Aigua

Pitufos

DIUMENGE, 17 DE JUNYPoques vegades una via “ aparent ment fàcil” em deixa aquest regust a la gola i no sé si ha estat la tensió que hem passat o la calor, però hem...
El camí dels alamalivons

Ressenyes del LlorençAra fa 8 anys que vaig escalar amb el Jaume la via "Arantxa al país dels sons amagats" . El lloc és molt maco i, encara que la roca no sempre és de...
Avançades de Sant Joan. Tortosa

Aquesta vegada us presento un passeig per la història. Una passejada pel nostre patrimoni proper, que considero que per la seva ubicació un tan amagada, és un gran desconegut...
Via catalana + tornasol

DIUMENGE, 10 DE JUNYNova setmana de negociació amb la meteo.... je je és un dir perquè vagi on vagi acabo mullat.Aquest setmana amb en Pere optem per tornar a baixar als...
PEÑA PREDICADERA. Via AFRODITA.

11/06/18.Marxem cap a l’Aragó i fem una parada a la Peña Predicadera. El temps encara aguanta i el sol no acaba de ser intens. Què agradable què és aquest solitari racó,...
Gorja del Gravet

Avui hem iniciat la temporada de barrancs amb el descens de la Gorja del Gravet, un barranc curt però intens amb un magnífic ràpel de 30 metres i amb un gran ambient...
De Cardona a Castellfollit del Boix

Quedem al voltant de les nou al Bar-Restaurant el Parador a la Coromina, on després d'un bon esmorzar iniciem la ruta direcció a Segalers per tombar tot seguit cap a Sant...
Roca maura

DIMECRES, 06 DE JUNYUna setmana més sota l’ amenaça del mal temps. Començ la setmana i la ronda de trucades per trobar company i el més important, un lloc per escalar...
Tres vies a malanyeu

DISSABTE, 02 DE JUNYSeguim amb la mateixa tònica de sempre, - fugir de la pluja-. Aquesta setmana ens trobem cinc companys , en Joan, el Xavi, l’Eric i el Josep .Mirant la...
Memòria Selectiva i Normal a la Formiguera

25.05.18  Agafant al vol una d’aquestes rares escletxes de bon temps, em Jaume, l’Alfons i jo l’aprofitem per escalar un xic més enllà de Montserrat i ens arrisquem...
Tomir pels passos de sa Regata i d'en Reynés

El punt de partida es situa a l'àrea recreativa de Menut II, en el punt quilomètric 16,400 de la carretera Ma-10 d'Andratx a Pollença. (WP-01) Àrea recreativa - 0,0 km - 0...
Estudiosos del Massís al Frare de Baix.

A la primera tirada la roca te una capa de sorreta que ens pot aigualir la festa,tot i aixó te la gràcia d'haver de trobar el camí correcte i quan estas perdut enmig de la...
Travessa de la vallfosca a llesui

Després de molts dies sense anar a les sortides de l'autocar del Centre avui hem decideixo tornar doncs fan una travessa molt interessant i que només es pot fer amb autocar....
Volta al llac d'Esparron

var Latitud_sortida = 43.751951; var Longitud_sortida = 5.882403; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Via aina + esportiva

DISSABTE, 26 DE MAIG.Després del lapsus de dimecres, aquesta setmana no vull quedar-me sense escalar, encara que faci mal temps !!.Però tampoc cal anar a cercar l’aigua,...
La cova de Na Blanca i el recingle del Tití

21.05.18  Al nord de la mola on es troba encinglerada Siurana, es dreça la mola bessona de la Siuranella, separada d’aquella pel barranc de l’Estopinyà. Els...
Capvespre

Diumenge a mitja tarda, eixint de la ciutat amb la burreta pel cantó del Morrot, amb la sensació agredolça d'anar contra corrent. Tanmateix la densitat de cotxes que tornen...

Caminada per El Figaró

Aquest diumenge, dia  3  de  Juny : Tenim caminada per el Figaró. Es una sortida fàcil de fer d'uns  8 quilòmetres i un 350 metres de...
Camins del Lluçanès. Alpens -Alpens

Excursió realitzada el 27/5/2018Excursió que ens endinsa en el bucòlic paisatge del Lluçanès, entre boscos, prats i conreus. La ruta es fa gairebé en la seva totalitat per...
Canal del Cavall i Serra de les Lluernes

Aquest mes de maig ha estat passat per aigua i ha deixat truncada abans d'hora la temporada d'esquí de muntanya. Per estirar les cames, avui he fet una excursió matinal a...
Intent a  la via  mar de pedra

Intent a la via mar de pedra

DIMECRES, 23 DE MAIGAmb un lapsus de temps de tres dies he pogut copsar dues maneres de viure l’escalada però que si es presenten quan estàs escalant cal saber acceptar i...
Fissura carrasca

DIUMENGE, 20 DE MAIGCom cada setmana que el Jordi pot sortir començo a cercar un lloc d’aquells que no si pot anar normalment i aprofitar les facilitats que te per poder fer...
La ferrata de les roies de pinyana

Em truca en Pinto. És dimarts. Demà pot sortir. Em proposa anar a fer la Ferrata de les Roies de Pinyana. No m'agraden les ferrates però no li puc dir que no. A més és una...
Per la Tinença de Benifassà.

1 de maig de 2018Aprofitant la sortida que ja he descrit a "Senderes", per descobrir l'entorn del Boixar, el mateix dia vaig fer una mica de turisme per la Tinença, visitant...
Camins de Planícia

La finca pública de Planícia, un ampli territori de 442 ha, es troba solcada per una gran xarxa de camins i viaranys on podem dissenyar diversos recorreguts. El seu bosc és...
Volta a Formentera

var Latitud_sortida = 38.716084; var Longitud_sortida = 1.425931; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
ALTAFULLA - TARRAGONA (camí de ronda)

En aquesta ocasió com que estem a les portes de l'estiu, decidim canviar una mica d'aires i anar a buscar camins per la cota zero, a poder ser pel litoral Tarragoní i un...
Font de sa Mina (Sóller)

Ruta que comença al cementiri de Sóller pel camí de sa Coma Carnissera que puja a la Serra d'Alfàbia, fins arribar a la font de sa Mina. El camí ens regala extraordinàries...
El Camí Del Riu

Puigpunyent - Na Costitxa

Partint de Puigpunyent, seguint el curs de sa Riera, ens arribem fins a la Mola de na Costitxa per admirar la seva gran diaclasa, una gran i espectacular encletxa ubicada en un...
ITACA entrada DEJA AL CLIENTE SATISFECHO

DISSABTE, 28 D’ABRILLa sortida d’aquest cap de setmana és presenta diferent, amb la família baixem a Horta per fer una sortida familiar amb els Grau i si és possible amb...
TURÓ DE MERADES (187,7 m)

CIM: Turó de Merades (187,7 m)COORDENADES CIM: VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: MontsiàDESNIVELL: 11,6 mHORARI: 24 min (12 min + 12 min)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFIA: Serra de...
GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333;...
194 - Pas du Pi pel rafal d'Ariant 21-4-2018

Recórrer la regió de Mortitx és una dura prova de resistència per qualsevol excursionista. Els relleus abruptes d'aquesta zona representen una excepció a la serra de...

Com viatjar a Datça

Hem conegut aquesta península de Datça per pura casualitat , tal com passa moltes vegades , quan menys t' ho esperes tens agradables sorpreses i així va  ser amb...