Aiguat

Abans i després

Embarquement Immédiat, V+ (200m)Muralla de Cap de Long, Massís del Néouvielle.L'Insoutenable Légèreté de l'Être, 6a+ (155m)Muralla de Cap de Long, Massís del...
PEÑA RUEBA. MALLO LA MORA. Via SANTI SAGASTE.

13/06/18.Després de la pluja d’ahir a donat pas a un fort vent, volíem anar a la vessant est de la Peña Rueba, però està molt exposada al vent, així què fem un canvi...
Camino a Fisterra: Hospital - Corcubión

Quarta etapa del camí a Fisterra. En realitat es tracta de mitja etapa, una etapa curta que es pot combinar amb la posterior fent una etapa llarga. Nosaltres hem programat...
Es Freu pel coll d'Honor

Vall d'OrientBreu recorregut a un dels recons més bonics i distintius de la serra de Tramuntana, el salt del Freu, a la vall d'Orient. Per fer la volta més llarga, ens hi...
Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...
Pirates de la Boira

Paret prou coneguda i gens visitada que ens fa anar a repetir aquesta via, el fet de ser els segons a passar-hi fa que  encara resti un xic bruta, amb uns bons aiguats i...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Foradada de Pi en BTT (curta)

var Latitud_sortida = 42.368109; var Longitud_sortida = 1.780078; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Cardener

Circular dels refugis

Pic del Portarró (2736m) (Foto: Enri Codina) Una de les activitats d'esquí de muntanya que enguany havia programat el CEB era una ruta circular per la zona del parc...
Volta al Mont-roig

Mont-roig (2864m)Una de les clàssiques del company Manel Broch que, desde fa un parell d'anys, tenia ganes de poder fer. Malauradament, però, entre lesions, males condicions...
Per la font d'amunt, entre pins, avets i faigs.

Primera pregunta que us heu de fer: On està la Font d'Amunt. És normal que us la feu doncs jo si no arriba a ser per les informacions que en va donar en el seu moment en Joval...
Per la Senda del Duero amb bicicleta (V)

14.08.15 - 13a etapa: Vilvestre - Barca d’Alva (52 Km / +668 m)Ahir, abans d’anar a dormir, vam estar repassant la ruta al mapa i veient que el camí natural és poc, o...
DOLOMITES, CIAVAZES, Via LA RAMPA.

14/08/15. Deu n’hi do amb la recuperació activa, portem quatre dies de puja baixa per aquestes magnífiques muntanyes, avui toca provar d’escalar una mica....
15 anys de... la Barrufets al Frare Gros.

El temps passa que vola i encara que no ho sembli ja fa 15 anys que vaig fer la meva primera i única Barrufets. L'escollida la del Frare Gros a Montserrat. Recordo que feia un...
Ruta del Cardener amb bicicleta (II)

20.06.15  Aprofitem el darrer dia de primavera per a dur a terme la segona etapa de la Ruta del Cardener amb inici al mas del Cavall i final a la presa de l’embassament...
Farena - el Pinetell - riu Brugent - Farena

Amb la companyia -de luxe- de Montse i Manuel, avui farem una sortideta no gaire exigent per a dos amics no gaire iniciats en camins, muntanyes i rius. El punt d'inici i de...
Volta al Capcir en BTT

sortida de la fortalesa de Mont LluisFeia forces setmanes que el company Manel Garcia, intrèpid viatger que s'ha recorregut mig planeta, i part de l'altre, va proposar una...
15 anys dels aiguats de montserrat.

El 10 de juny del 2000 un immens aiguat va descarregar sobre Montserrat, va provocar estralls per tota la zona i va causar la mort de 5 persones. Les pluges van començar cap a...
Sarralenca 6.1

Sarralenca 2015 from Txaeska on Vimeo.És un cursa que no tenia al calendari per aquest any, però com que era a una setmana de la MontsantBike, hi havia opció (molt...
Les besses: un poblat, una ermita i un molí

Tota la setmana escoltant les previsions de pluja que ens ha de caure al damunt... i al final l’han encertada. Només mirar el cel ja veig que serà un dissabte passat per...
Del Besós al Llobregat amb bicicleta

27.09.14  Un bon dia, cercant pels annals del wikiloc, la Isabel Salvia va trobar un itinerari força interessant: la connexió entre les valls del Besós i del Llobregat...
LA FONTADA (10 Fonts Montserratines).

Fen caminades pel massís montserratí havíem passat a tocar algunes fonts, i així vam observar que hi havia fins a una desena, que més o menys estaven situades en una...
Cingles de la Mussara

Aquesta ruta feia molt temps que la tenia pendent i com que sóc tossut i els companys de pedalades no els fa por res, finalment els i vaig proposar de fer-la (ja els vaig...
Serra de Pradell-l'Argentera

A punt de fer el “Pròleg” de la Transcat Corredor del Mediterrani (per desgràcia no puc ser-hi els dos dies que dura) aquest diumenge vam anar a fer un...
Pa siempre a la Punta Trini Climb

Amb una mica  de traça i ganes de deixar una bona via pel gaudiment del personal, es el resultat d’uns quants dies de neteja, resultant una via molt bona sense...
Escobes, les espines amb orujo es treuen millor

A mitjans de Juliol un grapat de Trempapics vam fer una incursió a terres Andorranes, teníem un repte a assolir, en Rankor tenia feia anys entre cella i cella un pic icònic,...
Gran Pic del Pessó, una ascensió clàssica

A principis de Juliol el Pirineu està exultant, una verdor intensa i un munt de floretes multicolors, cims altius junt amb el cel blau intens, estanys cristal·lins i les...
La puda de montserrat.

La gent de la comarca, relacionem el topònim de La Puda amb l’antic balneari d’aigües termals situat al marge esquerre del riu Llobregat, un quilòmetre aigües...
Aparatus, tradicions i altres bèsties!!!

A finals de juny un nombrós grup de Trempapics vam fer un cap de setmana a la Vall de Boí, uns quants ja vam arribar el divendres i vam pernoctar en un fabulós bungalow del...
Pel Parc Fluvial del Ripoll amb bicicleta

12.01.14  Després de tantes festes i tants torrons, les Isabels ens tornem a reunir per fer la primera bicicletada de l’any, i per això decidim sortir aquest diumenge...