Ambotes a gravats a la roca al coll de la mola

3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...
Vies

Vies "Èlia i COVID-19" a Coll Roig

Fa uns quants dies varem pujar a Coll Roig per tal que en Pere conegués la zona ja que no hi havia estat mai. Per començar vàrem fer la via Malalts de roca, ràpida,...
Via

Via "K" a Coll Roig, El Ripolles

Diumenge 26 de juliol de 2020La via que proposo ara, podríem dir que és la contraposició entre el "bé i el mal". No us crideu a engany, la via ens ha agradat força, tot...

Avui coneixerem – La Font de la Torre d’en Roca de Sallent

Com cada dissabte us presento dos articlesLa Font de la Torre o Font de la Torre d’en Roca, esta a peu de la carretera C-1411a, sortiu de Sallent i amb direcció a Balsareny....
Via Fernandez Molero a la Roca Monera. Farena

Molt bona vieta a l'ombra, molt athlética i força elegant. Hem gaudit com crios!!Molt poca cosa a dir que ja no hi siguin a altres blogs o guias. Els graus antics estan...
Pics de Medacorba i Roca Entravessada

Hem fet una escapada a Andorra per pujar un dels cims més característics del Principat, el Medacorba. És un cim singular, al límit entre l'Ariège, Andorra i la Vallferrera....
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...

Avui coneixerem : La Font de Dalt de La Roca de Vilallonga del Ter

Com cada diumenge us presento dos articles Cal entrar a La Roca de Palanca, per una portalada, el carrer fa una certa pujada, a pocs metres a l’esquerra i adossada a un mur...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
Riutort i Coll Roig

var Latitud_sortida = 42.240327; var Longitud_sortida = 1.921731; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Coll de Pins (500 m.)

La dita "al pot petit hi ha la bona confitura" sovint pot aplicar-se també a algunes de les muntanyes que pugem. No cal anar molt lluny ni pujar molt amunt per trobar racons...

Avui coneixerem : La Font dels Pastors al Coll de Santigosa

Avui com cada diumenge us presento dos articles La Font dels Pastors esta situada a un costat  mateix de la carretera de Sant Joan de les Abadesses a Olot, GI-521 entre el...
L’ACET ara és Roca Nua

Després de diverses reunions en assemblea general, l’ACET (l’Associació Catalana d’Escalada Tradicional), fa un canvi de nom i s’anomena Associació...
Gavà- La Roca del Barret- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui és el primer dia d'ença que es va decretar l'Estat d'Alarma que ens deixen sortir una estona a la muntanya. La nostra...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...

La Mola (100 Cims) desde Can Pobla (Sant Llorenç de Munt, Barcelona)

La Clásica subida a la Mola de Sant Llorenç de Munt desde Can Pobla que se ha de hacer al menos una vez en la vida. Además en la cima hay un restaurante. El camino es bonito...
Coll de Nargó - Coll Piquer de nuevo.

Nueva visita al Coll de Nargó con una buena tribu de "Grimpaires" de Vilanova, Dany, Marcel, Carlos, Dani, Adrià y el menda. Dispuestos a disfrutar del fanatismo en el Coll de...