Aigua

Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
Puig dels Boixos i Mola de Son Pacs

Pont a S'Estret de ValldemossaEl punt de partida és s’Estret de Valldemossa (Km 14,4 de la carretera Ma-1110 Palma a Valldemossa). Devora el pontet de la carretera antiga,...
Via latok

DIUMENGE, 22 DE DESEMBREFa un temps fent una batuda per Internet vaig trobar una ressenya que  va cridar-me l’atenció, però no era el moment d’anar-hi i va quedar a...
Via latox

Cova de la Taverna

La Cova de la Taverna està situada en el Parc Natural de la serra de Montsant, al costat del Pantà de Margalef. És una cova singular perquè ressegueix el curs subterrani del...
Els cims de port del comte pel vessant sud

L'altre dia us vaig explicar l'ascensió des del vessant nord (estació d'esquí de fons de Tuixent). Avui faré la descripció des de l'estació d'esquí alpí de Port del...
Cercant a chillida per barcelona

De tant en tant em toca anar a Barcelona. No m'agrada anar als llocs turístics però trobo que hi ha moltes raconades molt interessants i que aprofito per descobrir. Té un...
Via Tripijocs al Folló.

Proposta ideal per començar a fer bricolatge amb els ferros sense massa compromís;jugarem a equipar dos o tres passos entre parabolts de manera que en cas de fallar volarem un...
Passejant pel Bellestar

26 d'octubre de 2019Dins del calendari d'activitats del Parc Natural de la Tinença de Benifassà, el passat 26 d'octubre vam portar a terme una "Passejada cultural pel...
Jardins del Palau de Pedralbes

Descobrirem uns jardins senyorívols amb una gran varietat d'arbres, arbustos i plantes. Camins que ens conviden a passejar i a descobrir racons íntims i...
De camí a Castell de Cabres.

19 d'octubre de 2019Tanco la intensa jornada per la Tinença de Benifassar, després de visitar la zona de la Mola de Mitjavila, al Coratxà, per anar fins al poble de Castell...
Pegotrail,bona cursa!

Arriba la segona cursa del Circuit Trail al poble de Pego i el seu perfil era dels que m'agraden,dos pujades fortes i dos baixades corredores. En el record la meua...
Suspiros almendrados

DISSABTE, 16 DE NOVEMBREDimecres passat vaig poder sortir i provar com va la recuperació, però això de fer vies fàcils , te un problema, sempre en tens ganes de més, no...
Font de la Tosca i gorgs de la Masica

9.11.19  Agradable passejada de tardor pel sector comprès entre Vallfogona de Ripollès i el vessant nord de la serra de Milany, a través de boscos i torrents que baixen...
Passejada pel riu Cervol. Traiguera

14 de setembre de 2019 Segueixo fent inventari de les sortides del calendari de Terres de Cruïlla del 2019. Ara us presento la 8a sortida que es va portar a terme el...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
Etiòpia (Nord) i Djibouti.

Mapa Gizi 1:2.000.000, en línia continua trajecte en 4 x 4 i discontinua en avió.Ben d'hora al matí sortim de Debash i conduïm fins a Gondar on visitem el més que...
Puig de la Força, Cingles de Tavertet

Dimecres 13 novembre 2019Club Nàutic de Sau, Riera de Balà, Tavertet, Puig de la Força, Club Nàutic de SauDistancia     12,51 kmDesnivell     ...
Cueva de los arnales

Aprofitant que estem a Bujaruelo i que avui és dia de tornada cap a casa i podem disposar de tot el matí per fer alguna altra activitat  de baixa intensitat, ens dirigim...
La Lloma Llarga

27/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Alta, la ruta de hui transcorrerà a cavall entre els termes de Llíber i Benissa, els quals formen part de la Vall de Pop,...
Moleta de Son Cabaspre per la Gran Canal

Moleta de Son CabaspreUn itinerari matinal i circular. Sortim del camí de la Coma d'en Llobera (Esporles), una pista de terra tancada amb una barrera. Des del mencionat camí,...
Visita a Bulgària

Vam entrar a Bulgària pel Sud-Oest ja que veníem d Grècia.  A la frontera, malgrat ser  simple i una mica caòtica, tot va anar...
El reflex del riu de Montserrat

Francesc Casanovas, 6a (180m)Els Plecs del Llibre, Montserrat.*Aquesta via es troba en una zona sotmesa a regulacions.Arribem a terra. Una pujada xafogosa, cinc tirades ben...
Travessa al Golfet de Falaguer

Al sud del Cap d’Oltrera s’hi forma el Golfet del Falaguer, un indret de difícil accés on trobem alguns penya segats prou interessants per a l’escalada...
Al voltant del tossal de Cambrils

27.10.19  El darrer diumenge d’octubre, i ja ben entrada la tardor, iniciem les sortides mensuals programades, també conegudes com “Les excursions del Samarra”....
Etiòpia (2ª part) i última al sud.

Mapa Gizi 1:2.000.000El quart dia sortim d’Arba Minch direcció al sud, triguem una mica més de dues hores en arribar al poble de Konso on passarem l'última nit d'aquesta...
Etiòpia (1ª part)

Mapa Gizi 1:2.000.000Aquest any amb la Irene hem escollit les nostres vacances a Etiòpia i Yibuti, dos països de l'Àfrica negra. Per nosaltres serà el primer contacte amb...
Viladrau: aigua i paisatge

Viladrau és sens dubte un dels indrets del Montseny amb més possibilitats per fer itineraris de muntanya, amb l'aigua i el seu paisatge com a ingredients principals. Us...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Volta pel Rafal i la Coma des Bous

Son TorrellaUna excursió de recorregut circular, ideal per aquesta època de calor, ja que discorre la major part per dins el bosc. Amb un tram (la coma des Bous) pràcticament...