Aiguaviva

Volcà de la Crosa. Buscant el bon temps.

IntroduccióEntre Aiguaviva i Vilobí, a tocar de Sant Dalmai, hi ha el Volcà de la Crosa. Forma part de la gran zona volcànica que s'extén més enllà de la Garrotxa i que...
Aiguaviva i el seu entorn

Serra cativera: avencs del lladre i carles v

avenc de Carles VAparquem al coll d'Arca, entre la Juncosa i Aiguaviva. Comencem a caminar pel tallafoc que hi ha en direcció S, deixant la serra del Montmell a la nostra...
El Tossal de les Viudes i els Llengots

Crec que no oblidaré mai les emocions que vaig sentir quan vaig visitar Busa per primera vegada, la Setmana Santa de l'any 1972. Són emocions que difícilment podria explicar...
Vall de st marc

Fa un matí genial però tenim poca estona, així que deixem el cotxe al coll de Magí Vidal i agafem el senderó que puja a l'ermita de Sant Marc, a cavall entre l'Alt Camp i...
Font-rubí i valldossera amb bici

El Castellot a la zona de Castellví de la MarcaMatí tranquil i amb bon temps. M'ho prenc amb calma i surto cap a les 10,45h de Llorenç a fer algunes carreteres que no...
El Tossal de les Viudes

Excursió circular a la Vall de Lord, entre el Bosc de Valls i la Serra dels Bastets i els Llengots.Molts camins que farem, no tots, són poc freqüentats i perdedors.*Haurem de...
Baix penedès: volta al montmell

Dimecres passat feia un solet i una fresqueta que invitaven a sortir. Enfundo perneres i jaqueta i agafo direcció a la Bisbal del Penedès, des d'on continuo cap a les Peces...
Cova de les Cambretes

Les dificultats per retrobar les cavitats de la Torre de Milà (Aiguaviva, Montmell), que a l’igual que en d’altres indrets poc concorreguts de les nostres muntanyes, és...
Masies d'Aiguaviva Caminada Circular

Caminada: Circular pel les Masies d’AiguavivaDistancia: 10,840 Km.Horaris: 3 hores i mitja parant a esmorzarDesnivell màxim acumulat: 730 m.Desnivell mínim acumulat:...
Un tomb per la vall de sant marc

Avui m’he decidit anar a caminar per les terres que es troben a cavall entre el Camp i el Penedès, allà on la serra del Montmell marca el límit entre elles i on es troba la...
Alt camp i tarragonès per carretera

Santes CreusQuedo amb en Tomás a Tarragona. Enfilem cap a Sant Pere i Sant Pau i continuem direcció a la Secuita, on hem quedat amb en Manel. El "Trio Lechuga" capitanejats...
Barranc de st marc

Quedo a Llorenç amb 2 Peps... tot i el vent la idea és sortir a rodar una mica amb la BTT. Així doncs em deixo portar per aquests nadius del terreny. El vent bufa fort a la...

Montmell exprés...

Volta que vaig realitzar amb la bici de carretera i sense fer fotografies (que ja és estrany...). Surto de Santes Creus i enfilo direcció les Pobles per arribar als colls de...
L'avenc de Pallerets. Montmell.

Situació:Des de les masies de Claravalls (carretera de la Juncosa a Aiguaviva) agafem la pista de la vall de Sant Marc. Desviació cap a Mas Bartomeu i bifurcació a...
7Cims

Diumenge, 5 de maig 201358 kms. - 8h.54' 43Torrelles de Foix (Alt Penedès)Ja és ben sabut que l'afició per aquest esport va creixent cada día més, i tanmateix, també en...