Alt camp

Pantà del catllar.

Descripció de la ruta; caminada no gaire llarga (a prop de 10 quilòmetres), i amb poca pujada (no arribem als 200 metres de desnivell), amb diversos punts d'interès, que en...
Entre Vinyes i Calçots

Aquesta ruta fa molt de temps que la teníem preparada sobre el mapa, uns trams són de rutes anteriors i d'altres inèdits per nosaltres.Hem quedat a la Pobla per esmorzar i...
LA FITA ALTA (286,4 m.)

Foto: CataCIM: La Fita Alta (286,4 m.)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 257115001COMARCA:Pla d'UrgellDESNIVELL: +60 m.HORARI: 45 min. (25 min. + 20 min.)DIFICULTAT:...
Per la Ruta del Císter amb bicicleta

Aquest estiu les Isabels ens hem proposat fer amb bicicleta la ja clàssica Ruta del Cister, un itinerari circular, de poc més de 100 Km de recorregut, que uneix els tres...
Moles - camp de tir - finquetes 17/7/16

Nova ruta BTT entre Onti i Fontanars dels Alforins des de l'ombria, amb la pujada de les Moles i baixada per les sendes de les pinedes del Moro, creuant la població emprenem el...
De La Selva del Camp a Bell-lloc d'Urgell

Aquesta ruta feia dies que la teníem pendent, era una proposta del Julio que l'havia fet ja fa una colla de dies amb un vehicle no massa adient.Aquest cop hem quedat a...
Alt camp: pistes i mes pistes...

mas de RàfolsCel blau amb alguna pinzellada blanca, temperatura primaveral i ganes de pedalar. Destí: el què les cames triïn. Amb el cap un pèl adormit encara, em ve...

"Hanami" en el "Sakura" d'un camp Masquefí

Tinc per plausible que si els japonesos féssin un "Sant Jordi", la festa podria ser tanmateix reeixida, però em temo que mancada de l'esperit de la cultura originària.De la...
PUIG CASTELLAR (943 m.) des de La Llacuna

CIM:Puig Castellar (943 m.)VÈRTEX GEODÈSIC: 273123001COMARCA:AnoiaHORARI:1h 48 min. (58 min+50 min.)DESNIVELL: +285 m. DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:El Puig Castellar és el...

52 MARXA DE VETERANS, Serra, Camp del Túria

Lloc inici caminada: Poliesportiu Municipal, Serra, Camp del Túria, País ValenciàCaminants: aprox. 100 senderistesData: 21-02-2016 Hora d’inici caminada: 09:01:04Hora...
Vall de st marc

Fa un matí genial però tenim poca estona, així que deixem el cotxe al coll de Magí Vidal i agafem el senderó que puja a l'ermita de Sant Marc, a cavall entre l'Alt Camp i...
Tardor a la conca de barberà

pedalant entre vinyesAl igual que el paisatge tardorenc de l'Alt Camp a la comarca veïna de la Conca de Barberà les vinyes encara estan més engalanades amb els colors ocre...
Tardor a les vinyes de l'alt camp - part 1

Vinya a NullesL'altra dia tornant del Penedès amb la furgo vaig començar a veure tons ataronjats al camp que envolta la meva vida geogràfica actual. Ahir al matí tenia festa...
Alcover - montserrat: cca

Sortida proposada pel Club Ciclista Alcover per anar i tornar d'Alcover a Montserrat. Ens trobem a les 7 a.m. i carreguem les motxilles a la furgoneta que ens anirà acompanyant...
La ruta

La ruta "reial": 3 monestirs / 3 comarques

Reial monestir de Santes CreusFa uns anys havia realitzat la ruta del Cister amb bicicleta de muntanya, seguint els triangles vermells característics que marquen el recorregut....
Tomb al montmell, montagut i la llacuna...

Feia temps que volia pujar a St Magí de Brufaganya, i una bona ocasió era començar les vacances amb una volta 5 estrelles per la zona, és a dir vorejant el massís del...
Tomb de la cabrafiga

Puig de la Cabrafiga (612 m)Dissabte, enmig de l'onada de calor que estem patint, vam anar fins a Pratdip. La idea era pujar al Montredon i el Cavall Bernat de Llaberia però el...
CASTELL DE SABORELLA (685,3 m.)

CIM: Castell de Saborella (685,3 m.)COMARCA:Alt CampHORARI: 1h 25 min. (50 min.+35 min.)DESNIVELL: +112 m.DIFICULTAT: FâcilCARTOGRAFIA:ACCÈS PER CARRETERASortida per la AP2...

La Ruta de La Capona

País/Comarca: Catalunya/Alt Camp Ruta: Circular Ascensió acumulada:.............  33 metres Descens acumulat:.................  33 metres...
Font-rubí i valldossera amb bici

El Castellot a la zona de Castellví de la MarcaMatí tranquil i amb bon temps. M'ho prenc amb calma i surto cap a les 10,45h de Llorenç a fer algunes carreteres que no...

PUIG DE SOLANES (913,9 m.)

CIM: Puig de Solanes (913,9 m.)COMARQUES: Alt Penedès, Alt Camp i AnoiaHORARI:55 min. (35 min. + 20 min.)DESNIVELL:140 m.DIFICULTAT: FàcilAquest cim fa divisòria entre les...

Congost del riu Glorieta (888 m.)

Dissabte 25 d’abril de 2015Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Camp.Temps aproximat: 5 h. 30 m. (14 km.)Desnivell: 670 m.Dificultat: Mitjana.Programa:...
Del mar a l'aneto - 2ª part

Dijous 2 d'abril el Xavi s'ofereix per acompanyar-me a Vinaixa, des d'on arrancàvem a les 8h en direcció a l'Albi per la carretera antiga. En Xavi em va acompanyar uns km,...
Coves del codó, mont-ral i de la moneda.

Ja vàrem explicar en l’ultima entrada que a la part alta dels Motllats (Serra de Prades), i molt proper al poblet de Mont-ral (Alt Camp) i ha un pas ferrat,...
GRAU DE LA COVA (Pas ferrat).

Mont-ral (Alt Camp)A la part alta dels Motllats (Serra de Prades), i molt proper al poblet de Mont-ral (Alt Camp) i trobem aquesta instal·lació a l’estil d’una via...
Cat 947 - alt camp

Rebo un mail del CCA dient que hi ha una gent de Falset que està realitzant la volta per tots els municipis de Catalunya per etapes. Diumenge passat tocava la comarca de l'Alt...