Alt camp baix camp tarragones cami de ronda

Pel camí de la mina de bauxita

Segurament aquest serà el camí que farem durant la caminada de la Festa Major de Tuixent. L'objectiu és ensenyar-vos on estan les mines de Bauxita del nostre poble.No penseu...
El camí de l'alsina per fruir de l'escalada

Feia dies que li anavem al darrera. A l'hivern perquè potser faria massa fred i a l'estiu perquè feia calor. Així que avui ens hem animat i ha estat un dia perfecte. Una...
Can Balasch de Baix (un dia, un lloc)

Temps era temps, Can Balasch de Baix (ho escric amb "h" final, perquè així ho escriuen ells), era una important masia una mica enlairada a l'esquerra tot arribant a l'entrada...
GR-1 ANANT FENT CAMÍ (etapes 15-16)

A poc a poc i mes darrera mes, seguim fent camí a través del GR-1 el Sender Transversal de Catalunya, fins ara portem fetes setze etapes i ens en manquen tant sols quatre, no...

22/01/17 al Baix Penedés - Montmell

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: Juncosa del...
Entre coves i cims, un tomb pel baix llobregat

Lloc inici caminada: Can Roig, Torrelles de Llobregat, Baix Llobregat, BarcelonaCaminants:  Joaquina, Salva i FrancescData: 18-11-2016Hora d’inici caminada: 08:04:59Hora...
Moles - camp de tir - finquetes 17/7/16

Nova ruta BTT entre Onti i Fontanars dels Alforins des de l'ombria, amb la pujada de les Moles i baixada per les sendes de les pinedes del Moro, creuant la població emprenem el...
Castells del Baix Gaià. Tamarit- Tamarit

Excursió realitzada el 19/6/2016 Excursió que comença a la platja de Tamarit, sota mateix del castell, i que remunta el tram final del Riu Gaià per anar a visitar el Castell...
Entre el baix i l'alt penedès

Arribant a St Martí SarrocaSegona trobada amb la Irene i el Miguel, fanàtics del tàndem, per fer una volta entre el Baix i l'Alt Penedès. Sortim de Llorenç del Penedès en...
Tossa de mar: puig de cadiretes i camí de ronda

Alçada mínima: 0mAlçada màxima: 519mDistància: 17,7 kmTemps empleat: 5h30m (parades incloses)Desnivell + : 740mDesnivell - : 740mAprofitant uns dies de descans i ara que...
El Camí del Riu

La plana del Baix Empordà

//--> Plantejant entre Pals i Palau-Sator Les Illes Medes des de la platja de l'Estartit Penyasegat de la Trona, a l'Estartit Goles...
De La Selva del Camp a Bell-lloc d'Urgell

Aquesta ruta feia dies que la teníem pendent, era una proposta del Julio que l'havia fet ja fa una colla de dies amb un vehicle no massa adient.Aquest cop hem quedat a...

"Hanami" en el "Sakura" d'un camp Masquefí

Tinc per plausible que si els japonesos féssin un "Sant Jordi", la festa podria ser tanmateix reeixida, però em temo que mancada de l'esperit de la cultura originària.De la...

52 MARXA DE VETERANS, Serra, Camp del Túria

Lloc inici caminada: Poliesportiu Municipal, Serra, Camp del Túria, País ValenciàCaminants: aprox. 100 senderistesData: 21-02-2016 Hora d’inici caminada: 09:01:04Hora...

134. De Llançà a Portbou pel Camí de Ronda 13,1 km

RESSENYA - MAPA - GOOGLE EARTH Sort.Est. Llançà(Alt Empordà) Arrib.Est.Portbou(Alt Empordà) Distància: 13,1 Km Desnivells: +/- 400 mFiled under: Alt Empordà, de 10-15 km,...

Un altre tram del camí de Ronda

Tram a tram, finalment farem tot el camí! Aquesta vegada, hem fet el tram entre Tossa de Mar i Cala Pola. Un recorregut curt però encisador, des d’on hem pogut veure...