Ager

Puig dels tres vents

El Puig dels Tres Vents també conegut com dels Tretzevents es troba a la comarca del Conflent i forma part del nucli de muntanyes del massís del Canigó, Prenent com a...
Graons sikats

Malalts de roca, V+ (135 m) Coll Roig, Montgrony.Sortim de l'aparcament amb el Roger direcció la paret. En tenim ganes, fa molts mesos que no escalem. Les últimes setmanes...
La Delgada linea de la vida.

En general ens ha agaradat,suposo que és d'aquestes que s'acabarà convertint en clàssica.Sense tenir cap tirada espectacular tampoc en te cap que sigui lletga.La roca és...
Màquina Total a Àger.

Una via més d'Àger,sinó anem una mica sueltos amb el tema de la finura farem força Ae.S'ha de dir que els Ae's són sobre burins prou sans i amb passos llargs de manera que...
Ath Montpius damb BTT

Distància: 30 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat tècnica: mitjana-alta.Punt de sortida: Vielha.Durada total: 6 h.Sortim des de Vielha i per asfalt arribem ràpidament a Gausac...
Volta al Montsec de Tost

var Latitud_sortida = 42.287095; var Longitud_sortida = 1.495125; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
#ultramegatrailextremmaifemcim

Dissabte 4 d’abril de 2020 – 21é dia de confinament (24é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
Fent memòria (l'agulla del embut)

03  DE DESEMBRE DE 2011VIES "EL BLUES DEL GAMARÚS, EMPATIA, EL NIÑO DE LA MERCOMINAAvui hem quedat amb el Josep per anar a Ager, és un d’aquells llocs que encara que...
El Timbaler del Bruc, via Francesc Sardans

Aquí estic, sota l’impacte del confinament forçós i intentant recordar quan i on va ser la nostra darrera escalada abans de que s’imposés l’estat d’alarma per la...
Via antipsicotica

DISSABTE, 07 DE MARÇAquesta setmana sortim amb l’ intenció d’anar de descoberta a la zona de l’Alt Urgell.Com sempre sortim del Bruc i aquesta vegada som quatre . El...
U-O no tinc por. Peña de Sin

No és una més.Podria ser la clàssica, homogènia en sisè i dos trams curts de setè grau que poden trampejar-se.Bona pedra, bona línea, i molt de gust en l'apertura.El...
Ferrades de la Pertusa

9.02.20  El primer cap de setmana de febrer, el grup de “ferrateros” reprenem l’activitat que més ens agrada: tocar ferro! La zona escollida és l’alterosa cresta...
Tope Clàssic a Àger.

Com el seu nom indica es tracta d'un recorregut tope clàssic. Si ens atensem a aquesta via ens trobarem amb una escalada variada sobre una roca boníssima malgrat que als...
Mos agraden TOTES... i anar fent

Pateixo una malaltia que empitjora, un virus incurable que m'intoxica cos i venes.Estic enganxat al verí de les apertures.Faig un viatge de sis dies a Oman i m'enduc...
Prou de Romanços.

Ens ha agradat molt,ens ha fet escalar a totes les tirades.Jo no és que tingui gaire memória ni criteri però el cinquè llarg és un dels més ben parits que recordo haber...
Donec Perifician.

Diria que és una via força guapa i variada.La cova,la posterior sortida al buit,les plaques mantingudes de sortida,els flanqueigos i els díedres del comemcament...te de tot i...
Vies el chico moñon + ermitaños

DIMECRES, 15 DE GENERAquesta setmana tan sols sortim el Joan i jo i la proposta que va fer-me és prou interessant i còmoda, tot i que una de les propostes ja l’he fet ,...
Josep, elena i oriol

DIUMENGE, 12 DE GENERAquesta setmana hem quedat en sortir amb el Guillem, que fa molt temps que no coincidim sempre e escalar amb el teu fill.De les propostes que fa sembla que...
A la Tak Mahal (Serrat de St. Miquel, Àger)

*** luxe de repe de la Tak Mahal a Àger, acabada fa un anyet amb el bo del takband Jordi Marmolejo. I quin gust repetir-les amb tot net i polit (quan el grau va a la...
A la Josep, Elena i Oriol (Àger)

**Escalem la bonica Josep, Elena i Oriol als puntals, les vies obertes amb sentiment és com que sempre guanyen.  Ben bona línia ben trobada, amb dos llargs finals...
Culebra bastarda

DIUMENGE, 29 DE DESEMBREAvui , si que definitivament és el darrer dia d’escalada d’aquest any.Sortim tres companys i a darrera hora s’apunta un quart, millor perquè...
Pala Alta, via Brothers Ruiz

27.11.19  La Pala Alta, amb els seus 950 m, és el punt culminant del Mont-roig, una allargada serra situada al sud del Montsec i que representa el primer entrebanc...
L'enigma de la jana

DIMARTS, 19 DE NOVEMBREAquesta setmana per necessitats familiars tinc que sortir dimarts si vull fer alguna escalada, però tots tenim el nostre calendari muntat i costa trobar...
Gaudint del silenci

Invasió Siberiana, 6b (140 m) Paret de l'observatori, Àger. Sis anys enrere el plaer de silenci ens captivava de cap a peus. El silenci en aquestes contrades significa la...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Esperando el Parche de Morfina.

Una de les darreres creacions d'Àger que pot arribar a esdevenir clàssica.Es tracta d'un itinerari prou variat malgrat desenvolupar-se majoritariament sobre terreny...
Via Silenci. Paret de l'observatori. Ager

Aquesta tardor ens apropem a Ager per estrenar la guia nova que ha publicat en Luichy.Comencem per aquesta bonica i recomanable via anomenada Silenci. Nom, que no entenem...
Castell de Sant Llorenç d'Ares

12.10.19  Les restes del castell i l’església de Sant Llorenç d’Ares o de la Roca es troben situades damunt d’un penyal abocat al barranc de la Pardina, al primer...
Nova guia Montsec Oeste.

Ja tenim a les mans la nova guia del Montsec Oeste.Després de 30 anys gastant les pàgines de l'anterior edició, que clarament havia quedat obsoleta,crec que aquesta ha sigut...
Tossal de Mirapallars. 100 cims

23 d'agost de 2019Segona jornada pel Montsec de Rúbies. Aquesta vegada per coronar el seu cim, el Tossal de la Torreta, sostre comarcal de  la Noguera,  i el Tossal...
Esperó Nordoest al Pic de la Font Negre

Bonica via de muntanya,tot i que es va repetint no és un recorregut ultrafreqüentat i clàssic.Això farà que en alguns trams concrets haguem d'apartar el líquen de la...
Sant Mamet. 100 cims.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
The Needles, 6c/A1 (450 m.), Tossal de Baciero

Aprofitant aquesta entrada de Luichy , anem a visitar un racó de món fantàstic, amb unes vistes àmplies sobre Turbó, Cotiella, Posets, Aneto, Beciberris, ... Sembla que es...