagin en orris i tinguem que...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...
Roca Melera i Creu de Santos. Cardó

3 de març de 2019Potser és la mística de l'antic desert carmelità, amb les seves ermites disseminades per tota la vall, i unides per una extensa xarxa laberíntica de...