Alfar

Les serres d'Odèn i Port del Comte 2017

Aquesta ruta la vàrem fer per primer cop el juny del 2016 i és d'aquelles que val la pena fer un cop l'any, la zona per on transcorre prou s'ho val.Després d'un bon...
L'escalada a nova zelanda

Nova Zelanda és un extraordinari país amb una gran natura i paissatges impressionants, peró no és un destí per embriagar-se de vies i escalades espectaculars....
Circular a la Serra d'Ensija

La Gallina PeladaSembla que pot ser una proposta interessant. Dins el calendari d'activitat de BTT del CEB, és una ruta circular que tinc ganes de poder realitzar. Com comença...
L'Espluga dels Maquis. Serra de Sant Joan (14).

...segueix de l'apunt d'ahir... L'Espluga dels MaquisCoordenades UTM ETRS89 31TX: 0351241Y: 4673289 S'obre en un feixa penjada i protegida per l'arbrat, Des del peu del cingle...
Moixeró (2.091 m.) en BTT

var Latitud_sortida = 42.369575; var Longitud_sortida = 1.783858; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via dels Cincuentones a la Paret de Sant Miquel

Està a l'inici de la paret de Sant Miquel, una visió modesta i discontinua però que amaga uns llargs boníssims.els dos primers son per escalfar motors, una  feixa de...
CANELLES. Via NO T'ENGALLETIS.

8/04/17. Tornem cap a Ponent una vegada més, però aquest cop anem  a la presa de Canelles, un racó què encara no hem estat. La via No t’Engalletis, és sobre el paper...
No t'en galletis

DISSABTE, 08 D’ABRILAquesta setmana hem quedat el Joan Asin, en Juan Carles Sanchez i jo per sortir, encara que inicialment tenim propostes diferents , aviat arriben a un...
La Coscollosa

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Km 3,9 TV-3541-Barranc de la font de l'Infern-Font de la vall de l'Infern-La Moleta-La...
Escalada esportiva a la vall d’aosta

Para versión en castellano pincha aquí El cas és que l’estada (de tres setmanes) que vam fer a la vall, va ser totalment inesperada  i no entrava en els...
LA FORMIGUERA. Vies LO PEP i GARRETS-EUSEBI

19/01/17. Seguim sota l’onada de fred i ens toca cerca cares sud solejades, avui amb el Remi ens arribem a la Formiguera. Quan sortim del cotxe toca l’ombra i el...
L'Espina

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Mas del Rosset-Punta de la Creueta-Coll Triador-Font de la Muntanyola-Bosc d'Orfer-Avenc de...
168 - Passos per la serra d'Alfàbia 23-12-2016

La ruta puja a la carena de la serra d'Alfàbia pel vessant sud-est, des de la vall d'Orient, i arriba molt a prop de les antenes repetidores. La serralada està situada entre...
CAP DEL RAS. Via ALBA ARTIGAS

25/11/16. Hi han vies què estan eternament a la llista de les pendent, sobre tot quan el company habitual ja l’ha fet. Quedem amb el Josep i entre varies opcions la candidata...
El faraonet (via maria voltà montserrat)

DIMECRES, 16 DE NOVEMBREUna nova setmana amb restriccions horàries, que condicionen el nostre objectiu. Avui he quedat amb el Josep, que la setmana passada va deixar-me tota la...
Escalades d'estiu per Montserrat

Aquí deixo 4 vies que hem fet aquest estiu ,molt variades i  cada una molt bona  en el seu estil i terreny…són de les que...
IVª AGULLA DE COMALESTORRES. Via BLUES

14/07/16. Després d’escalar a Escales, per escalfar en una via equipada, ens arribem fins a la Presa de Cavallers on ens rep un vent gelat, auguri d’una “nit del...
Ontinyent - genoves 3/7/16

Aquesta setmana carretera i manta.80 kms a bon ritme entre Onti - Manuel - Genovés - Alfarrasí ...I a mig matí a gaudir de la IBERIAN RACE d'Ontinyent.Poca cosa mes, la...
Escalant i voltant per terres valencianes.

