Agulles

Sant Salvador del Corb (958 m)

Dissabte 24 d’octubre de 2020Hora de sortida: Set del matí.  Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.  Temps aproximat: 5 h (9,6 km)  Desnivell: 500 m...
Aresta bruc a la piràmde d'agulles

La colla decideix anar aquest dissabte a Montserrat, costa decidir molt on, però finalment decidim anar a la Piràmide. Quan em passen la ressenya penso... nen aquí hi ha...
Planeta Galayos, dimensió Gredos

Setembre 2020- Galayo: prominencia aguda de roca pelada que se eleva en un monte -I em pregunto com un nom àrab ha acabat definint un ventall d'agulles de granit, esmolades com...
Les Dames i la Canal de l'Ermità Mort

Hem tornat una vegada més a Montserrat, aquesta vegada per fer una activitat combinada amb pujada per la via ferrada de Les Dames i descens per la Canal de l'Ermità Mort. Una...
Sols per a friquis: les agulles dels pallers

Fa dies em va dir l'Aleix que li faria il·lusió anar a fer les agulles dels Pallers. Vaig pensar que friqui!! Crec que vol arribar a fer totes les agulles de Montserrat,...
Cabra salvatge

Si teniu la sort de poder anar tot sovint a la muntanya de Montserrat, segurament en més d'una ocasió us topareu amb algun exemplar de cabra salvatge; mascles amb grans...
Ruta històrica de Can Maçana

6.09.20  Curta però interessant matinal al voltant de Can Maçana, a l’extrem occidental de Montserrat, per on, sense entrar al massís, farem un tomb per les restes de...
Escalada a la Plantació i els Gorros

Hem tornat a Montserrat per fer un parell de vies per la zona de la Plantació i els Gorros. Com en la nostra darrera visita a Montserrat, hem triat vies de la col·lecció d'en...
Excurció circular per la pedriza.

22/09/20. Després de l'ascensió al Ocejón, marxem cap a la Pedriza. La Pedriza és l'escola d'escalada per excel·lència de Madrid, avui però només hi farem una excurció....
ROCA ENTRAVESSADA (2.928m) i PIC DE MEDACORBA (2.913m)

Alçada mínima: 1.567m Alçada màxima: 2.928m Distància: 13,4 kmTemps empleat: 8h45m (aturades incloses) Desnivell + : 1.492m Desnivell - : 1.509m ARINSAL – REFUGI PLA DE...
El rap del niño

DIMECRES, 19 D’AGOST Avui és el segon dia d’estada dels Rosillo al càmping, axó vol dir que podrem sortir a escalar, però desprès de la pallissa a caminar del primer...
La Punxa dels Flautats, via Aleix

10.08.20  Sempre que arribem al pla de la Trinitat, em fixo en un conjunt d’esveltes agulles que tanquen l’horitzó pel nord i s’alcen cap al cel com tubs d’un...
Tuc de Ratera (2863 m.)

Considerat un dels cims més accessibles d'Aigüestortes, aquest qualificatiu de cap manera desmereix una visita al Tuc de Ratera. A cavall de la Val d'Aran i el Pallars...
Seguint les passes dels maquis pel cadi

L’altre dia vaig pujar als prats de Cintarro i vaig recórrer uns trams tan encisadors que he volgut repetir la sortida en sentit invers i trobant sorpreses que captiven a...
Nova Etapa Dintre del Covid-19

Bueeeno.... Mica a mica ens van obrint les portes per poder sortir al carrer. Ara ja podem fer alguna que altre sortida, pero sempre...
Núria

Novembre 1985                 Montserrat Agulles Bola de La Partió Via  :  Núria...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
Via misteri

DIUMENGE, 28 DE JUNYDesprès de sortir dijous per culpa de les festes i revetlles, aquesta setmana toca sortir el diumenge.En la roda de contactes coincidim en sortir amb l’...
Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...
Puig d’Agulles (654 m)

Dissabte 27 de juny de 2020MatinalHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.Temps aproximat: 3 h 30 m (7,7 km)Desnivell: 340 m (acumulat)Dificultat:...
Plans Bagà

var Latitud_sortida = 42.232503; var Longitud_sortida = 1.879522; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...
GR92: Sant Climent de Llobregat - Garraf

Quan amb el grup de caminadors del GR vam recórrer el GR92 em va quedar pendent, entre altres, l'etapa de Sant Climent de Llobregat a Garraf. No recordo per quin motiu vaig...
Dibuixos confinament

En aquest mesos de confinament una de les activitats ha estat dibuixar muntanyes. No em considero un bon dibuixant però m'ho he passat prou bé traçant les línies i les...