Alfara

Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
Via ferrada de Penyaflor

5.05.19  El primer diumenge de maig, la colla de “ferrateros” anem a fer una via que puja a una muntanya amb un nom molt adient per aquesta època primaveral: la...
Via ferrata de Penyaflor

17 de desembre de 2017Entre els pobles de Reguers i Alfara de Carles, a una de les portes del Port del nord-est del massís, trobem el Penyaflor, un turó de 514 mts...
La Coscollosa

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Km 3,9 TV-3541-Barranc de la font de l'Infern-Font de la vall de l'Infern-La Moleta-La...
L'Espina

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Mas del Rosset-Punta de la Creueta-Coll Triador-Font de la Muntanyola-Bosc d'Orfer-Avenc de...
La Punta de Farrúbio

7 de desembra de 2015Quan puges al Port per la carretera del Caragol, sempre se'n va la mirada a la part de solana, al contrafort del Port que ens queda a l'altra banda de...
La Coscollosa i la Moleta d'Alfara

14 de juliol de 2013Volta circular a la Coscollosa i la Moleta d'Alfara, un interessant recorregut per la zona de la Font Nova, al Port, prop d'Alfara de Carles. Horari:...
Cresta de Marturi

//--> Deixem enrere la Mola del Boix Seguint la carena, amb el Caro al fons Grimpant i desgrimpant petits ressalts Voregem per sota...
Cova Balaguer

//--> Gran estalagmita al centre de la sala Recorrent la sala principal Observant les grans estalagmites Estalagmites en forma de...
La terreta: el pas del portús

En el carnet de cap excursionista català havia de faltar l'excursió al pas del Portús. És una meravella geològica digna de ser completada. Enmig d'una impressionant...
Els Ports: Les Clotes - Arnes

Després de passar la nit al refugi de les Clotes hem iniciat la segona etapa de la nostra ruta pel massís dels Ports. Com ahir, hem sortit de nit, seguint el camí marcat dels...
Els Ports: Paüls - Les Clotes

Hem iniciat una llarga travessia de tres dies pel Massís dels Ports, una ruta circular amb origen i final a la població de Paüls. És ja una tradició de cada any aprofitar...
Curs escalada en roca nivell 1

Els passats dies 7, 8, 9, 14, 15 i 16 de novembre s’ha dut a terme el curs d’escalada de nivell 1. Hem anat a escalar a les vies d’Alfara, a Tivenys i a Margalef . Tots...
Santa fe-turó de morou.

Excursió curta, i de pas agradable que ens portarà per l’interior de boscos ombrívols, amb diversos punts prou interessants com els Esqueis i l'Empedrat del Morou, el...
Via Caspa i Caries (320 mts, V)

Feia temps que tenia aquesta piada pendent. La varem realizar per semana santa amb la meva familia GEAMM. Ports ... HOrta de S. JOan ... un indret d´aquells que...
UT LES FONTS 2014 o el plaer de córrer

Divendres a la nit començava la festa, començava la UTF’2014. Una nova il·lusió posada en marxa enmig de la precarietat, de les retallades... però també d’un esforç...
No provar-ho...

…una manera com qualsevol altra de fracassar.Fot fresca, la roca està freda i m’ha deixat els dits garratibats, però ara em toca a mi i en breus el Sol m’escalfarà el...
27/10/13 Les Gúbies de Vall Figuera

L'aproximació d'aquesta ruta, es fa per la carretera que puja al Caro i un cop passat el monument a la cabra salvatge i després de la corva d'alfara, ens trobem la sendera que...
La Coscollosa des de La Font Nova

País/Comarca: Catalunya/Baix Ebre Cartografia: ICC 1:25.000 Aproximació: Venim per la C-12 de Tortosa direcció Xerta, poc desprès de l'area de descans passat el poble...
Canal de la tossa de la reina

Dies enrere, vam publicar informació d'una canal, que a les hores i per falta de més informació, la vam anomenar la Canal de la Corba d'Alfara. Doncs bé, ara ja sabem qui la...
LA MOLETA (812 m.)

CIM: La Moleta (812 m.)COMARCA: Baix EbreHORARI: 1h 50 min. (1h + 50 min)DESNIVELL: 435 m.DIFICULTAT: FàcilRESUMRuta clásica  i interesant per el Parc Natural Ports -...
Barranc del Carrer Ample (bis) i l'Espina

Gràcies a la KDD que vam organitzar, entre Mendiak i el Facebook, amb l'amic Boireta, vaig tenir l'ocasió de tornar a pujar pel Barranc del Carrer Ample per segona vegada en...