Aires de la serra mallorquina

Per la Serra de Busa

El Pla de Busa és un indret singular de les serres prepirenaiques. Es tracta d'un extens altiplà defensat per totes bandes per alts cingles, situat en un extrem de Solsonès,...
Via MOSSÈN TRONXO a la Serra de Queralt. Berga

Diumenge 2 de juliol de 2017Hi han dies que les coses no surten com un voldria però ens conformem doncs som previsors i portem que anem a un lloc desconegut portem un plan "B"....
Circular a la Serra d'Ensija

La Gallina PeladaSembla que pot ser una proposta interessant. Dins el calendari d'activitat de BTT del CEB, és una ruta circular que tinc ganes de poder realitzar. Com comença...
L'Espluga dels Maquis. Serra de Sant Joan (14).

...segueix de l'apunt d'ahir... L'Espluga dels MaquisCoordenades UTM ETRS89 31TX: 0351241Y: 4673289 S'obre en un feixa penjada i protegida per l'arbrat, Des del peu del cingle...
Els Maquis. Serra de Sant Joan (11).

Seguint les indicacions de l'amic Jordi Francés tornem a les proximitats de Montanisell per visitar algunes cavitats penjades en el tram de paret coneguda pels escaladors com...
Cicle george orwell: serra d'alcubierre

Segona sortida del cicle dedicat a la figura de George Orwell. En la primera ens vam dedicar a visitar el que vam anomenar front d'Osca (Sietamo i la ciutat aragonesa). Avui la...
Integral de la Serra de Malforat

IntroduccióLa ruta que us proposem és una meravella. Recorrerem íntegrament la Serra de Malforat, una serra secundària situada a cavall entre la Garrotxa i el Ripollès, a...
Costes de la Guineu. Serra de Sant Joan 10.

En les enquestes sobre el terreny vam topar-nos amb el senyor Joan de Cal Caseta de Montanisell que després d'aclarir-nos algunes dades toponímiques, en saber el nostre...
Canal SÀBAT. Serra del Cadí

Diumenge 19 de març de 2017El març de 1992 vaig escalar la canal Amagada i la part final de la Sàbat però fa tant de temps que la part de la Sàbat no la recordava i fa tres...
Puig Gros i Serra de l'Avenc

Us proposo una volta per la part més meridional de la serra del Montsià, l’extrem sud, on la serra perd alçada, i poc a poc es difumina a la recerca del riu Sénia, la...
Btt serra de busa.

Descripció de la ruta; excursió d'anada i tornada d'uns 40 quilometres, i a prop dels mil metres de desnivell, que ens portarà fins al Pla de Busa. De sortida veurem el...
Pou de la Serreta. Serra de Sant Joan.

Continuant amb les activitats a la Serra de Sant Joan, el  29.12.2016 vam localitzar i revisitar algunes de les cavitats ja inventariades. L’equip d’aquest...
Espluga de Fenollet (2). Serra de Sant Joan.

...segueix de l'apunt d'ahir... La cavitatEssencialment la cavitat consta d'una saleta de 13 metres de longitud per vuit d'ample i una alçada de 6 metres; mes una galeria de 15...
Espluga de Fenollet (1). Serra de Sant Joan.

El dijous 15.12.2016 vam anar a la Serra de Sant Joan a cooperar amb els companys de La Seu que estan desenvolupant una interessant feina de visita de cavitats penjades. Tot i...
Cavitats de la Serra de Sant Joan

El conjunt prepirenenc que s'exten en direcció est-oest i per tant perpendicularment entre la vall de la Noguera Pallaresa (Pobla de Segur) i la del Segre (Coll de Nargó) es...
168 - Passos per la serra d'Alfàbia 23-12-2016

La ruta puja a la carena de la serra d'Alfàbia pel vessant sud-est, des de la vall d'Orient, i arriba molt a prop de les antenes repetidores. La serralada està situada entre...

PEÑÍSCOLA. SERRA D’IRTA-TORRE BADUM. 29-Octubre-2016

Descargar mapa aquí (0 downloads)       CAMINANTES, 18: Pilar Almela -la guía de hoy-, Pedro, Amparo y Julia Sala, Vicen, Pepe Puyol, Inma Peris, Manolo...
Un tomb per la serra de Castelltallat

Teníem pendent un tram de la ruta Solsona-Castellfollit i hem aprofitat que fa bon dia per fer-lo.Sortim de Castellfollit direcció a Castellar, a la serra de Can Torre ens...
Granada, Serra Nevada i l’Alpujarra

Del dia 29 d’octubre a l’1 de novembre, anem de viatge a Granada. Visitarem Serra Nevada, on es troben les muntanyes més altes de la península (Mulhacén,...

04/09/16 Serra d'Ensija

LLOC DE TROBADA:  UEC de Barcelona (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíITINERARI: Font Freda – Les Planelles – Refugi...
Diamant en Brut a la Serra de St. Joan.

Avui hem anat a la Serra de St. Joan a repetir la Diamant en Brut. Una via que vaig obrir el 2008 només amb material flotant. No duiem martell, ni claus, ni parabolts i...