Algunes fotos

Lyskamm Oriental, aresta est

L'endemà, sortim a primera hora del matí del refugi. Encara estem una mica tocats per haver dormit a més de 4.500 m...., però confiem que ens anirem recuperant. Sobretot...
GR5: Tignes-le-Lac - Val d'Isère

Hem tornat als Alps, concretament a la Vanoise, per seguir amb el recorregut del GR5, el camí de gran recorregut dels Alps Francesos. L'any passat vam acabar el nostre...
Les Germanes del Sot del Bac

La sortida d'avui havia de ser purament fotogràfica. Es tractava de fer algunes fotos que em faltaven per documentar correctament algunes entrades antigues del blog....
#maifemcimtravelstories

Dimecres 20 de maig de 2020 – 67è dia de confinament (69è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Turó de Montcada

El cicle de sortides de desconfinament segueix a bon ritme. Avui l'objectiu ha estat un cim d'altitud ínfima (273 m) però amb un gran panorama. El Turó de Montcada està...
Trescant pel qanat de la mina de vergós

Per entendre aquesta entrada haureu de llegir l'anterior PREPARANT LA SORTIDA DE SANT GUIM DE FREIXENET A CERVERA  on explico el repte personal d'en Feliu Izard que...
Bardena Negra: Peña del Fraile

En la darrera jornada de la nostra estada a les Bardenas, hem fet una excursió curta perquè ens quedava un llarg camí de tornada a casa i no volíem arribar massa tard. Hem...
GR92: Font de Cera - Montcada

Fa uns anys, amb la colla del GR, vam recórrer el GR92, el Camí del Mediterrani, entre Portbou i Ulldecona. És un llarg recorregut que vam fer en 29 etapes, a raó d'una...
Camins i escalades als Ecos

Una singular jornada montserratina amb una mica de tot: excursió pels Ecos, fotografies de Montserrat, camins equipats, vols de dron i dues petites escalades, en una sortida...
Pegotrail,bona cursa!

Arriba la segona cursa del Circuit Trail al poble de Pego i el seu perfil era dels que m'agraden,dos pujades fortes i dos baixades corredores. En el record la meua...
Negrell (1.345 m.)

var Latitud_sortida = 40.789451; var Longitud_sortida = 0.306995; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Liena (2.605 m.)

var Latitud_sortida = 42.663811; var Longitud_sortida = 0.189763; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Albània escalada i turisme

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...
Puig de Bestracà

Ruta circular envoltant la serra de Bestracà. Sortim d'Oix per recórrer l'ombrívola vall d'Hortmoier, amb visita a l'església de Sant Miquel d'Hortmoier, per acabar coronant...

456 Sant Boi de Lluçanès de L'Oliver a Hostal del Vilar 200319Aproximació des del Bages per la C-25 direcció Girona fins a la sortida d’Avinyó per continuar per la B-431...
Escalada a getu

Vam anar  a Getu des de Guiyang, en aquesta ciutat cal anar a l’estació  Jinyang Bus Station, on hi vam arribar-hi en taxi des del hostel. Era...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Canal del Cavall i Serra de les Lluernes

Aquest mes de maig ha estat passat per aigua i ha deixat truncada abans d'hora la temporada d'esquí de muntanya. Per estirar les cames, avui he fet una excursió matinal a...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...
La cova de salga

Ahir li vaig comentar a l'Antoni Satorra si em podia suggerir un racó per perdre'm per la tarda. No podia ser gaire llarg doncs el dia encara és molt curt. Al moment em va...
Coscollet (1.610 m.)

var Latitud_sortida = 42.076453; var Longitud_sortida = 1.249461; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serrat del Poll, via Lo Nik Gall-Lastir

25.10.17  Quan el passat mes de febrer escalàvem el serrat del Poll per la via Olga Frontera, ens vam fixar en unes vistoses plaques que hi havia a la nostra esquerra, i...
Astazous

Brutal la pujada al "Balcón de Pineta" des de la pradera, més de 1.300 m de desnivell positiu. Si aixó li sumem els prop de 700 m fins arribar als dos Astazous (Astazou Or i...
Visita turistica a Fontrabiosa

La Grotte de Fontrabiouse, situada al Capcir (France) és una interessant cavitat descoberta accidentalment per la progressió d'una pedrera.Presenta uns 12 kilometres de...
GR1: Hostal Roig - Benavent de la Conca

El dia que vam fer aquesta etapa del GR1 amb tota la colla de caminadors, al desembre de 2015, la Magda no va poder venir. Era una assignatura pendent que havia de recuperar i...

Les fotos de la travessa dels Ports

Fantàstiques aquestes fotos d’un dells llocs més salvatges, però per això més macos de Catalunya. Aquesta va ser la travessa de dos dies que vàren fer per la zona...

Coves dels Nerets (2).

...segueix de l'apunt d'ahir...El carst dels NeretsSon un petit grup fenomens de modestes dimensions, però sempre les he trobat força interessants des d’un punt de vista...
Pic Traversier (2.884 m) amb esquís

En la segona jornada d'activitat al Queyras hem fet una de les ascensions més clàssiques d'aquesta zona, el Pic de Traversier. Una ascensió relativament fàcil que puja per...

01/10/2016 3a MARATÓ DEL PRIORATEl passat dissabte una representació dels nostres corredors i amics van anar a la Marató del Priorat, uns van fer la versió competitiva i...
Escalant  a Cap Canaille i turisme per Calanques

Escalant a Cap Canaille i turisme per Calanques

Vam anar a parar a Cap Canaille de pura casualitat , tot va ser per què vam conèixer una parella francesa i ens vam parlar de la curiosa paret a prop de La Ciotat. Es tracta...
Cap del Llitzet  -pel Portet-

Cap del Llitzet -pel Portet-

En aquesta sortida coronarem el cim de la Gallina Pelada (o Cap del Llitzet) per una ruta gens habitual. Sortirem de les proximitats de la font Freda, concretament per una pista...