Aigua

Cova del Drac. Tinença de benifassà.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial; min-height:...
Al peu de les Gavarres. Cruïlles- Cruïlles

Excursió realitzada el 15/9/2018Caminada senzilla que ens acosta als contraforts de les Gavarres a la zona del Puig d'Arques, travessantel Pla de Salelles, el veïnat de Les...
Abans i després

Embarquement Immédiat, V+ (200m)Muralla de Cap de Long, Massís del Néouvielle.L'Insoutenable Légèreté de l'Être, 6a+ (155m)Muralla de Cap de Long, Massís del...
Cova Balaguer i Cova del Mal Pas. Els Ports

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} Estiu del 2018Tot i la...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...
Via estat de gracia

DISSABTE, 01 DE SETEMBREAquesta setmana estem tots dispersos, uns encara de vacances, altres amb compromisos, però finalment la Isabel i jo coincidim  i podrem sortir.Li...
Pessons, cresta del Gargantillar

La cresta del Gargantillar (a sobre) és una d'aquestes escalades senzilles que ens regalen les crestes andorranes. Una aproximació llarga però agradable, bona roca granítica...
En piragua pel delta de l'ebre

A vegades els bons moments apareixent quan menys t'ho esperes, de sobte allo que no t'esperaves pero que ben segur desitjaries, es fa realitat, i això és el que ens ha...
Comiat d'estiu: tuc gran de la sendrosa

Segurament pel calendari, aquesta serà la meva darrera sortida a Pirineu a l'estiu. He escollit un cim de la llista dels 100 cims - perquè m'ajuda a sortir de casa. De fet fa...
Turon de Néouvielle (3.035 m) en travessia

L'etapa d'avui era el que podríem dir l'etapa reina de la nostra ruta pel Néouvielle, ja que hem fet, en travessia, un dels cims més característics del massís, el Touron....

La Trampa

Fa un matí bonic, de bona temperatura i cel clar. Tot és lluminós i convida a fer un tomb. Hi anem. Amb el cotxe, és clar. Cap a la carretera de Nonasp. Aturada preceptiva...
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
Indi sediciós

DIUMENGE, 19 D’AGOSTEn plena canícula és tan difícil trobar companys, com posar-se davant l’ordinador per fer les piulades, i ara a principis de setembre et trobes que...
Reflexions d’un matí d’estiu.

Aquest hivern passat, exercint la meva professió, estava amb un grup d’alumnes allà on acaba la carretera asfaltada i comença el Trabucador, amb la il·lusió i el...
Camí de l'Alsina

28-07-2018 Santuari Mirador dels Ermitans Via  :  Camí de l’AlsinaEl Víctor me envia un “guazap” per sortir dema dissabte, Jo ja me havia fet a la idea de...

Desig de granit: espolon del pino

El granit té una duresa de roca que enamora amb apassionament per la seva noblesa. Personalment - accepto la divergència - és la pedra que més m'agrada, segurament perquè...
Dent d'Orlu, via Tapas Sans Dalle

19.09.18  Enmig de l’alta vall del riu Arièja (a la comarca francesa de les Vals d’Acs), s’alça l’imponent pic de Brasselh (2222 m), un ullal de roca blanca més...
Siuranella: territori perdut pels excursionistes

He anat d'excursió pels vols de Siurana i crec que és un territori que hem perdut els excursionistes de sola de bota i que ens han pres els escaladors. Totes les parets estan...
Sasso di Bosconero

El Sasso di Bosconero és el cim més alt del massís de Bosconero, o del Bosc Negre en venecià. Queda relativament a prop de la meva base de Longarone, i em gràcia d'anar-lo...
Font de la Caparrella. Serra del Boix

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Mirador dels Tossals i Pont de les Canals.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px Arial; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px...
La Montaña Mágica de Aragón: El Turbón (2.492 m)

El Turbón es por excelencia la montaña mágica de Aragón, numerosas son las leyendas que rodean está mítica prominencia que se eleva más de un millar de metros sobre las...
Olimp (2.918 m.)

var Latitud_sortida = 40.083982; var Longitud_sortida = 22.406928; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Meteora (2)

var Latitud_sortida = 39.707693; var Longitud_sortida = 21.625314; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Roca Foradada – Vall de Pi (1.766 m)

Divendres 17 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 6 h (18 km)Desnivell: 700 m (acumulat)Dificultat (1):...
El Pic de Tour (2978 m.) i el Lustou (3023 m.)

Amb l'objectiu inicial de fer el pic de Lustou sortim de l'àrea de picnic de Fredançon, a la vall de Rioumajou, en un dia que havia de ser assolellat però de moment ha...
Font de Paratella

Per anar a la Font de Paratella, no vaig a descobrir Amèrica ara, sols cal seguir la carretera que va de Benissa a Sant Jaume o Benimarco i en passar sobre el túnel del...
Escurçó, 6a+/A1 (180 mts), Peladet

Re-equipada amb l'esperit original, no és mala via i ens fa escalar malgrat que el grau digui el contrari. Comencem tard i ja tenim clar que tindrem pocs llargs a l'ombra. La...
Propostes amb gel!

Hola a totes! Aquests dies calorosos, en què adults i infants estem aixafats, amb ganes de refrescar-nos i remullar-nos, són ideals les propostes amb aigua i amb gel, podrem...
Torrent de Mossers

El Torrent de Mossers és un barranc relativament fàcil i curt, tot i que té alguns ràpels de bona mida, de fins a 25 metres. Està ubicat a l'Alt Urgell, a prop de la...
Vsita a dinamarca

A principis de Juny vam creuar Dinamarca  com part de l’ itinerari cap  a Noruega. Però abans d’arribar a terres daneses vam visitar la ciutat alemana de...
Ascensió al tian shan: 30 let blksm peak

En el post anterior he explicat el trekking que vam fer pel Kirguizistan però els companys del Centre Excursionista de Lleida vam voler fer una muntanyeta de 4000 metres i aixi...
Per les muntanyes de tian shan al kirguizistan

Si mires aquesta pàgina és perquè estàs interessat en el remot país del Kirguizistan (o Kirguistan). Si vols anar de viatge el meu primer consell és que hi vagis. Així de...
Riu Cervol i Cova Fumeral

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 23 de juliol de 2018Us...