Al cadi

Anglada cerda

DILLUNS, 24 DE JULIOL.Primera sortida de vacances amb la família.Com tenim  per costum hem quedat amb la família Grau –Romero i Rosillo –Romero per fer una escapada...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Estanys de la Pera

var Latitud_sortida = 42.391480; var Longitud_sortida = 1.687390; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pel Montsec de Meià

Graell de Paús - Roca dels Arcs - Roca Alta - Graell de la Roca Alta22.05.17  Ara fa un any vam fer una petita excursió per la graonada inferior del Montsec de Meià, al...
De Prullans a Bellver per la cova d'Anes

14.05.17  Matinal multidisciplinar (senderisme, via ferrada, escalada, espeleologia) a través d’un senzill itinerari entre Prullans i Bellver, a la subcomarca cerdana de...
Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cadí en blanc..

***boniques imatges de la darrera nevada al Cadí. Aquest dia només esquio un parell de pales a la base de les canals, molt carregades. Un "pseudo"perfil dóna els 30cm de pols...
Pr 226: redescobrir el cadí occidental

El PR 226 és la nova denominació que rep un conjunt de camins tradicionals que formen una mena de triangle circular ideal per descobrir l'extrem de la serra del Cadí. Del...
Lo Coscollet (1610 m). Paisatges Prepirinencs.

IntroduccióLa ruta que us proposem puja al cim de lo Coscollet. Un cim centenari, situat a la riba de la vall del Segre, en una zona molt escarpada i de gran bellesa. La part...
Un tomb pel Ripollès

En aquesta ocasió m'han convidat a la sortida, una ruta senzilla per la zona prepirinenca del Ripollès.Puntualment iniciem la ruta a prop de Ribes de Freser direcció a...
Matinal al pic de Moixeró

22.08.16  Situat entre les Penyes Altes de Moixeró i el sector oriental del Cadí, i a cavall de la Cerdanya i el Berguedà, el modest pic de Moixeró (2091 m) gaudeix...
40 anys del primer Makalu

La matinada del passat 23 de maig l'alpinista català Ferran Latorre assolia el cim del Makalu (8.481 m), el seu 12è vuit mil. Latorre ja està més a prop d'aconseguir el...
Pic dels Moros, des de Targasona

26.03.16  El pic dels Moros (2137 m), situat a l’extrem sud de l’altiplà de la Calma, a l’Alta Cerdanya, constitueix el contrafort més meridional del massís del...
Pedraforca 360º

//--> Sortim de Gósol Coma de Cerneres i el Cadinell Pujant cap al Collell Baixem per la pista sota la cara nord del Pedraforca...
Matinal al turó de Bell-lloc

27.12.15  L’arrodonit turó de Bell-lloc s’aixeca entre les valls d’Angostrina i de Querol, a l’Alta Cerdanya. Malgrat la seva modesta elevació (1685 m), la seva...
Pedraforca (2.506 m.), tres cims

//--> El Pedraforca, vist prop de Maçaners Entrant al primer forat Pas aeri i delicat (IV) entrant al primer forat Interior del...
La Tuta de Castellar de n'Hug (1)

Hi ha dies que les coses es compliquen (primer, embussos de transit; segon, punxada d’una roda; tercer, obres d’asfaltat en la carretera...) tot plegat comportà una notable...
Feixanc Ample

//--> Santuari de Boscal i el Cadí al fons Canaleta i canal de l'Orri Canal de l'Orri i roca del Gónec Comencem la ruta pel...
Fou de Bor. Galeria Badalona

//--> Aigües cristal·lines al fons del gran pou Últims preparatius per a la immersió El Ramon a punt de sortir de l'aigua Iniciem...
Pic Llobateres (2.458 m.)

//--> Arribant al Prat d'Aguiló, amb el Cadí al fons Tartera sobre el collet de l'Estenedor Trobem un mur de roca que cal superar per la...
Pirineu - Torre del Cadí - 13/06/2015

La vessant sud del Cadí, per nosaltres, és un xic desconeguda, sempre hem anat a les canals i parets de la cara nord, tot i així, més d'un cop n'havíem parlat per anar-hi,...
Volta al Cadinell

//--> Pujant per la pista per sobre de Josa Al fons el Pedraforca Arribant al coll de Jovell Carrers costeruts a Cornellana...
Ascensió al cadinell

L'ermita de Josa i el Cadinell altiu.( Em vaig a sopar, després m'hi posaré... perdoneu les lmolèsties)Avui teníem el dia del gos i em decidit pujar al Cadinell. El Cadinell...
El relleu: gr 150 d'el querforadat a cava

Aquesta excursió no la vaig fer jo. Home, i perquè la penges al teu blog?- Molt senzill, perquè el Charli, el meu "gendre" m'acompanya força vegades quan vaig d'excursió i...
Porta-Estanys de la Pera-Castellciutat

La vall del Madriu des de la Tossa Plana de Lles (2916) (1a jornada)L'excursió llarga d'aquest estiu havia de ser de tres dies. El 28 de juliol sortim en Salvi Fargas i jo de...

Puig Terrers (2.466 m.)

Comencem una llarga ruta al peu de les magnífiques Fonts del Bastareny, passem sota el Monnell i busquem el camí de Vimboca. Voregem per sota la cinglera de la Moixa i pugem...
Els Empedrats i Cap de la Boixassa

21.09.13  Dins la xarxa de senders del Parc Natural Cadí-Moixeró, el traçat del sender PR C-125, al vessant meridional, entre les serres de la Moixa i Moixeró i la vall...

Cavalls del Vent 2013

L'edició 2013 del popular ultratrail augmentava la distància fins als 100 km., però això no va espantar als gairebé 900 corredors i corredores que van sortir de Bagà...

Volta al Cadi i Moixeró

26 i 27 de Juliol de 2013 Amb la idea de fer la Cavalls del Vent en menys de 24hores caminant, quedem els dos Jordis, l’Enric, en Xavi i Jo a l’Estasen a les 19h per...
Serra del Cadí - Canal de l'Ordiguer

20 i 21  d'abril de 2013Marxem cap a la Serra del Cadí en Joan Marc, en Vicenç, l'Eric i jo amb la idea de fer una canal. En un principi volíem fer la canal Sàbat,...
Canal de l'Ordiguer, al Cadí

Hivern de contrastos, el que estem tenint. Molta neu cap al Prelitoral i poca cap al Pirineu, això si, un fred d'allò més intens, aquests dies!Diumenge sortim amb el Pep amb...