Un dia ben sopat xerrant amb el Sergi apareix el tema de les parets de Llevant, que si tal via ,que si tal sector…uf quanta cosa per fer! Ens venia de...
Indis de ponent

DISSABTE, 04 DE JUNYAquesta setmana, he quedat amb el Cèsar, fa molt de temps que no coincidim i tinc ganes d’escalar amb ell. Però com que la meteo no és gaire bona,...
Via Gali-Molero a Roca Regina

Apurant els últims dies per anar a les assolellades cares sud del Montsec, finalment ens decidim per encarar una d'aquestes vies que costa de tatxar de la llista. Després...
RIPOLLÈS, COLL ROIG, Via DERSU UZALA

2/06/16. Entre boires arribem al Coll Roig, els núvols estan en dansa sense aclarir, cap a on evolucionarà. La predicció però avisa de tarda amb xàfecs al Pirineu. Ens...
Aneto (3.404 m) amb esquís

L'Aneto és, sense cap mena de dubte, la millor de les ascensions amb esquís dels Pirineus. A més de la pujada al cim més alt de la serralada, el descens pel glaciar fins al...
Cabanera de taus a sant joan de l'erm

Aquesta és la continuació d'etapes anteriors com són:D'Alfarràs al Port d'ÀgerDel Port d'Àger a Sant Esteve de la Sarga (travessa del Montsec)De Sant Esteve de la Sarga a...
Serra Major del Montsant

Serra Major del Montsant. Catalonia from Txaeska on Vimeo.Aquesta és una ruta "Must" (que no us podeu deixar perdre), però no us fieu de la distancia: 54 quilòmetres,...
L'Aresta Brucs a la Bessona Inferior.

Feia molt anys que tenia ganes de repetir l'Aresta Brucs de la Bessona Inferior. Autèntica via històrica i referent d'escalada montserratina de finura, valor i audàcia. No...
GR1: Pallerols - La Valldan

Una nova etapa, la sisena, del GR1 entre les poblacions de Pallerols i La Valldan. Un dia de sol radiant, malgrat l'ambient fred, amb uns magnífics paisatges. Hem arribat de...
Pic de la Cabaneta

L'endemà cambio de company i també d'activitat. Finalment tinc ganes d'estrenar els esquís, aquest temporada! Amb l'Albert, pensem que el pic de la Cabaneta pot estar bé,...
Cabanera de vilamolat a orcau passant per tremp

Cartell posat a l'inici de la cabaneraContinua l'aventura. Amb la colla d'Alfarràs voler resseguir la cabanera que anava d'Alfarràs a Andorra. En una primera sortida vam anar...
L'excursió curta a la serra llarga

(pendent d'acabar)Amb aquest joc de paraules vull expressar que en aquesta proposta vaig recórrer la Serra Llarga però ho vaig fer realitzant tres excursions curtes: Una a...

Alginet Alfarp

alginet alfarp from Btt Renyonet on Vimeo.
La Punta de Farrúbio

7 de desembra de 2015Quan puges al Port per la carretera del Caragol, sempre se'n va la mirada a la part de solana, al contrafort del Port que ens queda a l'altra banda de...
Abraxas, a l'Órgano de Montoro

De tornada cap al nord, entrem al Maestrat i recorrem les seves carreteres solitàries fins arribar a l'Órgano de Montoro, on fa molts anys ja hi vaig pujar per la via...
Cabanera de sant esteve de la sarga a vilamolat

Estem seguint la Cabanera que va del Pla de Lleida fins a Andorra. Fa prop de 30 anys que cap ramat el segueix però en Tonet va ser dels darrers pastors a passar-hi. Té molt...
La Coscollosa i la Moleta d'Alfara

14 de juliol de 2013Volta circular a la Coscollosa i la Moleta d'Alfara, un interessant recorregut per la zona de la Font Nova, al Port, prop d'Alfara de Carles. Horari:...
Estenalles + hernia discal

DISSABTE, 28 DE NOVEMBRESembla que de moment estem tenint sort amb el temps, tot i fer fred , els dies són prou nets com per poder escalar si tens la precaució de cercar una...