Aigua

Puigs sa Torreta i de sa Font

Pujant al coll de la coma dels AsesIniciem la nostra excursió a la font del Noguer, situada en el Km. 33,7 de la carretera Ma-10 de Lluc a Sóller.(WP-01) Aparcament font del...
Puig de na Fàtima

SafareigAscensió al puig de na Fàtima (650 m) per l'aresta de ponent, seguint restes d'un remot camí de ferradura. És una excursió curta, però intensa pel tipus de terreny...
Roca Campanari. Toscar. El Port

Una setmana després de la pujada a Tosseta Rasa torno al Toscar per descobrir nous paratges d’aquest racó del Port. Aquesta vegada pujo a la Roca Campanari, passant per la...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Tosseta Rasa i Rases del Maraco. Ports

1 de març de 2020La Tosseta Rasa, la gran oblidada. A molts mapes no surt ni el topònim, però estem parlant del sostre comarcal de la Terra Alta, un magnífic mirador de la...
OMAN 7. WADI FINS. Via THREE HOLES DIHEDRAL.

Boufete lliure a l'hotel "mil i una estrelles"11/02/20. Després de les Torres de Nizwa, acabem a l’hotel per reposar forces. El dia 10 anem a canviar la roda punxada i posem...

Dissabte 29 de febrer de 2020La sortida d'avui l'hem fet aprop d'Arnes, a Les Roques de´n Benet. És una sortida de nivell moderat i que personalment crec que s'ha de fer un...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ferrades de la Pertusa

9.02.20  El primer cap de setmana de febrer, el grup de “ferrateros” reprenem l’activitat que més ens agrada: tocar ferro! La zona escollida és l’alterosa cresta...
Esquí de muntanya al Pic d'Anrodat

Distància: 9 km.Desnivell: 900 m.Dificultat: BE(A), S3.Punt d'inici: Pont de Baladosa (Vall d'Incles).Durada total: 3.30 h.Excursió ràpida i directa que demana un mantell...
Penyal des Llamp i puig des Cocó

Penyal des LlampAproximació: Per arribar al punt d'inici d'aquest itinerari, hem de prendre la carretera Ma-11 de Palma a Sóller i, un cop passat el Km 12 desviar-nos a la...
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Trescant pel qanat de la mina de vergós

Per entendre aquesta entrada haureu de llegir l'anterior PREPARANT LA SORTIDA DE SANT GUIM DE FREIXENET A CERVERA  on explico el repte personal d'en Feliu Izard que...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Muntanya de Santa Fe

var Latitud_sortida = 42.171930; var Longitud_sortida = 1.313495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de la Punta

Ascendint al primer cimL'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...

Dissabte 08 de febrer de 2020: Capafonts.Aquesta sortida d'avui, no estava programada. El company Balanyà, després de les últimes pluges que han hagut, es va oferir a fer-nos...
Volta als poblets de la vall de Sóller

Font des PujolUna passejada senzilla i agradable, que enllaça Fornalutx amb Biniaraix a través dels camins des Creuer i de Monnàber. Entre horts de tarongers, arribem al...
Investigant el qanat de freixenet a cervera

(Estem treballant per vostés, encara no està acabada aquesta entrada. Perdoni les molèsties)En Feliu m'anima a presentar-me les seves investigacions al voltant de la...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
Vallter – Mantet (poble)- Vallter

Dimecres 29 gener 2020Distancia      15,2 kmDesnivell    1.180 mAprofitant les nevades a cotes baixes de la super llevantada Gloria, no...
Miradors de la Mola de Son Poquet

Carretera del VergerL'excursió comença a la vila d'Esporles, a l'inici de la carretera del Verger, anomenada Costa de Son Tries.(WP-01) Esporles (Costa de Son Tries) - 0,0 km...
Corsarios

DISSABTE, 25 DE GENERAquesta setmana tot i que la meteo diu que dissabte no serà gaire bo, decidim sortir. (portem tota la setmana tancats a casa per culpa de la turmenta...
Aladaglar 1º part. informació pràctica

De fet no sé gaire com començar aquesta entrada.… Ens va agradar conèixer aquest lloc remot, autèntic, inalterat i espectacular, que semblava que haguessim anat al...
GR-92: Tamariu - Begur (260 m)

Dissabte 18 de gener de 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 45 m (12,2 km)Desnivell: 730 m (acumulat)Dificultat (1):...
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
Puig dels Boixos i Mola de Son Pacs

Pont a S'Estret de ValldemossaEl punt de partida és s’Estret de Valldemossa (Km 14,4 de la carretera Ma-1110 Palma a Valldemossa). Devora el pontet de la carretera antiga,...
Llafranc - Tamariu

var Latitud_sortida = 41.895189; var Longitud_sortida = 3.193092; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...