And

Puig de Santa Eugènia i puig de Son Seguí

Santa EugèneiaCurta passejada des del bonic poble de Santa Eugènia al puig de Son Mascaró (o de S. Eugènia), i el de Son Seguí o d'en Marron. Alçades modestes que ens...
Vies:

Vies: " Mandarina" i "fita 59/60"

Inici de la via Mandarina. Flanqueig per arribar a la Reunió intermitja de la via "fita 59/60". 2a. tirada de la via "la que ens faltava".Rapelant les vies. En...
Sessió triple a la Torre Xica.

Avui a Abella de la Conca sessió triple en molts aspectes: fent la fotosíntesi completa al solet d'hivern amb una temperatura perfecta, tranquilitat insultant tot i escalar...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
Escalada a getu

Vam anar  a Getu des de Guiyang, en aquesta ciutat cal anar a l’estació  Jinyang Bus Station, on hi vam arribar-hi en taxi des del hostel. Era...
La cresta de les roques roies

En arribant a la pressa de Santa Anna hi ha una cresta que recorda les agulles de Travessany. Ja sé que em direu una mica exagerat però el meu poc senderi me les recorda. Feia...
Cabró de bloc

DIMECRES, 30 DE GENERDesprés d’un dimarts mol ventós quedem amb la colla per anar a la recerca del bon temps i d’un lloc arrecerat.De les propostes que portem sembla que...
EpiriMontains

19-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : EpiriMontainsSeguim anant al refugi d’hivern donen fred i núvol a tot el País i aquí en mànigues de camisa, ha estat...
Clot de Vilamala, via Arantxa

15.01.19  Com diuen que “lo prometido es deuda...”, quatre dies després d’haver escalat el Camí dels Alamalivons tornem al Clot de Vilamala per pujar per la seva...
Puig de s'Alqueria pel pas de sa Fesa

Puig de Son Poc i cases de s'Alqueria d'AvallClàssica ascensió al puig de s'Alqueria (609 m), anomenat popularment Sa Gúbia. Fem l'aproximació al pas de sa Fesa, des del...
SOLSONÉS. PARET DEL RIU LACÓ. Via SUFI.

26/01/19. Al Solsonès no trobem gran parets, essent una de les més característiques la paret de Canalda i darrerament també la Serra de Busa on trobem una escalada austera i...
Tête de Fer (2.883 m) amb esquís

Avui era l'etapa reina de la nostra estada a Larche. La Tête de Fer és una gran ascensió, una de les més clàssiques de la zona. Ha nevat força durant la nit i la muntanya...
Punta d'Incianao (2.575 m) amb esquís

Avui la previsió del temps era bastant dolenta. Tot i que no es preveien grans nevades, el dia s'esperava molt tapat, amb nevades esporàdiques i, el que és pitjor, amb vent...
Montmalús (2782 mts.) des de Grau Roig.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui pugem cap a Andorra amb la Carme, Teresa, Tomi (ella només farà pista), el Juan Carlos i jo. Després...
Amics de Malanyeu

09-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : Amics de MalanyeuRefugi de dies curts i freds Malanyeu es el Santuari del hivern, curta aproximació encara a la ombra i...
ABELLA DE LA CONCA. Via MARTA.

21/01/19. En aquests hivern fred i amb boires Abella de la Conca és un bon refugi per escalar al sol. Aquest darrer capo de Setmana, en Francesc Panyella i Joan Baraldés...
Galilea - Torrent de Son Martí

Església parroquial de GalileaTornem un altre vegada al torrent de Son Martí, però aquest cop partint del poblet de Galilea. Volem arribar-nos a la cova d'en Salvador i...
El Cocoll des de Benigembla

20/12/2018Aquesta vegada ens desplacem a Benigembla, un dels pobles més recòndits de l'interior de la Marina Alta situat als peus del Cavall Verd i que en l'actualitat...
GR7: Mont-ral - Arbolí

L'etapa d'avui del GR7 ha estat un magnífic recorregut per la Serra de Prades i la Mussara que hem fet en un dia fred però clar. Hem arribat amb l'autocar a Mont-ral, on vam...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
La Palma d'Ebre i Flix

26 de juliol de 2018Tanco aquesta sèrie d'entrades dedicades a una visita d'estiu a les comarques de la Ribera d'Ebre i Priorat amb la visita al petit poble de la Palma d'Ebre,...
Solsona-Serrateix

Quedem al Racó de Solsona per iniciar la ruta després d'esmorzar una mica.Agafem la C-26 fins al Serrat de la Bandera on agafem pista cap al Pla dels Roures i el pont de la...
Rampes Divertides

06-01-2019 Alòs de Balaguer Vilanova de la Sal Mont-roig Ermita de Montalegre Sector del Retaule Via : Rampes DivertidesAvui em fet cas als meteoròlegs i ens em cregut que la...
Pa-ba

29-12-2018 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  PA-BAUfff comença a fer fred, encara que amb un dia de Sol  aquí a Malanyeu es per escalar en mànigues...