Agulla petita d amitges via giraud entrant per la directa

La Directa Estel a la Roca Gran de Ferrús.

Bona jornada d'escalada avui a la Roca Gran de Ferrús repetint la Directa Estel, feia tants anys que l'havia fet que ja no recordava lo bonica que és (Jul-03) i, si a més a...
MONT-ROIG. AGULLA DELS PELATS. Via RESOL.

11/01/17. Tornem al Mont-Roig, la boira avui no serà cap inconvenient per escalar, com ho va ser fa uns dies.  DADES Primera ascensió: 5/03/2014Per: Josep...
IVª AGULLA DE COMALESTORRES. Via BLUES

14/07/16. Després d’escalar a Escales, per escalfar en una via equipada, ens arribem fins a la Presa de Cavallers on ens rep un vent gelat, auguri d’una “nit del...
Gran Paradiso. Directa a la paret NW

El cap de setmana anterior teníem possibilitat de marxar, i vam veure que al Gran Paradiso el temps i els condicions coincidien: bones!! Així que vam preparar l'escapada,...
Ratafia a la Filigrana, i Agulla de l'Arbret

Un dia d'aquests de temps variable, vam anar a Agulles amb l'Albert. Una opció que ens permetia una escapada raonablement ràpida cap al cotxe en cas de molt mal temps..., tot...
Somiada agulla de coll de port

Inici de la viaPrimer llargL'any passat vam estar equipant vies esportives a l'agulla de Coll de Port (a la carretera de la Coma a Tuixent). Sempre m'havia fet il·lusió pujar...
Granet de granit: agulla ferrusola

Espero del 4rt llargTé renom d'agulla de difícil accés però la veritat és que nosaltres vam anar a tiro i sempre per un corriol ben fitat.L'agulla Ferrusola (mira que...
Via: Directa del pagès (serrat Alt, Ager)

Bones, aquesta serà la primera piada d'algunes vies obertes ja fa temps que desde que varen tancar le Web dels resenya no estan publicades enlloc! Aixi ara aniré remenant pels...
Via

Via " Directa Carla Alarcón"

Us explicava la setmana passada que amb el Toni havíem començat a obrir una entrada directa a la via Carla, i com que només ens faltava una tirada per acabar-la, aquest...
Vicenç Soto (MD). Agulla de l’Arbret

Agulles, un lloc privilegiat, un indret de Montserrat per gaudir de les vies més senzillament estupendes per escalar. Dos, tres llargs, de vegades fins i tot quatre. Fàcils,...
A la GAM de la Portella Petita (Montserrat)

**Aquest dia enfilem a veure la posta del sol i la sortida de la lluna plena des d'aquesta bonica agulla ben encarada a ponent, de tan fàcil accés, i fàcil escalada....
Les Momietes. Agulla Mare i l'Aglà. Vies Normals

Mireu que fa anys que volto per Agulles i sempre les havia vist des de el refugi o escalant la cara Oest de la Miranda de les Boïgues. Mai havia pensat en escalar-les. Les...
Puig de Cabrafiga, una petita gran volta!!!

A mitjans de Maig un grapat de Trempapics vam fer un volt per un contrafort de la Serra de Llabería ben visible des de gran part del Tarragonès.Vam sortir de Pratdip, poble de...
Toran, Cumedan, entrant de boires i aigua.

13 d'agost del 2013La tempesta que ens foragità de la Ribagorça deixa boires residuals que s'aferren als vessants i que el nord conserva i afavoreix més de l'esperat.Caminar...
La Directa Anna a la Roca Gran de Ferrús.

Ja tornem estar en un estiu d'aquells que s'estira com un xiclet. La temporada pirinenca ja la vaig tancar i ara aprofito per fer vies en aquelles parets que hi fa fred a...