Alta garrotxa

Via de les Cabres a Gitarriu.

La pionera de Gitarriu.Alguns diran que es tracta d'una via de díedres Ordesians o Montrebeians.D'altres quan anem a Ordesa o a Montrebei diem:Cagun Déu è ben igual que...
Bassegoda (1.373 m.)

var Latitud_sortida = 42.270200; var Longitud_sortida = 2.596431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Bistoltes (783 m). Per camins 100% garrotxins.

IntroduccióSadernes és una de les zones d'escalada clàssiques de les comarques de Girona. Lluny de les parets de Montserrat, Montsec i Siurana, Sadernes ofereix un munt de...
NYENYA 100m.  6B A1-PALA ALTA - MONTROIG

NYENYA 100m. 6B A1-PALA ALTA - MONTROIG

Estic una mica amuinat….cada cop tinc mes la sensació que els Lleidatans som una espècie en perill d’extinció.L’altre dia entro en un bar i se’m va acudir ,per que...
Via Alta Tensió al Càmping.

Malgrat que curta homogènia i sostinguda.Compte amb alguna llastra,equipament divers: espits, burils, algun pitó i parabolts a les reunions. Flanqueig per sota del sostre...

12/11/17 Terra Alta – Serra de Pàndols

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Forat Gran de la Feixa Alta i Gran Diagonal

No fa gaire que vam fer l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal, de manera que aquesta activitat encara no la teníem caducada. Avui, però, hem...
Volcans de la Garrotxa (740 m)

Dissabte 17 de juny de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h (15 km)Desnivell: 425 m (acumulat)Dificultat (1):...
Recaderia vertical

DIMECRES, 14 DE JUNYAquest dimecres sortim amb el VISA amb un objectiu molt concret i desconegut. Fa molt de temps que tinc en cartera conèixer aquesta zona, (he escalat alguna...
Montserrat. càmping. alta tensió + cargolet

30/05/17. Aquesta tarda quedem amb el Marc (bloc empotrat) per escalar plegats, així què passem de la coneixença virtual al món real. Anem a la zona del Càmping al...
La Casa Alta de Feixes

Via dels Dijous a l'Agulla Alta de la Miranda

La via dels Dijous puja de forma bastant directa i en lliure per l'aresta sud de l'Agulla Alta de la Miranda. Als primers metres ens ajudarem d'una alzina per superar un tram...
Sputnik, Roca Alta - Vilanova de Meià

"Quince años tiene mi amor" dice la canción.Quince años sin amor.Quince sin repetición (conocida) han bastado para decidirnos a sacar del olvido una pequeña joya que...
Via Mariola Motors a la Pala Alta del Montroig

Dies enrera ens trobem al Montroig amb la Pilar, la Silvia, la Cristina, en Francesc, en David, i un servidor per anar a repetir alguna de les seves boníques vies i gaudir de...
GR1: Can Repunxó - Oix

Una etapa més, la setzena, del GR1. Avui hem recorregut camins entre boscos a cavall del Ripollès i l'Alta Garrotxa. El punt de partida ha estat Cal Repunxó, on vam acabar...
LA FITA ALTA (286,4 m.)

Foto: CataCIM: La Fita Alta (286,4 m.)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 257115001COMARCA:Pla d'UrgellDESNIVELL: +60 m.HORARI: 45 min. (25 min. + 20 min.)DIFICULTAT:...
Sant Patllarí (647 m.)

Dissabte 13 d’agost de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Pla de l’Estany.Temps aproximat: 2 h. 30 m.Desnivell: 290 m.Dificultat: Normal.Programa:...

Diumenge, proposta refrescant a Sant Aniol

Aquest diumenge anirem a donar un volt per l’Alta Garrotxa. Des de Sadernes, anirem per la riera de Sant Aniol fins a l’església de Sant Aniol d’Aguja, en mig...

St aniol d'aguja

ermita de St Aniol d'AgujaRàpida ecapada a la vall de Sadernes, on deixem la furgo i comencem a caminar per la pista que remonta la vall de St Aniol. La primera intenció era...
Miretades espeològiques (5)

(1979) J.M. Urquiza amb un vestit de goma Turbo i Diego Ferrer amb un pontonniere de làtex Gomex amb pit inflable, observeu com penja l'àpendix del bufador, als Biberos d'o...
Cursa Alta Segarra 2016, Sanauja

Torno a fer una cursa! Aquest seria el resum general… feia temps q no competia! Si és que lo meu es competir, més aviat és participar en una prova competitiva…...