Aigua

PIC O CIM DE LA MORT (882,6 m) pel GR 171-3

Cim o Pic de la MortCIM: Cim de la Mort (482,6 m) pel GR 171-3COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 11 min (37 min +...
PIC o CIM DE LA MORT (482,6 m) des de Gandesa

Cim de Pic de la MortCIM: Cim de la Mort (482,6 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 14 min (39 min + 35...
TOSSAL DEL BALINYÓ. Via SPHYNX .

12/06/19. Aprofitant què va ploure ahir i han baixat les temperatures, ens arribem al Tossal del Balinyó per fer la darrera via oberta el passat abril. Aquesta via va a la...
Normal a l'Agullola de Rupit . Pla de Fabregas.

La setmana passada ens endinsem en el que per a mi es el millor i mes bucolic lloc per escalar de tot Catalunya, doncs el seu taranna li dona un aire de grandaria ,magestuos...
Tossal Llisol (1.326 m.)

var Latitud_sortida = 42.216554; var Longitud_sortida = 1.868320; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mulhacén, Cerro de los Machos i Veleta

Avui hem fet l'etapa reina de la nostra travessia per Sierra Nevada. Una llarga etapa entre en refugi guardat de Poqueira i el refugi-vivac de La Carihuela. A més, pel camí...
**** Travessa Cabo de Gata, camins del sud

Quatre dies de màgia, 8 - 11 de maig de 2019 Sempre m’he preguntat d’on venia aquest nom, doncs els gats no els faig gaire mariners, també és veritat que la meva...
La Riera de les Gorgues

Aquesta riera ha sigut la gran desconeguda pel gran públic excursionista, gràcies a les xarxes  i a la navegació per internet aquest desconeixament, però, a anat a...
Paret d'Àger, via Montsiciana

23.05.19  Entre la gran varietat de vies que el nostre company Joan Prunera té ressenyades al seu blog El col·leccionista de vies, n’hi ha una que al Pau li crida...
Noruega, Stamprevtinden, The Human Timeline

El 25 de maig entrem a la paret est de la punta sud del Stamprevtinden amb un joc de tascons, alguns friends, cordes de 45 metres, 5 ampolles d’aigua i menjar per a passar...
Covalta i Aiguadonzella. Els Ports

22 d’abril de 2019Sovint, en els darrers temps, a cada entrada us parlo de la potent sequera que afecta a les Terres de l’Ebre, que a part de veure’s reflexada en...
Coves d'Anes, d'Olopte i Fou de Bor

Una jornada d'intensa activitat espeleològica visitant fins a quatre coves a la Cerdanya. L'objectiu principal era la Cova d'Anes i després volíem fer una petita prospecció...
Via exceso

DISSABTE, 25 DE MAIGAquesta setmana  hem tornat a quedar amb el Juan Carlos i com tenim per costum el dijous ens truquem per començar a perfilar la sortida.Normalment tots...
Pont d'Orient. Serra del Boix.

28 d’abril de 2019.Tot just fa 20 dies que vaig fer una ruta circular per la serra del Boix coronant el Morral de Cabrafeixet, i la Punta i Mola de la Buinaca. En el transcurs...
Camí de l'Aigua, Caldes de Boí a Boí

Camí de l'Aigua - des del Balneari de Caldes de BoíDeixem el cotxe a l'aparcament que es troba a l'altra banda del balneari de Caldes de Boí.Fem el tram de les fonts, el...
Vall de Boí

DIA 1Arribada al poble de Taüll.Camí de la Santeta. Un passeig d'1,20 Km sense pràcticament desnivell (90m).Des de la plaça de l'església de Santa Maria de Taüll la...
Jabali errante + espolon estarlux

DISSABTE, 18 DE MAIGAquesta setmana  tan sols podem sortir la Isabel i jo i tot i que el temps és força insegur, ens resistim a perdre l’oportunitat de sortir.A mida...
Turons de la Segarra

var Latitud_sortida = 41.626990; var Longitud_sortida = 1.341355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Montagut (963 m.)

var Latitud_sortida = 41.351073; var Longitud_sortida = 1.363067; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cova Calitra i Cova dels Mangotxos. Montsià

17 de març de 2019 Una altra aproximació a la zona més meridional del Montsià, entre els termes d’Ulldecona i Alcanar, per descobrir elements patrimonials i naturals...
Roc de la Guàrdia

var Latitud_sortida = 42.359650; var Longitud_sortida = 1.405510; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
Planell d'Aigüestortes a Estany Llong

Planell d'Aigüestortes-Estany LlongAgafem el Taxi a Boí que ens portarà al Planell d'Aigüestortes (1822m) des d'on iniciem el camí fins a l'Estany Llong...
Un passeig carregat d'Història. Fitor- Fitor

Excursió realitzada el 5-5-2019La ruta que avui ressenyem està basada en la ruta que varen dissenyar conjuntament la UAB i el Consorci de les Gavarres per tal de posar a...
Gr-92: de l'ampolla - a l'ametlla

Fa uns anys quan estava convalescent d'una intervenció vaig anar a l'Ametlla. Vaig fer un tram del camí de ronda i vaig dir que tornaria. Han hagut de passar 7 anys per tenir...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIA Per fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
Via torracollons

DISSABTE, 04 DE MAIGAquesta setmana vaig molt “liat” amb la feina, per això quan va trucar-me el Juan Carlos per sortir dissabte i va proposar-me una via per fer dissabte,...