Alos de balaguer

Més alos de balaguer: via matagalls

Dimecres vaig anar a fer la via Sordones Mon Guef i el divendres em proposen anar a fer una petita col·lectiva un altre cop a Alòs de Balaguer. No puc dir que no. Aquest...
Serrat del Poll, via Olga Frontera

19.02.17  Després d’uns dies de pluja, sembla que pel diumenge s’anuncia bon temps, per això en Pau em proposa d’anar a Alós de Balaguer i pujar el Serrat del Poll...
MONT-ROIG. PALA ALTA. Via MIQUELUCHI.

6/02/17. Avui anem a Alós de Balaguer, però el vent bufa de valent, ens entren els dubtes i decidim canviar l’objectiu. Posem rumb al Mont-Roig, bon refugi per quan bufa el...
Lo nik gall-lastir + sodernes mon guef

DIMECRES, 02 DE FEBRERLa informació de la meteo aconsella cercar un lloc alt per escapar-nos de les boires, però aquesta vegada ens acompanya l’Edu que baixa d’Andorra i...
Olga Frontera

Aquest dissabte el Xermi, el David, el Jordi i el Xino venen amb nosaltres amb la intenció de repetir les vies d'Odèn i posar-hi grau. Un cop arribem a l'aparcament comprovem...
Via tatocao lo gall

DIMECRES, 01 DE JUNYAquesta setmana no tenim clar que volem fer però per tal d’aprofitar els dies abans no agafi les vacances el Lluis , quedem en trobar-nos al bar Anna del...
Retocant les vies MMM

Aquest cap de setmana vàrem tornar a Alós de Balaguer per fer uns retocs a les vies que haviem obert la setmana passada la travessa de la MMMAl arribar-hi ens varem trobar al...
Canto por Soleares + Mision Imposible

Aquest dissabte, diada de Sant Jordi, anunciaven que a partir del migdia hi hauria pluja a bona part de Catalunya i a on semblava que el temps aguantaria més era a ponent,...
Lo Nik Gall-Lastir al Serrat del Poll.

Març marçot... i quin temps més boig. Avui la busqueda d'una clariana s'ha imposat i he abandonat l'escalada a la comarca per un altre dia que no estigués tant blanquet. I...
Nous camins: puig castellar

L'altre dia vaig anar a una reunió de Vegueria i l'Emma em va presentar un noi jove que es deia Joan Urti... (un cognom basc inrecordable) de Balaguer que havia recuperat el...
Lo Nik Gall-Lastir

Aquest diumenge vaig tornar amb el Xavi Solà a Alòs de Balaguer. Ell feia molt temps que no escalava en aquelles contrades i les multiples dolencies que l'acompanyen fan que...
Los Misteris del PepeGall al Serrat del Poll.

Avui he anat a fer una solitària al Serrat del Poll d'Alòs de Balaguer (altrament dit: Pic de Castellàs). Feia molt anys que no hi anava i gràcies a una segona joventut els...
Serra de Sant Joan. La via d'en Guillem

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer, a on encara hi tenim feina a fer, però a darrera hora hem canviat d'opinió i no sempre s'encerta.La via del...
Sueño vertical

DISSABTE, 30 DE GENERDivendres va esser un dia trist, calia donar  l’ últim adéu a un company i amic, en Fredy, i amb aquesta intenció el Visa i jo barem  anar a...
Via de les 5 feixes

Aquest dissabte amb el Toni anavem a Alòs de Balaguer però la boira que hi havia a la vall ens va fer girar cua i cercar una paret més alta a on la boira no hi fos present....
ALÒS DE BALAGUER  Via del Nico

ALÒS DE BALAGUER Via del Nico

Ara ja fa quasi un any que no he escrit en el blog. En aquest temps he escalat molt poc, no per falta de motivació, si no per la maquinària, que després de tans anys...
CONGOST del MU

...
21 de Novembre de 2015-PAELLA GALL

PROGRAMA D’ACTES DISSABTE 21.11.2015: 8’30 h. - INICI D’ESMORZAR AL BAR EL MOLI D’ALOS DE BALAGUER 9’30 h. a 10’00 h.  – CAP A LA PARET 10’00 h. a 14’00...

22 de novembre 2015,Vilanova de Meia, paret del Pas Nou. Via Corsarios V+ , 55 mts.Despres del dinar a Alòs de Balaguer d'un munt de gent de ploma (galls, gallelite,...